Data: Wtorek, 11 sierpnia 2015, 13:32

Polski serwis Acer wykonuje 97% napraw w ciągu 5 dni


Acer stale monitoruje opinie klientów, korzystających z usług polskiego serwisu gwarancyjnego. Wyniki lipcowego badania wskazują, że wśród ankietowanych osób 93% poleciłoby go swoim znajomym. Tak wysoka nota to efekt krótkiego czasu napraw, których 97% wykonywane jest w ciągu 5 dni od dnia dostarczenia urządzenia.

LOGO ACER

Przeniesienie serwisu z Brna do Wrocławia, którego dokonano w kwietniu 2015 r., przełożyło się na jeszcze szybszą naprawę gwarancyjną urządzeń Acer. Aż 97% napraw dokonywanych jest w ciągu 5 dni od momentu dotarcia urządzenia do serwisu. Na szybkość i sprawność usługi wpływa przede wszystkim dostępność 99,4% części, potrzebnych do wykonania napraw gwarancyjnych, które są magazynowane w centrum logistycznym, we Wrocławiu. Centrum to magazynuje części zamienne dla całego region u EMEA.

O zadowoleniu z usług serwisu świadczy wysoka ocena klientów - 8,33 w skali od 1 do 10 – oraz fakt, że 93% użytkowników, którzy skorzystali z naprawy gwarancyjnej, poleciłoby serwis Acer swoim znajomym. Dla wielu z nich istotną kwestią jest możliwość szybkiego skontaktowania się z działem wsparcia technicznego. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi 25 sekund, dzięki czemu klienci Acer mogą w krótkim czasie uzyskać niezbędne informacje.

Przeniesienie serwisu do Wrocławia, skrócenie czasu napraw, gwarancja 24 miesiące dla użytkowników indywidualnych i firm oraz obsługa serwisu w trybie door-to-door są dowodem na to, że Acer dba o zadowolenie i satysfakcję swoich klientów.
| Drukuj | Zamknij |