Temat
Gra FPS, która zajmuje 96 kB!!! FREEWARE
150.254.36.* napisał:
Podobno całkiem niezła, ale dosyc duże wymagania:A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.
- 512MB of RAM (or more)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
- Some kind of sound hardware
- DirectX 9.0b
http://www.gamershell.com/download_5578.shtml
I niech ktoś opisze wrażenia, bo ja już się nie moge doczekać, aż to odpalę w domu!!!
83.27.129.* napisał:
no masakra taka grafa w 96Kb, gra sie fajowo taka rabanka w stylu seriusa sama, gra jest ustawiona w 640x480 ale wogole tego nie widac tzn tych pixeli, co do wydajnosci to widac ze nia ma zadnej optymalizacji, hehe bo gdzie w tych 96Kb

80.48.234.* napisał:
gra FPS hmmmm ... miezenie klatek na czas
akcja toczy sie w szalonym swiecie mechanicznych pajakow

1. rozmiar

2. grafika przy takim rozmiarze
3. panoramiczny obraz

4. wymagania


ale ostatnio nawet w colinie mi sie cos dzieje czyli czas pobawic sie sterami

screenow nie zamieszcze bo moj UL stoi dzis w miejscu

150.254.36.* napisał:
No to się jeszcze bardziej podpaliłem...
Gie-eN-Zet:
First
Person
Shooter
zostało Ci wybaczone...

80.48.234.* napisał:
u mnie to zawsze FPP i myslalem ze pomylilo ci sie z klatkami - sorry
no ale teraz widze ze jak jordiemu na 9700pro nie przecina dopiero po wylaczeniu AA i Anizo przy 640 to u mnie jest wsjo OK

mam screeny ale niestety na interii ... lycos sie cos mi sypnal

150.254.36.* napisał:
Screeny: http://www.theprodukkt.com/213.192.74.* napisał:
Niezle tnie na FX5600
62.87.214.* napisał:
czyżby powrót do ery FDD ? 96 kb no no62.87.231.* napisał:
u mnie to nie chodzi zaczyna się jakby ładować i wychodzi do pulpitu193.41.113.* napisał:
przeszedłem, fajne to
212.191.130.* napisał:
Gie-eN-Zet>>> nie klatuje ci..bo widzę zę na 9100 nie ma sproej ilosći detali...Gra jak an rozmiar świetna! oby wiećej takich...
U mnie czasem rpzytnie, ze wzgledu ans traszniez asyfiony system...
80.53.173.* napisał:
gra full wypas
OSTRZEŻENIE!!!!------------>>>> ludzie co macie fx 5200 nawet nie zapuszczajcie MASAKRA






80.48.234.* napisał:
srekal34kto powiedzial ze mi nie klatkuje

tnie jak cholera

sterami chcialem cos tylko polepszyc...
jakos po recenzjach w temacie o catach 4.4 nie bylem skory do testow ale dzis siadlem i zostaje przy nich - dzieki tej grze i zmianie catow colin chodzi duuzoo lepiej

80.55.185.* napisał:
gierka swietna
213.134.171.* napisał:
Jak zobaczyłem ten pasek ładowania to od razu przypomniał mi sie projekt pewnych Niemców nazwany .product, a było to demko 3d z pełną ścieżką mp3 zawarte w zaledwie... 64kb!!!!!! I rzeczywiście, to Ci sami kolesie! To demko spakowali mniej wiecej 30000:1
Jeśli ktoś tego jeszcze nie widział to zapraszam: www.home.autocom.pl/mkaz/64kmovie.exe
80.51.254.* napisał:
a... a.... a..... kurdeeee przeca sama muza z tego dema powinna zajmowa 6mb i ta grafa nastepne 100mb... ten tego wyjasni mi ktos jak oni robia:D??83.28.236.* napisał:
eeee...lipa ta giera!!!! żartowałem!!!

213.134.171.* napisał:
Nie wiem, ale w upakowywaniu są mistrzami

83.28.236.* napisał:
A mój mimo że starszy rangą zgrzał sie nie gorzej.Chłopaki mi pokazali jaką mam dobrą grafe..smutne
213.25.209.* napisał:
To jak chcecie to http://www.wierzba25.republika.pl/zoom3_v1_02_final.zip macie demo w 3D zawarte w 64kb ktore wygralo assembly 2003...217.99.177.* napisał:
Wierzba25 link coś nie działa

http://cp.people.overclockers.ru/cgi-bin/dl.pl?id=589&filename=zoom3_v1_02_final.zip
213.134.171.* napisał:
Link działa znakomicie

UPDATE:
Jako że jesteśmy już w temacie 64k znalazłem stronke panów od .the product

Miłego zasysania hehe, na modemie to też nie problem

http://www.farb-rausch.com/
80.53.153.* napisał:
Gierka zajmuje 97kB a praktycznie wymaga 512MB ram'u i 128MB ram'u na grafie... no ładnie! Na szczęście chodzi to to płynnie, wygląda piknie (zwłaszcza ten parkiet), gra nie za ładnie ale trwa masakrycznie długo jak na ten rozmiar pliku i otoczkę audiowizualną. Jak oni kiedyś zrobią gierę, która zajmie całą płytę DVD, to cały świat będzie musiał grać chyba w jakimś trybie SETI żeby ją przejść przed wypuszczeniem kolejnej części
Oczywiście chylę czoła przed autorami tego programu.


83.31.19.* napisał:
Wydaje mi się ze goscie tego niepakowali

81.168.228.* napisał:
DEAD TOMATO - dobrze muwisz, a ze tekst (w tym wypadku wzory matematyczne) dobrze sie pakuja, to moze to po rozpakowaniu duzo zajmowac.Pozdro
195.150.2.* napisał:
To napisz sobie programik rysujacy taka bzdurke jak np sopelek w miare mozliwosci losowy z obsluga swiatel.Zebys sie nie zdziwil jak wlecisz sporo ponad 100kb spakowanych rarem binarek. (az sprawdze i podam ile to dokladnie zajmuje ...)
UPDATE
450 KB binarki -> gole okno windowsowe + ruchomy szkielet sopelka w openGL
spakowane rarem na max kompresji.
80.55.0.* napisał:
Napisałem w c - gołe zajmuje koło 60KB, pakujesz UPXem i robi sie 20KB. Ci kolesie napisali swojego crunchera. Nie wiem, może w jakimś badziewiu a la Delphi pisałeś, bo nawet moje VC++ generuje mi kod 90KB (wszystko w MFC). 45 po przejechaniu UPXem.
Oczywiście nie zmienia to faktu, że odwalili kawał roboty mieszcząc to w niecałych 100KB (do execa dochodzi moduł z muzyką i proste efekty dźwiękowe).
83.31.84.* napisał:
Nom nieźle, nieźle!! Chyle czoło twórcom

213.76.84.* napisał:
Na moim sprzecie smiga to ladnie. Ale denerwuje mnie tylko jedna rzecz. Jest tu w cholere i troche bledow. 2x gralem i 2x postac utknela mi w siatce - raz jak chcialem przeskoczyc murek i drugi raz drzwi mnie uwiezily
Ogolnie fajne "doswiadczenie" - lecz dluzej jak pol godziny raczej bym nie wytrzymal(wole juz pierwszego wolfa3d

80.55.134.* napisał:
ee nie przesadzaj, muzyka byla generowana przez syntezator fm, wyraznie bylo to slychac, a wiec zajmuje grosze (zadnych sampli).
co do tekstur to tez przegiales, mogli sobie wygenerowac dowolne tekstury na czas kiedy ich potrzebowali, lub np zapisac teksturke w bardzo malej rozdzielczosci, a potem interpolowac do wiekszych rozmiarow...
ogolnie zainteresuj sie tzw demo sceną - sporo tam takich magikow...
193.110.229.* napisał:
No to czekamy na MULTIPLAYER

Brawo dla programistów.
81.15.150.* napisał:
Trochę się rozpędziłem i założyłem kolejnego topa o tej gierce. Na szczęście niebezpieczeństwo zostało zażegnane ( Kucyk
Może komuś przydadzą się linki, bo aktualnie strona autorów jest aktualnie offline:
http://www.zen32721.zen.co.uk/kkrieger-beta.zip
http://www.gamezone.de/forum/files/kkrieger-beta.zip
62.87.209.* napisał:
A mi nie działa
195.150.2.* napisał:
czyzby pixelshader byl wymagany ??81.168.185.* napisał:
Nie wiem co wymagane ale ja mam wszystko na czerwono :>81.15.150.* napisał:
- A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.- 512MB of RAM (or more)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
- Some kind of sound hardware
- DirectX 9.0b
213.25.24.* napisał:
Po porstu na 3TI sobie nie pogracie, bo Pixel Shader jest zbyt stary w tej karcie.81.168.185.* napisał:
Nie no. Ta jakis skandal, zeby na karcie ktora miala domyslnie promowac Doom3 nie mozna bylo pograc w jakas denna gierke ktora ma 96 kB :/81.168.228.* napisał:
Life is brutal and full of zasadzkas



A co do gierki to tez jestem w szoku, dobra robota

217.99.145.* napisał:
jak sie tam zmiania rozdzialczość... bo w 1024 to 5 min i sie poddalam (ale i tak wyczlem z pierszego pomieszczenia... mimo 5-15 fps)62.233.213.* napisał:
Chyba nic nie mozna zmienić
83.30.27.* napisał:
Niskie poklony dla tej gry.Rok 2008...
- pozycz mi Doom 4,
- prosze,
- ale na SSDVD,
- nie mam, mam tylko to,
- e, to dzieki, nie mam czytnika FDD.

81.168.228.* napisał:
Wogole to jakie motywy.1 to taki ze dochodzi sie do momentu gdzie zabija sie 2 pajaczki a za nimi drzwi i niewidzialna sciana.Da sie to przejsc?? A propo chodzenia to u mnei fraps pokazuje 20-24 fpsy ale co ciekawe to u kuzynka na Duronie 9001100,256 DDR i Radq 9600 gra osiagala okolo 18-20 klatek, i to jeszcze gre odpalilismy z dyskietki,bylem w szoq - chwala dla tworcow - pozdro
217.99.145.* napisał:
Jak by sie nie dało to by jordi nie pisal:
"buhahaha pierwsza gra ktora dziala mi plynnie tylko w 640 i to bez AA"
Chyba ze jak coś zle zrozumialem

150.254.36.* napisał:
Bo domyślnie jest 640...62.233.243.* napisał:
odpaliłem iniedosc ze zarywa tojeszcze jak zbiore drugą bron i przejde pare metrow to sie wiesza ,ale to sie wytnie , rozmiar , grafa




Podobne tematy
Grand Theft Auto 3
Czy dziewczyny i kobiety graja w gry na kompie?
W co warto zagrać
Najbardziej wymagająca gra w historii
W jaki rodzaj gier lubisz grać?
Serwisy o grach komputerowch.....
Czy uzywacie Antyaliasingu w grach?
Gra roku 2002 na tweak.pl !!!!!!!!!
Najbrutalniejsza Gra W Historii?!?!?
RPG - w co warto pograc
Nie dopracowania w grach...
Najstarsza wasza gra na dysku
Jakie macie klany w grach online ??
Najlepsza grafa! Top 10
Grand Theft Auto: Vice City
Czy dziewczyny i kobiety graja w gry na kompie?
W co warto zagrać
Najbardziej wymagająca gra w historii
W jaki rodzaj gier lubisz grać?
Serwisy o grach komputerowch.....
Czy uzywacie Antyaliasingu w grach?
Gra roku 2002 na tweak.pl !!!!!!!!!
Najbrutalniejsza Gra W Historii?!?!?
RPG - w co warto pograc
Nie dopracowania w grach...
Najstarsza wasza gra na dysku
Jakie macie klany w grach online ??
Najlepsza grafa! Top 10
Grand Theft Auto: Vice City
Działy
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 30.69 | SQL: 1 | Uptime: 23 days, 17:25 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl