Temat
Unreal
217.96.190.* napisał:
Co zrobic zeby na moim sprzecie wlaczyc w Unrealu OpenGL albo cos innego ) - podobnego wydajnosiowo i wizualnie Jakis patch czy cos...linki moze jakies ?212.191.171.* napisał:
www.unreal.com tu poszukaj a jak znajdziesz to moge ci pomoc w wlaczeniu OpenGl217.96.190.* napisał:
juz znalazlem przed napisaniem przez Ciebie tego posta ale nie moge wlasnie OpenGL wlaczyc...tzn moge ale jakis blad wyskakuje ( mam 29.42217.96.208.* napisał:
Zainstaluj nowsze sterowniki opengl. Chyba na cd z q3 sa.212.191.171.* napisał:
ja juz nie pamietam jak bylo z OpenGl ale pamietam ze w Direct3D chodzio teraz mam Radeona wiec nawret nie wiem80.55.144.* napisał:
Już 3 dzień mam tą grę i jest coraz gorzej ... Problem jest z dźwiękiem. Ciągle słychać pykanie we wszystkich głośnikach. Jakby jakiś dzwięk się ciągle zapętlał. Po mam głośniki 5.1 i za cholere nie darady włączyć dzwięki chociażby 4 kanałowego. Środkowy przedni działa w porządku, czyli dzwięk jest 3.1. Tylne tylko dublują dzwięki z przednich ...Też macie zwolnienie fps'ów przy włączonym dźwięku EAX ? U mnie w jednym miejscu z 44 do 24 spadło ... zgroza.
Wcześniej oprócz tego miałem problemy z teksturami na postaciach, problem rozwiązały stere stery 31.00. Obecnie jade na tych najnowszych beta - nie pamiętam numerka. Jest OK.
Jestem prawie pewien, że problem rozwiąża inne stery do Audigy ... ale może wy już coś wymyśliliście ?
217.113.225.* napisał:
eax zawsze spowalnia. i to jest na 100% problem sterownikow. sciagnij najnowsze.80.55.144.* napisał:
Może troche napisze opini o grze ... nie chce mi się przeglać całych 7 stron poniżej i tak jest tam tylko "kto udostępni ... "Generalnie gra potrzebuje 512 MB ramu. Więcej jest raczej zbędne. Przeważnie mam jeszcze wolne w okolicach 128-64 MB. Więc pod tym względem jest OK. Procesor natomiast troche niewyadala. W większości wypadków gdy nie ma walki tylko same krajobrazy + ewentualnie kilka postaci framerate spada do 20-25. Przydałoby się ok 40. Więc procek klasy 2500+ albo lepszy wskazany. Karta graficzna ciągnie nawet całkiem dobrze w 1600x1200 w dużych lokacjach. Oczywiście jak jest ostra walka to nawet w 640x480 przytnie poniżej 10 fps. Powód? Procesor ...
Miejscami widać wielkie niedoróbki. Np na statku odpraw jak wygląda się przez okno widać paskudne 8 bitowe tekstury o rozdzielczości ... hmmm 64x64 ... takie w niektórych miejscach można odnieść wrażenie. Paskudny widok. Również podłoga w gdzieniegdzie i inne powierzchnie mają o poziom za niskie tesktury. W innych miesjach natomiast są te same tylko 2 razy większe ... dlaczego więc nie zastosowali ich wszędzie ...
Gra się wiesza często. Wywala jakieś dla mnie nie zrozumiałe komunikaty, raz coś z OpenAl innym razem coś Render ...
Dostrzegalne są gdzieniegdzie drobne błędy, ale niewarto ich tu wypisywać. Za dużo miejsca zajęłoby to.
Grywalność ... na poziomie standardowym ... nie ma rewelacji. Z drugiej strony nie potrafię sobie przypomnieć równie dobrej gryz okresu ostatniego roku ... więc narzekam bo nie jest rewelacyjne ale jest lepiej niż u konkurencji.
Ogólne wrażenia mieszane ... może jak wydadzą patche ... będzie lepiej. CHwilowo nieprzechodze dalej gry bo pykający dźwięk wpienia mnie lekko mówiąc.
217.113.232.* napisał:
Ja musze powiedziec to samo o dzwieku. Mam czasami taki dziwne pykanie czy tam pierdzenie. Czasami podczas rozmow urywa sie glos. Moim zdaniem ta gra ma duzo bledow do poprawienia i mam nadzieje ujrzec jakis patch w najblizszym czasie. Co do wymagan to po zainstalowaniu sterow 42.86 w otwartych lokacjach mam stojac samemu 70-100. Tylko podczas walki schodzi do 20. I cos mi sie wydaje ,ze jakby troche bardziej ja doszlifowali chodzilaby o wiele lepiej.217.113.225.* napisał:
czytalem, ze to beta. moze finalna wersja bedzie lepsza, chociaz ja nie licze na cuda.217.96.190.* napisał:
zainstalowalem 41.09 (mam 98SE) i dalej blad w kernel32.dll...jakies sugestie ??212.191.171.* napisał:
przetestuj w OpenGL ) moze bedzie dobrze217.113.232.* napisał:
Tez wlasnie slyszalem ,ze wersja ,ktora sie pojawila w sieci nie jest wersja finalna. Zobaczymy niedlugo jak sie sprawa potoczy.217.96.190.* napisał:
no wlasnie jak wlacze opengl to wyskakuje ten blad z kernelem w direct 3d chodzi...212.191.171.* napisał:
aha to co innego teraz to ja juz nie mam zadnego pomyslu217.96.208.* napisał:
Juz nie pamietam dokladnie pierwszego unreala z tym opengl (ktory byl lepszy 2x od directx - szkoda :/ ) ale pamietam, ze ten opengl trzebabylo w jakis zaawansowanych opcjach gry ustawiac. Te zaawansowane opcje byly jakby poza gra, poza jej menu. Gra chwilowo wychodzila do windowsa i uruchamiala sie taka konsolka jakby i w niej ustawialo sie wszystko.212.191.171.* napisał:
ja mam sb live coprawda ogulnie nie ma problemow z dzwiekiem z tym ze jak wlacze EAX to gra sie lubi czesto wieszac mimo nowych sterownikow, tez odczuwam ze to nie jest wersja finalna bo czasami sie dziwnie zachowuje ale to sie okaze jak wyjdzie jakis pacz i wszystko co do wersji sie wyjasni217.113.225.* napisał:
Skonczylem U2.dziwna wersja na max.
1. jest scenka, idzie 70kl/s i nagle przeskok. i nadal 70. i na ulamek sekundy 0 i tak caly czas.
2. gra sie rozkreca fajnie pod koniec. misja z siodmym artefaktem jest calkiem klimatyczna.
3. gra jest banalnie prosta.
4. ....................
5. w ostatniej misji jest zajebista bron. dziala grawiatcyjne, czy cos. takiego, strzela czarna dziura
6. nie byla zla. trzeba wziac pod uwage, ze u2 to raczej demonstarcja mozliwosci silnika i dopiero na nim powstana zajebiste gry, z wymyslna fabula itd. tak to trzeba traktowac. oni zarabiaja duzo wiecej na sprzedazy silnika niz na samej grze podekrzewam.
tp tyle moich spostrzezen
80.55.144.* napisał:
Wniosek z tego taki ze wkrótce kupie sobie konsole ... 100 Hz telewizor już mam więc wiele do szczęścia nie będzie brakować. Komputer będzie tylko do GG, e-maili, internetu i Worda ... Taka smutna rzeczywistość. Czekasz kilka lat na "HIT" a tu się okazuje, że nie warto było nawet o nim pomyśleć.80.55.144.* napisał:
W konsioli wpisuje się: preferencesChyba o to chodzi ? KOmenda ta działa we wszystkich produkcjach z Unreal w tytule:)
212.191.171.* napisał:
irnlng po co napisales jak sie gra konczy? niektozy jeszcze graja i tak tylko popsules im klimat217.113.225.* napisał:
nie napisalem jak sie konczy... skonczysz to zobaczysz.
212.191.171.* napisał:
ale napisales ze zabijaja Aide217.113.225.* napisał:
ale nie napisalem, ze ja gwalca i rozszarpouja na kawalki, a potem zjadaja mutanty stworzone przez obcych z Draak
juz zmieniam poza tym, moze faktycznie za duzo napisalem...
217.96.208.* napisał:
Wyczek - http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=nowinki,10,5276212.75.127.* napisał:
szkoda.
Przecież Unreal(I) to miał taki klimat, że większość to się schować może...... SZKODA.
217.153.10.* napisał:
Pyka i pyka. I wydaje się cholerenie niedopracowana. EAX leży na maksa, tak obciąża jak w żadnej innej grze. I gdzie ten klimat..62.244.143.* napisał:
Gdy odpalam unreala (starego ale jarego ) na gf mx 400 pod open gl to wyskakuje błąd następującej o treści:UNREAL spowodował błąd: nieprawidłowa strona w
module KERNEL32.DLL przy 0167:bff7671f.
Rejestry:
EAX=00000000 CS=0167 EIP=bff7671f EFLGS=00010212
EBX=7f7f7f7f SS=016f ESP=0052ffc8 EBP=00530098
ECX=005300b0 DS=016f ESI=81943c90 FS=32ef
EDX=005303fc ES=016f EDI=00530134 GS=0000
Bajtów w CS:EIP:
ff 75 fc 9d 57 8d bd 30 ff ff ff 6a 04 55 57 e8
Stos:
Sterowniki to Dętki 41.09, jest też zainstalowany najnowszy patch do unreala czyli 2.26 (czy jakoś tak). Wszystko działa na win98se i Dx8.1, jeżeli wiecie co jest grane to odpiszcie. Procesor to PIII 600mhz i 256mb ram. Acha myślałem żeby jeszcze wyemulować glide programikiem Creative Unified 1.20 ale to też nic nie daje, co robić???
P.S. Ten problem dotyczy mojego kumpla na moim radku wszystko działa że aż miło ATI ROX
62.244.143.* napisał:
nikt nie wie to chociaż może ktoś wie jak uruchoić pod glidem212.191.171.* napisał:
po pierwsze niech sprawdzi sterowniki!!! a co do Glide to trzeba miec 3Dfx'a213.77.40.* napisał:
Z tymi sterownikami to może racja ale co do tego że Glide nieda się odpalić to z tym się nie zgodzę zainstalujesz fachmany i unreal śmiga że aż miło niestety tylko pod win98 a on ma XP.
Z tego co mi wiadomo fchmany do emulacji GLIDE używają Creative Unified 1.20, i a jak pamiętam za czasów mojego mx'a wszystko działało po glidem (czyt. unreal) a nie dlaczego ten programik nie działa na 41.09???
Podobne tematy
Unreal Tournamet 2003
Unreal Tournament
Unreal 2: The Awakening
Unreal Tournament 2004
Unreal 3
UnrealEngine 3.0- nowe screeny!
Next Generation Unreal Tournament
Unreal Tournament
Unreal 2: The Awakening
Unreal Tournament 2004
Unreal 3
UnrealEngine 3.0- nowe screeny!
Next Generation Unreal Tournament
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.05 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 11:02 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl