heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Poniedziałek 1 marca 2021 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Wtorek, 10 lutego 2009, 12:04

Microsoft Office Communications Server 2007 R2 już w sprzedaży

Microsoft wprowadził do sprzedaży Office Communications Server 2007 R2 - nową wersję oprogramowania do zarządzania komunikacją w czasie rzeczywistym. OCS 2007 R2 zarządza całą komunikacją przedsiębiorstwa: wiadomościami błyskawicznymi, technologią VoIP oraz wideokonferencjami. Współpracuje z istniejącymi systemami telekomunikacyjnymi, dzięki czemu przedsiębiorstwa mogą wdrażać zaawansowane technologie VoIP i rozwiązania konferencyjne bez potrzeby wymiany starszych sieci telefonicznych.

Produkt Microsoft dostarcza użytkownikom szereg nowych funkcjonalności, które rozszerzają możliwości transmisji głosu ułatwiając pracę pracownikom mobilnym. Office Communications Server 2007 R2 przynosi także duże oszczędności. Dzięki oprogramowaniu możliwe jest prowadzenie audio- i wideokonferencji, co zdecydowanie obniża koszty zwiazane z podróżami służbowymi.
Natomiast deweloperzy docenią możliwość budowania procesów biznesowych wykorzystujących komunikację między użytkownikami.

Microsoft Office Communications Server 2007 jest kluczowym elementem technologii Microsoft Unified Communications. W Polsce korzystają z niej między innymi Telekomunikacja Polska, Amica, Polpharma, Polkomtel oraz Urząd Miasta w Bydgoszczy.

Zastosowanie Office Communications Server 2007 R2 bardzo szybko i pozytywnie odbija się na kosztach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dzięki rozwiązaniom konferencyjnym oraz aplikacji Live Meeting 2007 firmy mogą znacząco zredukować koszty związane z podróżami służbowymi i zastąpić je spotkaniami wirtualnymi. Zastąpienie mostów telekonferencyjnych oferowanych
przez operatorów telekomunikacyjnych mostem konferencyjnym Office Communications Server 2007 R2 opartym na protokole IP, ogranicza koszty usług telekomunikacyjnych, które zawsze stanowią pokaźną część miesięcznych wydatków każdego przedsiębiorstwa. W końcu, zintegrowanie istniejącej sieci telekomunikacyjnej z systemem ujednoliconej komunikacji Microsoft pozwala zredukować koszty utrzymania infrastruktury teleinformatycznej w firmie.

Nowa platforma została z powodzeniem zaimplementowana przez Microsoft i jest obecnie wykorzystywana do komunikacji wewnętrznej firmy. Dzięki umożliwieniu pracownikom korzystania z poszczególnych funkcji Office Communications Server 2007 R2, firma na samych podróżach służbowych zaoszczędziła 90 milionów dolarów w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Usługi głosowe Office Communications Server 2007 R2 są obecnie wykorzystywane przez ponad 40 tysięcy pracowników Microsoft. Pozwoliło im to zachować dostęp do wszelkich niezbędnych danych i osób bez względu na miejsce, w którym się znajdują, a także pracować bardziej elastycznie.
    Microsoft Office Communications Server 2007 R2 R2 oferuje między innymi:
  1. Wdzwaniane audiokonferencje, które umożliwiają zastąpienie kosztownych usług konferencyjnych lokalnym mostem audiokonferencyjnym, który jest zarządzany przez dział IT jako integralna część infrastruktury komunikacyjnej firmy

  2. Współdzielenie pulpitu między różnymi systemami operacyjnymi, dzięki któremu użytkownicy bez przeszkód mogą udostępniać swój pulpit innym użytkownikom, nawiązywać kontakt audio oraz współpracować z innymi osobami spoza firmy, bez względu na jakiej platformie systemowej pracują, wykorzystując do tego webowy interface

  3. Czaty zespołowe umożliwiające członkom zespołów kontynuować pracę bez względu na ich lokalizacje. Funkcja udostępnia użytkownikom listę wszystkich chatów oraz ich tematów, archiwizuje rozmowy w formacie XML oraz umożliwia użytkownikom zapoznanie się z historią rozmów na dany temat, a także dostarcza funkcję filtrowania tych rozmów i informowania użytkowników o umieszczeniu nowych postów na dany temat

  4. Moduł asystentki, dzięki któremu recepcjonistka lub sekretarka grupy może łatwo przyjmować rozmowy telefoniczne oraz układać kalendarz pracy w imieniu innych użytkowników systemu wykorzystując do tego interface serwera

  5. SIP trunking, co pozwala firmom znacząco zredukować koszty połączeń telefonicznych.
    Firmy mogą nawiązywać bezpośrednich połączenia VoIP pomiędzy dostarczycielem usługi telefonii internetowej a Office Communicator 2007 bez konieczności posiadania bramki dostępowej

  6. Usługi grupy abonenckiej, to proste w użyciu narzędzie do obsługi przychodzących połączeń telefonicznych, ich kolejkowania i kategoryzowania według ważności zgodnie z zadaniami ustalonymi przez użytkownika.

  7. Mobilność i dostępność z jednego numeru, rozszerzająca mobilne funkcje Microsoft Office Communications Server na takie urządzenia jak Nokia S40, Motorola RAZR, Blackberry i platformy pracujące na systemie Windows Mobile. Funkcje mobilne umożliwiają użytkownikom pozostawanie w kontakcie na zasadzie rozwinięcia ich numeru telefonicznego w ramach struktury teleinformatycznej firmy

  8. Integracja APIs i Visual Studio, która poprawia efektywność procesów biznesowych.
    Umożliwia ona firmom konstruowanie aplikacji opartych na komunikacji oraz dodanie tejże do już istniejących aplikacji biznesowych


Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

10.02.2009 r.

SANYO odnotowuje 49-proc. wzrost sprzedaży projektorów w Polsce, 12:02

09.02.2009 r.

LG Arena KM900, 18:25


Nowsze

10.02.2009 r.

Komputer szefa zagrożeniem dla firmy, 12:09

WikiDashboard - ocena wiarygodności Wikipedii, 12:10


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2021 | Prywatność | Load: 0.31 | SQL: 24 | Uptime: 188 days, 8:14 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl