heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 23 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Najbardziej wymagające gry wszechczasów?


217.98.241.* napisał:
Ja na 1 miejscu stawiam TRAINZ no kurde miałem Geforce 2 ti a ona wyszła w 2000 i cieła strasznie a dodatkowo miałem A1500+ i reszte to co mam w stopce icon_lol.gif

No to co zaczynamy ranking?Kto da wiecej? icon_biggrin3.gif icon_biggrin3.gif icon_biggrin3.gif

62.87.150.* napisał:
J dorzuce tutaj Unreal i Turok. Pamiętam, że jak wyszly to bez voodoo byly problemy z graniem o ile mozna to bylo nazwac graniem. P{otem wyzwaniem byl takze Colin McRae Rally.

213.77.130.* napisał:
Halflife ;]
10 fps przy 800x600 to bylo juz cos.

62.233.169.* napisał:
"DOOM" icon_biggrin3.gif pamietam ze na moim 386sx40 musialem wlaczac low detale icon_razz.gif eheh ale pozniej zmiana na uwaga 486 icon_biggrin3.gif ahhhh to byly czasy icon_biggrin3.gif aa no i pozniej na moim 486dx4 100 icon_biggrin3.gif "GRAND PRIX 2" pamietam ze byly takie ustawienia ze jak sie zmienila szczegolowosc grafiki to pokazywalo ile sprzet wyciagnie klatek icon_biggrin3.gif to dopiero byl patent icon_biggrin3.gif aaa no i FLIGHT UNLIMITED icon_biggrin3.gif pozdrowka

80.50.68.* napisał:
nomad soul,unreal

217.99.145.* napisał:
Unrel - pamietam jakie bylo oburzenie jak zalecili do niego proca.... 266
Twedy 200 to bylo marzenie a 166 to wypas sprzet icon_wink2.gif

217.99.178.* napisał:
Nie no ale ta gra co podał autor tematu to żeczywiście była przegięta. Pamiętam jak na Hyperze ją przedstawiali i mówili jaki jest zalecany sprzęt to ich wyśmiałem. Później okazało się że żeczywiście gra na zarąbiastym na tamte czasy sprzęcie cieła się niemiłosiernie. A jest jeszcze jedna gierka ze sproymi wymaganiami icon_biggrin3.gif Doom 3 Alfa icon_biggrin3.gif

62.87.222.* napisał:
quake 3 - wtedy nie kazdy mial p433 icon_smile3.gif na 200mmx trudno bylo pograc

212.191.172.* napisał:

Taaa, mialem dokladnie takie same odczucia - ale w low detail i 640x480 dalo sie jakos

62.233.169.* napisał:
Mi sie wydaje ze bardziej kiedys gry czlapaly niz teraz icon_biggrin3.gif byly dostepne tryby rozdzielczosci 320x200 VGA no i SVGA 640x480 icon_biggrin3.gif myslalem wtedy ze w tej drugiej gry nigdy nie beda chodzily plynnie icon_biggrin3.gif az sie dziwie ze te pixele w 320x200 nie przeszkadzaly mi za bardzo icon_biggrin3.gif a teraz ??? Panowie wystarczy ze gre odpalily w 640x480 ;D hehe i juz sie grac nie chce icon_biggrin3.gif wszystkie wtedy na SVGA czlapaly icon_biggrin3.gif mowie o czasach 486 icon_biggrin3.gif JA CHCE ZEBY ZROBILY FREDA, MISJE, czy tam DRACONUS'a na PC icon_biggrin3.gif na poziomie dzisiejszych mozliwosci icon_biggrin3.gif to byly gry icon_biggrin3.gif

212.244.57.* napisał:
Doom 3 wersja Apha no i GTA 3.

A oprócz tego Unreal 1- grałem na software na P 150 i 32 MB na S3 Trio 64 V+ 2MB i jakoś wyglądałło- dzięki tej grze sprzedałem kompa icon_biggrin3.gif

W erze Glide 1996-1998 były problemy- najdziwiniejsza rzecz- Turok w wersjii Demo działał w Direct 3D, a w full tylko w Glide icon_smile3.gif

213.77.199.* napisał:
IL 2 STURMOVIK lub jego następca FORGOTTEN BATTLES.
Gra ustawiona na HI, 6 x AA i 16 x ANISO w "gęściejszej" walce spada poniżej 25 klatek.

217.97.156.* napisał:
Można grać w 800*600*16(ja tak gram i nie narzekam)

80.50.46.* napisał:
A ja powiem "Street Legal" icon_biggrin3.gif Gra ma okropną grafikę ,a jednak wczasie jazdy na mieście troszkę skakało. Poprostu jest tak źle napisana ,że kto nie zobaczył ten nie uwierzy.

195.114.162.* napisał:
gta3 i splinter

217.96.137.* napisał:
wg mnie najnowsza nakladka na Quake 1. nie pamietam jak sie nazywa ale zawalistee ma wymagania.

217.99.93.* napisał:
unreal...UT 2k3 icon_wink2.gif hieheihei =] doom3alfa icon_biggrin3.gif!! icon_smile3.gif

213.76.52.* napisał:

Popieram w 100% gra ma straszną grafe i jeszcze sie mi cieła...gdzie Vice City śmiga na pełnym wypasie laugh.gif

62.121.70.* napisał:
tak a'propo jazdy .... Carmageddon 2 ;D SiN, UT, RC2000, MKII ;DDDD

62.148.66.* napisał:
Sporo tego było. Ja za to podam ciekawostkę, że to nie od sprzętu zależy icon_wink2.gif
Mój kumpel przeszedł kilka razy Halfa na P100, 40MB RAM i jakaś karta max. 4MB (nie pamiętam) w 320x240 icon_smile3.gif Ale jeszcze lepsze jest to, że na tym sprzęcie przeszedł też Fallout Tactics... (widziałem na własne oczy!) icon_eek2.gif icon_eek2.gif icon_eek2.gif
On był naprawdę wytrwały... icon_biggrin3.gif

62.121.70.* napisał:
a jeszcze ... Terminal Velocity i Descent (m. in. 3) - ale to zrzeralo zasoby ...

217.99.82.* napisał:
Vietcong !!! Mam może z 10 w porywach do 15 fps-ów, kurcze icon_evil.gif
Ale liczy się tylko grywalność icon_cool3.gif

80.50.34.* napisał:
HL2 pewnie bedzie

217.97.156.* napisał:
Dziwne bo jakiś gość(z forum) gra na mx400 w 800*600!

217.97.156.* napisał:
Przpomniała mi się jedna gra -Grand Prix2- jak wyszła(1996) to szczytem marzeń było 486dx100 a żeby włączyć wszystkie obcje na maxa i hires(640*480 icon_lol.gif ) trzeba było mieć pII300 i 32 ramu!

217.30.138.* napisał:
co powiecie na AVP 2 ?
mam nadzieje ze kiedys zagram w nia na jakims super sprzecie chlip ;]

213.25.237.* napisał:
Hehe, a ja najbardziej pamiętam Falcona 3.0. Ale tu nie chodziło o sprzęt. Wymagał zarąbiście dużo pamięci podstawowej (tej do 640kb) - tak ok. 608-610kb (nie pamiętam dokładnie). Ileż to się człowiek namęczył, żeby napisać specjalnego autoexeca i config.sys specjalnie pod tą grę...

195.114.162.* napisał:


fakt, tez jest wymagajaca ale na gf3ti200 mysle ze w 800x600 full chodziloby niezle, niewiem jak z 1024x768....

62.87.217.* napisał:



gralem na GF2 GTS Asusa
P3 866
256 DIMM
XP
dlawilo sie ; pppp

62.87.207.* napisał:
doom 3 alpha , street legal, gta 3 (640480) i smigalo icon_razz.gif no i oczywicie unreal 1 na moim starym p 133 + s3 virge icon_razz.gif

217.99.178.* napisał:
W GTA3 i Splintera na swoim sprzęciku śmigałem bez większych zwiechów (gf2mx400, duron 1, 256 sdr, k7s5a). Splinter co prawda na najniższej jakości grafiki ale zato gta śmiga w 800 na 600 aż miło. Pozatym była kiedyś taka gra co jej wymagania w każdej gazecie wypominali. Niepamiętam nazwy ale chodziło się takim gościem ubranym w bordową koszulkę, po jakby pustynnych obszarach na dziwnej planecie.... to była jedna z pierwszych gier na pieca która zajmowała 3cd.
+ jeszcze jeden strasznie prockożerny tytół Commanche 4.
+ jeszcze jeden tytół działający tylko pod voodoo (bynajmniej z początku) - kingpin
+ RPG - morrowind

80.48.77.* napisał:
wymagania to miał DUKE NUKEM, na moim starym ale jarym 486 z 4mb ramiku to nieszlo wogole, trzeba bylo az windowsa uruchamiac icon_wink2.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.49 | SQL: 1 | Uptime: 49 days, 16:31 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl