Data: Czwartek, 26 maja 2005, 10:18

Megaekran


Panasonic, sponsor światowej wystawy EXPO 2005, trwającej właśnie w japońskim mieście Aichi, zainstalował w centralnym miejscu terenów targowych Expo Vision - gigantyczny ekran wysokiej rozdzielczości o przekątnej 840 cali. Na wysokim na 8 i szerokim na 20 metrów panelu wyświetlane będą m.in. filmy przygotowane przez dzieci z całego świata w ramach edukacyjnego programu Kid Witness News. Wśród nich znajdzie się również film z Polski - laureat pierwszej polskiej edycji programu KWN, nakręcony przez dzieci z gdańskiego gimnazjum.
Głównym przesłaniem tegorocznej wystawy EXPO jest Mądrość natury. Hasło zakładające kształtowanie społeczeństwa, w którym człowiek i przyroda współistnieją w zgodzie i harmonii, przyświeca również polityce środowiskowej koncernu Matsushita Electric Industrial. Zamontowany na wolnym powietrzu, wśród zieleni, dobrze widoczny ekran Expo Vision poprzez wyświetlane na nim obrazy ma łączyć ludzi z całego świata, przyczyniając się do pogłębiania relacji międzyludzkich i zwiększenia wzajemnego zrozumienia.

Źródło: CHIP
| Drukuj | Zamknij |