Temat
Najbardziej wymagająca gra w historii
195.205.213.* napisał:
Jak oceniacie która gra oczywiscie w odpowiadajacej dla niej ramie czasowej byla najbardziej wymagająca sprzetowo?Ja osobiście uważam że dla mnie najbardziej wymagajacą jest Trainz Simulator wymagania okolo 1GHZ,256ramu i tnie jak cholera na moim 1500+ i geforce ti tnie równiez w rozdzielczosci 800x600 przy najnizszych detalach.Skubana niezle ciagnie!!!213.76.22.* napisał:
to chyba masz cos nie tak, bo o ile dobrze pamietam to na moim starym Morganie 1000 i dwojce Ti, ta giera nie ciela213.241.9.* napisał:
StrikeCommander Jak ktos ma dobra pamiec..80.50.68.* napisał:
nie no alpha test dooma 3 raczej!!!212.126.24.* napisał:
fakt strike commander powalal jak na tamte czasy grafa na kolana skakal po glowie i wogole... niestety nie bylo mnie wtedy stac na to zeby miec sprzet odpowiadajacy wymaganiom tej gryps: to bylo z Origin'a jak dobrze pamietam..?
212.76.60.* napisał:
Czy ja wiem - w sumie to doom3 działa na większości nowych komputerów ( a do grudnia - premiery na pewno tak będzie ), Wg. mnie na liste powinny trafić takie gry które wymagają sprzętu wyprzedzająceo epokę , Z tego co pamiętam to do takich zaliczyć możnaby większość gier wykorzystujących akcelerację 3D z czasów kiedy Voodoo kosztowało 800 zeta, seryjny komp wyposarzony był w S3.217.96.126.* napisał:
Raczej strike commanderale przychyle się do wypowiedzi mailo
trzebaby rozpaczyć zamierzchłe czasy
Voodoo
62.233.233.* napisał:
a wedlug nie Mortal kombat 2. Musialem do mojego koleszki chodzic, bo u mnie nie chodzil, a moj komp mial 2 m-ce !!!195.205.222.* napisał:
Ty chyba pomyliłeś gry Trainz nie MS Trains Symulator.
Ten cholerny Trainz na GF4 4600 przy 768MB Ram i P4 2,5 GHz potrafił w 1024x768 skakać (co prawda miałem ogromne miasto 13 peronów i pełno duperel. Tę gre programiści spieprzyli na maxa takie wymagania to nawet Doom3 i Unreal Turnament 2003 nie mają. a pozaty, te cholerne tory ciągle się łączyły nie tak (przeskakiwały jakoś dziwnie w edytorze ) Ale giera spoko
217.99.83.* napisał:
rzeczywiscie, pospieszylem sie, sorry
62.179.0.* napisał:
Miała się kiedyś pojawić(albo się pojawiła, niewiem) taka gierka z dinozaurami : Treespasser czy jakoś tak. Komputery nie mogły tego pociągnąć212.244.132.* napisał:
nie byl bym tego taki pewien, gralem w to na moim p 200MMX i grafie 4mb z akcelatorkiem i chodzilo spoko, agralem w to jakies 1,5 czy 2 lata temu, kompa mam 4 lata tak wiec zanim w to gralem to komp nie byl jusz za nowy.62.21.9.* napisał:
racja z Tresspasserem tak było, ale dobrym przykładem był Unreal 1, jak się pojawił to rzedko który komp potrafił to pociągnąć, wymagał dużo Ramu, od Unreala zaczął się prawdziwy boom na VooDoo. Giera dobrze chodziła na PII 266, Voodoo2, 64-128Mb RAM a stardardem było wtedy P133, 32Ram szczęśliwcy mieli jeszcze VooDoo1.217.99.88.* napisał:
Unreal 1[nie mówiąc o symulatorkach lotu które zawsze miały wymagania przegięte na maxa]PS. Swoją drogą powiem,że na AMD K6 233+64 ramq+voodoo2 12 MB [taaak taki sprzet mam obok siebie ] UT chodzi lepiej niż zwykły Unreal!!! .... może dlatego,że nie mam patcha? A może dlatego,że tam musi "obrabiać" wiekszy teren? Nie wiem ,ale w Unreala 1 też sie da tam spox pograć jakieś 20 FPS jak potworki wyskoczą ,A ut z 4 botkami też 20 FPS jak jest zawierucha porządna
195.205.222.* napisał:
Swego czasu była taka giera co się zwała Falcon 3D. wymagania no coment. Nikt nie grał w to płynnie dop[iero po pół roku jak się pojawiły nowe Hardware.212.244.57.* napisał:
Hmmm....w moim przypadku Mafia- ale to ektremalny przypadek- po prostu nie spodobał się jej komp.Cieło strasznie przy każdej rozdzielczości i poziomie detali- ot....nie dało sie tego pod XP w żaden sposób zmienić .....a u kumpla na Geforce2MX400 działa jak dziki wieprzak na zajechanym 98 SE213.241.9.* napisał:
Dziwne u mnie idealnie chodzila na XP1600+ 512DDR GF2Ti. Rowniez w 1024x
195.205.222.* napisał:
U mnie też normalnie chodzi ale gdy włącze edytor, wybuduje ogromny dworzec, pociągne sieć trakcyjną dodam kilkanaście drzewek i budynki (pow 50) tooooooooooooooo skacze.
62.178.124.* napisał:
mi demko trainz`a smiga ladnie w 1024 na k2 ....PS macie moze gdzies linka do plenego "backup`u" ?
217.96.208.* napisał:
Treespaser do dzis chodzi dziwnie. Jak na tamte czasy to byla masakra z tymi wymaganiami. Unreal 1 tez pamietam jak mi smigal ale mialem najlepszego kompa na osiedlu. Wtedy zamontowalem swierzo voodoo 2 do mojego celka 266. Kumple przychodzili do mnie i zostawiali szczeki na podlogach. Ile ja czasu stracilem na lazeniu po domach z tymi szczekami oddajac je217.98.38.* napisał:
Kaerers, podobnie sie czulem jak swojego czasu najszybszym prockiem byl PII 266 a ja mialem PMMX 233 333-350 - koledzy takze zostawali u mnie szczeki81.15.194.* napisał:
Hmmm... pamięta ktoś jeszcze Gunship 2000 i Monkey Island 1?? Te mnie kiedyś wessały jak cholera... a ostatnio chyba Mafia.O! I byłbym zapomniał... DEUS EX i... SYSTEM SHOCK 2 oczywiście - w te 2 ostatnie grałem z taką miną: Mistrzostwo w każdym calu!!
217.99.236.* napisał:
To na pewno wina dysku!
Mialem tak samo. Nie bylo roznicy miedzy rozdzialkami i detalami nawet na Gainwardzie GF 3 Ti 450
217.96.208.* napisał:
Fajna opowiesc. Nie to zebym sie czepial ale jaki to ma zwiazek z tym watkiem ?
81.15.194.* napisał:
Damn! źle przeczytałem tytuł ZONK Oj to pifko nie służy... przepraszam wszystkich.212.160.161.* napisał:
heh miło powspominac, jak kupowalem kompa k6-2 333 najleprzy byl wtedy pII 350 chcialem 64 mb ramu to facet w sklepie "chlopcze poco ci az tyle pamieci!?" mialem s3 i voodoo Diamonda ;] w autoexe dopisywalo sie 2 linijki i tym sposobem chodzil naa wyzszych czestotliwosciach , podkrecilem pamiec o 8 mhz i w w 640x480 mialem 39 fps ;] potem ustawilem procka na 375 mhz siezu 44 fps w q2, kumpel mial cyrixa233 voodoo i sie wpienial ze mial 25-29 fps, hehe potem gierzylem w Unreala 1 to to zmienilo moje zycie ( sredia w szkole z 5,2 na 3,1 ), i tak juz mi zostalo hehhehehe80.144.153.* napisał:
q2 tez mial niezle wymagania, jak ktos chcial w '98 roku pograc na opegl (na przyklad 1600x1200) po lanie213.77.214.* napisał:
dobrze wiecie starzy wyjadacze,że jak giera jest zajebiście zoptymalizowana to powinna działac w miare dobrze na większości dzisiejszych kompów, a jak ją programiści wczesniej spier...., to jej nawet żaden r9700, ani p4 3.06 ghz nie pomoże. (predzej patche he,he). pamiętacie turoka? wyciskał z vudulca co sie dało, albo qwak1? przejście z s3 na voodoo? dla mnie to był niesamowity kop. robią gry byle szybciej i mamy wyniki. mam nadzieje,że doom3 będzie dopracowany bo jak nie to chyba wyrzuce kompa przez okno i kupie ps2 albo xboksa.....ps. w zyciu nie wyrzuce mojego kompa przez okno!!!!
62.87.214.* napisał:
[quote="adi_k"]dobrze wiecie starzy wyjadacze,że jak giera jest zajebiście zoptymalizowana to powinna działac w miare dobrze na większości dzisiejszych kompów, a ........AvP2
szlag mnie trafial kiedy po zmianie procka nadal sie cielo !!!!!!!!!
217.96.213.* napisał:
Co do najbardziej wumagajacych gier to napisze moje 2 slowa1.Avp2 : Primal Hunt zgroza !
2.GTA3 to juz przegiecie
62.233.151.* napisał:
Dokładnie!!!Ja bylem takim szczesliwcem,ale jak na giełdzie usłyszałem ile ramu jest zalecane to szczeka mnie sie na butach zatrzymala:)Choć i tak ciupałem jak złoto na jakis 15 klatkach i dobrze było a tera to sie ludziom w tyłkach poprzewracało -150 fps i mało jeszcze???
UNREAL-to moja opinia
Szacuneczek
212.244.103.* napisał:
Popieram....UNREAL 1....a gorzej ci moze chodzic własnie z braku pacza......chyba 229 był ostatnim.....UNREAL na GLIDE powienien tak śmigać ze ch cho
213.76.197.* napisał:
NFS 6 minimum GeForce 3 albo 4 i ok 1 ghz do sredniego dzilania80.85.224.* napisał:
Unreal- zabił mój sprzęt p166 voodoo1 32mb213.77.248.* napisał:
Dokladnie tak.
Na D9501100 (FSB133) 192 MB RAM, Gainward GF3 Ti 450 GS cielo
okolo 22 fps
217.97.36.* napisał:
a dla mnei sof 2 na ta grafike takie wymagania starszne ..no i avp 2 tez po<span style="color:red;">[ciach!]</span>e wymagania a gra cienka..62.87.214.* napisał:
mam inne zdanie na temat AvP2 ..... klimat jest powalajacy ..... niestety coz z tego skoro w trakcie walki wszystko sie zacina i robi sie slideshow .... bue
217.97.36.* napisał:
klimat moze i jest ale własnei walka ...pewnei i jest tez swietna ale nie na slaidach62.21.4.* napisał:
America`s Army Operations -- http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=gra,29,5343 -- duże wymogi, a najlepsze że za free (300 MB do ściagnięcia).195.205.222.* napisał:
U mnie tetris skacze (tzn. spadające klocki FPS=2-3 )193.91.30.* napisał:
hehe battlefield u mnie jak nie pokombinuje z dźwiękiem spada do 5-10 klatek213.76.124.* napisał:
CHORY czy co??
To co w podpisie 1024x768 Max detale i antialiasingx4 i mam 35 fps.
Nawet jak jest duzo furakow na ekranie
Oj, oj... gierka wymiata.
80.144.176.* napisał:
u mnie sie grac nie da...moze wersja iso jest schrzaniona?
195.205.213.* napisał:
Swojego czasu moim marzeniem było odpalić płynnie Duken Nukem 3d miałem wtedy 486dx2 80Mhz , 8Mb ram , i super karte graficzna miala az 26 mhz cacko ale w rozdzielczosci 320x240 dukn troche ciol.212.244.209.* napisał:
Ja sie zgadzam z przedmowcami co mwili ze unreal1 byl najbardziej wymagajacy bylo tak w rzeczywistosci pamietama jak mialem p200mmx 32 m ram i virge 4 mb jak uruchomilem to od razu pomyslalem musze miec v2 i tak sie stalo (to bylo w czerwcu) brat jechal w lipcu ze stanow do polski i wzial mi monstera II to byly czasy aha czy pamietacie to readme jak Epic opisywal pamiec w komputerze i to 128 mb - oh yea !!!jak na tamte czassy to robilo wrazenie jak cholera
213.199.225.* napisał:
z tym readme to bylo tak:- Less than 16 megabytes: Unplayable.
- 16 megabytes: Playable, but very frequent swapping to the hard disk. We highly recommend turning on "Low Detail Textures" and "Low Quality Sound" to reduce memory usage.
- 32 megabytes: Some swapping.
- 64 megabytes: Great, with perhaps a teeny bit of swapping.
- 128 megabytes: Oh Yes!
217.113.225.* napisał:
pamietam dobrze. u mnie cielo przy 128 i tak. pamietam jak q1 nie chcial pojsc na 486, bo wymagal pentium... ale u1 to bylo przegiecie, na moimcel600 i gf2pro nie bylo idealnie jeszcze, fakt, ze mialem dziwna mb i gf chodzil na niej jak riva, ale bez przesady...
213.199.225.* napisał:
teraz bedzie to samo ale z d3 i u2nie chodzi mi o ram, ale ogolnie o calego kompa
znow trzeba bedzie poczekac jakis rok az wyjda takie
kompy ktore to uciagna w max detalach/rozdzielczosci
i przy fps nie spadajacych ponizej 100
217.113.225.* napisał:
i wtedy zaczne grac w te gry, bo narazie, to nie chce sobie psuc wrazen. nie wiem, tylko czy je teraz kupic, czy za rok beda po 29.90 oryginalki w media markt
80.48.243.* napisał:
a mi avp2 na 800x600x32 i wszystko na maxa super chodził z 26 fps miałem zawsze .ale chyba na dzisiaj to Doom III Alpha ma największe wymagania169.254.12.* napisał:
chyba mafia... ale po doomie 3 i QIV to będzie najwyżej klasa średnia.....62.179.32.* napisał:
1. Gta32. Mafia
3. Doom 3
wiecej nie pamietam
212.76.54.* napisał:
A mi sie wydaje, że najbardziej wymagający był Screamer 2. Wprawdzie na minimalnych ustawieniach było ok, ale były jeszcze trzy możliwe. Miałem wtedy P120MHz, a najmocniejszym procem był chyba 133. Natomiast żeby gierka chodziła w full detalach potrzebny był ok P200, albo i więcej.Mam jednak jakieś wrażenie, że była jeszcze jakaś gierka, która była jeszcze bardziej wymagająca, ale nie pamiętam.
213.77.230.* napisał:
Kurde wiem żę mówimy pewnie o grach a nie o modach ale dorwałem ostatnio moda do Q1 który tak go przerabia że wykorzystuje w pełni Gforce 4 i jego wszystkie bajerki i nie jestem pewien czy nie elementy Dx 9!!!!! U mnie na kompie chaczy się chwilami a na P4 2.0GHZ+512ram+Gf4 Ti 4200 nie da się grać!!!Ale żebyście zobaczyli DM6 albo DM4 - normalnie orgazm
Cienie jak w doomie 3 a teleporty jak w Unrealu 5
Jak znajde linka to wam zapodam..........
213.199.225.* napisał:
http://tenebrae.sourceforge.net/62.179.32.* napisał:
pamietam te czasy kiedy mialem 386....... 66 mhz i jak z 10 min mi sie odpalal doom2213.77.250.* napisał:
Dokładnie to!
Dzieki za helpa bo nie pamiętałem zkąd to miałem!
Polecam do spróbowania!
Ale nie weim czy to wszystko co miałem...
Pozdro!
213.77.172.* napisał:
Ja popieram autora tego postu. TRAINZ w 1024x768 na XP1700, 256MB, MSI Ti4200 64DDR czasami szarpie. Co prawda service pack'i polepszają troche obsługe D3D ale i tak tnie. Dla tej gry zmieniłem prawie prawie całego kompa. Był jeszcze, jak ktoś wcześniej zauważył, FALCON 4.0. Dla tamtej gry też musiałem wymieniać większość części żeby można było płynnie grać. A teraz to mi sie nawet nie uruchamia bo nie obsługuje nowych chyba nowych dx.213.76.208.* napisał:
dlamie gta 3195.205.222.* napisał:
No Doom 2 miał takie wymagania jak ja <span style="color:red;">[ciach!]</span>le. Większość luda miała wówczas C64 lub co ci bogatsi Amige o 1200 nie wspomne. A ci wybrani czyli PC-towcy (pow 386DX40Mhz) szaleli na Doom'ie2 Wtedy to chyba jakieś 0,001 % społeczeństwa miało taki sprzęt.
Ale Unreal 1 przebił wszystko. Ludzie grali (pow 250FPS) w tą gre dopiero po roku czasu po upgradu hardwaru.
212.122.223.* napisał:
[quote="irnlng"][quote]pamietam jak q1 nie chcial pojsc na 486, bo wymagal pentium... ale u1 to bylo przegiecie, na moimcel600 i gf2pro nie bylo idealnie jeszcze, fakt, ze mialem dziwna mb i gf chodzil na niej jak riva, ale bez przesady...[/quote]buaaaaaaaaaaaaaahhahaha
a ja gralem w q1 na 486 i co ty na to
q1 spoko chodzil na 486 od dx4100mhz plynnie w 320x200 daje za to twoja glowe:)
217.113.225.* napisał:
320/200. to super, jak doom. ja probowalem na 486dx2/66 i mialem 2klatki/sekunde.
i gralem w vga
217.97.10.* napisał:
no panowie z innej beczkiage of empire2 (teraz conquerors)
najpierw miałem celka 333a/~~416 voodoo1 64 ramu i zacinka przy 2 przeciwnikach
nast. duron 650 riva tnt2 32 ,128ram i to samo
nast duron 1200 gf2mx200 32, 256ram no i q.... tnie przy 3 botach !!!!
teraz jak niżej i dalej franca tnie tyle że przy 5 botach a możesz mieć tylko po max 200 ludzi no znajdźcie mi gre z bodaj 99 roku która tak marnie biega na nowym sprzęcie no tu microsyf się popisał na maxa
pozdro
212.191.171.* napisał:
swojego czasu chyba Unreal 1 a teraz to raczej alpha Dooma 3217.97.218.* napisał:
GTA3 na moim configu płynnie chodzi w 800600 .zgroza.217.96.143.* napisał:
gta3 u mnie nie chodzi hehe nieda sie grac :/i mafia ona to sie nie chciala zainstalowac buahhaahh
217.96.155.* napisał:
GTA3? Hm..... a u mnie działa naprawdę płynnie w 800x600 medium detail i 640X480 high detail, tak więc na XP2000+ i Gf2Tipowinno być miodzio na 1024X768 HighDetail.
213.173.204.* napisał:
A ja pamiętam demo takiej gry: Spirit of speed (czy jakoś tak). Takie wyścigi jak dzisiaj Formuła 1 ale w 20-tych latach. W CD Action po recenzji napisali w minusach 2 fps przy max. detalach. Gra była chyba z 99r i jak ją z ciekawości włączyłem niedawno to dalej strasznie zwalniała, podsumowując współczesny przeciętny komputer nie poradzi sobie z grą sprzed ponad 3 lat. To znaczy grać się będzie dało, ale ale tak stara gra powinna dzisiaj śmigać po 80 fps a nie kilkanaście.217.97.6.* napisał:
kurde a na moim konfigu to leci tak im niższa rozdzałka i detale tym bardzej tnie ale i tak w żadnej rozdziałce nie jest płynnie:( szczegolnie gdy jade samochodem jest 15fs a w nocy około 7!!!! i kurde nie wiem co jet bo u kumpla na gf 2 mx 200 lepeij chodzi150.254.41.* napisał:
Heh, to ja wspomnę Dooma II na 386Trzeba była grać na mikroskopijnym ekranie.
A jak go potem zobaczyłem na 486DX2, to mi szczena opadła...
Pozdr.
217.30.134.* napisał:
zdecydowanie chodzi tutaj o MORTYRA!!!62.233.189.* napisał:
Fakt U1 nieźle dawał sprzęciorom w kość - ale z drugiej strony patrząc to graficznie gra wygląda lepiej niż nie jedna obecna produkcja.212.191.171.* napisał:
ano wlasnie az milo nawet teraz pograc213.186.78.* napisał:
gta3 cholernie sie tnie na moim kompietresspasser
AvP2
217.99.128.* napisał:
Więc tak:alpha DOOMA III ( rzecz oczywista )
kiedyś TRINES 2
A jeszcze dawniej taka gierka FPP: chofziłeś po świecie prehistorycznym tzw. dinozaurów babką z dużym biustem i tatuazem na tym biuscie. Cieła się jak cholera! Niestety nazwy nie pamiętam...
212.160.46.* napisał:
Tony hawk 2 na karcie 4mb - musialem wylaczac wszystkie detale i jak najmniejsza rozdzielczosc brac haha217.153.13.* napisał:
Taaak, zdecydowanie Unreal . Ja nalezalem do tych szczesliwcow ktorym nie przycinalo - P II 233, 64 MB i Voodoo1 - ale kumpel ze swoim 32 megowym P166 i Tseng ET6000 pochlipkiwal...A z jeszcze starszych gier to pamietam ze Incoming: Lux et Robur - taka strzelanka - jak na swoje czasy (1997/98) miala calkiem spore wymaganka...
A na dzien dzisiejszy - Morrowind (ble!), NFS6 (totalne przegiecie!) i prawdopodobnie Doom3...
Pozdr...
217.99.236.* napisał:
Umnie gta3 na hight detal przy 1024/768 dziala bardzo dobrze bez zadnych problemow nawet gdy zarzuce se antyaliansowanie 4xSPodobne tematy
Najbardziej spierdzielone gierki ! :|
jaki rodzaj gier najbardziej lubicie ??
Najbardziej wymagające gry wszechczasów?
Najbardziej oczekiwana PREMIERA to...
Najbardziej Oczekiwana Gra 2005 Roku
jaki rodzaj gier najbardziej lubicie ??
Najbardziej wymagające gry wszechczasów?
Najbardziej oczekiwana PREMIERA to...
Najbardziej Oczekiwana Gra 2005 Roku
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.69 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:07 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl