heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 24 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Piątek, 23 lutego 2007, 12:17

Nowy format reklamy mobilnej

Dwa miesiące temu pierwszy raz w Polsce pojawiły się SPOTLERY - graficzne reklamy w telefonie komórkowym docierające do użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Swoje spotlery, we współpracy z Telecom Media, wyemitowały już HBO, Motorola i L’Oreal Polska. W tegorocznej edycji Nokia Business Conference, w ramach prezentacji najnowszych trendów i technologii mobilnych, Telecom Media przedstawi branży reklamowej zalety i potencjał nowej formy komunikacji marketingowej.

6 marca br. w Warszawie, podczas Nokia Business Conference, Telecom Media zaprezentuje dziennikarzom oraz przedstawicielom branży reklamowej i biznesu zainteresowanym nowoczesnymi formami komunikacji mobilnej - SPOTLERY.

Spotler to nie tylko nowe pojecie, ale przede wszystkim - nowe możliwości w branży reklamowej - nowy sposób dotarcia do kilkudziesięciu milionów odbiorców i potencjalnych klientów… bo przecież, jak wynika z danych GUS, prawie każdy Polak ma dziś komórkę – mówi Sławomir Szymański, prezes Telecom Media. Nokia Business Conference to odpowiednie miejsce i czas do zaprezentowania dopiero odkrywanego na naszym rynku potencjału mobilnej reklamy. To wydarzenie, które gromadzi najwyższej klasy specjalistów oraz użytkowników rozwiązań mobilnych, jak podkreśla Dyrektor Nokia Poland - Kuba Pancewicz.

Specjaliści z Telecom Media przewidują, że już wkrótce Mobile Advertising i sam spotler stanie się jednym z bardziej skutecznych narzędzi w rękach marketerów dużych i średnich firm. Na rewolucyjność tej metody przekazu reklamowego wpływa kilka czynników. Przede wszystkim telefon to medium o dużym zasięgu, które odbiorca zawsze ma przy sobie, co daje spore pole manewru przy planowaniu komunikacji m-marketingowej. Poprzez kanał mobilny można dziś dotrzeć z informacją praktycznie do każdej grupy docelowej. Odbiorców nożna precyzyjnie zdefiniować, a efekty mobilnej kampanii dokładnie zmierzyć. Ponadto, możliwości technologiczne współczesnych telefonów komórkowych pozwalają maksymalnie uatrakcyjnić reklamę, a że ich użytkownicy są zwykle otwarci na wszelki nowinki – zdziałać można naprawdę wiele – zapewniają pracownicy Telecom Media odpowiedzialni za projekty marketingowe wykorzystujące spotlery.

Spotler może być atrakcyjną multimedialną kreacją wizerunkową albo narzędziem typowo prosprzedażowym. Funkcjonuje jako samodzielna reklama wyświetlana w telefonie komórkowym lub stanowi ‘wejście’ na strony internetowe zawierające dodatkowe przekazy reklamowe – mówi Łukasz Mroczek z Telecom Media. W nowoczesnych kampaniach reklamowych na całym świecie wykorzystuje się z powodzeniem tę formę, jak również gry Java, różnego rodzaju animacje, kolorowe tapety, real tones, clipy video i inne atrakcyjne multimedia. Stanowią one dla odbiorcy istotną wartość i są pozytywnie odbierane, co przekłada się także na dobre skojarzenia z promowaną w ten sposób marką, a przekaz marketingowy jest lepiej utrwalony.

Jak rzecz wygląda w praktyce? Najczęściej kampanie przebiegają w taki sposób, że spotler dociera do osoby korzystającej w danej chwili z multimediów na komórkę lub innych treści mobilnych. Reklama wyświetla się przez kilka sekund w momencie pobierania na telefon gry, dzwonków, czy innych mobilnych gadżetów. Nie jest inwazyjna - wypełnia użytkownikowi jedynie czas oczekiwania np. na załadowanie się aplikacji. Jest dobrze tolerowana przez odbiorców i zapamiętywalna.

Warto poeksperymentować i „przekonać się na własnej marce”.


Linki
http://www.telecommedia.pl informacje o firmie i produktach Telecom Media
http://www.telecommedia.pl/advertisement.html rodzaje spotlerów oraz informacje o Mobile Advertising
http://www.nokia.com.pl/nbc2007/ więcej o Nokia Business Conference 2007

Telecom Media (spółka funduszu BB Investment i MCI Management)
Agencja oferująca usługi mobilne na rynku B2B i B2C. Jeden z wiodących podmiotów branży Mobile Entertainment w Polsce. Dostawca treści, rozrywki i produktów multimedialnych na telefony komórkowe. W obszarze biznesowym firma oferuje produkty Mobile Marketing 2.0, wykorzystujące w komunikacji marketingowej przekaz multimedialny i interakcję z użytkownikiem. To pierwszy w kraju dostawca SPOTLERÓW – multimedialnych reklam wyświetlanych w telefonie komórkowym i innych urządzeniach mobilnych. Z oferty usług multimedialnych Telecom Media skorzystało już ponad 5 mln klientów.


Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

22.02.2007 r.

Intel: procesory w 45 nm jeszcze w tym roku, 12:50

Lista programów zgodnych z Vistą, 12:45


Nowsze

23.02.2007 r.

Nowa technologia zapisu laserowego, 12:22

Intel w służbie medycynie, 12:23


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.65 | SQL: 13 | Uptime: 65 days, 11:59 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl