Poniedziałek, 2 lipca 2007, 18:51
Yahoo szykuje "inteligentne" reklamy
Yahoo! zaprezentuje dzisiaj usługę SmartAds, która ma umożliwić firmie zwycięstwo w wyścigu technologii reklamy behawioralnej. Nowa „inteligentna” reklama będzie wyświetlała użytkownikowi to, czym potencjalnie jest najbardziej zainteresowany.SmartAds ma pomóc dostawcom reklamy w analizowaniu zachowania użytkowników na bieżąco i kierowania do nich odpowiedniej treści. Osobie, która szukała ostatnio w Sieci np. lodówki, wyświetlą się reklamy lodówek wraz z cenami i adresami pobliskich sklepów.
Skomplikowana technologia SmartAds ma dość prosty cel: wyświetlenie odpowiedniej osobie odpowiedniej reklamy wówczas, gdy będzie najbardziej skłonna do kupienia reklamowanego towaru bądź usługi.
Aby SmartAds działały reklamodawca musi dostarczyć Yahoo nie tylko materiały graficzne, ale również zapewnić automatyczny dostęp do swojej bazy danych, z której na bieżąco będą czerpane informacje o dostępności i cenach towarów. Z kolei Yahoo połączy te dane ze swoimi informacjami na temat użytkowników i ich zachowania w Sieci.
W przyszłości Yahoo planuje wzbogacenie części reklam, przynajmniej tych dotyczących linii lotniczych, o umożliwienie zakupu biletu bezpośrednio po kliknięciu reklamy. Tak, by użytkownik nie musiał przechodzić na inną stronę, gdzie będzie mógł dokonać transakcji.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
USA oskarżają czterech Rosjan o atak na Yahoo!
, 20.03.2017 r.
Dane z Gmaila, Hotmaila i Yahoo Maila na sprzedaż
, 08.05.2016 r.
Czy Yahoo! czyta maile?
, 28.05.2015 r.
Microsoft i Yahoo! kontynuują współpracę
, 18.04.2015 r.
Serwis Yahoo! znów padł ofiarą hakerów
, 01.02.2014 r.Starsze
Barcelona w sierpniu, 18:50
Embedos nawiązał współpracę z Intelem, 14:44
Nowsze
HDTV w co trzecim domu w USA, 18:52
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.08 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 23:32 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl