heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 29 marca 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Gra FPS, która zajmuje 96 kB!!! FREEWARE


150.254.36.* napisał:
Podobno całkiem niezła, ale dosyc duże wymagania:

A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.
- 512MB of RAM (or more)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
- Some kind of sound hardware
- DirectX 9.0b

http://www.gamershell.com/download_5578.shtml

I niech ktoś opisze wrażenia, bo ja już się nie moge doczekać, aż to odpalę w domu!!!

83.27.129.* napisał:
no masakra taka grafa w 96Kb, gra sie fajowo taka rabanka w stylu seriusa sama, gra jest ustawiona w 640x480 ale wogole tego nie widac tzn tych pixeli, co do wydajnosci to widac ze nia ma zadnej optymalizacji, hehe bo gdzie w tych 96Kb icon_smile3.gif gra w 640 u mnie dziala plynnie tylko gdy wylacze anizo i aliasing jak wlacze to frama, buhahaha pierwsza gra ktora dziala mi plynnie tylko w 640 i to bez AA icon_smile3.gif ale ludziska sciagnijcie to i zobaczcie co mozna upchnac w tak malej ilosci pamieci pozdro

80.48.234.* napisał:
gra FPS hmmmm ... miezenie klatek na czas icon_wink2.gif ??

akcja toczy sie w szalonym swiecie mechanicznych pajakow icon_lol.gif ale gierka naprawde imponuje:

1. rozmiar icon_eek2.gif
2. grafika przy takim rozmiarze
3. panoramiczny obraz icon_lol.gif
4. wymagania icon_rolleyes.gif na moim sprzecie lekko przycina icon_rolleyes.gif
ale ostatnio nawet w colinie mi sie cos dzieje czyli czas pobawic sie sterami icon_wink2.gif

screenow nie zamieszcze bo moj UL stoi dzis w miejscu icon_sad2.gif

150.254.36.* napisał:
No to się jeszcze bardziej podpaliłem... icon_biggrin3.gif

Gie-eN-Zet:
First
Person
Shooter
zostało Ci wybaczone... icon_wink2.gif

80.48.234.* napisał:
u mnie to zawsze FPP i myslalem ze pomylilo ci sie z klatkami - sorry icon_wink2.gif

no ale teraz widze ze jak jordiemu na 9700pro nie przecina dopiero po wylaczeniu AA i Anizo przy 640 to u mnie jest wsjo OK icon_biggrin3.gif

mam screeny ale niestety na interii ... lycos sie cos mi sypnal icon_confused2.gif

user posted image

user posted image

150.254.36.* napisał:
Screeny: http://www.theprodukkt.com/

213.192.74.* napisał:
Niezle tnie na FX5600 icon_smile2.gif

62.87.214.* napisał:
czyżby powrót do ery FDD ? 96 kb no no

62.87.231.* napisał:
u mnie to nie chodzi zaczyna się jakby ładować i wychodzi do pulpitu

193.41.113.* napisał:
przeszedłem, fajne to icon_smile2.gif

212.191.130.* napisał:
Gie-eN-Zet>>> nie klatuje ci..bo widzę zę na 9100 nie ma sproej ilosći detali...
Gra jak an rozmiar świetna! oby wiećej takich...
U mnie czasem rpzytnie, ze wzgledu ans traszniez asyfiony system...

80.53.173.* napisał:
gra full wypas icon_twisted.gif

OSTRZEŻENIE!!!!------------>>>> ludzie co macie fx 5200 nawet nie zapuszczajcie MASAKRA laugh.gif laugh.gif laugh.gif 10 fps laugh.gif laugh.gif laugh.gif

80.48.234.* napisał:
srekal34
kto powiedzial ze mi nie klatkuje icon_lol.gif
tnie jak cholera icon_wink2.gif
sterami chcialem cos tylko polepszyc...
jakos po recenzjach w temacie o catach 4.4 nie bylem skory do testow ale dzis siadlem i zostaje przy nich - dzieki tej grze i zmianie catow colin chodzi duuzoo lepiej icon_wink2.gif

80.55.185.* napisał:
gierka swietna icon_wink2.gif ale faktycznie tnie sie momentami u mnie zacinala przy duzych powierzchniach szczegolnie ak cos sie jeszcze swiecilo , ale jak na taki rozmiar to rewelacja.

213.134.171.* napisał:
Jak zobaczyłem ten pasek ładowania to od razu przypomniał mi sie projekt pewnych Niemców nazwany .product, a było to demko 3d z pełną ścieżką mp3 zawarte w zaledwie... 64kb!!!!!! I rzeczywiście, to Ci sami kolesie! To demko spakowali mniej wiecej 30000:1 icon_biggrin3.gif:D:D

Jeśli ktoś tego jeszcze nie widział to zapraszam: www.home.autocom.pl/mkaz/64kmovie.exe

80.51.254.* napisał:
a... a.... a..... kurdeeee przeca sama muza z tego dema powinna zajmowa 6mb i ta grafa nastepne 100mb... ten tego wyjasni mi ktos jak oni robia:D??

83.28.236.* napisał:
eeee...lipa ta giera!!!! żartowałem!!! icon_biggrin3.gif Przesadzili kolesie,normalnie!! Jak to upchali wszystko, ja chce to wiedzieć!! U mnie normalnie jest 20-40fps a po włączeniu AA 4X i Anizo 16X 5-10fps!! Dziekuje juz mi sie nie chce sikać!!, pozamiatali i poszli!!! icon_eek2.gif

213.134.171.* napisał:
Nie wiem, ale w upakowywaniu są mistrzami icon_smile3.gif Jak jeszcze zoptymalizują to i tamto (a wierzę że są w stanie) to wersja "nie-beta" będzie wymiatać. Bo mój biedny Radosław nieźle się przy tym poci icon_biggrin3.gif

83.28.236.* napisał:
A mój mimo że starszy rangą zgrzał sie nie gorzej.Chłopaki mi pokazali jaką mam dobrą grafe..smutne icon_cry.gif

213.25.209.* napisał:
To jak chcecie to http://www.wierzba25.republika.pl/zoom3_v1_02_final.zip macie demo w 3D zawarte w 64kb ktore wygralo assembly 2003...

217.99.177.* napisał:
Wierzba25 link coś nie działa icon_sad2.gif ale znalazłem inny icon_smile3.gif :

http://cp.people.overclockers.ru/cgi-bin/dl.pl?id=589&filename=zoom3_v1_02_final.zip

213.134.171.* napisał:
Link działa znakomicie icon_smile3.gif Strasznie oczojebne ale jestem pełen podziwu!!! Przecież moje dwa pierwsze kompy miały całkowitą pamięć 64kb czyli Atari 65XE i Commodore 64-II (ale część zajmował OS hyhyhyhy laugh.gif)


UPDATE:
Jako że jesteśmy już w temacie 64k znalazłem stronke panów od .the product icon_biggrin3.gif
Miłego zasysania hehe, na modemie to też nie problem icon_biggrin3.gif:D
http://www.farb-rausch.com/

80.53.153.* napisał:
Gierka zajmuje 97kB a praktycznie wymaga 512MB ram'u i 128MB ram'u na grafie... no ładnie! Na szczęście chodzi to to płynnie, wygląda piknie (zwłaszcza ten parkiet), gra nie za ładnie ale trwa masakrycznie długo jak na ten rozmiar pliku i otoczkę audiowizualną. Jak oni kiedyś zrobią gierę, która zajmie całą płytę DVD, to cały świat będzie musiał grać chyba w jakimś trybie SETI żeby ją przejść przed wypuszczeniem kolejnej części icon_lol.gif

Oczywiście chylę czoła przed autorami tego programu. icon_eek2.gif Nobel już blisko... icon_wink3.gif

83.31.19.* napisał:
Wydaje mi się ze goscie tego niepakowali icon_smile3.gif ..tzn moze nie do konca dobrze wytłumaczylem ....wiele z tego co jest na ekranie to są efekty działania matematyki, na pewno tekstury są generowane na podstawie jakis wzorów, bronie mogą tez byc opisane jakimis wzorami ..wtedy gra nie musi miec w pamięci współrzednych kazdego punktu czy polyygona tylko wzór który opisuje np cylinder...levele tez zbudowane są z segmentów itd ..tu nie ma zadnej magii ..ale i tak chylę czoło przed takim wynikiem icon_cool3.gif

81.168.228.* napisał:
DEAD TOMATO - dobrze muwisz, a ze tekst (w tym wypadku wzory matematyczne) dobrze sie pakuja, to moze to po rozpakowaniu duzo zajmowac.





Pozdro

195.150.2.* napisał:
To napisz sobie programik rysujacy taka bzdurke jak np sopelek w miare mozliwosci losowy z obsluga swiatel.
Zebys sie nie zdziwil jak wlecisz sporo ponad 100kb spakowanych rarem binarek. (az sprawdze i podam ile to dokladnie zajmuje ...)

UPDATE
450 KB binarki -> gole okno windowsowe + ruchomy szkielet sopelka w openGL
spakowane rarem na max kompresji.

80.55.0.* napisał:


Napisałem w c - gołe zajmuje koło 60KB, pakujesz UPXem i robi sie 20KB. Ci kolesie napisali swojego crunchera. Nie wiem, może w jakimś badziewiu a la Delphi pisałeś, bo nawet moje VC++ generuje mi kod 90KB (wszystko w MFC). 45 po przejechaniu UPXem.
Oczywiście nie zmienia to faktu, że odwalili kawał roboty mieszcząc to w niecałych 100KB (do execa dochodzi moduł z muzyką i proste efekty dźwiękowe).

83.31.84.* napisał:
Nom nieźle, nieźle!! Chyle czoło twórcom icon_eek2.gif icon_eek2.gif

213.76.84.* napisał:
Na moim sprzecie smiga to ladnie. Ale denerwuje mnie tylko jedna rzecz. Jest tu w cholere i troche bledow. 2x gralem i 2x postac utknela mi w siatce - raz jak chcialem przeskoczyc murek i drugi raz drzwi mnie uwiezily icon_sad2.gif(( Biorac jednak pod uwage fakt, ze jest to beta mozna to przebolec...

Ogolnie fajne "doswiadczenie" - lecz dluzej jak pol godziny raczej bym nie wytrzymal(wole juz pierwszego wolfa3d icon_wink2.gif )

80.55.134.* napisał:


ee nie przesadzaj, muzyka byla generowana przez syntezator fm, wyraznie bylo to slychac, a wiec zajmuje grosze (zadnych sampli).
co do tekstur to tez przegiales, mogli sobie wygenerowac dowolne tekstury na czas kiedy ich potrzebowali, lub np zapisac teksturke w bardzo malej rozdzielczosci, a potem interpolowac do wiekszych rozmiarow...

ogolnie zainteresuj sie tzw demo sceną - sporo tam takich magikow...

193.110.229.* napisał:
No to czekamy na MULTIPLAYER icon_biggrin3.gif icon_biggrin3.gif
Brawo dla programistów.

81.15.150.* napisał:
Trochę się rozpędziłem i założyłem kolejnego topa o tej gierce. Na szczęście niebezpieczeństwo zostało zażegnane ( Kucyk icon_wink3.gif ).
Może komuś przydadzą się linki, bo aktualnie strona autorów jest aktualnie offline:
http://www.zen32721.zen.co.uk/kkrieger-beta.zip
http://www.gamezone.de/forum/files/kkrieger-beta.zip

62.87.209.* napisał:
A mi nie działa icon_sad2.gif(( Bzium

195.150.2.* napisał:
czyzby pixelshader byl wymagany ??

81.168.185.* napisał:
Nie wiem co wymagane ale ja mam wszystko na czerwono :>

81.15.150.* napisał:
- A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.
- 512MB of RAM (or more)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
- Some kind of sound hardware
- DirectX 9.0b

213.25.24.* napisał:
Po porstu na 3TI sobie nie pogracie, bo Pixel Shader jest zbyt stary w tej karcie.

81.168.185.* napisał:
Nie no. Ta jakis skandal, zeby na karcie ktora miala domyslnie promowac Doom3 nie mozna bylo pograc w jakas denna gierke ktora ma 96 kB :/

81.168.228.* napisał:



Life is brutal and full of zasadzkas icon_smile3.gif icon_cool3.gif icon_wink3.gif

A co do gierki to tez jestem w szoku, dobra robota icon_eek2.gif

217.99.145.* napisał:
jak sie tam zmiania rozdzialczość... bo w 1024 to 5 min i sie poddalam (ale i tak wyczlem z pierszego pomieszczenia... mimo 5-15 fps)

62.233.213.* napisał:
Chyba nic nie mozna zmienić icon_confused2.gif to wkońcu beta, mnie najbardziej przeszkadza brak przestawienia myszki ale powalczyłem z tym i parę pomiszczeń przeszedłem. Brawo jak na 96kb.

83.30.27.* napisał:
Niskie poklony dla tej gry.
Rok 2008...
- pozycz mi Doom 4,
- prosze,
- ale na SSDVD,
- nie mam, mam tylko to,
- e, to dzieki, nie mam czytnika FDD.
icon_biggrin3.gif:D:D

81.168.228.* napisał:
Wogole to jakie motywy.1 to taki ze dochodzi sie do momentu gdzie zabija sie 2 pajaczki a za nimi drzwi i niewidzialna sciana.Da sie to przejsc?? A propo chodzenia to u mnei fraps pokazuje 20-24 fpsy ale co ciekawe to u kuzynka na Duronie 9001100,256 DDR i Radq 9600 gra osiagala okolo 18-20 klatek, i to jeszcze gre odpalilismy z dyskietki,bylem w szoq - chwala dla tworcow - pozdro icon_wink3.gif

217.99.145.* napisał:


Jak by sie nie dało to by jordi nie pisal:
"buhahaha pierwsza gra ktora dziala mi plynnie tylko w 640 i to bez AA"

Chyba ze jak coś zle zrozumialem icon_rolleyes.gif

150.254.36.* napisał:
Bo domyślnie jest 640...

62.233.243.* napisał:
odpaliłem i

niedosc ze zarywa tojeszcze jak zbiore drugą bron i przejde pare metrow to sie wiesza ,ale to sie wytnie , rozmiar , grafa user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.96 | SQL: 1 | Uptime: 327 days, 20:29 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl