heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 1 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

A64 2800+, Doom3 I Czary


83.31.44.* napisał:
No i stalo sie mam prawie wsie bebechy do drugiego sprzetu.
serduszko dfi i a64 2800 na 754.
Sprzet narazie nie krecony 1gb ramu.
do testow pozyczony z drugiego kompa 9800pro.
Wszystko chodzi ladnie poza jedna sprawa.
w ramach testow (hehe) ucielem sobie wczoraj dluzsza partyjke w doom3
na tym sprzecie.
1024 high
Wszystko bez aa i anizo.
wszystko chodzi pieknie i ladnie tylko ze mniej wiecej po 20 minutach gry
zaczyna sie przycinac. tak jak przy sprzecie z mala iloscia ramu
przy doczytywaniu z hd.
Na poczatku powoli a po 5 minutach nie da sie grac.
Nie wiem co jest.
Grafa sie nie przegrzewa, chodzi normalnie na izestawie z intelem.
Ta sama scena ktoraz zaczyna sie rwac po wyjsciu z gry i ponownym
wejsciu i wczytaniu chodzi jak maslo, po 20 minutach znowu to samo.
Temp na procu oki, nie krecony, ramy sprawdzone w tym samym na intelu
git.
Nie wiem co sie dzieje. Czy cos sie przegrzewa na plycie ?
Pzdr

83.22.51.* napisał:
mam podobna akcje na moim sprzecie ale przy half life 2 icon_sad2.gif
po okolo 20-30 mi grania zaczyna zwalniac az wogole sie nie da grac. po ponownym zaladowaniu wszystko super...na pewno to nie wina przegrzewania...

83.31.53.* napisał:

ale na intelu tego nie mam.
to dziwne, napewno nie jest to wina gry.
pzdr

85.89.162.* napisał:
Ja tez czegos takigo nie mam:) ALe chyba to jest wina zlej konfiguracji windowsa.

212.160.141.* napisał:
ustawcie swp na stałe 2024MB minimalny i maxymalny rozmiar na 2024 muli wam jak sytem powieksza obietość swp jak już raz sie to zacznei to pyźniej już grać sie nieda.

83.29.24.* napisał:
to najprawdopodbniej przez c'n'c na tym procu jest taki program w ktorym mozna ustawic sobie samemu kiedy i po jakim czasie ma sie zmniejszyc czestotliwosc zegara

80.53.50.* napisał:



mialem podobna sytuacje ale w grze Line Age 2 - sa tam wielkie tereny ktore chca byc odrazu do ramu wczytane a ze mam 512mb po parunastu minutach gry (i przebiegnieciu troche krain icon_razz.gif ) RAMU zaczyna brakowac i zaczyna sie kopiowanie do swampa - wtedy okropnie muli dlatego lepiej ustawic odrazu wiecej pamieci Swamp aby nie musial zmieniac rozmiaru pliku!! mellow.gif cool.gif rolleyes.gif icon_wink3.gif

80.53.149.* napisał:
1 giga ramu i wyłączony swap rozwiązuje takie problemy icon_biggrin3.gif

83.23.39.* napisał:
Dziwna sprawa....moze tak jak mówią, że swp na stałe 2024. U mnie przy konfigu nizej z GeFem 6600 w 1024, High, all on, AA x4 płynnie...Co prawda są levele bardziej wymagające ! Takie elektrownie, szyby wentylacyjne mocno obciązają grafe - moja sie ksztusi niekiedy. No chyba że to jest równo w zegarku 20 min od wlaczenia gierki icon_confused2.gif Jak mozesz podaj nazwe levka. Pozdro

83.22.33.* napisał:
musiałes sie z tym liczyc po zmianie platformy -niestety

znana przypadłosć

83.22.35.* napisał:
ale o co chodzi blink.gif
nic takiego nie ma miejsca u mnie...

85.128.67.* napisał:


idz ze swoimi radami lepiej truskawki zbierać, mam 1GB ramu i doom3 doczytuje z swp, po kilku przeładowaniach, chodzi ultra płynnie, jak już wszytko co potrzebne z lv zładuje się do ram. Far Cry zabieraz ok 800MB pamięci, zależy też oczywiście od ilości i rozdzielczości textur. Jak wyłączysz swp to komp zaliczy zwiecha, z powodu braku pamięci.

obawiam się bartezjusz że w tej sytuacji nie masz racji icon_wink2.gif

80.53.136.* napisał:
I u mnie wszystko cycus, nawet i po n- godzinach (i tak samo bylo dawniej, jeszcze na axp) wiec ktos nam tu herezje wypisuje ;]

80.53.245.* napisał:
Na moim konfigu z 1GB Ramu nic takiego w Doom3 nie występowało
za to w levelu River w FAR CRY po drugim czy trzecim save
robiły sie podobne rzeczy ,szarpało jak diabli ale nie swapowało
bo ciągle lookałem na diode HD
Poprzednio na Athlonie XP 17003200 i tej samej grafie 9800pro
nic takiego w FAR CRY nie było ,widać stery NForce albo cuś......................

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.27 | SQL: 1 | Uptime: 510 days, 11:35 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl