heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 24 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Czwartek, 1 listopada 2007, 17:16

Lenovo kończy z IBM

Lenovo przygotowuje się do zaprzestania używania marki IBM dwa lata przed końcem wynegocjowanego okresu przejściowego.

Lenovo chce wykorzystać zbliżającą się w przyszłym roku szansę na promocję własnej marki, tworzoną przez mające odbyć się w Pekinie letnie Igrzyska Olimpijskie. Chiński producent jest jednym z głównych sponsorów Imprezy.

Po przejęciu w 2005 roku przez Lenovo działu IBM produkującego komputery osobiste, możliwość używania marki giganta miała przyczynić się do zwiększenia zaufania do produktów chińskiej spółki. Lenovo ma prawo do używania brandu IBM na komputerach przenośnych serii ThinkPad oraz wybranych modelach komputerów stacjonarnych przez kilka najbliższych lat.

Aktualnie spółka jest zdania, że jej własna marka jest już na tyle wypromowana i znana na świecie, że nie musi już „wspierać się” brandem IBM. Dowodzą tego najnowsze wyniki finansowe: działalność Lenovo, po okresie strat związanych z finansowaniem przejęcie oddziału IBM, zaczyna przynosić zyski.

Michał Tomaszkiewicz


Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

01.11.2007 r.

Windows Server 2008 bez SharePointa, 17:16

Acer pozwał HP, 17:15


Nowsze

01.11.2007 r.

Podglądanie komórek, 17:18

02.11.2007 r.

Garmin walczy z TomTomem o Tele Atlas, 9:25


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.58 | SQL: 18 | Uptime: 511 days, 17:19 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl