Temat
Need for Speed 6: Hot Pursuit II
213.241.9.* napisał:
Premiera jest 23-ego ;) a demko tak jak juz powiedziano bedzie opoznione. A tu 3 reklamy NFS HP2 z TV (jest wiecej) ftp://ftp.gry.wp.pl/pub/trailery/nfshp2_comm.zip217.96.208.* napisał:
Panowie. Graficznie rzeczywiscie gra jest piekna. Nie jest wymagajaca za bardzo (1024x768x32, AA quincunx, anizo x4). Nadal jednak bedzie wkurzajace jak we wszystkich czesciach NFS niewidoczne bandy. Po prostu nie da sie zjechac na pobocze. Sa oczywiscie skroty ale nie ma samowolkiOczywiescie bede sie w nia zagrywal na maxa. Nie ma to jak poscig policyjny prowadzony przez wypasione samochody (policja ma w demku porshe 911 turbo) i co jest jeszcze lepsze, helikopter zrzucajacy na nas beczki z czyms latwopalnym i wybuchajacym. Polecam wjechac na jedna taka beczke. Fajne efekty bullet time gdy wyskoczymy za szybko z "garba"
Polecam.
213.173.204.* napisał:
u mnie chodzi zajebiście na 1152x i wszystko full owszem bardzo ładnie gra wygląda i zajebiście jest wszystko zrobione ale to w co "mogę" grać to okropne arcade zero realizmu mam wielką nadzieję ze w full wersji tak nie będzie jednym słowem grafa zajebista fizyka auta totalnie do [gluteus maximus]158.75.197.* napisał:
Po pierwsze miałem wszystko ok. ten sam efekt występował na Geforce1 , geforce2 jak i Geforce3. Chodzi o szarpanie tła. Myślę że sporo osób wie o co chodzi ale nie każdemu to przeszkadza ...Nasycenie nasyceniem , ostrośc tez w ten sposób podkręcisz ?
Z tego co wiem AA = AntiAliasing a jest to bardzo mocożerny "ulepszacz obrazu". I wątpie że zabiera 5% bo w testach widziełmże spoooooro więcej ... Można go łatwo zastąpic stosujac wyższe tryby graficzne ...
AA głownie nadaje się do niskich rozdzielczosci ...
Właczysz sobie ANIx4 oki , a ile mocy tobie zeżre ten efekt ???
No ??? Sporo ... A ja sobie włacze x16 i nic mnie to mocy nie będzie kosztowało ..
A jestem w 100% pewny że przy właczonym x16 u mnie ANi a u CIbie x8 moja karta twoją poporstu wbije w ziemię
158.75.197.* napisał:
Aha zapomniałem dodaćObydwa czipsety są oki.
ATI 8500 jak i Geforce4.
Poporstu każdy powinien zadac sobie pytanie.
Czy kosztem delikatnie niższej wydajnosci (podczas grania różnica w wydajnosci pomiędzy tymi kartami nie zauważalna) woli wybrać jakość generowanego obrazu (ATI + filtrowanie ANIx16) , czy woli jednak trochę wyższą "wydajnośc" ale z gorszą jakością obrazu.
I to wszystko.
Obydowa chipy sa oki , każdy ma swoje zalety i wady ...
PS. Ja wole trochę słabsza wydajność , trochę niższą cenę ale lepsza jakośc generowanego obrazu ...
212.191.171.* napisał:
mi chodzi na max detali w 1024x768x32Bpp chodzi maxymalnie plynnie mam z 40 klatek213.173.204.* napisał:
Mi chodzi z wszystkim na max na 1280 i nie mam ani jednego zacięcia grafy.
194.29.137.* napisał:
Lipa ta gra Nawet nie ma widoku z wewnatrza auta Padaka213.76.88.* napisał:
no jak nie ma wew widoku???? no to moze tylko w demie - nie no to jak to sie bedzie gralo........widoki outside SUXXXXXXXXXXXX80.55.144.* napisał:
A u mnie sie piekielnie zacina w momentach zderzeń z innymi autami i na zakrętach, FPS spada wtedy do 2-3 ... w innych momentach grafika jest płynna.212.109.132.* napisał:
dla mnie qpa, nawet grafika mi sie nie podoba specjalnie... Porsche Challenge podoba mi sie bardziej213.173.204.* napisał:
Zgadzam się tylko ze grafa mi się całkiem całkiem podoba ale resztę położyli odpalam grę i czuję sie jakbym grał na playstation jakieś kretyńskie arcade jadę sobie 200km/h i na ręcznym kosze zakręty a auta jeżdża jak po szynach kicha i tyle i tyle było moich marzeń o mega realiźmie miał być NFS 6 a tu się zrobił wielki powrót do NFS2.
62.233.151.* napisał:
A czego się spodziewaliście po seri NFS. To fajne gierki ale "rozrywkowe" realizmu tam nigdy niebyło (nawet w Porshe choć tam nawet nawet nieżle, napewno najlepsze wydanie )
Nowego jeszcze nie sprawdzałem ale już niebawem (jest 83%).
212.109.132.* napisał:
No wlasnie... w Porsche bylo tego realizmu najwiecej.. dlatego to byl jedyny nfs, ktory mi sie w miare spodobal, a i tryb multiplayer mialem okazje przetestowac i gralo sie w 8 calkiem przyjemnie213.76.91.* napisał:
ej no ludzie nie dolojcie mnie - kurde myslalem ze to bedzie GRA a nie jakis kolejny shit - to w co ja bede gral - chyba sobie zaczekam na Dooma 3 a puki co pogram w TOCE 2 albo Q2!!!!!!!!62.233.173.* napisał:
grałem i powiem jedno, gra jest niezla ale to nic szegolnego.jedyne co sie wyróznia to przepuekne i bardzo realistyczne textury aut
jak na razie to wszystko
212.126.25.* napisał:
ahhhh te reflaxy..............albo alufelga 3d f360........ash milo paczec213.76.98.* napisał:
A może ktoś wrzuciłby screeny bo jak nie to do jutra bede żył w nieświadomości Nie chce mi się szukać po necie....213.173.204.* napisał:
MOją pierwszą w zyciu oryginalną pudełkową gra był Need For Speed potem miałem wszystkie części łącznie z SE i po zobaczeniu części piątej spodziewałem sie po szóstce jeszcze większej ilosci realizmu a tu.. [gluteus maximus] powrót do NFS2 [/i]217.97.225.* napisał:
Sciagnalem i zainstalowalem, i...... mnie zatkalo jak zobaczylem jak to wyglada.
Gra wymiata (wymiata to za malo powiedziane) na moim sprzecie jak glupia w 1024x768x32 bit
A grywalnosc jak na razie swietna, nie moglem sie oderwac, zeby wam to napisac.
80.48.248.* napisał:
Ja też w końcu zagrałem. Na początku byłem pełen obaw co do wymagań więc puściłem na 800x600 i low detail i gra śmiga!! No to od nowa na 1024x768 (ale 16bit) i średnie detale i też nie jest źle!! Dopiero powyżej tego jest już gorzej. Tyle o wymaganiach. Teraz o grze: jest fajna nawet bardzo, powrót do NFS3 i NFS4. Wprawdzie od mojej ulubionej części:Porsche 2000 różni się bardzo ale... ja kocham wszystkie enefesy. Plusy: grafa, wózki, fajna i dość długa trasa: minusy: brak zniszczeń!!!, helikopter zrzucający bomby(!!??). Model prowadzenia się pojazdu jest niemal identyczny jak w trójce co nie jest ani plusem ani minusem. Jak w pełnej wersji dodadzą zniszczenia to będzie QL.Ogólnie: 8+/10
217.153.69.* napisał:
Jeszcze moje odczucia po demku:Na plus:
- nowe wozki,
- zniszczenia,
- szybko dziala,
Na minus:
- ograniczona mozliwosc jazdy "poza trasa" tzw. niewidzialne sciany,
- komunikaty radiowe policjantow - sztuczne na maxa "i'm discontinuing puruit" brzmi jakby gosciu byl z tego dumny, albo jak komentator sportowy, w NFS3 bylo o wiele lepiej,
- policja jezdzi jak "baby", skoro maja specjalne zderzaki to niech ich uzywaja,
- helikopter i te glupie beczki - przesada,
- fizyka mogla by byc troszke lepsza, nie wymagam zeby to sie zamienilo w sim'a, no ale niektore wypadki sa smieszne,
- system replay'ow niezmieniony praktycznie od NFS I, panowie, to juz przesada, dalej przyjdzie nam ogladac replay tylko w jednym kierunku
Obawy:
- mam nadzieje ze beda kolczatki tak jak w NFS 3,
- mam nadzieje ze beda tez trasy "otwarte" tj - nie okrazenia, tylko odcinek.
W sumie:
Zwykla ewolucja, a nie rewolucja.
62.233.189.* napisał:
Zainstalowałem -zagrałem- odinstalowałem . Wrazenia nijakie . Śmigłowce z płonącymi beczkami hmmm .217.96.208.* napisał:
Sa zniszczenia !!!Jak dowalilem z byka w drzewo przy 160km/h, potem mnie policja 8x na bande rzucila + 3x beczka to mi sie wreszciwe maska otworzyla i mialem porysowany lakier. Swiatla oczywiscie cale - lol.
Jezeli wystawiamy ocene to narazie daje tez grze 8 - dalbym 7 ale ma bardzo fajna grafike. Pewnie w wersji pelnej wezma sobie troszeczke do serca kolesie z EA i udoskonala troszke model jazdy jak i uszkodzenia. Z drugiej zas strony bardzo w to watpie bo gra jest juz w tloczni
217.30.151.* napisał:
Wygląd aut jak dla mnie świetny ,mapka również niezła ale to już nie to co auta. Hmm ten helikopter w sumie jest bez sensu ,może w wersji pełnej go nie będzie lub w innych trybach gry.Szybkośc działania ... cóż na gf3 nie jest rewelacyjnie (na 1024 32 bit musiałem nieco zmniejszyć detale ale ja jestem również przeczulony jeżeli chodzi o ilość fps ,musze mieć min 100 żeby nie nażekać ).Po nfs porsche mam pewne odczucie mułowatości w sterowaniu. Nfs porsze byl jakby bardziej dynamiczny ale jeszcze muszę nieco pograć w demko to się zdecyduje jak jest
62.233.151.* napisał:
Tak tak też bym chciał by to było zwłaszcza trasy jako odcinki, przecież to jest bezsensu uciekać przed policją na zamkniętej trasie, to tak jak mysz zamknięta w kołowrotku (wiecie w takim walcu a mysz zapiernicza w środku )
217.97.36.* napisał:
a mnie ta gra rozczarowała .. ie prezentuje sie za ciekawie pod wzgledem graficznym..no te filmiki podczas skoku to jest fajne ale oprucz tego lipa ten helikopter jak on wyglada to juz za czasów sof 1 były lepsze..co jeszcze a czego te samochody sie tak sztywno prowadza bez jaj porównajcie realnosc tej gry a colina to jest wrecz nie mozliwe z 3 razy jezdziłem i dopiero wyczółem ta gre i teraz jest nie dosc ze nei realna to jeszcze banalna ...jednym słowem rozczarowałem sie ..demo ut 2003 prezentowało sie o wiele lepiej62.179.0.* napisał:
Taki maly BTW. Do posiadaczy Radeonow 8500:Jesli macie problem ze zwieshaniem sie po chwili/dluzszej chwili gry i/lub kaszanieniem sie polygonow (mi raz idealnie polowa znikla takie szachy sie zrobily ;-D )
to dajcie effects na poziom nizej niz najwyzszy ,sprawa opisana w readmie jest jakis bug i stencil shadows nie zawshe dzialaja jak powinny ,ale gierka wiele nie traci.
Pozatym autka wypas ,trasa srednia ,helikopter i te powtorki ala "matrix" do [gluteus maximus]
Ale i tak cialem w obydwa demka z 4h (bo sa dwa dema ,z roznymi autami)
62.21.18.* napisał:
sorka, post moze troche spozniony ale na konfigu jak ponizej gra chodzi ultra plynnie do 1024x768, a juz tyko bardzo plynnie w 1280x1024, cze
213.173.204.* napisał:
Tak to jest demo a demo ma mnie zachecić do kupna zrozumiałbym gdyby to demo to byłoby 0.23 beta release ale nie jest to jest oficjalne demko więc i stawiam na 99% że taka sama będzie gra tory w kółko itd.........Poza tym ja nierozumiem jak oni robią te gry i czy maja coś takiego jak beta testerów???gdybym ja bym był beta testerem to bym zjechał tą grę i to ostro za wszystko poza grafiką.80.48.248.* napisał:
Nowe demko z wozami: HSV GTS Coupe i Ford TS-50 można ściągnąć z http://www.gry.wp.pl. Ponadto można znaleźć tam patch zmieniający Porsche 911 w wóz policyjny tej samej marki. W tej sekundzie skończyłem ściągać nowe demo, zaraz będę testował .213.195.169.* napisał:
Pewnie beta-testerami są 10 latkowie - dzieci PSX'a158.75.197.* napisał:
U mnie na dość bardzo pzrecietnym konfigu (ECS K7S5A - Duron 1Ghz1.1Ghz , 512Mb DDR , ATI 8500LE 250/500) działa bardzo dobzre w 1280x1024x32bit.Średnia ilość fps wacha się pomiędzy 35 a 70fps ...
Jedynie co mnie wkurza w tej grze to że tak naprawde grafika nie jest wcale taka wspaniała. Jest raczej zblizona do tej z NFS5 (poza wozami) Miałem nadziję że wreszcie zamiast wyświetlanych bitmapek drzew i innych obiektów pojawia się objekty generowane w czasie rzeczywistym przy T&L (np. EvO 4x4 2 drzewa i krajobrazy sa generowane)
A tutaj niestety lipa. Poprostu nałożone teksturki na płąskie objekty
Pozatym wkyurza mnie "efekt" ala Matrix (obracajaca się kamera). ALe naszczęscie można to wyłączyć.
No i te idiotyczne beczki !
Co za idiota to wymyślił ? Już lepiej mogli dac jakies blokady i kolczatki na drodze a nie jakieś helikoptery zrzucajace beczki ...
Jeszcze powinni dac policjantów z bazookami i jeżdzące czołgi
Ciekawy jestem czy doczekamy kiedyś gry wyścigowej w któej krajobrazu będa generowane w czasie rzeczywistym i w których wszystkie objekty będą w pełni trójwymiarowe a nie będa to płaskie objekty z gotową płaską teksturką
62.121.84.* napisał:
doczekasz sie, ale kup sobie X-boxa i gre RalliSport Challange (wyjdzie zaraz na pieca) albo PS2 i stare jak swiat Gran Turismo 3 albo Concept Geneva. Tam tworcy dawno odkryli ze mozna zrobic drzewka z trojkatow.A tak wogole odnosnie NFS HP2 to jak wy gracie na klawiaturce????
194.29.137.* napisał:
przeciez NFS jest robiony na klawiaturke wiec co w tym dziownego ze dzieciaki graja na klawie?? aha ja mam kiere Jednak nie do nfsow tylko do nascar a tam z klawy sie NIE DA jechac po prostu i tyle. A w nfs to nie widze problemu tak samo jak w CMR zreszta...80.48.248.* napisał:
No i przetestowałem . Z tych dwóch wózków znacznie lepszy jest HSV GTS Coupe.
A teraz jeszcze raz o zniszczeniach: Panowie! Jeśli tak to ma wyglądać to ja dziękuję!! Mi chodziło o uszkodzenia karoserii, wgniecenia maski, stłuczone szyby... oraz wpływ zniszczeń na właściwości jezdne i osiągi pojazdu!! A jedyne co w tej grze można zrobić to uszkodzenia przedniej maski, ale już reflektorów nie można rozwalić. Tak więc podtrzymuję swoje zdanie, że zniszczeń nie ma!!
158.75.197.* napisał:
Ja gram na joypadzie od zawsze
Miałem kiedyś PSX i "pokochałem" joypada
A grac na klawiaturze nie cierpię w wyścigówki ...
W EVo 4x4 2 tez drzewka są generowane z trójkątów. Takze i inne częscie są generowane na "zywo". Ale niestety częśc jest też "płaska" ...
Trochę nie rozumię czemu wreszcie producenci nie zaczna tworzyć gier pod hardware T&L ...
Bo jak naarzie większość gier technologicznie wygląda podobnie jak kiedyś. Oczywiście sa coraz ąłdniejsze ale opieraja sie ciagle głownie na "płaskich" teksturkach zamist na generowanych w czasie rzeczywstym objektach ...
Według mnie w takim Colinie2 to lekko przegieli z grafiką. Samochdy fakt ładne ale tła to wręcz żenada. Płaskie objekty z nałożoną dużą teksturą ...
Mam nadziję że w Collinie3 cos zrobią z grafiką ....
80.48.46.* napisał:
proste mocium panie, bo robią je na konsole. a jak już robią konwersją na peceta to myślisz że im się chce zmieniać wszystko? i tak na tym więcej nie zarobią... A arkadowcom nie robi czy da się wjechać na pobocze, czy nie, jaki kształt mają drzewa i czy jest hw-TnL. Oni lubią gry typu bobslej, jak zaczniesz jechać, to trzymając gaz do dechy i tak dojedziesz do mety... porażka.
A fizyka jazdy? Zniszczenia? po cóż im to... chyba nie po to, żeby trudniej się grało....
Dlatego nie spodziewajcie się większych zniszczeń w wersji na peceta, lepszego modelu jazdy, likwidacji fruwających beczek, czy idiotycznych odgłosów policjantów. Oni i tak będą mówić "Zaprzestałem pościgu", zamiast standardowego "k..wa! gość mi sp......ił tą beemką, je...any...."
Ale to wszystko przez konsole, i tzw. "target" czyli dzieci, które mają namawiać rodziców, żeby im kupili grę w policjantów i złodziei.....
Krzyżyk na drogę....
158.75.197.* napisał:
[/quote]proste mocium panie, bo robią je na konsole. a jak już robią konwersją na peceta to myślisz że im się chce zmieniać wszystko? i tak na tym więcej nie zarobią... A arkadowcom nie robi czy da się wjechać na pobocze, czy nie, jaki kształt mają drzewa i czy jest hw-TnL. Oni lubią gry typu bobslej, jak zaczniesz jechać, to trzymając gaz do dechy i tak dojedziesz do mety... porażka.
A fizyka jazdy? Zniszczenia? po cóż im to... chyba nie po to, żeby trudniej się grało....
Krzyżyk na drogę.... [/quote]
Mi powiem szczerze nie zalezy na jakiejś symulacji ani tez nie zalezy na fizyce jazdy
Lubię gry arcadowe (kochałem jak miałem Rage Racera) , kochałem też Gran Tourismo
Lubię wyścigi typu arcade ale nie moża się ośmieszać. Po co te beczki i obroty kamery ala matrix ?
Pozatym nie rozumię czemu gry nie maiły by być w T&L ? Jesli sa na konsol to jeszcze lepiej. Gry takie są już ...
Np. Balistics lub Evo 4x4 2 , tyle że nie jest to jeszcze to czego oczekuje od gier w 2002r.
Poprostu producenci ida po jak najmniejszej linii oporu. Dadzą kolorowsze teksturki , kilka bajerków , dopieszczą samochody i mamy nową super grę ...
Takie mam wrażenia pomiędzy NFS5 a 6. Tak naprawdę poprawiła się jakosc generowanej grafiki wozów a tła oraz obiekty ? wcale ...
Poziom tej grafiki jest taki sam jak w NFS5 ...
Jeśli chodzi o dobry model jazdy i namiastke symulacji to polecam Insane
62.233.189.* napisał:
Ponieważ początkowo zraziłem sie do demka i od razu je wywaliłem postanowiłem je ponownie zainstalować w zasadzie tylko po to aby podziwiać ten model zniszczeń ( bo za pierwszym razem go jakoś nie spostrzegłem ). Hmmm 10 minut katowałem wozik o bandy i wsadzie to jedyne co sie zmieniło w jego wygladdzie to fakt że pojawiły si lekkie wgniecenia na zderzakach orza tylna i przednia klapa sie otworzyła - ludzie totalna lipa - arcade niczym test drive - duży krok wstecz wzgledem nfs5. Zresztą model jazdy też jakiś nie najlepszy jest - samochód pływa po całej drodze .217.153.80.* napisał:
Mam już demko [wersja z fordem i ty jakimś hsv[chyba?]] !!! [prawie 3 dni pchałem się do serwera i wreszcie mi się udało ]. Odjazdowe !!! Grafa jest suuper !tylko coś zniszcznia jakieś kiepskie [znowu niezniszczale bryczki ]
ale ogólnie jest bardzo dobrze!. Nie ma to jak klimacik nfs
Ja chce pełną wersję !!!!
213.76.88.* napisał:
wlasnie testowalem neostradke - tylko na 2 mega chodzi - takwiec nfs sciagnalem odpalam w 800 na 600 i max detali i skacze jak nie wiem cookroilem tak ze mam 30 fps i gierka jest super
realizm nie ma tu nic do gadania grafa i klimat rekompensuje wszystko
i to zaje... uczucie jak sie jedzie 220 przez miasto
GIERKA REWELACJA _ A TO TYLKO DEMO!!!!!!!!!
212.182.58.* napisał:
U mnie na sprzęcie co w podpisie chodzi plynnie ale widocznie wolniejniż u kumpla z okrojoną grafiką co prawda ale na p3 866 i g2mx400
to samo po przykręceniu grafy u mnie
dziwne nie po prostu samochód jedzie szybciej i akcja szybsza
80.48.248.* napisał:
Jakie są wasze czasy w demku?Moje najlepsze okrążenie to: 2:13:53
195.117.213.* napisał:
Jak sie mierzy FPS w tej grze?62.233.185.* napisał:
CZy kto wie czy w Need For Speed HP 2 jest split-screen (podzielony ekran)??80.49.3.* napisał:
www.fraps.com i wszystko jasne
213.241.9.* napisał:
GOLD juz jest :)213.241.9.* napisał:
Nie rozumiem osob ktore narzekaja na fizyke, przeciez doskonale kazdy wiedzial jesli czytal zapowiedzi ze bedzie to typowe arcade ktore nie bedzie mialo praktycznie nic wspolnego z rzeczywistoscia. Trasa w demie (obu) jest przyjemna tylko szkoda ze taka statyczna, przydalo by sie troche ruchu w tle. Helikopter to pomylka (tzn beczki), w pelnej bedzie, na zyczenie sami bedziemy go wzywac. Graficznie, szczegolnie samochody piekna sprawa, zniszczenia faktycznie tutaj jest pewien problem, powinna byc opcja umozliwiajaca wlaczenie wplywu uszkodzen na jazde, jak narazie widzialem ze mozna pogiac maske, z tylu kawalek blachy oraz porysowac boki. Bardzo ladnie napisana gierka jest na XP1.6 i GF2Ti srednia wedlug FRAPS w max detalach i 1024x768 (mierzone przez 2 okrazenia) to 56 klatek.217.98.29.* napisał:
Niestety nie ma splitscreena217.97.166.* napisał:
Niech tylko dorwie ta giere to znowu przez 2 tygodnie nic nie napisze na forum212.191.171.* napisał:
wkoncu to tylko kontynulacja NFS 3 a w porownaniu to niej to teraz jest bardzo realistyczna195.150.131.* napisał:
w pełnej wersji zapowiadali. że będzie split screen195.116.73.* napisał:
RaV[666] przekonal mnie do sprobowania dema (i full wersji):Moje przemyslenia:
- grafa na dzisiejszym poziomie ale tylko na dosyc nowych kartach (chodzi o technologie glownie)
- na mojej pentiawce i Rage Pro NIE DA SIE JEZDZIC! (odkryl ameryke )
- gliny w NFS3 tez sztywno gadaly (pamietacie? "My vehicle is out of commission" )
- co to qrfa za beczki latajace?
- hmm Racer i tak ma lepsze autka
- realizm jak zwykle nie istnieje (hmm, pod tym wzgledem lepszy byl juz Test Drive1 na C64 )
- pelna wersja ROXX (dzieki RaV )! aleee... nadal mam niedosyt gdzie jest moj oryginal NFS2SE?
Zamieszczam pare screenow...
http://luceks-clan.w.interia.pl/grafika/screens/nfs6_buhehehe.jpg
http://luceks-clan.w.interia.pl/grafika/screens/CL55AMGchoose.png
http://luceks-clan.w.interia.pl/grafika/screens/Z8&CLbenz.png
http://luceks-clan.w.interia.pl/grafika/screens/HSVcoupe.png
Pozdr...
213.77.44.* napisał:
Narzekacie a dobrze wiecie ze nie ma smigałek na kompa ta jest jak na szczescie bardzo dobra i własnie nie moge jej nigdzie dostac moze byłby ktos dobro duszny i udostepnił na jakiegos ftp!!??I JESZCE RAZ POWTARZAM GIERKA JEST FAJANA a co do zawieszania sie to cos takiego miałem w demie jak dawałem na full detal special efects dajcie na prawie full i sie nie zateni mówie wam!!212.126.25.* napisał:
Wyadje mi sie ze wszyscy troche przesadzacie bo hp2 jest zajebity ale nikt niemowil ze to bedzie nastepca idealnego SYMULATORA porshe. to jest arcadowka i nikt tego niekryl gra sie przyjemnie i to sie liczy217.97.71.* napisał:
Mnie tam sie najbardziej podoba dynamika akcja itp gralem tylko w demo a pelnej wersji nie amm na razie jak sobie zalatwic ale ogolnie gierka GIT tylko zeby gliny troche lepiej sie staraly podczas poscigu
194.29.137.* napisał:
A co mozesz mi odpowiedziec skoro dla Ciebie poprzedni NFS byl idealnym SYMULATOREM porsCHeJak na setny post to sie nie popisales
212.76.57.* napisał:
U mnie na poczatku gra sie walila, co chwile sie wieszala, ale zainstalowalem ja jeszcze raz, bo stwierdzilem ze to moze wina mojego starego rzezacego LGx40, i okazalo sie ze albo gra po prostu potrzebowala przeinstalowania albo nie lubila mojego LG. Teraz uruchamiam ja z nagrywarki i chodzi spoko. A jesli chodzi o sama gre to sciagnelem ja z eDonkeya w kilkanascie godzin. Mam ja juz kilka ladnych dni i spoko sie gierczy. Moze nie jest zbyt realistyczna, ale nie o to chyba chodzi. Wyscigi sa przednie, szczegolnie tryb multiplayer.80.55.144.* napisał:
Ja się w tą giere zagrywam już 3 dzień. Musze powiedzieć że poprawili buga z zacinaniem sie grafy podczas kolizji i na zakrętach. Wyśmienita gra.62.233.185.* napisał:
ej to jest split-screen czy nie?217.153.80.* napisał:
niema ...
212.244.57.* napisał:
Poprawka- są zniszczenia.......ale aż żal pisać. 340 KM/h i w ścianę- ledwo się zarysował i pobrudził 0 razy to samo efekt- maska się otworzyła i tył lekko pofalował..qrde.. Właśnie zciagam NFS 4-tam to można było dopiero skasować wozikDo grafiki nie mam zastrzeżeń, do prędkości gry też nie- wszystko chodzi na max w 1280/1024 bez przycinki.
Posiada kilka niedoróbek:
brak kokpitu
bardzo małe zniszczenia wozu
helikopter policyjny jakiś strasznie malutki- jak zabawka- jakieś bomby zżuca- niezła bzdura
kompletny brak realizmu- gdzie qrwa policja jeździ Lamborghini Murcielago??!! O realiźmie jazdy zapomnijcie
Beznadziejny klakson
Gdzie są do #^# zmienne warunki pogodowe, światła samochodów?!!!!!-chyba, że jeszcze nie doszedłem jeszcze do tego.
Wyjedziesz na pagórek, to się wbijesz w niego jak w beton...
Widać, ze to wzieli z konsoli
Kiepski klimat- nie wciaga
Typowe Arcade
Dźwiek silnika- beznadzieja- Opel Vectra B 1.8 starszego przy tych piskach z gry to co najmniej amerykańskie V 8
Zalet mi się nie chce wymieniać
Ocena 7/10
212.244.24.* napisał:
moja ocena 5/10.62.233.185.* napisał:
jak nie ma split-screen'a to moja ocena to 6/10 ze splitem byloby z 8/10 bo to w koncu super arcadowka217.113.226.* napisał:
Jak komus nie dziala albo sie wiesza po paru sek, a chce sobie pograc niech zainstalujeSterki,
ATI Technologies Inc.
2002-07-25
5.13.1.6143
213.76.98.* napisał:
A na każdych innych trzeba zmienic detale samochodu na prawie najnizszy i detale otoczenia na srodkowy zeby się nie zawieszał212.244.57.* napisał:
Co za bzdura. U mnie 1280/1024 wszystko max oprócz specjalnych efektów( 1 stopień w lewo). Wszystko płynnie chodzi, a parametry na max detal + opcje na jakość w Rage 3D. Heh . I co z tego Rafał, że masz w 3D-Marku 2001 SE ponad 10000 buhahaha62.87.183.* napisał:
bardzo fajna muza i to chyba the best thing in the game,reszta jakas dziwna.... arcadowki bywaja lepsze...
jak sie np dupnie w barierke to tyl wozu wsiaka w nia..
samochod ma jakis taki smieszny ping:)
i wogole zreszta wszystko juz bylo w/w.
bylem wielkim fanem nfs: porshe i po 1h hp2 zainstalowalem porshaka i gram w niego do tej pory:)))
81.15.194.* napisał:
A tak btw to co jest DOKŁADNIE tego przyczyną, że trzeba zmniejszać efekty??? Czy to sterowniki nawalają czy EA coś zchrzaniło jak pisali gre???213.76.3.* napisał:
albo masz zbyt mocno podkrecona karte graficzna, popusc jej troche195.205.222.* napisał:
Sproboj zmienić stery na te preferowane przez ATI tobędzie wszystko wporząsiu (też miałem to samo) a jak nie pomoże to reinstalka wina wszystko załatwi
217.96.12.* napisał:
http://cheatbook.de/files/nfshp2.htmSposob na cars.ini dziala tez z tracks.ini w katalogu tracks :)
81.15.194.* napisał:
Na 100% to nie jest wina podkręcania karty.195.205.222.* napisał:
Przez i-neta nie gralem ale po lanie to mloce caly czas ; to po prosty jest zajebisteeee wyobraz sobie trzech kolesi jako gliniarze a 4 jako scigajacy sie obmyslacie jak by to zastawic pulapki zeby zlapac scigajacych sie albo dwuch kolesi przytrzymuje radiowoz zeby 3 nie zlapal to po prostu jest odjazd na maxa!!!!
213.76.3.* napisał:
Po prostu olali pecetowcow!!! jak popatrze na wersje na PS2 to az milo a tu ...217.97.71.* napisał:
Hmm juz Ci zazdroszcze
81.15.194.* napisał:
Eeee... co wy narzekacie. Muza cool, grafa cool, samochody cool (wreszcie sie moge czarnym BMW M5 przjechać, które wygląda jak bm'ka a nie jak klocki lego). Co prawda uszkodzenia mogły by być i kokpity (w końcu ile trzeba, żeby zrobić kamere i pare teksturek na tablice rozdzielczą - na cd jeszcze miejsce jest). To jest Arcade i mi nie przeszkadza - jak sie wróci na chate zmęczony to aż miło sobie przysiąść i pośmigać. Symulatorów porządnych zresztą na konsole nie robią - a właśnie z konsoli toto pochodzi. Moja ocena to mniej więcej 85% - żadna rewelacja, ale bardzo przyjemnie sie gra.80.48.135.* napisał:
Zmniejszylem efekty i chodzi gitnie (thx michalak), a karta NIE JEST PODKRECNA mam przeciez to napisane w podpisie, ale dzieki.212.160.161.* napisał:
siamka mam pelną wersje Need For Speed Hot Pursuit 2 i podczas wgrywania trasy wywala do windowsa .Mam windowsa 2000 sp3 gf2 ti 256 mb ram.....
195.114.162.* napisał:
Oczekiwałem więcej od EA. Trochę zje**li tego nfs-a.62.179.0.* napisał:
Polowiczne rozwiazanie dla tych ktorym sie gierka krzaczy/wiesha przy ustawieniu najwyzshych detali na radeonach.Czesc ludzi sadzila ze zwisy sa spowodowane przez stencil shadowsy ,po kilkunastu minutach grzebania dochodze do wniosku ze raczej przez mgle.
Ustawienie Max od high roznia dwie opcje ,stencil i mgla ,wlazimy do katalogu /eagl otwieramy plik LOD.ini i edytujemy ustawienie [high] a konkretnie "shadows.allowStencil=" zmieniamy z wartosci "0" na "1" ,i mamy dynamiczne cienie ,oczywiscie w gierce musi byc ustawienie "high" a nie "max".U mnie po tej zmianie gierka hula az milo z dynamicznymi cieniami bez zwisow.Win XP stery 6166 i radek 8500 64mb ,1024x768x32 x4aniso.
==
mam nadzieje ze komus pomoze
212.244.57.* napisał:
No i po co to wszystko? Na ATI normalnie gra się na wszystkich detalach, oprócz cofnięcia o jeden raz w lewo w specjalnych efektach. Na full nawet z tym u mnie da sie grać, ale tylko w pojedynczym wyścigu, ale dużo przekłamań obrazu. Nie ma sensu sobie zawracać głowy tym i grać grać GRAĆ!!!PS- u mnie wyżucało z gry, jak w trybie Hot Pursuit wybierałem Ferrari F50 przy każdych ustawieniach grafiki- gra się ładuje, kamera obraca się naokoło wozu-,,Prez any Key" wciskam i wywala do windowsa.....a ch..z tym. Gierka lux
62.179.0.* napisał:
No wlasnie o to chodzi ze to cofniecie pozbawia cie 2ch fajnych efektow (ja tesh tak gralem tydz.) ale sie wkufilem bo wiem ze gierka by i tak pomykala jak trzeba i zaczalem grzebac, i doszedlem do wyniku kiedy tak jakby mam przesuniety suwak o POL stopnia w lewo62.21.9.* napisał:
dzięki Rav zaraz sprawdzę, to cenna uwaga195.205.222.* napisał:
Jak masz możliwość gry po lanie to się nie zastanawiaj zapuszczaj i młóć czy młuć (sam nie wiem bo mi się muz g zlansował od grania)
217.98.211.* napisał:
Sorki ale da sie w tej grze wlaczyc gdzies swiatla?? bo momentami to jade na oslep w tunelach213.76.110.* napisał:
Czy da się włączyć W NFS hot pursuit 2 światła samochodu?????????????I czy da się zmieniać piosnki?62.179.0.* napisał:
nie da sie a co do muzy to chyba tez sie nei da bo nie ma takiej mozliwosci w controlsach217.98.14.* napisał:
Radzę patrzeć na mapke - chyba nie ma świateł. Wiecie jak się zmienia kamery w replay'u ??
217.96.85.* napisał:
Ja grałem. Z 6 graczy zająłem ostatie miejsce . Grało się całkiem dobrze, ale już pewnie nie pogram bo ktoś już zajął cd key'a, chyba że spróbuję jeszcze w nocy to moze dostane się jkeszcze do gry, ale czy wart??? Raczej nie. Wolę pograć na single.....
217.98.211.* napisał:
Heh to wiadome patrze na mapke:P tylko tak spytalem bo to troche dziwne zeby swiatel nie bylo(szczegolnie utrudnienie w tunelach)
195.205.244.* napisał:
Hejka AllChciałem się zapytać czy u was też na tej gierce szarpie tłem. Oczywiście próbowałem z włączonym i wyłaczonym Vsync'iem. Próbowałem najróżniejsze ustawienia karty graficznej programem RivaTuner. Zmieniałem ustawienia portu AGP. Na windzie 98 jak i XP jest to samo. Sprawdzając programem Fraps mam jakoś ponad 40 klatek na sekundę. Oczywiście nie wszystko na Fulla bo grafika nie pozwala Nie wiem co jest grane. W Need For Speed 2000 jest to samo. W gierce Rally Xtreme efekt taki sam pojawia się po włączeniu Cube Mapping a po wyłączeniu jest super płynnie. Nie wiem co jest grane. Mam zainstalowany Via Pack 4.43. Stery sprawdzałem od 23.11 do 40.72. W tle nie mam włączonych żadnych dodatkowych programów. Może ktoś doszedł do tego o co tutaj chodzi Sprawdzałem u kumpla na Radeonie 9000 i jest podobny efekt. Właczanie Vsynca nie pomaga. Z góry dziękuję za odpowiedź.
212.160.26.* napisał:
mam to samo i jeszcze nie wiem jak rozwiazac ten problemco pare sekund mam skok tla bo ogolnie jest plynnie ale w sredniej grafie
217.99.152.* napisał:
czesc...chcialbym aby ktos mi powiedzial czym sie rozni np. "zwykla" Corvetta od NFS Corvetta?(chodzi oczywiscie o te Corvetty w grze ktore sa do odblokowania....thxps. ile zajmuje u Was giera po instalce??? bo u mnie 50MB i zaczyna sie rozrastac powoli (teraz ok 250MB) a w readme.txt jest napisane ze powinna zajmowac 1.2 GB
80.48.248.* napisał:
Czym się różnią - nie wiem, chyba tylko tym, że wozom z NFS nie można zmienić kolorów.Co do instalki - mam tak samo: najpierw było 50 potem 250 a wkońcu 540 i tyle mi zajmuje cały czas i raczej się już nie rozrośnie .
217.98.15.* napisał:
U mnie już ok.400MB Przeszedłem dopiero połowe Hot Pursuit więc te 1,2GB jest jak najbardziej prawdopodobne...194.29.137.* napisał:
1.2 GB hahahahahahaha ale jestescie mocniJa osobiscie w to nie gram ale mam zainstalowana bo koledzy graja. Jeden z nich juz prawie skonczyl a pozostalych 2ch przeszlo juz hot persuit i pol champ. Gra ma 555mb u mnie obecnie.
ehh wy "komputerowcy " Ate 50 mb na poczatku to tez niezly rezultat
81.15.194.* napisał:
Ja też coś takiego miałem - ma początku niecale 60MB a teraz mam 536.195.116.73.* napisał:
Czy ktos wie jak odtworzyc pliki muzyczne z NFS? Sa to pliki ASF, jednak chyba nie mozna ich otworzyc Media Playerem (nie wiem, nie probowalem).EA uzywa w swoich grach wlasnego sposobu kodowania sciezki dzwiekowej, miedzy innymi wlasnie w plikach ASF. Niestety, sposob kodowania zmienil sie od czasow NFS4 - moj winampowy plugin do odczytywania muzyki z gier EA nie radzi sobie z tym zadaniem.
Jakies sugestie?
Pozdr...
Podobne tematy
Need for Speed 4: High Stakes
Need for Speed SE
Need for Speed 2 SE
Need for Speed 3
Need For Speed: Underground
Need For Speed Most Wanted
Need For Speed: Most Wanted - Galeria Aut
Need Fro Speed: Carbon
Need for Speed SE
Need for Speed 2 SE
Need for Speed 3
Need For Speed: Underground
Need For Speed Most Wanted
Need For Speed: Most Wanted - Galeria Aut
Need Fro Speed: Carbon
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.89 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 9:48 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl