heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 2 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Brak tekstur obiektów ruchomych grach?


213.238.102.* napisał:
Witam smile.gif

Mój pierwszy post na zacznę od prośby o pomoc/radę.

Mam problem z wyświetlaniem się tekstur obiektów ruchomych w grach 3d - jak na razie spotkałem się z tym w Dredd vs. Death, Halo: Combat Evolved oraz Unrealu 2. Wszelkie elementy nieruchome otoczenia (jak np. ściany, kamienie, rury itd. są widoczne, natomiast ruchome - postaci, przedmioty, drzwi, wieżyczki, itd. - nie. (W przypadku U2 tekstury widać, ale migoczą...)

Co to może być?

Mój sprzęt - podaję za DxDiag, dla lepszej orientacji... Wiem, że kartę mam starą:

Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4
Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: ECS
System Model: K7S5A
BIOS: Default System BIOS
Processor: AMD Athlon™ Processor, ~1.3GHz
Memory: 512MB RAM
Page File: 197MB used, 665MB available
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode

Card name: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce2 MX/MX 400
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Key: EnumPCIVEN_10DE&DEV_0110&SUBSYS_00000000&REV_B2
Display Memory: 64.0 MB
Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)
Monitor: Monitor Plug and Play
Monitor Max Res: 1600,1200
Driver Name: nv4_disp.dll
Driver Version: 6.14.0010.6693 (English)
DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 10/29/2004 16:50:00, 3736704 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp: n/a
VDD: n/d
Mini VDD: nv4_mini.sys
Mini VDD Date: 10/29/2004 16:50:00, 2826944 bytes
Device Identifier: {D7B71E3E-4250-11CF-9579-0A2013C2CB35}
Vendor ID: 0x10DE
Device ID: 0x0110
SubSys ID: 0x00000000
Revision ID: 0x00B2
Revision ID: 0x00B2
Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_B ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D
Deinterlace Caps: {212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
Registry: OK
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Enabled
DDraw Test Result: All tests were successful.
D3D7 Test Result: All tests were successful.
D3D8 Test Result: All tests were successful.
D3D9 Test Result: All tests were successful.


Pozdro.

83.27.24.* napisał:
ponowna instalacja sterowników i najnowszy directx powinny pomóc biggrin.gif

213.238.102.* napisał:
No właśnie nie.

Przeinstalowane stery to v67 nVidii, Dx 9.0c.
Problem mógłby polegać na tym, że karta nie obsługuje Texture and Lighting, ale wymagający tej techniki Bloodrayne śmiga bez problemu.

83.27.3.* napisał:
Bloodrayne, to troche starsza gra, mozliwe ze T&L nie jest KONIECZNY, natomiast w nowszych grach ktore podales, jest on WYMAGANY... a GF2MX na pewno nie obsluguje Transform & Lightning ? Istnieje pewne rozwiązanie - czas zakupić nową kartę... jeżeli nie potrzebujesz czegoś super wydajnego a z dobra jakościa obrazu to kup Radeona 8500... mysle, ze mozna tanio kupić, a skok wydajności odczujesz...

213.238.103.* napisał:
Heh smile.gif

Na pewno można tanio kupić smile.gif Po prostu łapska mnie świerzbią do tych gier...

Jestem w połowie drogi do nowej płyty, athlonka 64 i nv6600 GT Gainwarda... Więc od razu będę miał skok jakości biggrin.gif

150.254.145.* napisał:
A może zamiast sterów do serii GF6XXX zainstalujesz takie do GF2 np 23.11. Nowe stery są optymalizowane do nowych kart, pod nowe benchmarki i na starszym sprzęcie różnie to z nimi bywa.
Niezłym wyborem są też Omegi, ja używam 43.45, zaleta jest instalowanie refreshrate.
Pozdrawiam i mam nadzieję ze pomogło.

80.53.40.* napisał:
Do tej karty najlepiej zainstaluj 28.32. Powinno byc wszystko ok.

213.238.99.* napisał:
Ale zlamiłem smile.gif [Pac w łeb] Stery!

Stery zmieniłem na Omegę 43.45. Działa! Ale i tak trza niedługo wymienić kartę... smile.gif

Dzięki!

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.66 | SQL: 1 | Uptime: 361 days, 17:48 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl