heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 3 stycznia 2025 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Poniedziałek, 15 czerwca 2009, 08:04

Twitter pozwala zarobić

Dell udowodnił, że za pośrednictwem minibloga możliwa jest sprzedaż produktów. Czy inne firmy pójdą w ślady producenta komputerów?

3 miliony dolarów, jakie Dell zarobił dzięki współpracy z serwisem Twitter, może nie jest kwotą oszałamiającą w porównaniu ze skalą przychodów firmy, świadczy ona jednak o tym, że możliwe jest zarabianie pieniędzy za pośrednictwem minibloga. Kontro @DellOutlet śledzi na Twiterze już ponad 600 tysięcy osób (konto zbliża się do Top 50). Sam serwis ma już ponad 20 milionów użytkowników. Potencjał sprzedażowy jest więc spory.

Przez sam serwis Dell zarobił 2 miliony dolarów, kolejny milion klienci wydali bezpośrednio na stronach producenta komputerów, ale przekierowani zostali ze stron Twittera. Firma utrzymuje jeszcze kilka kont na Twitterze, w zależności od lokalizacji oraz typu produktów.

Stephanie Nelson, zarządzający w Dellu projektem Twittera, napisała w swoim blogu, że serwis miniblogowy używany jest przede wszystkim do dystrybuowania kuponów rabatowych, a także informowania o nowych produktach czy promocjach.

Trudno uznać w tym kontekście Twittera za kurę znoszącą złote jajka. Niemniej jednak współpraca z Dellem jest korzystna dla obu stron. Możliwe, że kolejne firmy wezmą przykład z producenta komputerów i zaczną wykorzystywać potencjał marketingowy serwisów społecznościowych.

Michał Chudziński
Więcej informacji w Dzienniku Internautów

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

13.06.2009 r.

The Pirate Bay: Apelacja nie została odrzucona!, 19:12

IFPI: Ochrona praw autorskich przez 70 lat!, 19:07


Nowsze

15.06.2009 r.

Seria projektorów Epson EB-8, 11:21

Szybszy Windows, 16:06


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 9.27 | SQL: 13 | Uptime: 131 days, 54 min h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.Rozumiem