Temat
Next Generation Unreal Tournament
83.26.222.* napisał:
Witajcie!Pojawiły się pierwsze informacje odnośnie nowego Unreal Tournament tworzonego przez Epic na silniku Unreal Engine 3. Wiecej informacji znajdziecie pod adresem:
http://beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=7983
http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=156526
http://www.gamershell.com/news/21111.html
Wiadomo, ze w magazynie Computer Gaming World pojawiły się pierwsze informacje i screenshoty z gry. Tak wiec jest prosba do Was - jakby Wam wpadły jakieś skany to podajcie linka na forum w tym temacie

Ja tez postaram sie czegos poszukac, poniewaz jestem niezmiernie ciekawy

UT to jedna z moich ulubionych gier jak nie najlepsza w jaka w zyciu gralem.
Epic podobno zapowiedzial, ze tym razem grywalnosc nowego Unreal Tournament bedzie stala ponad grafika. Wysoki cel sobie postawili

W grze ujrzymy mapy 3 razy wieksze niz te w UT2004, Tryby: Onslaught z elementami Assault (pojazdy i te sprawy), DeathMatch , Team DeathMatch i Capture The Flag.
Mysle ze jest na co czekac

80.55.254.* napisał:
Ja z tego co się doczytałem scany dopiero zobaczymy w maju
Z nowości w nowym UT bedzie nowy tryb Conquest ciekawe na czym będzie polegał.

BigSpider dla mnie seria UT też jest grą kutową ponadczsową a w pierwszego UT grałem dniami i nocami.

Ciekawe z kąd http://beyondunreal.com dorwał tego screna

83.26.222.* napisał:
Teraz juz sie tak nie angazuje ale tez czasami pogrywam po lanie

80.55.254.* napisał:
[2:33pm]<dr_boom> Nice exclusive on the next UT in Computer Gaming World[2:36pm]<dr_boom> big focus on AI it seems, "voice controlled AI"
[2:39pm]<dr_boom> they're designing all the levels before the artwork is incorporated
[2:39pm]<dr_boom> kinda ties in with what tse was saying yesterday about the cost of art
[2:46pm]<dr_boom> new mode called "conquest": "potentially as large as three onslaught maps with assaultlike objectives and even a form of limited resource management planned"
[2:52pm]<dr_boom> "you can use your stats to find similarly abled opponents" and "pregame lobbies"
[2:53pm]<dr_boom> clan pages and other sites will be able to be viewed from within the game
[2:55pm]<dr_boom> "automatic downloading of mod content that you choose, perhaps in the form of a daily download..."
[2:57pm]<dr_boom> ability to enter your clan id in a stat server to view the status of clan matches in a "global rating system of how clans have done against each other"
[3:00pm]<dr_boom> "conquest will take advantage of the UE3 engines ability to seamlessly stream maps by putting you in a battlefield the size of several maps stitched together"
[3:03pm]<dr_boom> players will battle on one of two teams, each sides terriroty will look physically different, as you take a territory it will convert to the otherteams structures and physical surroundings
[3:09pm]<dr_boom> "conquest should appeal to a wider gaming audience and provide a place where longer-term strategy, teamwork, and face-to-face fragging all meet"
[3:25pm]<dr_boom> 8 teams, each with unique armor
[3:27pm]<dr_boom> some tse, the Scorpion, Goliath, Malcom, and some armor concept art
[3:28pm]<dr_boom> heh, the armor art shows what is basically heavy, medium, and light
[3:28pm]<dr_boom> 11 weapons
[3:29pm]<dr_boom> Game Modes: Onslaught, DM, TeamDM, CTF, and Conquest
[3:31pm]<dr_boom> level editing will include the Kismet script sequencing tool
[3:33pm]<dr_boom> they do have an outdoor shot that looks incredible, this is going to be sweet
Wszytko o nowym Next Generation UT I NOWE LOGO


Outstanding
[attachmentid=769]
83.26.222.* napisał:
Fajnie wyglada ten Malcolm

Logo tez nawet fajne.
83.31.28.* napisał:
cytat z http://www.news.fpp.plTrochę informacji o kolejnym Unreal Tournament
28·03·2005 - 12:52 - [FPP]BlazoQ
W majowym wydaniu magazynu ukażą się pierwsze screeny, oraz informacje o najnowszej odsłonie Unreal Tournament opartej na silniku Unreal 3. Jak narazie nie wiadomo jaki tytuł nosić będzie najnowsze dzieło z serii UT. Jedyne informacje jakie aktualnie są dostępne o tymże tytule znajdują się poniżej:
# Duży nacisk ma być kładziony na sztuczną inteligencję
# Gra będzie zawierała system globalnego zapisywania wyników dzięki czemu klany jak i pojedyńczy gracze będą mieli możliwość porównania swoich osiągnięć i poziomu gry.
# Tryby gry dostępne w grze: Onslaught, DM, TDM, CTF, oraz zupełnie nowy Conquest. Narazie nie ma informacji jakoby miały w grze występować tryby Assault i Domination.
# Na niektórych serwerach znajdować się bedzie Lobby. Dzięki niemu będziemy mogli robić coś innego niż grać pozostając połączeni z serwerem a potem szybko wrócić do gry.
# W grze możliwe będzie przeglądanie stron internetowych.
84.10.25.* napisał:
Hmm mi sie UT podoba dopiero od UT 2004
hehe
Tak czy siak z nowosciami w grach multi jest ciezko no ale moze cos nowego wykombinuja

Czekamy na jakies super screeny.
82.160.102.* napisał:
heh moim skromnym zdaniem UT 2k4 jednak jest o wiele gorszy od Unreala Tournamenta (dla wielu innych także

NOWY UT ?! WYPAS !
ale mnie ucieszyliscie tą wiadomoscią

mam nadzieje ze kiedy wyjdzie to kompy na których to bedzie chodzilo w full detalach z przyzwoitym FPS-em bedą na moją kieszen


80.55.254.* napisał:
Kolejna porcja screenów


Grafa zwala z nóg

Kolejne :



nie jestem pewien czy te trzy ostatnie pochodzą z UT Next G

83.22.142.* napisał:
Damm I love this game
Tylko ciekawe czy na GF6600GT w to zagram

A co do tego ze UT'99 jest lepszy od UT2k4 to bym sie klocil (od Ut2k3 napewno jest lepszy)
U mnie tak to wyglada:
UT2k4 - grafa, nowosci (powrot klimatu UT)
UT'99 - Niesmiertelna
UT2k3 - Jakos nie podobala mi sie, brakowalo klimtu starego UT
A jesli te obrazki w gazetce to sa z gry a nie przygotowane, to ja wysiadam

EDIT: Ja wysiadam

81.190.249.* napisał:
Przeciez http://inlandempirestrikesback.net/v-web/gallery/albums/IESBGAMES/Unreal3_02.sized.jpg to widac, ze to nie obrazek tylko model plastikowy, a ze gra bedzie http://inlandempirestrikesback.net/v-web/gallery/albums/IESBGAMES/Unreal3_04.sized.jpg wygladac to nie wierze (u mnie napewno nie bedzie tak wygladac
83.31.0.* napisał:
Do bani ta grafa



80.55.254.* napisał:
Jin* wież mi Next UT będzie tak wyglądał jeśli nie lepiej zobacz na 2 zdjęcie to raczej nie jest art
A co do świecenia się gierek to rzeczywiście przesadzają, a szczególnie jest to pokazane w zdjęciu 3. Może to poprawią. Okaże się kiedy owa gra wyjdzie.

83.30.238.* napisał:
Model plastikowy ? Wtf ?
Na filmach z prezentacji u3 postacie tak wyglądały, ale te są słabsze w porównaniu do tamtych... :/
80.55.254.* napisał:
Moim zdanie tylko ten drugi obrazek pochodzi z nowego UT

Bo te trzy ostatnie wyglądają nieporównywalnie gorzej od tego drugiego. Pochodzą również z innego źródła.
"voice-controlled AI"


217.76.116.* napisał:
To nie sa arty...przecież wszyscy widzieliśmy prezentacje Unreal engine 3. to ma grafę porównywalną z tą pokazaną w 3Dmarku05... po rpsotu wow

83.24.198.* napisał:
Hehe ciekawe czy teraz naprawde będzie trzeba wymieniać sprzęt do gry :]Zamierzam w przyszłości wymienić procek i dokupić ramu i dać se spokuj na 2-3 lata :]
81.190.249.* napisał:
Ej no sorry ale jak tego nie widzisz to czas kupic okulary, przyjzyj sie na twarz, widac odbite swiatlo. Mialem kiedys pare plastikowych batmanow to wiem jak wygladaja plastikowe ludziki

83.29.240.* napisał:
ROTFL, albo grafika będzie dużo gorsza niż na filmikach unreal engine 3, albo żaden sprzęt tego nie pociągnie do roku 2009 albo i dalej. Skoro na najlepszych konfiguracjach ledwo chodzila im prezentacja u3 z najwyżej jedną postacią na ekranie, to co dopiero bedzie jak pojawi sie tych postaci z 60?

83.24.216.* napisał:
A kiedy wyjdzie Unreal 3 ???????82.160.102.* napisał:
wyklocacie sie czy to plastik czy nie, ale prawdą jest ze te 3 ostatnie obrazki nie są z Next Gen UT
one są z MMOFPS tworzonego przez Webzen , firmy znanej z MU online ...
a nowy UT bedzie wygladal jak ma wygladac .... czy naprawde myślicie ze nie bedzie kompów ktore pociagną taka giere ? nawet z 60 modelami naraz za 2-3 lata nie bedzie problemu
za rok r520 fudo za 2 lub 3 - byc moze kolejna generacja kart i prockow wiec nie ma sie czym martwic tylko zbierac kase na hardware

212.244.223.* napisał:
Pewnie będą zaciachy nawet na GF SLI 6800Ultra

62.179.0.* napisał:
Pisalem to juz w innym topiku, ale chyba nikt nie zauwazyl:http://www.gamespot.com/news/2005/03/09/ne...ord_pc_headline
"An even more pressing question is the kind of hardware you will require to run Unreal Engine 3 games. Next-generation consoles will have no problems with Unreal Engine 3 games, but PC gamers don't need to worry, according to Rein. He said that a video card based on an Nvidia 6600GT, the kind currently available for around $250, will be able to handle games based on the engine easily. However, by the time any games based on Unreal Engine 3 ship next year, those cards will have dropped in price considerably, meaning that PC gamers won't have to drop big bucks on upgrades."
62.233.196.* napisał:
Ta sama mowa była przy Doomie 3 i Gf 3.

83.26.239.* napisał:
Te 2 screeny ostatnie rzeczywiscie nie sa z nowego UT
Historia lubi sie powtarzac a jak zapewne pamietacie kazdy Unreal nowy jak wchodzil na nowym enginie budzil podziw - graficznie wszystko bylo dopieszczone. No moze poza Unreal 2 - ale ta gieke tworzyla grupa zupelnie inna niz Digital Extremes od pierwszego U1 czy tez Epic od UT.
Dla porownania postaci - te od Epica i DE wcale nie wygladaja plastikowo. Wystarczy spojrzec na screeny a widac ze sa znacznie lepiej, dokladniej i z wiekszym smakiem dopracowane

Wydaje mi sie, iz dobra wiadomoscia jest to, ze CliffyB - głowny autor map z UT2kx teraz jest w nowego UT najmniej zamieszany. Osobiscie twierdze, ze jego nowe mapy z UT2003-Ut2004 nie mialy ani smaku ani klimatu. No moze poza paroma, ale przykladowo taki Curse - toz to istna porazka

83.26.239.* napisał:
Sorrki za podjwojnego posta ale ta wiadomosc trzeba bylo jakos uwidocznic i oddzielic








Szczena opada. Ja nie wiem jak wytrzymam do 2006 roku

screeny pochodza z serwisu planetunreal.com i sa to scany mocno okrojone. W przypadku zamieszczenia ich w calosci mieli by prawdopodobnie klopoty prawne.
Oprocz tego wiadom jest juz lista broni:
* Dual Enforcers
* Rocket Launcher
* Flak Cannon
* Shock Rifle
* Link Gun
* Sniper Rifle
* Tridium Stinger
* Canister Gun (Grenades, Mine-layer, and Bio Rifle all in one)
* AVRiL
* Redeemer
Wkoncu wraca swieta bron - Dual Enforcers


Nie zobaczymy juz wiecej rasy Skaarj ale za to pojawi sie 18 pojazdów

Lightning Gun został zastapiony snajperka z UT1 (dobre posuniecie

Jeszcze male sprostowanie - nie bedzie 8 druzyn w Comquest, tylko 8 ras: Nakhti, Juggernauts, Corrupt, Iron Guard, Krall, Jakob's team, i mozliwosc stworzenia druzyny do trybu SinglePlayer (zapewnie podobnie jak to mialo miejsce z UT200x z nowymi modyfikacjami)
Skoro PlanetUnreal.com juz ma skany wiec cos musi byc juz wiecej w necie. Postaram sie tego poszukac i w razie czego wrzuce to na serwer zebysmy wszyscy mogli to obejrzec.
212.244.223.* napisał:
Kopara opadła i zastygła na dłuuuugi czas.


80.55.254.* napisał:
Kolejne

http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212&image=ut14qj.jpg

http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212&image=ut20hc.jpg

http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212&image=ut37ht.jpg

http://img190.exs.cx/my.php?loc=img190&image=ut41lf.jpg

http://img190.exs.cx/my.php?loc=img190&image=ut53vd.jpg

http://img190.exs.cx/my.php?loc=img190&image=ut74mc.jpg

http://img190.exs.cx/my.php?loc=img190&image=ut68rq.jpg
83.26.239.* napisał:
Szkoda ze nie sa takie male
Podobno na oficialnym forum ktos podal scany ale post zostal szybko usuniety.
EDIT: Troche sie pospieszylem


Dzieki Nierealny

217.113.239.* napisał:
Nie rozumisz?
Np. wydajesz komende przez mikrofon (pewnie po angielsku) np. Stay here, a bot bedzie stal w miejscu.
83.26.239.* napisał:
Tak sie sklada ze to juz bylo w UT2004

80.55.254.* napisał:
Miałem to samo napisać tylko, że u mnie coś nie chciało to działać jak mówiłem do bota idź za mną:)
ps. dodałem linki do większych zdięc

83.26.239.* napisał:
Kurde ale sie podjaralem
*Malcolm bedzie glowna postacia reprezentujaca gre.
*Beda poprawki jezeli chodzi o balans broni - gra ma byc bardziej wciagajaca.
*Poprawione tez zostana ruchy postaci. Z tego co zrozumialem to autorzy uwazaja, ze sposob walki i poruszania w klasycznym UT byl lepszy, poniewaz byl on bardziej osobisty, walka odbywala sie w bliskich odleglosciach miedzy graczami. Natomiast w UT200x bylo juz gorzej, poniewaz trudno bylo trafic cel, ktory caly czas skakal z boku na bok. Nie oznacza to, ze autorzy chca zrezygnowac z podwojnych skokow - po prostu ulepsza pewne sprawy tak zeby kazdmeu gralo sie dobrze, usuna prawdopodobnie ten sposob walki na srednie dystanse bedacy cecha charakterystyczna w UT2004 - gdzie jak kazdy zapewne sie orietuje przy wyzszym pingu i skakaniu z boku na bok bylo niemozliwoscia powalic kogos przy pomocy niektorych broni.
*Mapy sa teraz tworzone bardziej pod katek grywalnosci niz wygladu. Najpierw projektuje sie mapki w edytorze w spsob bardzo prosty, tak zeby mozna bylo latwo wykorzystywac ruchy specjalne i zeby przez to podniesc grywalnosc. Dopiero pozniej rysowane sa arty, na podstawie ktorych upieksza sie mapki i dodaje rozne bajerki. Taka kolejnosc pozwala na lepsze projektowanie nowych map

*Autorzy stwierdzili, ze UT2004 nie odniusl tak duzego sukcesu. Postaraja sie zeby nowy UT byl czyms przelomowym, dlatego jeszcze nie jest pewne czy nowa czesc bedzie sie nazywala UT 2006 czy UT2007. Zapewne zsluguje na inna nazwe, bo gra ma byc wyjatkowa i przelomowa.
*W grupie ludzi tworzacych UT sa ludzie, ktorzy obserwuja oficjalne forum, a w tym narzekania i uwagi odnosnie roznych czesci UT. Dzieki czemu autorzy postaraja sie wziasc wszystkie zdania pod uwage i polepszyc grywalnosc.
Jezeli gdzies sie pomylilem to mnie poprawcie


Dzieki Nierealny za skany - jakby Ci cos jeszcze wpadlo w rece to daj znac, bo jk zapewne sie domyslam nie jest to caly artykul

83.25.71.* napisał:
Żeby tylko poszło na moim kompie i nie kosztowało wiecej niż 200zł!
217.113.239.* napisał:
To moze beda jakis bardziej skaplikowane komendy ;]
np. suck this ;]
83.26.239.* napisał:
Hehehehe

Atak komara




Edit: Jeszcze cos dorzuce:

83.30.255.* napisał:
Wczas... niech wywala ten beznadziejny boost dodge bo to jakies nienormalne jest, podwojny skok jeszcze moze byc, ale dodge + skok, o nie...
No i zeby tylko te postacie nie sprawiały wrazenia małych jak w 2k4..
pozdro
80.55.254.* napisał:
Trochę będzie mi brakowało Skaarjan, ale wreszcie powróci moja ulubiona broń z UT1 Dual Enforcers
83.29.253.* napisał:
może trzeba było powiedzieć "follow me"

83.22.138.* napisał:
Szkoda ze nie bedzie lighting guna -> ladnie wygladal i te palace sie headshoty

Fajnie ze wracaja enforcery (bo ten karabinek na styl q3 mi nie przypadl)
Zeby nie skopali Flak'a I love this weapon

Hmm moze ripera przywrocic?
80.55.254.* napisał:
nowe screeny i pare newsow

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=staff/raptor/nv_hi_1.jpg

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=staff/raptor/nv_hi_2.jpg

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=staff/raptor/nv_hi_5.jpg
" * General
o Classic map Deck 17 returns in "Envy"! -- "The level we brought in first is called Deck 17 [...] because we knew if we made changes and tweaked the movement, everyone would be able to see the difference and the improvement because they knew what the level felt like before." - Jim Brown
o "We're not trying to make a prettier UT2K4. We're really trying to make a very new game." - Steve Polge
o Epic aims to correct the steep learning curve seen in UT2003/4, making the game enjoyable for newbies and veteran players alike, hence the ability to use your stats to find similarly-skilled opponents
o "People in the lobby can say 'Hey, I want to play a capture-the-flag match on this map.' and you'll set it up from there and boom, you'll all go off and play it." - Steve Polge on in-game lobbies.
o Epic hopes to have deeper community integration in-game for the next UT.
o Envy is still well over a year away from release, with only 3 out of 13 of the "milestones" involved in creating the game currently completed.
o According to Epic, Envy's AI and gameplay are already better than that of UT2004, and most other current titles.
o "Out goal is to make a much better UT than anyone's ever seen." - Steve Polge.
* Conquest Gametype
o Currently only exists "on paper".
o Seen as a replacement for Assault mode.
* Bots & AI
o Epic plans to give a lot more personality to the UT Envy bots, shown through their interactions with players and each other in the single player campaign.
o Bots' personalities will make them better suited to certain tasks.
o "So if you're doing a flag run, you can hear what's going on back at your base because guys are shouting to each other where the enemy's coming from and what they're doing to prevent it". - Steve Polge
o Voice command will play a much larger role in UT "Envy".
o "You'll be able to ask [the bots] questions about their status: 'Is there anybody down in the cavern?', 'No, cavern's all clear'. Or you could throw out warnings like, "There's a sniper on the tower. Go get the sniper.'" - Steve Polge
"
http://www.beyondunreal.com/
83.26.232.* napisał:
To samo mniej wiecej tylko ze po polsku (dla tych co nei znaja angielskiego) w linku ponizej:http://gry-online.pl/S013.asp?ID=18900
83.26.222.* napisał:
Kolejne nowe informacje (zrodlo: www.planetunreal.com):More Information On Envy - Virax -
4/5/05 14:43 PST - General Unreal News
Okay, so I've finally managed to snag myself a copy of the CGW May 2005 issue, whiy. While it seems that all visuals depicted therein have since been unveiled via scans, there is some new information I was able to siphon out:
* A Blend of New and Old
o Epic designers aren't letting themselves be limited by previous games: "The original UT was on the threshold of being a great game. If we had done 2K4 without having to feel kind of in the box with what we had started in 2K3, I thought it would have been a much bch covers Envetter game than it was. We think there's alot we can improve." - Steve Polge
o Lovers of old school UT rejoice, for Epic shall not abandon thee: "It's a wierd balance. You want to keep those who people who have been playing for a long time, but you still want to innovate and do new things for new people." - Jim Brown
o "We'll keep going back and forth [between the old games and the new one], saying what we like and what we don't like about each in terms of balance, movement speed, those sorts of things."
* Movement
o "We use the gameplay of 2004 as a base. We wanted to start off with a known quantity so that as we made changed, we knew there were quantifiable improvements - it's not just different, it's different in ways we can point to specifically." - Jim Brown
o For those of you skeptical about the movement changes, remember this: while there will be more close-combat fights, double jumping and distanced hitscan fights have not been eliminated. Think of the change as a movement toward the fast-pace of the original UT, not a removal of what makes the movement 'Unreal.'
* Artificial Intelligence
o "You never want the game to feel like it devolves into 'Oh, I know the AI can't handle this tactic.' When you find a tactic that the AI can't handle, then the game is broken."
o "You want the AI to do things that surprise you so that you feel challenged in terms of your reaction time, your strategies, and your tactical skills."
* Improved Learning Curve
o It's possible to have a newbie friendly game that still requires skill. How? "Reward people for expertise, but don't make it completely not fun for the novice player."
o Think CS - anyone can get a few kills their first game ever, but it takes real skill and practice to be a fragging master, such as [winner of WCG 2000's UT division, and top CS player] Destrukt.
* Conquest
o While you'll be able to make forays into the other team's territory, a limitation on how long you can be there without losing health will keep combat focused on the front lines.
o Resource management:
+ Certain bunkers will house tridium resources
+ These resources determine how quickly your team can built vehicles, turrets, etcetera.
+ The more bunkers you control, the slower your resources regenerate; this fixes the problem found in ONS where comebacks are near impossible.
o Remember that when you take territory from an emeny, it physically changes; these changes can be as drastic as a conversion from the Necris' neogothic towers to a lush and breathing landscape.
* Miscellaneous
o Console players rejoice! No more messy server-searching: "We have a quickmatch kind of thing, where you hit a button and it finds a server that's about the right level with the best ping and sticks you there."
o Expect polish: "We want to have all [the parts of the game] working for probably about a year before we ship. I think a big part of the success of UT will be that we've had such a long cycle of playing the game and improving it based on the idea, 'This is fun, but it would be more fun if...' and then really refining it - tweaking weapon balance, tweaking movement, tweaking vehicles, tweaking gameplay mechanics." - Steve
83.29.224.* napisał:
Super,ja już zacieram rączki.W jedyneczkę grałem namiętnie, w 2003 trochę a 2004 nawet nie przeszedłem do końca.Oby nowa odsłona była na poziomie jedyneczki.83.26.218.* napisał:
Dobra wiadomosc
mamy pelne skany

Enjoy

http://img202.exs.cx/gal.php?g=ut2006cover6xm.png
80.53.245.* napisał:
Wszystko zapowiada sie ślicznie ,ale ... będzie połowa roku 2006( jeśli wcześniej nie będzie wielkiego BooM )
wyjdzie kilka gier posiadających zbliżona grafę , moze FAR CRY II
nie będzie to juz taki rodzynek :/
obiecanki cacanki
taka stara dobra przypowiastka
programisci maja jeszcze 13 miesięcy ciężkiej pracy :/
a potem wyjdzie co wyjdzie :[
Driver'a3 robili ,robili w pocie czoła ponad 3 lata
i wypuscili zmodyfikowanego ,ciut poprawionego Drivera
z początku roku 2000 , 5 lat roboty a rezultat .... mniej niż mizerny
:/
BigSpider
Great Thanks for PrintShots
83.25.103.* napisał:
Spadłem z krzesła... mam nadzieje ze na ultra low bedzie chodzic na starszych(GF4Ti) kartach graficznych...

81.168.228.* napisał:
To co,do tej pory nie zmienisz karty graficznej ? unsure.gif83.25.103.* napisał:
No nie wiem własnie...


80.55.254.* napisał:





jak by nie było jest bardzo miło
na moje oko to giere zobaczymy w sklepach nie później niż w 2006r.
80.53.115.* napisał:
OMG !! TEN SAMOCHODZIK !! Ja pier....



Jakby byla dobra obsluga glosowa to by mnie maam z domu wyrzucila. Wyobrazcie sobie: Ona sobie cos tam klepie na laptopie a nagle wrzask na caly dom. FIRE IN THE HOLE !! GET HIDE !!!!
217.113.239.* napisał:
To ja mam podobnie ale w CS i troszke wiecej epitetow polskich ;]]83.16.178.* napisał:
Cieszę się Nierealny, że serwujesz nam nowości w tym temacie.


80.55.254.* napisał:
ja na nowego ut juz pieniązki odłożyłem
83.16.178.* napisał:
Miałem niedługo zmieniać grafe ale skoro narazie wszystko mi śmiga to jeszcze poczekam na UE3 i zobaczę na czym to będzie śmigało i taką grafę kupie.

83.26.219.* napisał:





81.190.249.* napisał:
no, fajne rendery...
80.55.254.* napisał:
ja tam widze tylko jeden render(5 nie wliczam bo tak bedzie w grze kolo wyglądał), jak ty widzisz więcej to się podziel

83.26.219.* napisał:
Jakie rendery czlowieku

195.69.80.* napisał:
Wreszcie trzeźwy komentarz, a nie typu: mój baleron2GHz i GF5200 64bit chyba tego nie pociągnie idę się zapić na śmierć, albo inna wersja: wymienie 3,2GHz proca na 3,4GHz to może jakoś to ruszy

Dowodów na zbliżającą się rewolucję w grafice jest więcej min. TES Oblivion, Gothic3 nowej generacji konsole itp.
A gra wygląda jak na drugą połowę 2006r. przystało, jakby wyglądała jak dzisiejsze superprodukcje to w tym czasie była by już lekką ramotą, a tak mamy pewność że czeka nas szczękopad jak przy UT2003

80.55.254.* napisał:
M4TEUSZ ja jak zobaczyłem ut2003 to nie mogłem uwierzyć, że tak wygląda naprawdę. Masakra jak dla mnie ciekawe jakie będę miał odczucia po odpaleniu next ut.83.21.170.* napisał:
Nierealny bedzie mniejwiecej tak:- Ale zaj*biste!!!
A zaraz po tym:
- O Ku... ale tnie!!!

83.31.132.* napisał:
A pozniej restart , nasze male reaktory atomowe nie wyrobia z dostarczaniem pradu

195.69.80.* napisał:
A zauważ że UT2003 mimo tego że wyglądał nieziemsko to miał całkiem znośne wymagania. Rok wcześniej kupiłem sprzęt z podpisu tyle że zamiast radzia siedział monster GF2Ti i ramu było aż niesamowite 256MB. Demko odpalałem niemal na klęczkach by chodziło ładnie, a tu miłe zaskoczenie, wszystko na high i gra działa niemal idealnie z lekka tylko przycinając. Więc jeśli historia miała by się powtórzyć to myślę że 3,5GHz proc, 16-potokowa karta, 1GB DDR powinno spokojnie uciągnąć next gena UT, a biorąc pod uwagę że za rok taki sprzęt będzie standardem to nie ma się czym martwić

83.21.170.* napisał:
Nom wymagania miał całkiem małe, chodził mi na pentium2 350MHz, Rivie TNT2 32MB, 128MB ramu... z jednym botem nawet dało sie grać(w porywach 10fps).
80.50.49.* napisał:
Oby tylko sie dodali 3 skoku, jakis extra boost dodgy, bo wtedy cos takiego jak podloga nie bedzie mialo sensu gdyz wszyscy po scianach bedą lazic
Dobrze ze w 2k4 zrezygnowali z boosta bo to bylo juz przegiecie

83.23.109.* napisał:
W sieci pojawił się obszerny artykuł opowiadający o następnej części serii Unreal Tournament. W nowej części jak to zwykle bywa, twórcy postarali się o to by jednocześnie mogli się odnaleść ludzie grający już w poprzednie części jak i zupełni nowicjusze.Co z tego wynika? Otóż zasada rozgyrwki zostanie taka sama jak w UT2K4. Czy jednak będzie to odgrzewane danie w nowej oprawie? Po części tak, po części nie. Otóż tryb Assault Mode zostanie zamieniony na zupełnie nowy tryb tymczasowo nazwany Conquest.
Zostanie również rozbudowany tryb dla gracza pojedynczego. Chcecie wiedzieć więcej?Zajrzyjcie tutaj http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3140119
Źródło: f·p·p · n·e·w·s
83.23.79.* napisał:
Summary of What We KnowGeneral
"Envy" was Epic's code name for the next UT, now the official title has been confirmed as "Unreal Tournament 2007" by Midway.
Expect UT2004's "bounciness" to be toned down in the next UT.
The double-jump is back.
The game will focus on AI, specifically voice-controlled AI.
As with many UT2004 levels, the layout of maps in the next UT is being finalized before artwork is incorporated.
The game will feature a global ratings system that will allow clans to compare scores.
Gametypes include Onslaught, DM, TDM, CTF, and the all-new Conquest mode. It appears that Assault, Bombing Run and Domination have been dropped.
Classic map Deck 17 returns in UT2007! -- "The level we brought in first is called Deck 17 [...] because we knew if we made changes and tweaked the movement, everyone would be able to see the difference and the improvement because they knew what the level felt like before." - Jim Brown
"We're not trying to make a prettier UT2K4. We're really trying to make a very new game." - Steve Polge
Epic aims to correct the steep learning curve seen in UT2003/4, making the game enjoyable for newbies and veteran players alike, hence the ability to use your stats to find similarly-skilled opponents
"People in the lobby can say 'Hey, I want to play a capture-the-flag match on this map.' and you'll set it up from there and boom, you'll all go off and play it." - Steve Polge on in-game lobbies.
Epic hopes to have deeper community integration in-game for the next UT.
UT2007 will be published by Midway in the second half of 2006.
According to Epic, UT2007's AI and gameplay are already better than that of UT2004, and most other current titles.
"Out goal is to make a much better UT than anyone's ever seen." - Steve Polge.
"Actually, we don't think 2K4 was very successful [...] It wasn't a bad game... I just wish it could have been a better game than it was." - Steve Polge
"We've paid [...] a lot of attention to what the guys in the community are saying, and we take that feedback to heart." - Jim Brown
"The original Unreal Tournament was on the threshold of being a great game. If we had done 2K4 without having to feel kind of in the box of what we had started in 2K3, I think it would have been a much better game than it was." - Steve Polge
"[In UT2004] you miss the feeling you get from being in someone's face and fighting with them." - Jeff Morris
Project Leads
Steve Polge - Lead Designer
Jim Brown - Lead Level Designer
Vehicles
Nine 'Axon' vehicles taken from UT2004: ECE
The Scorpion buggy now comes with an XMP-style rocket booster, as well as an 'eject' button which turns it into a self-destructing bomb.
Scorpion now features Rocket Launchers instead of UT2004's energy web.
Goliath tank may feature destructable treads this time around.
Nine new Necris vehicles
Weapons
Rocket Launcher
Flak Cannon
Redeemer
Link Gun
Shock Rifle
AVRiL
Sniper Rifle
Dual Enforcers
Stinger (from Unreal 1 and Unreal Championship 2, replaces the Minigun)
Canister Gun (houses Grenade Launcher, Mine Layer, Bio Rifle)
Conquest Gametype Information
Features eight teams, each with unique armor.
Conquest maps are "potentially as large as three onslaught maps with assault-like objectives and even a form of limited resource management planned"
"there may be the option to treat a conquest match like a long term war, so you can play, take a break, and then go back and play more later"
"you can use your stats to find similarly abled opponents"
"pre-game lobbies" will be present in some form
"clan pages and other sites will be able to be viewed from within the game"
"conquest will take advantage of the Unreal Engine 3's ability to seamlessly stream maps by putting you in a battlefield the size of several maps stitched together"
"players will battle on one of two teams, each sides terriroty will look physically different, as you take a territory it will convert to the otherteams structures and physical surroundings"
"conquest should appeal to a wider gaming audience and provide a place where longer-term strategy, teamwork, and face-to-face fragging all meet"
Currently only exists "on paper".
Seen as a replacement for Assault mode.
Teams
Nakhti (Egyptians from UC2)
Necris
Juggernauts
The Corrupt
Iron Guard
Krall
Jacob's Team (Marines?)
"Player's Team" (Unnamed)
Bots & AI
Epic plans to give a lot more personality to the UT2007 bots, shown through their interactions with players and each other in the single player campaign.
Bots' personalities will make them better suited to certain tasks.
"So if you're doing a flag run, you can hear what's going on back at your base because guys are shouting to each other where the enemy's coming from and what they're doing to prevent it". - Steve Polge
Voice command will play a much larger role in UT2007.
"You'll be able to ask [the bots] questions about their status: 'Is there anybody down in the cavern?', 'No, cavern's all clear'. Or you could throw out warnings like, "There's a sniper on the tower. Go get the sniper.'" - Steve Polge
Źródło dokładne http://www.beyondunreal.com/main/future/ut2007.php
81.219.224.* napisał:



Te modele ,te tekstury!!! Grafa zwala z nog...
Ja chcialbym nowy UT juz teraz !!! Juz zaczynam zbierac na A64 + 2x GF 6800 GT + 2 GB RAM'u


Ale najwazniejsze by grywalnosc dorownala pierwszemu UT bo 2k3 jakos mi nie podchodzil. 2k4 juz troszke lepiej choc to nie to samo co UT'99.
Tylko czekac na UT: NG i oby cena byla nie zawygorowana. Czyli max. do 100 PLN Na sam sprzet wydam z 2000 PLN.
195.69.80.* napisał:

i wszystko jasne, premiera najwcześniej w gwiazdkę 2006r, a to tylko 19+ miesięcy

62.179.0.* napisał:
Najnowsze screeny w wiekszej rozdzielczosci:http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtournament2007/screenindex.html
80.53.132.* napisał:
Nie wiem jak wy ... ale mi się zdaje że z taką grafą.. nie ważne czy to nowy Utek czy inn gierca... ale to już bedzie inny wymiar grania.... Wszystko jest poprostu piękne..... normalnie jestem w szoku.... i wielki szacunek dla twórców tegoż Engine'u... oby go tylko dobże zoptymalizowali
Pozdrawiam...

83.26.228.* napisał:
To nie jest czasem jakis fotomontaz?
OMG ale te nowe screeny wygladaja

Nie cytujemy obrazków...
by mechl!k
83.28.32.* napisał:
To nie jest fotomontaż...potwierdzone przez Epic...A screeny żeczywiście...cud, miód i powidło...
83.26.228.* napisał:
Przepraszam mechl!k zapomnialem sie
A co do loga - jestem zawiedzony. Mialem nadzieje ze wymysla jakas lepsza nazwe a tu sie zapowiada kontynuacja systemu fifopodobnego

193.238.180.* napisał:
Zasysajcie i nie pękajcie
81.168.215.* napisał:
:] dziekuje Wam z info o tej grze... dzieki Wam rówiniez nie kupie nowego sprzetu w zimie... to wszystko przez WAS! No i pzez ten engine...Cud, miód

Mam nadzieje ze rocket lancucher bedzie taki jak w UT, nie ma to jak 6 rakiet na wyczucie!
213.238.84.* napisał:
Na filmiku z E3 koleś wali trzema rakietami, pewnie tyle będzie.Poza tym, w UT chyba było 5 rakiet ?
83.28.9.* napisał:
Bylo 6 rakiet

A tak poza tym to en filmik jest badziej podobny do Ut2004 niz do UT99. Nawet samo poruszanie. Kurcze no mam nadzieje ze tego nie zwala.
83.26.60.* napisał:
screeny wyglada smerfastycznie, gra na filmiku juz tylko srednio
83.22.112.* napisał:
Zgadza sie obrazki miazdzyly, ale jak widzilem w akcji to taki poprawiony graficznie UT2k4 :/ (a wyglad broni badziewny - A combo shock'a jakies takie hmm gorsze??) W sumie nie tego oczekiwalem, ale liczyc sie bedzie gameplay.80.53.61.* napisał:
http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=9145
83.17.104.* napisał:
Jesli nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o cash$$$$
pozdro
195.69.80.* napisał:
hehe widzę że deweloperzy większość czasu poświęcają na robienie "smerfastycznych" screenów, czyżby to był syndrom DRIV3RA
Nie zrozumcie mnie źle sądzę że UT2k7 będzie genialną grą, bo nie widzę przeciwwskazań ku temu, jednak oczekiwałem rewolucji w grafice na miarę FarCry a po filmie czuję jednak mały niedosyt, śmiem też twierdzić że, o ile nie zchszanią czegoś, praktycznie każdy sensowny dzisiejszy komp to bez problemów przełknie, a i starsze nie będą zbytnio strajkować.
83.28.20.* napisał:
No jedyne wytlumaczenie to to, ze byc moze te demko robili na szybko. To nie jest nawet demo, to jest filmik... Wiec trudno cos oceniac. Jedno wiem, ze klimaty kosmicznego i nowoczesnego miasta mnie nie kreca niestety. Nie mogliby wrocic z tym UTkiem do korzeni? Nie dobrze jak jest cos przebajerowane a na mapie jest za duzo kolorowych pierdul.80.55.254.* napisał:
scany z PC Zonenuwy gun


wygląda super

nowa manta


i raptor

http://img288.echo.cx/my.php?image=overview13xu.jpg
http://img283.echo.cx/my.php?image=overview25rx.jpg
http://img282.echo.cx/my.php?image=overview33vq.jpg
http://img281.echo.cx/my.php?image=overview46sv.jpg
http://img279.echo.cx/my.php?image=overview56iy.jpg
a małe info o nowym ut

http://forums.beyondunreal.com/showpost.php?p=1822785&postcount=15
logo w super jakości
http://home.businesswire.com/portal/site/home/index.jsp?epi-content=PUBLIC_IMAGE_VIEW&newsId=20050517005004&newsLang=en&contentItemId=1256600
80.55.254.* napisał:
nowe filmki z UT2007 który został tym razem pokazany wraz z premierą G70
http://media.pc.gamespy.com/media/746/746632/vids_1.html
http://media.pc.gamespy.com/articles/628/628007/vids_1.html
all is realtime no render

i wywiad z jakimś kolesiem z epica
http://www.arena51.be/downloads/streams/e3_2005_ut_2007.php
83.22.141.* napisał:
O kurna, widac ze sporo chyba juz zrobione mogli by dac jakies demko.
80.53.245.* napisał:
NierealnyTe fotki są Nierealne tak piękne

Panowie dajcie jakiegoś innego linka bo ten wymaga
płatnej rejestracji w IGN :/
może by ktoś wrzucił gdzieś ??
#### Update
chyba da rade ściągnąć

80.55.254.* napisał:
może jakaś beta wycieknie


80.55.254.* napisał:
nowe screny z UT2007

http://media.pc.ign.com/media/746/746632/imgs_1.html
i zapowiedź:
http://pc.ign.com/articles/643/643559p1.html
Najciekawsze w niej jest "data" premiery nowego unreala:
83.23.247.* napisał:
Nieźle. Tym UT'ekiem mają zamiar zrócić do rozgrywki z pierwszego UT. Jednak barziej ciekawi mnie czy jednak Epic wyda nowego UT na PS3. Mam szczerą nadzieje że TAK.83.25.130.* napisał:
Ja nigdy nie gralem w UT, ale na ta czesc z niecierpliwoscia czekam, ale zapewne u siebie nie pogram


83.16.82.* napisał:




co jak co, ale grafa jest niesamowita. aż nie chce mi się wierzyć, że gra ma wyjść w pierwszym lub drugim kwartale 2006.
217.113.239.* napisał:
Świadomi jesteście że nie pogracie sobie w 1280x1024 z max AA i AF ? ;]85.128.125.* napisał:
A ty myślisz, że pograsz?

217.113.239.* napisał:
To było do wszystkich, do mnie też
Musze się śmiać

85.128.125.* napisał:
Skombinujesz SLi i nie będzie tragedii
eot
80.55.210.* napisał:
Spoko. Nawet ja w to pogram na swoim 9800Pro!

PS. Na screenach jest Antyaliasing.

83.20.216.* napisał:
Epic oficjalnie potwierdził że UT2007 wyjdzie na konsole PS3. Info na WPPodobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 31.44 | SQL: 1 | Uptime: 21 days, 23:37 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl