Poniedziałek, 21 maja 2007, 09:33
Link Telefoniczny
NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadziły do swojej oferty Link Telefoniczny. Ten nowy produkt reklamowy przygotowany został z myślą o lokalnych przedsiębiorstwach oraz firmach prowadzących sprzedaż przez telefon. Link Telefoniczny wyświetlany jest w wyszukiwarce powyżej wyników wyszukiwania jako krótki tekst reklamowy, opatrzony specjalnym numerem telefonu, pod którym użytkownik może kontaktować się z wybraną firmą. Produkt rozliczany jest w modelu „pay per call”, co oznacza, że reklamodawca płaci jedynie za rzeczywiste połączenia telefoniczne trwające dłużej niż 10 sekund.Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielany jest indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, jest to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów są automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy. Rozwiązanie to gwarantuje, że z usługi mogą korzystać także małe, lokalne firmy, które nie posiadają własnej strony WWW.
Rozliczanie usługi odbywa się w modelu „pay per call”, tym samym reklamodawca płaci jedynie za rzeczywiste połączenia telefoniczne, trwające dłużej niż 10 sekund. Pozwala to wyeliminować wszelkie przypadkowe połączenia. Dodatkowo reklamodawca sam określa,
w jakich województwach prezentowany będzie jego Link Telefoniczny. Opcja ta zapewnia precyzyjne dotarcie do szczególnie interesującej go grupy odbiorców. Link Telefoniczny umożliwia zatem firmom – zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorstwom działającym na rynkach lokalnych – efektywne planowanie działań reklamowych w Internecie.
„Nasz nowy produkt powstał w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie użytkowników wyszukiwarek usługami lokalnych przedsiębiorców. Zgodnie z raportem Kelsey Group oraz ComScore z 2006 r., wyszukiwanie usług lokalnych jest obecnie najszybciej rozwijającą się gałęzią usług wyszukiwawczych. 70% konsumentów deklaruje, że używa Internetu podczas zakupu produktów lub usług na swoich rynkach lokalnych, a ponad połowa (54%) wykorzystuje Internet zamiast tradycyjnej książki telefonicznej w celu znalezienia interesujących ich usług. Z kolei badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez Grega Sterlinga, analityka z firmy Sterling Maket Intelligence, wykazują, że klienci kontaktujący się z lokalnymi dostawcami usług najczęściej wybierają telefon – zadeklarowało tak aż 68% respondentów. Globalny rynek usług Pay Per Call rozwija się zatem niezwykle dynamicznie. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi w 2006 r. przez Kelsey Group w 2010 r. osiągnie on wartość 3,7 miliarda dolarów” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.
Pierwszym klientom, którzy chcą skorzystać z nowej formy reklamy NetSprint.pl i WP.pl, firmy oferują specjalny, promocyjny pakiet startowy – 20 kontaktów za cenę jedynie 99 złotych netto. Po jego wykorzystaniu i ocenie efektywności kampanii przez reklamodawców, konsultanci zaproponują klientom ofertę przystosowaną do ich indywidualnych potrzeb.
Link Telefoniczny został wprowadzony do oferty NetSprint.pl po kilkutygodniowych testach, przeprowadzonych wspólnie z portalem Wirtualna Polska. Już podczas testów klienci pozytywnie oceniali nową formę reklamy: „Cieszymy się, że pojawiają się nowe narzędzia marketingu internetowego, które, tak jak Link Telefoniczny, dają możliwości dokładniejszych wyliczeń kosztów pozyskania klienta. Ma to szczególne znaczenie w branży turystycznej, gdzie sprzedaż bardzo często odbywa się właśnie przez Call Center” – powiedział Dawid Sadulski, Internet & PR Manager w Travelplanet.pl.
„Link Telefoniczny to produkt o dużym potencjale, stanowiący doskonałe uzupełnienie rozwijanej przez nas od lat oferty produktów reklamowych związanych z wyszukiwarką.
Z naszych szacunków wynika, że niemal milion polskich firm nie posiada strony WWW. Do tej pory zdawało się, że te przedsiębiorstwa mają bardzo ograniczone możliwości promocji
w Internecie. Precyzyjnie targetowany, niedrogi Link Telefoniczny jest dla nich optymalnym rozwiązaniem” – komentuje Grzegorz Borowski z Wirtualnej Polski.
Rozwiązanie od strony technologicznej przygotowane zostało we współpracy z firmą easyCALL.pl, która dostarcza infrastrukturę, technologie przekierowania połączeń telefonicznych oraz system bilingowy do rozliczania usługi.
Wersja do druku
Podobne tematy
TP-Link z nowymi routerami dla wymagających
, 15.04.2015 r.
Hiszpania wprowadziła podatek od linkowania
, 05.11.2014 r.
Hiszpania: Więzienie za linkowanie do pirackich treści
, 24.09.2013 r.
LinkedIn zwiększa ochronę
, 12.06.2012 r.
Ukradziono hasła z LinkedIn
, 07.06.2012 r.Starsze
StarCraft II oficjalnie potwierdzony, 8:10
Gorzów wyprodukuje tajwańskie monitory, 7:54
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.31 | SQL: 14 | Uptime: 141 days, 21:54 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl