heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 20 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Poniedziałek, 22 maja 2006, 22:49

Yahoo! konkuruje z Microsoft

Na spotkaniu z analitykami finansowymi, które odbyło się w San Francisco, przedstawiciele Yahoo! poinformowali, że w późniejszym okresie bieżącego roku firma planuje wdrożyć nową technologię, która pozwoliłaby na trafniejsze personalizowanie wyświetlanych reklam.

Lloyd Braun, który 18 miesięcy temu przeszedł do Yahoo! z Disneya, by kierować Yahoo! Media Group, powiedział, że zależy mu na wyróżnieniu zawartości na stronie (tekstów, grafik oraz plików wideo) poprzez ułatwienie nawigacji oraz na personalizowaniu tego, co widzi użytkownik.

Program Yahoo! pozwalałby na targetowanie geograficzne, co umożliwiłoby zwiększenie liczby zlokalizowanych odpowiedzi na zapytania. Bardziej adekwatne, pasujące do użytkownika reklamy miałyby zwiększyć liczbę odwiedzających wyszukiwarkę i portal, a więc zwiększyć klikalność oraz proporcję osób powracających do Yahoo!.

Serwis Yahoo! Search Marketing Solutions, zwany dawniej Overture, oferuje reklamy, w których płaci się za kliknięcie. Yahoo! ujawnia swoje plany niedługo po ogłoszeniu przez Microsoft zamierzeń odnośnie do jego AdCenter.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

22.05.2006 r.

Intel: Woodcrest już się zbliża, 22:47

Trojan kontra korporacje, 22:46


Nowsze

24.05.2006 r.

Piraci trzymają się mocno - raport BSA, 1:07

25.05.2006 r.

EIU: w Polsce wciąż za mało komputerów w domach, 12:39


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.17 | SQL: 18 | Uptime: 279 days, 19:20 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl