Czwartek, 31 maja 2007, 11:38
Coś dla kinomana
Regal Entertainment Group, właściciel sieci kin w Chicago, wdraża program, dzięki któremu klienci będą mogli zgłaszać pojawiające się w czasie seansu problemy. W ten sposób kinomani będą mogli w spokoju cieszyć się oglądanym filmem. Nie przeszkodzi im już dzwoniąca komórka, rozmawiający bez przerwy sąsiad czy powtarzające się co 2 minuty sygnały odbieranych i wysyłanych SMS-sów.W fotele wbudowano podłączone do systemu urządzenie. Jest ono wyposażone w 4 przyciski, każdy do zasygnalizowania problemów określonego typu. Naciskając jeden z nich, można poinformować, że ktoś nielegalnie nagrywa film. Podobne urządzenia są już wykorzystywane w 100 innych kinach USA. Teraz przyszła kolej na Chicago.
Warto przypomnieć, że w malezyjskich kinach także wypowiedziano wojnę piractwu. Po tym, jak klienci zajmą już swoje miejsca i na sali zapadnie ciemność, odpowiednio wytrenowani "tropiciele" zakładają noktowizory i zaczynają szukać...
Anna Błońska
Wersja do druku
Podobne tematy
Microsoft powie coś o konsoli Durango?
, 09.04.2013 r.
NASA: Coś uderzyło w Jowisza
, 22.07.2009 r.
7% Polaków kupiło coś w Internecie
, 06.04.2006 r.Starsze
Samsung: Układ pamięci nowej generacji dla komórek, 11:35
VoIP zastępuje zwykły telefon, 11:33
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 1.15 | SQL: 12 | Uptime: 164 days, 3:21 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl