Temat
Detonatory i ustawienia....
217.96.154.* napisał:
Witam.Zastanawia mnie jakie macie ustawienia w zakładkach detonatorów.
Najbardziej interesuje mnie wypowiedz ludzi którzy mają G4 ti 4200 chodzi mi dokładniej o AA i o innych przydatnych opcjach poprawiających grafe oraz żeby nie obnizyć za bardzo wydajności karty.
Za odpowiedzi z góry dziękuje.
217.98.235.* napisał:
Powiem tak: we wszystkim mam max (tzn filtrowanie anizotropowe na 8x, AA na 4xS itd) I niezauwazylem jeszcze zeby cos sie cielo W Q3 na tych ustawieniach rzadko kiedy spada ponizej 60 FPs a to jest chyba gra w ktora najczesciej gram...
62.179.0.* napisał:
AA włączony na auto, najlepsza jakość obrazu, większość opcji włączona z wyjątkiem vsynca.
62.179.0.* napisał:
AAQ , Anizo roznie, najlepsza jakosc obrazu62.87.196.* napisał:
staaary to haczy sie ostro! 60 klatek???? ja bym sie wkurzyl po 10 minutach! a ty ciagle grasz na 60 klatkach??? widac nie bardzo ci idzie albo grasz bardzo rekreacyjnie (bardziej niz ja). zeby dobrze grac w q3 trzeba miec 125 klatek, wiec nie wiem jak ty mozesz grac na 60 klatkach? gracze "pro" wylaczaja wszystkie detale na min (a newet nizej) zeby miec te 125 klatek. i nie mow mi ze ludzkie oko nie zauwazy roznicy miedzy 60 a 120 klatkami...
213.76.244.* napisał:
ja mam w linuxie q3a 1024 768 wsio max 32 bity all -135fps oczywiscie aa wylaczone.62.179.0.* napisał:
Oj chłopie, to dobry jesteś jak widzisz różnicę pomiędzy FPS większym jak 30 klatek na sekundę. Oko ludzkie tego nie zuważy, nie ma szans. Ci co widzą różnicę, po prostu mają złudzenie i wmawiają sobie, że jest inaczej.
217.96.208.* napisał:
W q3 jest roznica jak cholera. Nie wiem czym to jest spowodowane. Powinno sie dac grac plynnie nawet na 30fps ale sprobuj dac w q3 max 30fps i zobaczysz w czym rzecz. Osobiscie w q3 musze miec 120 fps (com_maxfps 120) poniewaz na serwerach juz nie korzystaja z pmove 1 (synchronizacja fps z serwerem) wiec mam opcje na minimum 800x600x32. Zreszta mam tak namieszany konfig, ze szkoda gadac. Ten kto gra namietnie w q3 i miesza w konfigu to mnie zrozumie (picmip 5, texturesize 32, krzywe bajzera na 9999, cg_drawgun 0, itp.) 32bity dlatego, ze korzystam z takiej jednej komendy ktora totalnie rozmywa textury na scianach i sa maxymalnie gladkie (bez textur) a 32 bitowy kolor jeszcze to wrazenie poteguje.
217.96.154.* napisał:
mam pytanie co to za opcja vsync i po co ona jest i czy ją włączyć czy wyłączyć i do czego tak wogóle służy i czy spowalnia grafe.217.96.12.* napisał:
Vsync=off. Nie spowalnia, a przyspiesza Wylaczenie umozliwia uzyskanie wiekszej liczby fps niz wynosi czestotliwosc odswiezania monitora.217.96.237.* napisał:
w Q3 na mniej niz 85 fps nie da sie grac!!! kares druchu moze wiesz jak zrobic zeby textury przeciwnikow byly jasniejsze swiecily sie albo co tam zeby bota bylo lepiej widac?? rozmycie scian nie jest az takie supa bo niewidac kompletnie nic z tej pieknej grafy ja gram na vertexie bo inaczej guwno widac!194.29.130.* napisał:
HQ12 to moze po prostu zainstaluj sobie aimbota i tyle po co sie bedziesz meczyl szukaniem przeciwnikow?? Wtedy wszystkich rozwaliszLamerstwo.
Co do fps to 85 to jest min. Ja gram w 1024X768X32 z vertexem i katem widzenia 110 stopni i mam max 125 fps. A ten co mowi ze wystarcza mu 30 czy 60 klatek to napewno na Q3 sie nie zna.
213.76.227.* napisał:
HQ12: Jeśli masz osp to możesz dać cg_enemymodel tankJR/pm i cg_enemycolor 2222 będzie dobrze widac przeciwnika
Podobne tematy
Podkręcanie karty po przez detonatory.
detonatory 29.42
Detonatory 40.41 - zciagajcie :-)
Detonatory 40.45
Jakie najlepsze detonatory?
Detonatory 41.03
Detonatory 40.72 WHQL
Detonatory
detonatory 40.72 - problem!
nowe detonatory absurd!
Detonatory 43.00 i problem
Detonatory sie odinstaluwują...
detonatory 29.42
Detonatory 40.41 - zciagajcie :-)
Detonatory 40.45
Jakie najlepsze detonatory?
Detonatory 41.03
Detonatory 40.72 WHQL
Detonatory
detonatory 40.72 - problem!
nowe detonatory absurd!
Detonatory 43.00 i problem
Detonatory sie odinstaluwują...
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.43 | SQL: 1 | Uptime: 142 days, 17:43 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl