Data: Wtorek, 14 kwietnia 2009, 09:44

TP kończy z Neostradą


Neostrada zniknie z rynku - zadecydował zarząd TP, o czym nieoficjalnie dowiedziała się Rzeczpospolita. Powodem usunięcia Neostrady jest chęć unifikacji marek będących własnością France Telecom - właściciela Grupy TP.

Zarząd zdecydował się na ten ruch pomimo dużej wartości neostrady. W zeszłorocznym rankingu Rzeczpospolitej markę neostrada wyceniono na przeszło 500 mln zł.

Likwidacja marki może potrwać ok. roku - donosi Rzeczpospolita. Od jesieni 2009 roku Orange ma ruszyć z szeroko zakrojoną kampanią dotyczącą usługi dostępu do Internetu mającą na celu. Pomimo utraty silnej nazwy wydaje się to być dobry ruch. Już teraz można powiedzieć, że marka Orange broni się na rynku dostępu do Internetu. W 2008 roku dokonano 75 tys. aktywacji usługi Neostrada oraz 90 tys. aktywacji pod szyldem Orange - podaje Rz.

Nowa marka czeka również ofertę dla biznesu. Orange Business Service, bo o niej mowa, ma być dostępna od jesieni 2009 roku. Według danych Rzeczpospolitej, pod tym szyldem będą sprzedawane dostęp do Internetu oraz usługi głosowe. Marka TP zostanie utrzymana tylko dla klientów indywidualnych. Zarząd zdecydował się na taki krok ze względu na dużą liczbę abonentów w podeszłym wieku, którzy od wielu lat są przyzwyczajeni do nazwy TP. Wg informacji RP tych klientów jest ok. 7 mln.

Przemysław Mugeński
| Drukuj | Zamknij |