Poniedziałek, 22 maja 2006, 22:49
Yahoo! konkuruje z Microsoft
Na spotkaniu z analitykami finansowymi, które odbyło się w San Francisco, przedstawiciele Yahoo! poinformowali, że w późniejszym okresie bieżącego roku firma planuje wdrożyć nową technologię, która pozwoliłaby na trafniejsze personalizowanie wyświetlanych reklam.Lloyd Braun, który 18 miesięcy temu przeszedł do Yahoo! z Disneya, by kierować Yahoo! Media Group, powiedział, że zależy mu na wyróżnieniu zawartości na stronie (tekstów, grafik oraz plików wideo) poprzez ułatwienie nawigacji oraz na personalizowaniu tego, co widzi użytkownik.
Program Yahoo! pozwalałby na targetowanie geograficzne, co umożliwiłoby zwiększenie liczby zlokalizowanych odpowiedzi na zapytania. Bardziej adekwatne, pasujące do użytkownika reklamy miałyby zwiększyć liczbę odwiedzających wyszukiwarkę i portal, a więc zwiększyć klikalność oraz proporcję osób powracających do Yahoo!.
Serwis Yahoo! Search Marketing Solutions, zwany dawniej Overture, oferuje reklamy, w których płaci się za kliknięcie. Yahoo! ujawnia swoje plany niedługo po ogłoszeniu przez Microsoft zamierzeń odnośnie do jego AdCenter.
Wersja do druku
Podobne tematy
Microsoft przyspiesza prace nad własnymi układami scalonymi
, 03.05.2022 r.
Google Chrome straciła udziały na rzecz... Microsoft Edge
, 14.11.2020 r.
Microsoft ogłosił rozpoczęciu Project HSD
, 27.09.2020 r.
Microsoft obiecuje, że wycofa cały węgiel, jaki wyemitował do atmosfery
, 19.01.2020 r.
Zadebiutowała przeglądarka Microsoftu z silnikiem od Google
, 19.01.2020 r.
USA oskarżają czterech Rosjan o atak na Yahoo!
, 20.03.2017 r.
Czy Yahoo! czyta maile?
, 28.05.2015 r.
Microsoft i Yahoo! kontynuują współpracę
, 18.04.2015 r.
Serwis Yahoo! znów padł ofiarą hakerów
, 01.02.2014 r.
NSA podsłuchuje Yahoo! i Google
, 01.11.2013 r.Starsze
Intel: Woodcrest już się zbliża, 22:47
Trojan kontra korporacje, 22:46
Nowsze
Piraci trzymają się mocno - raport BSA, 1:07
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.10 | SQL: 18 | Uptime: 111 days, 25 min h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl