heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Poniedziałek 23 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Czwartek, 19 lipca 2007, 16:24

Google Print Ads nowym rozszerzeniem AdWords

Google wprowadza rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych.

Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych amerykańskich metropolii, z łączną liczbą 30 milionów subskrybentów. Wśród gazet objętych programem znajdują się takie tytuły, jak: New York Times, Washington Post czy Chicago Tribune.

Google Print Ads pozwoli agencjom ogłoszeniowym i klientom na kupowanie powierzchni reklamowej w prasie, w rozmiarach od jednego cala do pełnej strony. Wszystko to będzie się odbywać dzięki już istniejącemu oprogramowaniu.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.google.com/adwords/printads/.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

18.07.2007 r.

Netgear: Sieciowa pamięć masowa NAS, 15:26

Watykan zamyka Bibliotekę, 14:38


Nowsze

19.07.2007 r.

Sweeney o Unreal Engine 3, 16:28

Ponad 125 milionów stron w Internecie, 16:29


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.07 | SQL: 26 | Uptime: 122 days, 3:43 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl