Temat
Perspektywa W Gf6xxx
194.150.197.* napisał:
Poniewaz w temacie o GF6600GT nikt nie odpowiedzial porusze temat tutaj - czy da sie w sterownikach lub gdzies indziej zmienic ustawienie, ktore wyeliminuje takie sytuacje, jak skokowe polepszanie sie geometrii obiektow (np CSS, dust2 - ide z respa terro na brame i skaly za brama w jednym momencie zmieniaja sie na bardziej szczegolowe) lub samych tekstur (np zblizam sie do ogniska w MoH PA i wybrane obiekty, np kamien, w pewnym momencie zyskuja efekty oswietlenia przez ogien lub inne zrodlo swiatla bedac wczesniej zacienione). U kolegi z GF6800 jest to samo. Bylbym wdzieczny za pomoc bo troche to denerwujace.83.29.38.* napisał:
to nie karta to silnik grybardzo dobre roziwązanie ... jeden model jest zapisany w trzech stopniach detali ... jak coś jest daleko i i tak nie widać jego szczegółów to po co ma obciążać proc i grafe skoro mozna zmniejszyć jego szczególowość i bedzie to samo? I tak właśnei jest zrobiony silnik source ... coś jest daleko to ma najsłabsze detala.. im bliżej tym wieksze detale ... dopiero w najbliższej odległości silnik wybiera nabardziej szczegułowy model ...
proste
194.150.197.* napisał:
No czy proste i czy dobrze to nie wiem. Z tego co pamietam to na 99% na Radku 9550XT tak nie mialem A jesli bylo, to nie rzucalo sie w oczy W MoH jest inny silnik i to samo. Mysle ze to musi sie dac jakos zmienic, przeciez jesli masz 6800GT to source nie powinien robic takich walow - no chyba ze tak jest zrobiony pod nVidie a pod Ati normalnie.83.29.26.* napisał:
a moze tylko ci sie wydaje bo uważasz ze przy takiej grafie powinno być wszystko git ... nie wiem ....zainstaluj od nowa stery moze pomorze
194.150.197.* napisał:
Sterowniki mialem rozne, format nawet byl i zonk. Dziwna sprawa.194.150.197.* napisał:
Może wypowiedzial by sie jakis posiadacz karty ati - czy tez sa takie "efekty" a ja po prostu slepy bylem?Pisze w nowym poscie, zeby troche odswiezyc temat
83.27.17.* napisał:
GregK mam podobny sprzęt do twojego i nie wiem czemu ale mi się tak nie dzieje, przynajmniej nie zauważyłem jeszcze takiej sytuacji. ALE MAM PYTANKO DO CIEBIE - JAK NA TWOIM SPRZĘCIE CHODZI "CSS" I NA JAKICH DETALACH?ILE MASZ ŚREDNIO FPSÓW JAK GRASZ PO NECIE GDZIE NA JEDNYM SERWIE GRA OKOLO 20 OSÓB?
Bo u mnie jest taka lipa, że na minimalnych i maksymalnych ustawieniach nie ma różnicy w fpsach, a nieraz spadają nawet do 15, (średnio jest ich około 40) TO ZDECYDOWANIE ZA MAŁO NA TĄ KARTE. Moja wersja sterów to 75,90 Extreme.
Mój sprzęt:
Płyta główna - EPOX 8RDA3+PRO nForce2
Procesor - AMD Sempron 2500+ (1750Hz podkręcony do 2100Hz)
Pamięć - 512 MB DDR Kingstom "400"
Karta graficzna - WinFast A6600 GT od Leadteka AGP
Zasilacz - HuntKey BS3000 300W ale on działa jak 400W (zresztą mam tylko 1 napęd)
194.9.78.* napisał:
w prawdzie nie mam gf6600gt ani nie gram w cs:sza to lubie grać w hl2 - a tam silnik jak wiadomo taki sam
szczeże mówiąc nie zoabserwowałem takiej sytuacji ale gram tylko na aax2 i anizo x8 (jeśli dobrze pamiętam - ustawiałem już dawno temu) - może to jest problem - za wysoko postawiona poprzeczka?
a z drugiej strony to bardzo możliweże taki jest silnik, to miałoby sens - poco obciążać kompa skoro i tak tego nie zobaczysz
a jakiego radka miałeś wcześniej i na jakich ustawieniach pykałeś?
217.96.156.* napisał:
No i masz winowajce - procesor. Silnik source potrzebuje silnego procesora. Taki athlon na 2700mhz powinien starczyc do w miare komfortowego grania.
Mialem raz sytuacje ze 8 terro biegnie woda a 8 closhardow zaczyna do nich walic i sie robia rozpryski wody - wtedy mi spadlo do 12 fps przez moment Ale poza tym incydentem to chodzi mi dobrze. Nigdy nie spada ponizej 20 fps a bardzo zadko ponizej 30.
Aha no i przydalo by sie 1024 ramu...
194.150.197.* napisał:
Z fps bywa roznie - ale przy wiekszej jatce spada czasem ponizej komfortu gry (1024x768, wszystko na max, AFx8). Widac wyraznie ze to nie wina grafy - na pustej mapie zalozmy fps od 70 do 120 a jak jest ekipa 20 chlopa to robi sie ciezko (20 - sporadycznie do 120, srednio 40-50 jak jest mniejsza walka). Sprawdz na dust2 - widac to najwyrazniej. Idziesz od terro w kierunku bramy, patrz ciagle na skaly, zmienia sie ich geometria dosc znacznie (1 czy 2 skoki). Nawet jak przejdziesz przez brame to jeszcze jest jeden skok. Daj znac czy tez tak masz. Sterowniki nadal 71.84 WHQL.
Ouara - mialem GeCube 9550XT i gralem w tych samych ustawieniach z tym, ze rozdzielczosc czesciej byla 800x600.
80.118.245.* napisał:
Ten "(d)efekt" bardzo dobrze widać w riddicku. Można wyczaić taki punkt, po którego przekroczeniu model postaci nieznacznie się zmienia. I tak robisz kroczek w tył gostek robi się troszeczkę grubszy. Kroczek do przodu i powraca do wcześniejszej postaci, a zależy to raczej na pewno od silnika gry. Na moim starym FX 5600 w Far Cray' u też tak miałem ale jakoś nie zwracałem uwagi na grafe (bo z tą grafa nie było za bardzo na co ).83.238.7.* napisał:
ja mam leadtek 6800 gt i nie zauwazylem czegos takiego z teksturami jak pisaliscie ...ponadto w css mam najmniej kolo 50fps ale to musi juz byc jakas bardzo ciezka sytuacja a normalnie mam ponad 100 a czasami nawet ponad 200 przy czym ustawienia to detale na absolutne maximum aa i af na full i rozdzialka 1024
194.150.197.* napisał:
Z tym ze grajac wczesniej na Ati w ogole takiego czegos nie zauwazylem TO wyglada jak jakas "optymalizacja" wlaczona z poziomu sterownika, albo tak dzialaja niektore silniki growe pod ta karta (to by byla porazka). Mam nadzieje ze cos sie da z tym zrobic.
Lcs - chyba masz mocniejszego proca
83.27.5.* napisał:
GregK - włączyłem dusta2 i tak jak mówiłeś poszedłem przez brame i faktycznie zauważyłem, że te skały sie troche zmieniają jak podejde bliżej ale wczesniej tego nie widziałem i powiem ci że to tak bardzo mi nie przeszkadza. Ale jeżeli by była taka możliwośc to chciałbym to zmienić. ALE NAJBARDZIEJ TO MNIE DENERWUJE TO ŻE MAM TAK MAŁO FPSÓW.80.118.247.* napisał:
Procek, procek i jeszcze raz procek!Sam swojego będe próbował kręcić (Barton 2600+, skubaniec z zablokowanym mnożnikiem ).
W tym teście w CSS mam z moim GF 6800 GT 85 fps przy wszytkim na maxa 8 anizo 4 aa co obłędnym wynikiem nie jest....
194.150.197.* napisał:
Widzisz, cos nie gra. Wielki problem to nie jest ale powoduje pewien niesmak. Szczegolnie, ze wystepuje tez w innych grach. Cos trzeba na to poradzic.
No a te fps to niestety procek. U kumpla zmiana na A642.4GHz (czy cos kolo tego) spowodowala przyrost o ponad 40fps
Zielonyman - na tych ustawieniach w stresstest mam 80fps. Duzej roznicy w tym przypadku miedzy tymi kartami nie ma
212.182.63.* napisał:
Ustaw w sterach wydajnosc na "Wysoka jakość" i sprawdz czy nadal to występuje.Zwykle takie efekty polepszania tekstur i obiektów przy zblizaniu powoduje ustawienia sterow na wydajność.
194.150.197.* napisał:
Wlasnie tak mam ustawione i przez to mnie dziwia te efekty83.238.7.* napisał:
GergK: mam bartona mobile na 2,4ghz wiec nie wiele mocniejszy. W stress tescie mam 117 fps przy maksymalnych ustawieniach wszystkiego razem z aa i af194.150.197.* napisał:
No ja to mierzylem przed formatem. Poza tym 200MHz wecej + wiecej cache moze robi dla source roznice i daje odpowiedni przyrost Co do tych baboli na dust2 to mak777 ma tak samo na radku X800 wiec chyba problem rozwiazany i po prostu nie rzucilo mi sie to w oczy na poprzedniej karcie. Ale prosilbym jeszcze o potwierdzenie w innych grach (np moh pa).Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.75 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 20:52 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl