Wtorek, 14 kwietnia 2009, 09:44
TP kończy z Neostradą
Neostrada zniknie z rynku - zadecydował zarząd TP, o czym nieoficjalnie dowiedziała się Rzeczpospolita. Powodem usunięcia Neostrady jest chęć unifikacji marek będących własnością France Telecom - właściciela Grupy TP.Zarząd zdecydował się na ten ruch pomimo dużej wartości neostrady. W zeszłorocznym rankingu Rzeczpospolitej markę neostrada wyceniono na przeszło 500 mln zł.
Likwidacja marki może potrwać ok. roku - donosi Rzeczpospolita. Od jesieni 2009 roku Orange ma ruszyć z szeroko zakrojoną kampanią dotyczącą usługi dostępu do Internetu mającą na celu. Pomimo utraty silnej nazwy wydaje się to być dobry ruch. Już teraz można powiedzieć, że marka Orange broni się na rynku dostępu do Internetu. W 2008 roku dokonano 75 tys. aktywacji usługi Neostrada oraz 90 tys. aktywacji pod szyldem Orange - podaje Rz.
Nowa marka czeka również ofertę dla biznesu. Orange Business Service, bo o niej mowa, ma być dostępna od jesieni 2009 roku. Według danych Rzeczpospolitej, pod tym szyldem będą sprzedawane dostęp do Internetu oraz usługi głosowe. Marka TP zostanie utrzymana tylko dla klientów indywidualnych. Zarząd zdecydował się na taki krok ze względu na dużą liczbę abonentów w podeszłym wieku, którzy od wielu lat są przyzwyczajeni do nazwy TP. Wg informacji RP tych klientów jest ok. 7 mln.
Przemysław Mugeński
Wersja do druku
Podobne tematy
Starsze
IBM: Poważne zwolnienia w Europie Zachodniej, 18:59
Skype: Twórcy chcą odkupić komunikator od eBay?, 18:57
Nowsze
Biometryka na słuch?, 12:44
20% firmowych komputerów narażonych na wirusa Conficker, 12:47
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.68 | SQL: 9 | Uptime: 142 days, 40 min h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl