heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 4 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Sirius - [edytowane przez Miope] - REAKTYWACJA


83.31.139.* napisał:
Na początek dla przypomnienia
http://forum./viewtopic.php?t=52846&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

I nowa http://sirius.pl/news.php?id=3325 siriusa.

Związana z nią historia jest trochę podobna do pierwszej. W czwartek sirius rozreklamował promocję odtwarzaczy MP3 iRiver. W tym iHP-120 za 1199PLN (sugerowana cena detaliczna producenta to 2499 zaś w e-sklepie producenta w promocji kosztuje 2199). Zdziwiłem się, myślałem, że to przeklawiaturzenie. Ale było wyraźnie napisane "połowę taniej". Trudno - jadę na serkach do wypłaty, ale kupię.
Czwartkowe popołudnie - zamawiam towar i od razu dostaję maila z potwierdzeniem zamówienia.
Piątek, 13:30 - dzwoni miły pan z Siriusa i potwierdza (1199+15 przesyłka). BTW mały zgrzyt już był, bo przy zamawianiu system poinformował, że dostanę jeszcze rabat za płatność przelewem, który mi nie przysługuje ze względu na promocję.
Piątek 14:09 - dzwoni niemiły pan z Siriusa i mówi, że to pomyłka. Ja mu na to, że zawarliśmy umowę, ja się ze swojej części wywiązałem (przelew już czekał na realizację) i oczekuję, że oni też się wywiążą. Zapowiedział, że mogą sobie zlewać klienta i robić z nim, co chcą - więc jak do nich pieniądze dotrą, to odeślą (na co oczywiście się nie zgodziłem). Nie lubię, jak ktoś sobie ze mnie dworuje.

Reasumując:
1. Odradzam zakupy w siriusie, bo w każdej chwili mogą zmienić warunki.
2. Zamierzam powalczyć o zrealizowanie umowy. Jak ktoś jest w podobnej sytuacji (dostał potwierdzenie niższej ceny telefonicznie) to proszę o kontakt. Razem możemy więcej zdziałać.

80.51.67.* napisał:
to nie milo z ich strony. zawarliscie umowe: dostales potwierdzenie mailowe i telefoniczne, wiec oni powinni sie z niej wywiazac. nie wiem jak to bedzie w sadzie, bo na prawie sie nie znam, ale na moj gust sprawe masz wygrana.

jestem z Toba ;]

195.82.184.* napisał:
Tez mialem kiedys niemila przygode z Siriusem dopiero po obsobaczeniu ich na frazpc.pl udalo mi sie pozytywnie zalatwic sprawe, w moim przypadku to byl zakup panelu Asus iPanel Basic ktory mieli za 59zl a przyslali go jakby nigdy nic za 99zl.
dokladny opis jest w tym watku:
http://forum./viewtopic.php?t=29194&highlight=sirius
Duzo kupuje w sklepach internetowych i najgorsze sa jak na razie sirius.pl i angela.pl
Sytuacja z angela.pl jest tu: http://forum./viewtopic.php?t=60982&highlight=angela

80.53.123.* napisał:
NO JA TEŻ WSZYSTKIM ODRADZAM SIRIUS'a

Zamawiałem u nich (nie pamiętam w jakiś piątek) 2 wentyle Speeze 4LED Blue-eye (czy jakoś tak). Kasę od razu przelałem przez net. Zamówiłem przesyłkę "nie-priorytetową". Zadzwonili z potwierdzeniem i podali cenę "z priorytetem"... myślę, walić to 1 zet więcej = dojdzie szybciej... tiah....

Po dwóch tygodniach zadzwoniłem do nich w końcu, bo oczywiście paczki nie otrzymałem. Dzwonię i miła Pani poinformowała mnie, że zamówienie zostało już wysłane i powinienem dostać paczkę w ciągu 2 dni... przemilczałem to i grzecznie podziękowałem za info. Na drugi dzień przychodzi paczka i tak: Na karcie na paczce w "data nadania" dzień w którym zadzwoniłem do nich (dupki!) Otwieram paczkę a tam zamiast wentyli SPEEZE dostałem 2xSPIRE ... ale są cichutkie i ładnie świecą więc im odpuściłem. Kij im w ..... ale już więcej nic tam nie kupię.... a i dygresja: wszystko przyszło w wielkim pudle po zalmanie 7000 icon_wink2.gif

83.29.7.* napisał:


Sirius.pl nie jest tutaj w żaden sposób winien całej sytuacji. Za całe zdarzenie przeprosiliśmy i wytłumaczyliśmy na czym polega problem. Rozmowa z Panem była kulturalna więc proszę nie kłamać...

Importer http://www.mip.biz.pl/ rozesłał do nas i innych sklepów internetowych cennik promocyjny o treści:

Razem z nadchodzącymi świętami życzymy Wam sytych i zdrowych świąt,
połączonych z aktywnym wypoczynkiem oraz mokrego Śmigusa Dyngusa.

Na święta w promocji znalazły się następujące produkty:

iFP-390 (256MB) - 1099zł cena dla klienta (stara cena 1169zł)
iMP-700 Sporty - 549zł cena dla klienta (stara cena 599zł)
iFP-190 (256MB) - 929zł cena dla klienta (stara cena 999zł)
iHP-120 (20GB) - 1199zł cena dla klienta (stara cena 2299zł)


Po zamówieniu tych mp3 playerów dla klientów, wyszło że cena zawiera błąd (dopiero po 3 dniach !!!). Importer tłumaczył się ludzkim błędem, w sumie ma do tego prawo. Teraz oczerniacie tutaj Sirius.pl, które nie jest niczemu winne.

Proszę również zwracać uwagę na regulamin. Jest tam np. słowo o tym że na promocje nei ma już rabatów, jest też wyraźna wzmianka która określa takie pomyłki. Jeśli nastąpi jakiś błąd który może narazić firmę na straty finansowe możemy nie zrealizować zamówienia. Zresztą tak jest w każdym sklepie. Większość klientów rozumie, troche są zawiedzeni ale jaka to nasza wina ?

Są jednak tacy jak Pan, którym ciężko odpuścić a już na pewno zrozumieć...

Dodam jeszcze że klientów zadowolonych z pracy naszej ekipy jest kilka tysięcy, to co tutaj się pisze to tylko wypadki przy pracy. Nieraz z naszej winy, nieraz nie, ale jestesmy tylko ludźmi.

Pozdrawiam !

83.31.139.* napisał:

Niestety - zapis regulaminu nie może być sprzeczny z aktem wyższego rzędu. W tym wypadku z Ustawą Ochrona niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Ale o tym w linku, który podałem (w razie wątpliwości proszę o kontakt z PIH czy federacją konsumentów - mi potwierdzili, że zgodnie z prawem Sirius jest zobowiązany do sprzedania towaru po ustalonej w chwili zamawiania cenie).

To już nie jest nieprzyjęcie zamówienia. To jest zerwanie zawartej umowy.

A kiedy ktoś ze mną się umawia, że coś mi sprzeda coś za określoną kwotę, a potem nie chce się z tego wywiązać - zwyczajnie kpi sobie ze mnie i nie traktuje poważnie.

80.55.165.* napisał:
[quote]
jest też wyraźna wzmianka która określa takie pomyłki.[/quote]
Niestety - zapis regulaminu nie może być sprzeczny z aktem wyższego rzędu. W tym wypadku z Ustawą Ochrona niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Ale o tym w linku, który podałem (w razie wątpliwości proszę o kontakt z PIH czy federacją konsumentów - mi potwierdzili, że zgodnie z prawem Sirius jest zobowiązany do sprzedania towaru po ustalonej w chwili zamawiania cenie).

To już nie jest nieprzyjęcie zamówienia. To jest zerwanie zawartej umowy.

A kiedy ktoś ze mną się umawia, że coś mi sprzeda coś za określoną kwotę, a potem nie chce się z tego wywiązać - zwyczajnie kpi sobie ze mnie i nie traktuje poważnie[/quote]

wawelski, sądzę że masz rację co do tego że jeśli umowa została zawarta to masz prawo domagać się jej zrealizowania, jak nie będą chcieli to - pozew do sądu cywilnego i na 100 % wygrasz, bo jeśli była w cenniku pomyłkja to sirius nie musi zawierać z tobą umowy kupna ale jeśli zawarł na co masz potwierdzenie mailem to musi się wywiązać, jsak co todeks cywilny w dłoń inaprzód, jak dostaną wezwanie do sądu to na pewno pójdą na ugodę
powodzenia w walce z nieuczciwą firmą, a te tłumaczenia to sobie mogą wsadzić

62.233.239.* napisał:
Ja składałem zamówienia w siriusie na wiele tysięcy PLN i jestem bardzo zadowolony. Serwisowałem u nich mojego ABITA, który padł tak z niczego(okazało się że spaliły się mofsety i to się bardzo często zdaża na nowych płytach pod p4 od abita), wymienili układ zasilania i płyta działa bez problemów już wiele miesięcy. Ja polecam ten sklep.

217.99.177.* napisał:
Ja też miałem z tą firmą problemy. Zamówiłem dla kumpla kompa bez monitora z jakieś pół roku temu , a te pały przysłali mi zamiast klawiatury na ps/2, klawiaturę na stare wejście DIN, a radiator na procku trzymał się tylko z jednej strony. Dobrze że coś kazało mi sprawdzić czy wszystko dobrze podłączyli.
Ale olałem to, widocznie wszyscy olewają i ta firma nadal kpi z klienta co jest nagminne w naszym kraju.

83.29.7.* napisał:


Ja rozumie że sytuacja jest niepoważna, ale nie chcesz zrozumieć że to jest od nas niezależne. Co do przepisów to doskonale je znamy. Ale nam tutaj nie chodzi o przegadywanie się przepisami, bo z tym sobie damy radę, tylko o zadowolenie klientów i dobre imię Sirius.pl, którego tutaj bronię.

Jeśli chce Pan poważnie porozmawiać to prosze o telefon do firmy, a nie takie nic nie dające publiczne debaty.

Pozdrawiam !


83.31.139.* napisał:


No, to mnie już zupełnie rozwaliło, proszę Pani (Uprowadzenie Agaty rulezz). icon_lol.gif
Podobnie jak w poprzednim wątku "dbanie o konkurencję" icon_lol.gif

Firma proponuje mi dopłacenie 700PLN dbając o moje zadowolenie icon_lol.gif

Nigdzie nie napisałem, że rozmowa była niekulturalna. Więc proszę mnie nie wyzywać od kłamców. Napisałem, że niemiły pan zadzwonił - a nie jest mi miłym pan, który jednostronnie zmienia umowę po jej zawarciu.

Więc proszę mnie nie wyzywać od kłamców. icon_evil.gif

217.98.146.* napisał:
jesli masz jakies dokumenty na to wszystko (tzn jakies potwierdzenia dowod wplaty itd) idz do rzecznika przed sadem bys wygral (rzenik moze skierowac sprawe do sadu i ty nic nie placisz tbo koszty procesowe pokrywa powiat) swoja droga do mojej matki (jest rzecznikiem konsomentow) przyszedl raz kolo ktory zamowil chyba z 20 dyskow za 0zl (slownie zero zlotych) i taka fakture mu wystawil jak sie skonczylo nie powiem bo joz nie pamietam
btw lucass gdzie jest ten regulamin bo na stronce go nie widac a powinien byc powszechnie dostepny icon_confused2.gif

83.27.4.* napisał:
nie pamietam w ktorym t ym czy poprzednim CHIPie czy KS czy jakies inne bylo cos podobne. sklep dal promocje LCD za 1100zl (normalnie 2k) sporo ludzi kupilo i dzien potem dostali maila ze to blad przy updete stronki i nie sprzedadza za taka cene, na to specjalista od KS, CHIP czy co tam bylo powiedzial ze jezeli wyslali maila z potwierdzeniem to umawa jest zawarta i sklep MOSI sprzedac za taka cene... jak cos to do sadu czy czegos tam i na benk wygrasz... :F

80.53.186.* napisał:
Według Kodeksu Cywilnego umowa sprzedaży(konsensualna -decyduje porozumienie stron a nie wydanie rzeczy jak w um. realnych) została zawarta (moment przyjęcia oferty -potwierdzenie mailem), jest ważna i powinna zostać wypełniona. Wydanie rzeczy jest tu już tylko elementem WYKONANIA. Sąd nie miałby tu wiele do roboty bo sprawa jest aż nadto oczywista.

80.55.165.* napisał:

dokładnie, dlatego nie poddawaj się, dowal im niech sobie nie robią nieuczciwej reklamy a o zakończeniu koniecznie wszystkich nas powiadom, a większość z nas chyba w tym "uczciwym" inaczej sklepie nic nie kupi

80.55.38.* napisał:
Gadanie ze duza firma jaka jest sirius.pl dostala taka promocje od importera jest poprosty smieszna.
Czy to jest interes prowadzony przez jedna osobe albo jakis rodzinny??
Raczej nie.

Czy nikogo nie zdziwilo ze cena jest az o polowe nizsza niz normalnie?? No jasne jezeli kogos nawet zdziwila to nie pofatygowali sie zeby zadzwoni i sie dopytac bo to moze byc jakas literowka albo cos w tym stylu.
Klijenta zgodnie z przepisami nie obchodzi to ze nikt tego nie sprawdzil. On kupil to po promocyjnej cenie i firma musi mu to przeslac. Niech ona sie martwi i kluci z dystrybutorem ze wprowadzil w blad.

Klijent niema nic do tego!!

195.82.184.* napisał:


A to ci dowcipnis! gdyby nie takie publiczne debaty pewnie do dzis bylbym na stracie po transakcji z wasza firma!
Gdyby nie takie publiczne debaty wielu klientow mogloby sie jeszcze sparzyc na waszej niekompetencji i/lub lekcewazeniu klienta, miedzy innymi po to jest to forum zeby sie takimi informacjami wymieniac.
Jesli bedziecie mogli w takiej debacie odeprzec WSZYSTKIE zarzuty to jestescie idealna firma w innym przypadku radzilbym jednak wyciagnac jakas nauke na przyszlosc, dazenia do doskonalosci nikt nie bedzie mial za zle, a odgrywanie skrzywdzonej primadonny IMHO niewiele tu pomoze.
Jesli lekarz przez swoj ewidentny blad zabjie podczas leczenia mojego krewnego to bynajmniej nie pocieszy mnie fakt ze wczesniej kilku pacjentom pomogl.

217.153.73.* napisał:

nawet na chlopski rozum rozwazajac......
to kazdy kto chociaz raz kupowal w sklepie internetowym ten dobrze wie ze ze strony klienta raczej nie moze byc mowy o zadnym bledzie...... wybierasz towar, znasz cene klikasz w potwierdzenia i wsio, wiec jezeli cos nie gra jest to wina SKLEPU, i zamiast rozwiazac problem jak najszybciej sie da - w konu przy tyyyyylu swiadkach na forum przedstawiciel Siriusa daje do zrozumienia jak wazne jest dla nich imie sklepu tylko toczy niepotrzebna dyskusje.
Do dziela <span style="color:red;">[ciach!]</span>a ! a nie lanie wody na forum

80.55.38.* napisał:

To mnie rozwalilo. icon_lol.gif icon_lol.gif
A porownujac to do poprzedniej sprawy to:
"Z powodu bledu lekarza i utraty drugiej zdrowej konczyny dolnej szpital daje Panu w rekompensacie srodki przeciwbulowe oraz 2 kule."
icon_lol.gif icon_lol.gif

62.21.9.* napisał:


A właśnie - co do przepisów - prawo konsumenckie wymaga od sprzedawcy m.in. przez internet ponoszenia kosztów napraw gwarancyjnych czyli np transportu w obie strony. Regulamin i działania Siriusa sa przez to niezgodne z prawem konsumenckim... ale przepisy znacie... PKP...

83.31.139.* napisał:
No, to pomailowałem trochę z siriusem - niestety, bezskutecznie.
Ostatnia ciekawa wiadomość, to, że tych playerków w ogóle nie będą sprzedawać - więc zgodnie z prawem nie zrealizują zamówienia.

Tylko jakim prawem potwierdzają zatem zamówienia i obiecują niezwłoczną wysyłkę (po wpłynięciu kaski)??

W cenniku nadal jest ten playerek w newsie o promocji nadal jest napisane, że "Ze swojej strony Sirius.pl w ramach rekompensaty może wszystkim klientom zaoferować cenę 1949 zł za wspomniany player. Przepraszamy wszystkich zainteresowanych za utrudnienia."

Coś mi się wydaje, że ktoś sobie ze mnie (i innych klientów) coraz większe jaja robi (chociaż już po świętach).

Update:
Proszę bardzo, jak Sirius kombinuje, by nie wywiązać się ze zobowiązania.

"Informacja była napisana zaraz po sytuacji z zeszłego tygodnia. Niestety po konsultacjach prawnych m.in. z PIHem zalecono nam takie rozwiązanie. Jeśli ściągnęlibyśmy ten towar to musielibyśmy go sprzedać z olbrzymią stratą.
Jeśli towaru nie mamy możemy po prostu zamówienia nie zrealizować."

Tylko co to ten PIH?? Już dawno czegoś takiego nie ma. Znowu ktoś coś ściemnia (a ja nawet wiem, kto im podsunął przepisy z których chcą skorzystać).

Zatem dopóki nie masz towaru kupionego w tym sklepie w łapkach, nie możesz być pewny tego, że go dostaniesz. Zawsze mogą powiedzieć (nawet po potwierdzeniu zamówienia), że "wyszedł i nie wróci".

Jeżeli ktoś kupił lub kupi ten playerek wdo 7 maja w siriusie, to proszę o info.

62.29.177.* napisał:
Tak dla ścisłości ten PIH to skrót od Państwowa Inspekcja Higieny icon_biggrin3.gif

195.82.184.* napisał:
Zaloze sie ze Sirius jest teraz obrazony na forum i przez nasz brak zrozumienia dla ich pomylek, przypadkowych wpadek lub zwyklej nierzetelnosci i teraz juz wogole sie nie odezwa na forum.
Wszystko jakby nigdy nic, zycie i handel toczy sie dalej... a my mozemy sie tylko wymieniac informacjami o takich firmach.

81.190.61.* napisał:


Sirus pisze o stratach, jakie poniósłby wywiązując się z zawartej umowy. Nie zapominajmy o stratach, jakie poniósł Wawelski jedząc przez miesiąc tylko serki.

195.82.184.* napisał:
Jesli klienci maja prawne podstawy scigac Sirus za niewywiazanie sie z umow handlowych to Sirius powinien moc zrobic to samo z dystrybutorem, ale podejrzewam ze dogadali sie ze niebeda sobie nawzajem robic kolo piora lepiej wyrolowac szeregowego klienta.
Nawet jesli to byl blad czlowieka to importer mogl chociaz w ramach przeprosin zaoferowac drobny upominek dla oszukanych klientow, cala sprawa wygladalaby wtedy zupelnie inaczej, a tak wszyscy widza jak Sirius i inne firmy potrafia sie wypiac na klienta.

80.51.3.* napisał:
Panowie na każdym forum są podobne tematy, możemy zapuścić na nich linka do tego tematu, niech tak łatwo nie mają, a ich dbanie o dobro klienty i dobre imię firmy między baiki włożyć, po prostu sprowadzić bosów takich firm na ziemię.
Pozdrawiam

24.55.128.* napisał:
idz z ta sprawa do tego rzecznika, od razu wygrasz, a nie przegaduj sie znimi przez telfon/mail to nie ma sensu
dostaniesz to co zamowiles i za cene ktora zostala ustalona (czyli ta niska)
ta sprawa jest wygrana na pewno, tylko przygotuj odpowiednie dokumenty

83.31.15.* napisał:
a mialem tam dysk kupic... niech mnie pocaluja
jeden sklep juz sie ze mna pozegnal - czas oczekiwania na mail z cena towaru [ponad polowa miala znaczek 'zapytaj o cene] wynosila niebagatelne dwa dni
napisalem im co o tym mysle i czego u nich nie kupilem - niestety nie otrzymalem odpowiedzi icon_smile3.gif

a do siriusa juz nie zajze a i kolegom odradze icon_biggrin3.gif

paradoksalnie najwieksze zaufanie mam do zakupow na gieldzie - na zywca - widze z kim gadam i mam towar w reku - tylko czasem drozej niz w sieci

80.55.96.* napisał:
wawelski:) pisales w moim watku ze nie dasz sie skusic siriusowi:) a jednak sie dales i zalujesz tego jak ja:)

80.55.38.* napisał:

Za taka cene to ja bym sie skusil bo potem przy odsprzedazy masz na czysto z 300-400zl.

83.30.13.* napisał:


chyba Handlowa ? icon_wink2.gif

62.179.17.* napisał:
HeatFighter to twoje zdjecie? : P

62.29.176.* napisał:


Do mojej mamy do firmy przyjeżdża PIH na kontrolę higieny w firmie, chyba, że w naszym kraju istnieje więcej niż jedna instytucje o nazwie PIH icon_wink3.gif

83.30.17.* napisał:


Tak to moja mlodsza odmiana icon_biggrin3.gif TO jest Heatfighter junior icon_smile3.gif

Fredziu => Do ojca na szwalnie przyjezdza PIHandlowa jak cos jest nie tak icon_wink2.gif Z higiena to juz chyba bardziej Sanepid jest zwiazany icon_wink2.gif

80.53.186.* napisał:

Higienę to kontroluje SANEPID a PIH to zwykle handel.

83.31.162.* napisał:
Nie ma czegoś takiego, jak Państwowa Inspekcja Handlowa. Było kiedyś, ale już nie ma. Jest Inspekcja Handlowa (be P). W związku z tym nie wiem, co to za PIH mógł w zeszłym tygodniu doradzać Siriusowi (a co za tym idzie mam wątpliwości, czy prawdę pisali).

81.190.61.* napisał:
Co by nie pisali walcz o swoje!

195.117.203.* napisał:
ojejciu, prosta sprawa... sprawa w sadzie i dostaniesz swoje. Pospiesz sie lepiej z tym.

pozdr

195.116.116.* napisał:
Wiec wawelski po pierwsze nie odpuszczaj - ja napewno bym nie odpuscil bo dosc juz mam tych oszustow - sklepy internetowe pozwalaja sobie za duzo ....

Oglos sie na internecie poszukaj innych ktorzy zostali tak samo oszukani i idzcie z tym do IH - jezeli to nie poskutkuje proponuje sad - sprawa jest 100% wygrana i pan/pani z siriusa nic na to nie poradza
Nie odpuszczac !!!

Do pana/pani z siriusa - troche pokory !!!!
Zadne tlumaczenie w tym momencie nie ma sensu - transakcja zostala zawarta i koniec kropka a ze wam ukradli transport, ktos sie z czegos nie wywiazal, czy okazalo sie ze sprzet jest uszkodzony to juz jest wasz problem !!!!
Jak ja bym mial sklep internetowy uwazajacy sie za dobry to nie doszlo by do takiej sytuacji !!!
Po pierwsze najpierw kupil bym troche sprzetu na magazyn - zeby ludzie nie musieli czekac na realizacje zamowienia - i juz w tym momencie bylo by wiadomo ze dystrybutor jest firma niepowazna i nie doszlo by do takiej sytuacji !!!!
Chce zwrocic uwage na kolejna sprawe jaka wyszla przy okazji - sposob w jaki dziala wasz cudowny sklep: Najpierw sprzedajecie towar ktorego nie macie a dopiero po tym go sciagacie na magazyn ???? sami jestescie sobie winni a na dodatek jak zwykle za wszystko po tylkach dostaja klienci ktorzy musza czekac w nieskonczonosc !!!!!

Wielka szkoda ze ja nie kupilem tego playera - sprawa juz dawno byla by w sadzie ....
A teksty ze "Ale nam tutaj nie chodzi o przegadywanie się przepisami, bo z tym sobie damy radę" moze pan/pani mowic swoim dzieciom
Zreszta jezeli tylko wawelski zdecyduje sie na rozwiazanie silowe icon_wink2.gif szybko okaze sie ze rady sobie nie dacie - jeszce raz wiecej pokory ...
Pozdrawiam

83.30.31.* napisał:
Wawelski napisz w koncu czy cos zalatwiasz w tej sprawie bo sledze juz ten watke od paru dni i jestem bardzo ciekawy jak to sie skonczy icon_wink2.gif

195.117.203.* napisał:
sirius na pewno liczy, ze sprawa przycichnie albo zaoferuja jakas ugode

217.113.233.* napisał:


Moglbys zacytowac przepis i podac jego numerek?

62.179.17.* napisał:
Ja jakbym wiedzial, ze tam byla literowka bo przeciez domyslic sie moznabylo ze taka cena jest niepowazna, to juz bym sie nie klucil o ta kase badz mp3playera. Nie wyludzalbym od nich bo mylic sie jest rzecza ludzka. To nie jest tak ze oni nagle sie rozmyslili bo nie zarobia na wakacje, tylko ich dostawca pomylil ceny. Nie mieli prawa mu nie wierzyc. Jakbym dostal ten sprzecik to wiedzialbym, ze nie nalezal mi sie za taka cene.

83.30.10.* napisał:


No ale Sirius jako szanujaca sie firma mogl sprawdzic tak podejrzana cene a nie wystawiac od razu do sklepu... Telefon do dystrybutora chyba nie pochlania tak duzych kosztow ? icon_wink3.gif

195.82.184.* napisał:
Nuttie masz oczywiscie mnostwo racji, ale naganna tu jest postawa firmy Sirius, zamiast wykrecac kota ogonem mozna bylo jakos ladnie przeprosic i wyslac jakis drobny upominek na zatarcie zlego wrazenia, firma od tego nie zbiednieje a klient wie ze nie jest olewany i napewno jeszcze tam wroci cos kupic.

195.117.203.* napisał:
s_works... masz racje. Poza tym Sirius gdyby kupowal wczesniej towar "na magazyn" mialby teraz tamta firme w szachu i moglby sie domagac od nich sprzedazy towaru po nizszej cenie.

Wawelski... jak sie rozwinela sprawa?

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 44.82 | SQL: 1 | Uptime: 513 days, 13:08 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl