Czwartek, 26 maja 2005, 10:18
Megaekran
Panasonic, sponsor światowej wystawy EXPO 2005, trwającej właśnie w japońskim mieście Aichi, zainstalował w centralnym miejscu terenów targowych Expo Vision - gigantyczny ekran wysokiej rozdzielczości o przekątnej 840 cali. Na wysokim na 8 i szerokim na 20 metrów panelu wyświetlane będą m.in. filmy przygotowane przez dzieci z całego świata w ramach edukacyjnego programu Kid Witness News. Wśród nich znajdzie się również film z Polski - laureat pierwszej polskiej edycji programu KWN, nakręcony przez dzieci z gdańskiego gimnazjum.Głównym przesłaniem tegorocznej wystawy EXPO jest Mądrość natury. Hasło zakładające kształtowanie społeczeństwa, w którym człowiek i przyroda współistnieją w zgodzie i harmonii, przyświeca również polityce środowiskowej koncernu Matsushita Electric Industrial. Zamontowany na wolnym powietrzu, wśród zieleni, dobrze widoczny ekran Expo Vision poprzez wyświetlane na nim obrazy ma łączyć ludzi z całego świata, przyczyniając się do pogłębiania relacji międzyludzkich i zwiększenia wzajemnego zrozumienia.
Źródło: CHIP
Wersja do druku
Podobne tematy
Starsze
Avalon i Indigo na pokaz, 16:03
Okup za pliki, 16:02
Nowsze
Samsung i jego dyski flash, 10:20
Nowa propozycja EMC, 16:04
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 1.96 | SQL: 9 | Uptime: 326 days, 21:15 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl