heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 23 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Czwartek, 10 marca 2011, 15:13

Oprogramowanie Adobe Digital Publishing Suite jest już dostępne w wersji Enterprise

Firma Adobe poinformowała o wprowadzeniu na rynek wersji Enterprise Edition oprogramowania Adobe Digital Publishing Suite — zestawu gotowych usług udostępnianych w hostingu oraz technologii przeglądania, które umożliwiają tworzenie, dystrybucję, sprzedaż i analizę magazynów, gazet i innych publikacji cyfrowych.

Publikacje te są przeznaczone do czytania na tabletach Android, takich jak Motorola Xoom i Samsung Galaxy Tab, oraz na tabletach RIM PlayBook i iOS. Enterprise Edition umożliwia dużym wydawnictwom wdrażanie własnych rozwiązań do publikowania na tabletach bez zakłócania dotychczasowych procesów i infrastruktury. Adobe Digital Publishing Suite będzie obsługiwać subskrypcje magazynów i gazet w serwisach Apple App Store i Google One Pass.

Digital Publishing Suite Enterprise Edition umożliwia wydawnictwom na całym świecie wdrażanie zindywidualizowanych rozwiązań publikacyjnych w oparciu o narzędzia Adobe Creative Suite 5, które są ściśle zintegrowane z pakietem Adobe Online Marketing Suite, dotychczasowymi platformami wydawniczymi zaplecza i systemami subskrypcji innych dostawców. Bogaty zestaw usług klasy korporacyjnej umożliwia wydawnictwom ekonomiczne tworzenie atrakcyjnych wizualnie treści cyfrowych i dystrybuowanie ich na wielu różnych tabletach, optymalizowanie działalności biznesowej z wykorzystaniem analiz edytorskich i efektywności reklam oraz stosowanie elastycznych modeli handlowych. Wydawcy mogą publikować wersje elektroniczne w swoich serwisach internetowych oraz za pośrednictwem dostawców treści lub serwisów obsługujących urządzenia mobilne, takich jak Apple App Store i Android™ Market.

Wersja Enterprise Edition pakietu Adobe Digital Publishing Suite jest przeznaczona dla dużych wydawców. Jest już wykorzystywana przez największe światowe wydawnictwa — takie jak Bonnier, Condé Nast, Globo Media Group, Martha Stewart Living Omnimedia i National Geographic — do udostępniania na tabletach swoich najbardziej znaczących tytułów.

Większe możliwości dużych wydawnictw


Wersja Enterprise Edition oprogramowania Digital Publishing Suite zawiera wiele usług i funkcji udostępnianych w hostingu wydawcom na całym świecie. Są to:

• usługi dystrybucji (Distribution Service), które umożliwiają przechowywanie publikacji elektronicznych oraz udostępnianie ich na wielu różnych urządzeniach z systemami Android, iOS i RIM QNX;
• usługi analityczne (Analytics Service), które pozwalają analizować i optymalizować treść publikacji i reklam z wykorzystaniem dostarczanych raportów lub przez konto Adobe SiteCatalyst, co umożliwia zwiększenie zakresu oraz szczegółowości raportów i analiz;
• usługi tworzenia przeglądarek (Viewer Builder Service), które umożliwiają podgląd, testowanie i tworzenie przeglądarek oznaczonych marką i podpisem wydawcy;
• usługi handlu elektronicznego (E-commerce Service) umożliwiające sprzedaż publikacji za pośrednictwem serwisów obsługujących urządzenia mobilne, takich jak Apple App Store i Android Market, oraz cyfrowych kanałów sprzedaży detalicznej i przez bezpośrednie subskrypcje u wydawców;
• usługa Folio Producer Service, która umożliwia wysyłanie treści bezpośrednio z oprogramowania Adobe InDesign CS5, co pozwala organizować i tworzyć publikacje cyfrowe przygotowane do produkcji.

Digital Publishing Suite pozwala bezpośrednio uwzględniać uprawnienia odbiorców dzięki nowatorskiej integracji z największymi firmami prowadzącymi subskrypcję. Umożliwia to wydawcom wykorzystywanie dotychczasowych kont odbiorców publikacji drukowanych, zwiększenie liczby subskrypcji cyfrowych, oferowanie pakietów publikacji drukowanych i elektronicznych oraz zwiększenie opłacalności dzięki wzrostowi sprzedaży różnych tytułów.

Pakiet Digital Publishing Suite jest ściśle zintegrowany z oprogramowaniem Creative Suite 5, co pozwala projektantom wykorzystywać standardowe układy stron i tworzyć atrakcyjne, angażujące treści cyfrowe z wyższym poziomem interaktywności. Agencje reklamowe i projektowe mogą wykorzystywać Creative Suite do bezproblemowej integracji reklam z publikacjami wysyłanymi na tablety przez Digital Publishing Suite. Wieloplatformowe przeglądarki umożliwiają dystrybucję treści do wielu tabletów z różnymi systemami operacyjnymi (obecnie dostępne są wersje na tablety z systemami iOS i Adobe AIR for Android, wkrótce będzie także dostępna wersja na RIM Playbook). Pozwala to wydawnictwom zwiększyć zasięg swoich publikacji elektronicznych i pozyskiwać nowych subskrybentów. Ponadto niezależni projektanci i różni dostawcy systemów wydawniczych mogą rozszerzać Digital Publishing Suite w celu zautomatyzowania tworzenia plików .folio (wcześniejsza nazwa: .issue) i usprawnienia procesu publikowania na tabletach.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

10.03.2011 r.

Hama: Cicha podstawka chłodząca do notebooka, 15:10

09.03.2011 r.

Francja: Szczegóły cyberataku na francuskie ministerstwo, 21:13


Nowsze

14.03.2011 r.

Polskie firmy nieświadome potencjału Internetu, 16:19

ARM dla 480-rdzeniowych serwerów, 16:21


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.45 | SQL: 27 | Uptime: 49 days, 16:23 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl