Temat
Gry wykorzystujące DX9.0?
217.97.156.* napisał:
Istnieją takie w ogóle? Z ciekawości pytam bo Radeon 9700 pojawił się już z 8 miesięcy temu a gier dalejnie widać.213.76.4.* napisał:
tak, 3dmark2003chwilowo takowych nie ma
62.179.0.* napisał:
a 8.1 wykorzytsla juz ktoś w pełni??62.179.83.* napisał:
Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 Pixel + Vertex Shader Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. .217.97.44.* napisał:
a demo doom'a 3 wykozystuje dx9??? czy jest on na opengl bo sam nie wiem ?????217.97.71.* napisał:
Gta Vice City az wstyd nie wiedziec kiedy obok taka dyskusja sie toczy62.87.196.* napisał:
MaluchSim (nowa wersja) wykorzystuje acz tylko działa na nim.217.99.178.* napisał:
C&C Generals chyba wykorzystuje dx9. Beta Doom'a jest tak pokręcona że Bóg jeden wie czego ona niewykorzystuje . Half Life 2 ma ponoć wykorzystywać i Halo pecetowe.195.251.251.* napisał:
Generals korzysta ze 128 bitowej precyzjii koloru3DMark 2003
DooM III - jest zbudowany wokol i z zalozeniem pelnego wykorzystania mozliwosci GF3-4 czyli dx8 [ carmack tak stwierdzil ] ale jest optymializowany pod DX9. Dopiero nastepna gra id bedzie bazowala na mozliwosciach NV30, czyli DX9 ewentualnie DX9+ a'la nVidia
62.87.233.* napisał:
a Gunmetal przypadkiem nie ?? w miare fajna giera z fajna grafa itp.. cos slyszalem ze korzysta z dx9.0213.77.207.* napisał:
JASNE ŻE TAK NP.
TOTAL IMMERSION RACING
217.97.146.* napisał:
www.nvidia.com i gierki dla nv30/35217.97.146.* napisał:
dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to tak szczegol. przeciez kazdy gf4 wykorzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dx9.0
157.25.150.* napisał:
No One Lives Forever 2 wykorzystuje DX 8.1.pozdro
217.97.52.* napisał:
co ty pleciesz?
62.233.168.* napisał:
glupoty...
217.97.52.* napisał:
po1 pisz wyrazniej
po2 nie pisz jak nei wiesz.
217.97.146.* napisał:
eee zobacz sobie co napislem u gory komus sie ladnie nudzi zeby z qutem mieszac. a pozatym w 3d mark 2001 jest advenced pixel shader i on jest dx 8.1... ale to naprawde malo wazne. no i specyfikacja gf 4.. nie ma 8.1?? a pixel shadera ma wyraznie 1.3212.244.57.* napisał:
Direct 8.1 to 8.0 wzbogazone o obsługę Truform Vertex Shader 1.4 o pare rozszerzeń instrukcjii ( nie pamiętam- ale coś tam było na 100%). Suma sumarum- GF 4TI jest zgodny z 8.1, ale nie kompletnie- coś jak G FX w stosunku do DX 9.0 ( choć ma pare bajerów mocno ponad specyfikację- np. Vertex/Pixel Shader zbliżone do wersjii 3.0)217.97.146.* napisał:
dokladnie wiec wniosek z tego Pixel Shader 1.4 /= DX 8.1 wiec glupoty plecie kto inny....217.168.128.* napisał:
Pewnie zobacz chćby gre MATRIX!!!217.97.52.* napisał:
a 1.3(Ti) nie moze sie = 8.1
skoro 1.4 = dx 8.1 no nie?
wiec Ti nie obsluguja w pelni dx 8.1 , oczywiscie i tak nie ma to zadnego znaczenia.
217.97.83.* napisał:
Moge sie mylic, ale nie jest tak, ze dx 8.1 to tylko obsluga wiekszej ilosci potokow (w dx 8.0 cztery, a w 8.1 osiem)?212.244.57.* napisał:
No i dobrze myślałem- mylisz się
217.168.128.* napisał:
kufa 3d mark 2002 se i 2001 nie dzialaja na directx 9.0 co za chłam......212.244.57.* napisał:
O, następna Lamka? A gdzie powiedz widziałeś 3D Marka 2002 se? A tak poza tym- JEBAŁ PIES 3D MARKA!!!!213.76.21.* napisał:
Splinter pod dx9.0 :D:D217.172.229.* napisał:
Off: Mam takie pytanko czym odinstalowac dx 9?213.76.21.* napisał:
dx9 deinstalerem217.172.229.* napisał:
Ok jush sobie poradziałem zrobiłem formata : )213.76.232.* napisał:
nie wiem na jakiej planecie, kompletna bzdura , że chce instalować dx9 nie znaczy, że go wykorzystuje
nie ma gry, która korzysta z dx9, może pirwszy będzie aquanox 2
213.76.232.* napisał:
GeForce 4Ti jest only 8.0 nie 8.1 kto ci takie bzdury wciska z 8.1 korzysta tylko radeon 8500 i jego klony + karty z 9.0, FX jes wpełni 9.0(mapowanie przemieszczeń nie jest wymagane)
217.97.146.* napisał:
jak to nie ma gier dx 9.0??? a gun metal wspomniany wyzej??wezcie sobie poczytajcie na http://www.nvidia.com specyfikacje gf4ti....
212.244.57.* napisał:
Błąd- Vertex Shader 1.3 pojawił się właśnie w Direct X 8.1, wcześniej był tylko 1.1- poczytaj kocie więcej na ten temat Dlatego Xabre też jest zgodny z 8.1, ale nie korzysta z pełnej jego specyfikacjii- przyjmuje się, że jeżeli karta jest zgodna z DX 8.1 to obsługuje Vertex Shader w wersjii 8.1- ale nikt nie napisał, że ma wykorzystywać wszystkie jego funkcje!!!
217.97.6.* napisał:
gf 4 it 4200 --- nie jest w pełni zgodny z dx 8,1 jedynie z 8,0bo ma pixel i vertex sheder w 1,3 i 1,1
wychodzi ponad specyfikacje dx 8,0 ale nie spełnia dx 8,1
gf 3 -- tylko dx 8,0 pixel i vertex w 1,1 i 1,0
r 8500/9100/9000/ pełny dx 8,1 a nawet wiecej <TrumForm czy jakoś tak:)
FX też nie jest w czymś tam zgodny z dx 9.0 ale to tylko jakiś mały detal nie warty wspomnienia
r300-w pełni zgodny
62.87.222.* napisał:
LOL
217.97.146.* napisał:
ja juz nie moge tego posta czytac no jak gf4 ti nie jeste zgodny z dx 8.1 przeciez to kompletna bzdura.... dajcie juz sobie spokoj...217.168.128.* napisał:
O to chodzi, że w DX8.1 są Pixel Shadery 1.4 - mają to tylko r200 i jego klony no i ofcoz karty dx9. 4Ti ma Pixel Shader 1.3, który co prawda potrafi wykonać wszystko to co 1.4, ale w kilku przebiegach (czyli na siłę jakby).213.76.232.* napisał:
tobiasz15 dobrze gada, ale nie zgadzam się z nim ,że fx nie korzystają z dobrodziejstw dx9.0(pisałem nie ma tylko mapowania przemie.-patent matroxa;podobno nvidia ma swój odpowiednik;, które NIE JEST WYMAGANE), a co do gun metala NIE JEST on pod dx 9.0. ile razy mam to pisaćjak do słupa, a słup jak...
213.76.232.* napisał:
co gunmetal korzysta dx 9.0 śmiechu warte213.76.232.* napisał:
kot dobrze gada149.156.134.* napisał:
FX nie obsługuje tzw "displacement mapping" - chyba tak to się pisze - w związku z tym obejzyjcie sobie raz jeszcze film z HL2, konkretnie scene gdzie nagle grunt ulega wypiętrzeniu (zaraz przed słynnymi spadającymi beczkami) i posłuchajcie co mówi koleś z Valve.Pieprzy że wszystkie obiekty w HL2 mają właśnie wspomnine mapy przemieszczeń i mozna dzieki temu b.łatwo modyfikować otoczenie. No ale nVidia stwierdziła że ten bajer jest zbędny w jej kartach. Cóż, pewnie na GF takie elementy będą osiągalne, ale w większej ilości przejść itp
217.168.128.* napisał:
Hmm... no właśnie. Ciekawe, bo to jest w sumie istotna funkcja jeśli chodzi o grafike - modyfikuje kształt otoczenia. Ciekawe jak to na starszych kartach rozwiążą, bo chyba nie jest wymagana karta dx9 do odpalenia gry (? a może jednak )UPDATE - może przez normalną animacje vertexów?
149.156.134.* napisał:
pewnie tak, ale oznacza to że karta bedzie robic to dłużej ->mniej fps niż np. na takim Radku9800217.96.208.* napisał:
Od dzis nie bede uzywal sarkazmow bo polowa looda tutaj nie qma.
212.244.57.* napisał:
To taki TruForm 2 Mi ten efekt zawsze się podobał.
80.50.129.* napisał:
oto fajniutkie demnko sadze ze kazdemu sie spodobaftp://213.186.44.19/3051719540/pub/techdemo/rthdribl_1_1.zip
62.179.18.* napisał:
Mi nie chce to odpalić80.50.63.* napisał:
Zaciągłem, działa i wygląda bardzo fajnie80.54.111.* napisał:
ile macie mniej wiecej klatek bo umnie w rozdzialce 640 480 to jest od 38 fps do 42 fps wsumie83.27.25.* napisał:
ano przyjemne ja mam od 32 do 49 fps'ów ( na niekręconym radku )83.30.64.* napisał:
jw, przy fullscren i 1024x768 spada do 15-20212.182.122.* napisał:
Fajne damko. W 640 chwilami dochodzi do 5 FPS nawet83.30.64.* napisał:
Nie ma to jak pełny support dx 9.0 w Fxie 5200
Znam to bo sam miałem tą karte
62.87.198.* napisał:
Tak poproszę nieśmiało ;]]]Może ktoś pokazać jakieś screeny? Czego to jest techdemo?
83.30.64.* napisał:
takie kuleczki tego nie da się wyrazić screenami, to trzeba zobaczyć80.54.111.* napisał:
potwierdzam to trzeba zobaczyc217.99.177.* napisał:
DX9 Real-Time High-Dynamic Range Image-Based Lighting tak brzmi pełna nazwa jest bardzo dobrym testerem na wykrywanie artefaktów w grafice po podkręceniu grafy.62.233.185.* napisał:
Niechce mi sie uruchomic pisze cos ze mam niekompatybilny direct czy cos takiego (mimo ze mam 9.0)80.54.211.* napisał:
LOL
Musisz mieć karte kompatybilną z Directem 9......
80.54.61.* napisał:
To wyglada jakby krecily sie planety wokol slonca tylko zamiast planet są śruty takie wyszlifowane kolorowe śruty albo kule do bilarda tylko bardzo wypolerowane
Jak zatrzymasz te kulki to efekt bullet time z matriksa bardzo fajny
A to wszystko jest w jakiejs duzej katedrze.To tyle
UPDATE: Potwierdzam to ze dobrze wykrywa artefakty.Poprostu zalewa nimi caly obraz !! A na 3dsmarku ani jednego?? hmm dziwne
213.76.205.* napisał:
83.27.15.* napisał:
z resztą takie kuleczki nie są opce posiadaczom radków 9800 od herca bo takie kuleczki ( takie same tylko że stojące na stoliku ) są na płycie dołączanej do radków 9800 razem z innymi takimi demkami80.54.201.* napisał:
tylko ze to sa filmiki avi a tu jest caly programik wlasnie83.27.15.* napisał:
od kiedy to filmik avi jest interaktywny ?
80.54.201.* napisał:
ale wlasnie nie ma interaktywnego dema samego w sobie mam radka sam 9800 i jedynie co dostalem tro filmiki avi z tymi kulkami --a nie program sam kulek tych80.51.67.* napisał:
ja nie moge tego sciagnac. wlazlem przez FlashFXP i QPA. nie ma takiego pliku ne tym eftepie. flashget tez nie moze pobrac. ktos to juz wywalil :[83.27.19.* napisał:
bo na początku kamera steruje sie automatycznie co może wyglądać jak filmik AVI ale jak poruszysz myszką to sam możesz nimi se majstrować
62.233.163.* napisał:
GuC!o^ niezły wynik - ja u siebie mam 38-41 ale testowane na wersji 1.2 bo tej 1.1 nie mogłem ściagnąć80.54.110.* napisał:
podczas testu naciskajac literle l zmienia sie miejsce tych kulek nie tylko wokol katedry jest ale tez w lesie itp62.21.58.* napisał:
http://www.daionet.gr.jp/~masa/archives/rthdribl_1_2.zipoto adres do wersji 1,2. tamten adres z wersja 1,1 juz nie dziala
213.76.135.* napisał:
ja u siebie w 1024x768 jak wylacze multisampling to 18-20fps caly czas mam, zauwazylem ze fx5200 nie lubi pewnych instrukcji, efektow, jak sie je wylaczy to w trybie dx.9 dziala w miare sensownie (chodzi mi głownie o dynamiczne cienie) a textury i reszta moze byc na full włącznie z anizo
ale i tak ten fx to śmieszny wynalazek czekam na nv40
213.199.220.* napisał:
Ja zasysam i zobacze ile to bede miał FPS80.54.110.* napisał:
hmm niezle mi sypie artefaktami a w wersji 1,1 wogle nie mam a tu posypalo troche80.54.110.* napisał:
ale spoko obnizylem taktowanie do 411 rdzenia i jest ok a demko sie minimlanie rozni od wersji 1,1 tak jakby ostrzejszy obraz byl poprawiony bardziej soczysty jak by212.33.82.* napisał:
RealStorm_Bench2004no to jest wymagający bench.Dopiero w 640x480 wyglada ładniutko ale przy 1024 x768 zaczyna się tragedia
http://www.realstorm.com
195.117.203.* napisał:
wiecie co, czuje sie dyskryminowany, bo mam gf4ti4200 , czy jestem przez to gorszy?62.179.18.* napisał:
No mi już działa, nie mam pojęcia czemu wcześniej nie chciało odpalić. Fajnie to nawet wygląda, ale nie umywa się do demka z kulkami "grającymi" na instrumentach, tamto jest dopiero za*****.83.27.22.* napisał:
racja... te kuleczki które odprawiają niezły koncercik miażdżą te
217.96.168.* napisał:
Czas najwyższy aby posiadacze GF4Ti poczuli się gorzej! DX9 nadchodzi wielkimi krokami i miażdży DX8!
80.53.153.* napisał:
lol
82.139.128.* napisał:
fakt LOL217.96.185.* napisał:
Jesli mowisz o Animusic to mam tego cala serie - polecam.Jakby Cie interesowalo to zapraszam na priva
Podobne tematy
"Stare" gry (czyli te z lat 1997-2000)
Czy dziewczyny i kobiety graja w gry na kompie?
Gry w stylu MAX PAYNE
Stare gry
Jakie gry proponujecie???
Dragon Ball i GRY
Gry i Pixel Shader
Turowe gry w stylu UFO
Poszukiwane / posiadane gry PC
Gry a Win 2000
Najbardziej wymagające gry wszechczasów?
Gry do ktorych zawsze wracam
GRY WOLNO CHODZĄ !!!!
Dla fanów serialu Babylon 5 i gry Freespace 2 (mod) MIODZIK
Czy dziewczyny i kobiety graja w gry na kompie?
Gry w stylu MAX PAYNE
Stare gry
Jakie gry proponujecie???
Dragon Ball i GRY
Gry i Pixel Shader
Turowe gry w stylu UFO
Poszukiwane / posiadane gry PC
Gry a Win 2000
Najbardziej wymagające gry wszechczasów?
Gry do ktorych zawsze wracam
GRY WOLNO CHODZĄ !!!!
Dla fanów serialu Babylon 5 i gry Freespace 2 (mod) MIODZIK
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.84 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 9:58 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl