heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 26 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Gry wykorzystujące DX9.0?


217.97.156.* napisał:
Istnieją takie w ogóle? Z ciekawości pytam bo Radeon 9700 pojawił się już z 8 miesięcy temu a gier dalejnie widać.

213.76.4.* napisał:
tak, 3dmark2003 icon_wink2.gif
chwilowo takowych nie ma icon_sad2.gif

62.179.0.* napisał:
a 8.1 wykorzytsla juz ktoś w pełni??

62.179.83.* napisał:
Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 icon_smile3.gif Pixel + Vertex Shader icon_smile3.gif Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. icon_biggrin3.gif.

217.97.44.* napisał:
a demo doom'a 3 wykozystuje dx9??? czy jest on na opengl bo sam nie wiem ?????

217.97.71.* napisał:
Gta Vice City icon_smile3.gif az wstyd nie wiedziec kiedy obok taka dyskusja sie toczy icon_smile3.gif

62.87.196.* napisał:
MaluchSim (nowa wersja) wykorzystuje acz tylko działa na nim.

217.99.178.* napisał:
C&C Generals chyba wykorzystuje dx9. Beta Doom'a jest tak pokręcona że Bóg jeden wie czego ona niewykorzystuje icon_wink2.gif. Half Life 2 ma ponoć wykorzystywać i Halo pecetowe.

195.251.251.* napisał:
Generals korzysta ze 128 bitowej precyzjii koloru
3DMark 2003
DooM III - jest zbudowany wokol i z zalozeniem pelnego wykorzystania mozliwosci GF3-4 czyli dx8 [ carmack tak stwierdzil ] ale jest optymializowany pod DX9. Dopiero nastepna gra id bedzie bazowala na mozliwosciach NV30, czyli DX9 ewentualnie DX9+ a'la nVidia

62.87.233.* napisał:
a Gunmetal przypadkiem nie ?? w miare fajna giera z fajna grafa itp.. cos slyszalem ze korzysta z dx9.0

213.77.207.* napisał:


icon_arrow.gif icon_cool3.gif JASNE ŻE TAK NP.


icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif TOTAL IMMERSION RACING icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif

217.97.146.* napisał:
www.nvidia.com i gierki dla nv30/35

217.97.146.* napisał:


dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to tak szczegol. przeciez kazdy gf4 wykorzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dx9.0

157.25.150.* napisał:
No One Lives Forever 2 wykorzystuje DX 8.1.
pozdro

217.97.52.* napisał:


co ty pleciesz?

62.233.168.* napisał:


glupoty... icon_biggrin3.gif

217.97.52.* napisał:


po1 pisz wyrazniej
po2 nie pisz jak nei wiesz.

217.97.146.* napisał:
eee zobacz sobie co napislem u gory komus sie ladnie nudzi zeby z qutem mieszac. a pozatym w 3d mark 2001 jest advenced pixel shader i on jest dx 8.1... ale to naprawde malo wazne. no i specyfikacja gf 4.. nie ma 8.1?? a pixel shadera ma wyraznie 1.3

212.244.57.* napisał:
Direct 8.1 to 8.0 wzbogazone o obsługę Truform Vertex Shader 1.4 o pare rozszerzeń instrukcjii ( nie pamiętam- ale coś tam było na 100%). Suma sumarum- GF 4TI jest zgodny z 8.1, ale nie kompletnie- coś jak G FX w stosunku do DX 9.0 ( choć ma pare bajerów mocno ponad specyfikację- np. Vertex/Pixel Shader zbliżone do wersjii 3.0)

217.97.146.* napisał:
dokladnie wiec wniosek z tego Pixel Shader 1.4 /= DX 8.1 icon_biggrin3.gif wiec glupoty plecie kto inny....

217.168.128.* napisał:
Pewnie zobacz chćby gre MATRIX!!!

217.97.52.* napisał:


a 1.3(Ti) nie moze sie = 8.1
skoro 1.4 = dx 8.1 no nie?

wiec Ti nie obsluguja w pelni dx 8.1 , oczywiscie i tak nie ma to zadnego znaczenia.

217.97.83.* napisał:
Moge sie mylic, ale nie jest tak, ze dx 8.1 to tylko obsluga wiekszej ilosci potokow (w dx 8.0 cztery, a w 8.1 osiem)?

212.244.57.* napisał:


No i dobrze myślałem- mylisz się icon_razz.gif

217.168.128.* napisał:
kufa 3d mark 2002 se i 2001 nie dzialaja na directx 9.0 co za chłam......

212.244.57.* napisał:
O, następna Lamka? A gdzie powiedz widziałeś 3D Marka 2002 se? icon_razz.gif A tak poza tym- JEBAŁ PIES 3D MARKA!!!!

213.76.21.* napisał:
Splinter pod dx9.0 icon_biggrin3.gif:D:D

217.172.229.* napisał:
Off: Mam takie pytanko czym odinstalowac dx 9?

213.76.21.* napisał:
dx9 deinstalerem

217.172.229.* napisał:
Ok jush sobie poradziałem zrobiłem formata : )

213.76.232.* napisał:



nie wiem na jakiej planecie, kompletna bzdura icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif , że chce instalować dx9 nie znaczy, że go wykorzystuje

nie ma gry, która korzysta z dx9, może pirwszy będzie aquanox 2

213.76.232.* napisał:


GeForce 4Ti jest only 8.0 nie 8.1 kto ci takie bzdury wciska icon_question.gif z 8.1 korzysta tylko radeon 8500 i jego klony + karty z 9.0, FX jes wpełni 9.0(mapowanie przemieszczeń nie jest wymagane)

217.97.146.* napisał:
jak to nie ma gier dx 9.0??? a gun metal wspomniany wyzej??
wezcie sobie poczytajcie na http://www.nvidia.com specyfikacje gf4ti....

212.244.57.* napisał:


Błąd- Vertex Shader 1.3 pojawił się właśnie w Direct X 8.1, wcześniej był tylko 1.1- poczytaj kocie więcej na ten temat icon_razz.gif Dlatego Xabre też jest zgodny z 8.1, ale nie korzysta z pełnej jego specyfikacjii- przyjmuje się, że jeżeli karta jest zgodna z DX 8.1 to obsługuje Vertex Shader w wersjii 8.1- ale nikt nie napisał, że ma wykorzystywać wszystkie jego funkcje!!!

217.97.6.* napisał:
gf 4 it 4200 --- nie jest w pełni zgodny z dx 8,1 jedynie z 8,0
bo ma pixel i vertex sheder w 1,3 i 1,1
wychodzi ponad specyfikacje dx 8,0 ale nie spełnia dx 8,1

gf 3 -- tylko dx 8,0 pixel i vertex w 1,1 i 1,0

r 8500/9100/9000/ pełny dx 8,1 a nawet wiecej <TrumForm czy jakoś tak:)



FX też nie jest w czymś tam zgodny z dx 9.0 ale to tylko jakiś mały detal nie warty wspomnienia

r300-w pełni zgodny

62.87.222.* napisał:


LOL

217.97.146.* napisał:
ja juz nie moge tego posta czytac no jak gf4 ti nie jeste zgodny z dx 8.1 przeciez to kompletna bzdura.... dajcie juz sobie spokoj...

217.168.128.* napisał:
O to chodzi, że w DX8.1 są Pixel Shadery 1.4 - mają to tylko r200 i jego klony no i ofcoz karty dx9. 4Ti ma Pixel Shader 1.3, który co prawda potrafi wykonać wszystko to co 1.4, ale w kilku przebiegach (czyli na siłę jakby).

213.76.232.* napisał:
tobiasz15 dobrze gada, ale nie zgadzam się z nim ,że fx nie korzystają z dobrodziejstw dx9.0(pisałem nie ma tylko mapowania przemie.-patent matroxa;podobno nvidia ma swój odpowiednik;, które NIE JEST WYMAGANE), a co do gun metala NIE JEST on pod dx 9.0. ile razy mam to pisać

jak do słupa, a słup jak...

213.76.232.* napisał:
co gunmetal korzysta dx 9.0 śmiechu warte

213.76.232.* napisał:
kot dobrze gada

149.156.134.* napisał:
FX nie obsługuje tzw "displacement mapping" - chyba tak to się pisze - w związku z tym obejzyjcie sobie raz jeszcze film z HL2, konkretnie scene gdzie nagle grunt ulega wypiętrzeniu (zaraz przed słynnymi spadającymi beczkami) i posłuchajcie co mówi koleś z Valve.
Pieprzy że wszystkie obiekty w HL2 mają właśnie wspomnine mapy przemieszczeń i mozna dzieki temu b.łatwo modyfikować otoczenie. No ale nVidia stwierdziła że ten bajer jest zbędny w jej kartach. Cóż, pewnie na GF takie elementy będą osiągalne, ale w większej ilości przejść itp icon_wink3.gif

217.168.128.* napisał:
Hmm... no właśnie. Ciekawe, bo to jest w sumie istotna funkcja jeśli chodzi o grafike - modyfikuje kształt otoczenia. Ciekawe jak to na starszych kartach rozwiążą, bo chyba nie jest wymagana karta dx9 do odpalenia gry (? a może jednak icon_confused2.gif)

UPDATE - może przez normalną animacje vertexów?

149.156.134.* napisał:
pewnie tak, ale oznacza to że karta bedzie robic to dłużej ->mniej fps niż np. na takim Radku9800 icon_twisted.gif

217.96.208.* napisał:


Od dzis nie bede uzywal sarkazmow bo polowa looda tutaj nie qma.

212.244.57.* napisał:


To taki TruForm 2 icon_wink2.gif Mi ten efekt zawsze się podobał.

80.50.129.* napisał:
oto fajniutkie demnko sadze ze kazdemu sie spodoba icon_smile3.gif

ftp://213.186.44.19/3051719540/pub/techdemo/rthdribl_1_1.zip

62.179.18.* napisał:
Mi nie chce to odpalić icon_sad2.gif

80.50.63.* napisał:
Zaciągłem, działa i wygląda bardzo fajnie icon_twisted.gif

80.54.111.* napisał:
ile macie mniej wiecej klatek bo umnie w rozdzialce 640 480 to jest od 38 fps do 42 fps wsumie

83.27.25.* napisał:
ano przyjemne icon_smile3.gif ja mam od 32 do 49 fps'ów icon_wink2.gif ( na niekręconym radku )

83.30.64.* napisał:
jw, przy fullscren i 1024x768 spada do 15-20 icon_cool3.gif

212.182.122.* napisał:
Fajne damko. W 640 chwilami dochodzi do 5 FPS nawet laugh.gif laugh.gif

83.30.64.* napisał:

Nie ma to jak pełny support dx 9.0 w Fxie 5200 laugh.gif
Znam to bo sam miałem tą karte icon_cool3.gif

62.87.198.* napisał:
Tak poproszę nieśmiało ;]]]

Może ktoś pokazać jakieś screeny? Czego to jest techdemo?

83.30.64.* napisał:
takie kuleczki icon_cool3.gif tego nie da się wyrazić screenami, to trzeba zobaczyć icon_twisted.gif

80.54.111.* napisał:
potwierdzam to trzeba zobaczyc icon_wink2.gif

217.99.177.* napisał:
DX9 Real-Time High-Dynamic Range Image-Based Lighting tak brzmi pełna nazwa icon_smile3.gif jest bardzo dobrym testerem na wykrywanie artefaktów w grafice po podkręceniu grafy.

62.233.185.* napisał:
Niechce mi sie uruchomic pisze cos ze mam niekompatybilny direct czy cos takiego (mimo ze mam 9.0) icon_sad2.gif

80.54.211.* napisał:


icon_eek2.gif LOL
Musisz mieć karte kompatybilną z Directem 9......

80.54.61.* napisał:


To wyglada jakby krecily sie planety wokol slonca tylko zamiast planet są śruty takie wyszlifowane kolorowe śruty albo kule do bilarda tylko bardzo wypolerowane icon_smile3.gif
Jak zatrzymasz te kulki to efekt bullet time z matriksa bardzo fajny
A to wszystko jest w jakiejs duzej katedrze.To tyle icon_biggrin3.gif

UPDATE: Potwierdzam to ze dobrze wykrywa artefakty.Poprostu zalewa nimi caly obraz !! A na 3dsmarku ani jednego?? hmm dziwne icon_rolleyes.gif

213.76.205.* napisał:



icon_eek2.gif icon_eek2.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

83.27.15.* napisał:
z resztą takie kuleczki nie są opce posiadaczom radków 9800 od herca icon_wink2.gif bo takie kuleczki ( takie same tylko że stojące na stoliku ) są na płycie dołączanej do radków 9800 razem z innymi takimi demkami icon_wink2.gif

80.54.201.* napisał:
tylko ze to sa filmiki avi a tu jest caly programik wlasnie icon_wink2.gif

83.27.15.* napisał:

od kiedy to filmik avi jest interaktywny ? icon_wink3.gif

80.54.201.* napisał:
ale wlasnie nie ma interaktywnego dema samego w sobie mam radka sam 9800 i jedynie co dostalem tro filmiki avi z tymi kulkami --a nie program sam kulek tych

80.51.67.* napisał:
ja nie moge tego sciagnac. wlazlem przez FlashFXP i QPA. nie ma takiego pliku ne tym eftepie. flashget tez nie moze pobrac. ktos to juz wywalil :[

83.27.19.* napisał:

bo na początku kamera steruje sie automatycznie co może wyglądać jak filmik AVI ale jak poruszysz myszką to sam możesz nimi se majstrować icon_wink2.gif

62.233.163.* napisał:
GuC!o^ niezły wynik - ja u siebie mam 38-41 ale testowane na wersji 1.2 bo tej 1.1 nie mogłem ściagnąć

80.54.110.* napisał:
podczas testu naciskajac literle l zmienia sie miejsce tych kulek nie tylko wokol katedry jest ale tez w lesie itp icon_smile3.gif

62.21.58.* napisał:
http://www.daionet.gr.jp/~masa/archives/rthdribl_1_2.zip
oto adres do wersji 1,2. tamten adres z wersja 1,1 juz nie dziala icon_sad2.gif

213.76.135.* napisał:


ja u siebie w 1024x768 jak wylacze multisampling to 18-20fps caly czas mam, zauwazylem ze fx5200 nie lubi pewnych instrukcji, efektow, jak sie je wylaczy to w trybie dx.9 dziala w miare sensownie (chodzi mi głownie o dynamiczne cienie) a textury i reszta moze byc na full włącznie z anizo

ale i tak ten fx to śmieszny wynalazek czekam na nv40 icon_wink3.gif

213.199.220.* napisał:
Ja zasysam i zobacze ile to bede miał FPS icon_razz.gif

80.54.110.* napisał:
hmm niezle mi sypie artefaktami a w wersji 1,1 wogle nie mam a tu posypalo troche

80.54.110.* napisał:
ale spoko obnizylem taktowanie do 411 rdzenia i jest ok icon_smile3.gif a demko sie minimlanie rozni od wersji 1,1 tak jakby ostrzejszy obraz byl poprawiony bardziej soczysty jak by icon_wink2.gif

212.33.82.* napisał:
RealStorm_Bench2004
no to jest wymagający bench.Dopiero w 640x480 wyglada ładniutko ale przy 1024 x768 zaczyna się tragedia
http://www.realstorm.com

195.117.203.* napisał:
wiecie co, czuje sie dyskryminowany, bo mam gf4ti4200 icon_sad2.gif , czy jestem przez to gorszy? laugh.gif

62.179.18.* napisał:
No mi już działa, nie mam pojęcia czemu wcześniej nie chciało odpalić. Fajnie to nawet wygląda, ale nie umywa się do demka z kulkami "grającymi" na instrumentach, tamto jest dopiero za*****.

83.27.22.* napisał:

racja... te kuleczki które odprawiają niezły koncercik miażdżą te icon_cool3.gif

217.96.168.* napisał:


Czas najwyższy aby posiadacze GF4Ti poczuli się gorzej! DX9 nadchodzi wielkimi krokami i miażdży DX8! icon_wink2.gif

80.53.153.* napisał:


lol

82.139.128.* napisał:
fakt LOL

217.96.185.* napisał:


Jesli mowisz o Animusic to mam tego cala serie - polecam.Jakby Cie interesowalo to zapraszam na priva icon_smile3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.11 | SQL: 1 | Uptime: 185 days, 6:54 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl