Temat
uszkodzone mobo i nie ma serwisu - co mam zrobic??
213.77.129.* napisał:
tak sie sklada ze taka firma jak gigabyte nie ma narazie w polsce serwisu i mam pytanie co mam zrobic?? czy sklep powinien zapewnic serwis a jezeli go niema to oddac kase??212.182.122.* napisał:
sklep ma się tym zająć, obowiązuje ich rękojmia, nie można teraz sprzedać i olać81.15.150.* napisał:
Nie napisałeś czy płyta jest na gwarancji- jeśli jest- brocha sklepu żeby coś z tym zrobić.Jeśli nie ma, można np to:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=21454599
82.143.133.* napisał:
w tej chwili uprawnienia wyniakające z gwarancji ma zapewnić sklep
skoro ich nie może zapewnić to musi oddać kasę
80.54.213.* napisał:
Jak jest na gwarancji to wysylasz do sklepu a oni w ciagu ok. miesiaca dostarcza ci nowa // naprawiona plyte... Jesli nie jest na gwarancji - moze byc cienko:)195.136.132.* napisał:
AMD RULEZZ no co Ty Rękojmia to już nie istnieje od ponad roku
80.50.150.* napisał:
A kto Ci marasek takich bzdur naopowiadał? Jak nie gwarancja to rękojmia, nie ma bata62.111.188.* napisał:
hehe.. naprawdę już nie ma renkojmi teraz nazywa się to "towar niezgodny z umową" albo coś takiegoPozdrawiam
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.11 | SQL: 1 | Uptime: 8 days, 14:23 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl