heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 19 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Thief 3: Deadly Shadows


212.191.171.* napisał:
co myslicie o tej czesci? dorowna poprzednim czescia? bo wkoncu nie robili jej juz ludzie z Looking Glass a co za tym idzie moze nie byc juz tak ciekawie icon_sad2.gif.

http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=nowinki,10,12789

212.191.171.* napisał:
o kurcze widze ze zainteresowanie kontynuacjia tak dobrego tytulu jest poprostu ogromne icon_smile3.gif
wiec na zachete wrzuce pare screenow niestety nie sa zbyt duze

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

213.25.234.* napisał:
No screeny mi sie bardzo podobaja, zobaczymy jak będzie icon_smile3.gif

212.191.171.* napisał:
a tutaj link do trailera icon_smile3.gif
http://iadfillvip.xlontech.net/100083/games/thief3/thief_trailer002-hi.zip

62.87.199.* napisał:
łooo
juz nie moge sie doczekac ! icon_smile3.gif juz po screenach widac ze bedzie miala super klimat
mniam

213.199.194.* napisał:
szkoda ze nie ma jakiegos demka icon_sad2.gif

212.191.172.* napisał:
"Come, join ussss...." - pamiętacie który to moment i z której części? Klimat w Thiefie wymiata do tej pory.
Coż powiedzieć - czekam, zagrywałem się w poprzednie części.
Po screenach widać że do poprawki są jeszcze tekstury (słabizna, lowres w wydaniu z czasów Voodoo II) - patrz pierwszy screen, ściana po lewej.
Najpierw miałbyć robiony na Enginie Unreala II, na jakim w końcu stanęło? Bo gra tuż, tuż icon_smile3.gif
Aha, no i mam nadzieję że tryb TPP będzie dodatkowo i nie będziemy zmuszani do gry a'la Splinter Cell.

83.31.156.* napisał:
Mam nadzieję, że nie spierdzielą tego tak jak Deus Ex 2...............

193.16.255.* napisał:
Taki splinter cell w sredniowieczu icon_wink2.gif

80.53.143.* napisał:
Miejmy nadzieje, ze nie spierdziela.
Tekstury sa z epoko VooDoo2, bo to spuścizna po Xboksie ktory ma 64MB grafy.
Pamietam ze w DeusEx2 (tez gra na Xbox) były tekstury w tak niskiej rozdzielczosci, ze fani gry wypuscili texture packa z teksturami przerobionymi na wyższa rozdzielosc.
Thief III jest na tym samym egninie co DX:IW
Tryb TPP bedzie opcjonalny. Na konsoli jest defaultowo wlaczony TPP, na PieCu deaultowo FPP.
Tryb TPP to jak dla mnie "oszukiwanie" bo mozemy zobaczyc to jest za rogiem bez wychylania sie. TPP Rulez.

Skąd to wszystko wiem? stąd: [url=http://www.thief-thecircle.com/thief3/danspreview.asphttp://%5dhttp://www.thief-thecircle.com/thief3/dans...review.asp%5burl%5d
Długi ale ciekawy art kolesia ktory grał w Thiefa 3! Polecam i nie moge sie doczekać. Gra ma wyjsc chyba w czerwcu.[/url]

80.51.252.* napisał:
Będziecie grali w tą gre dla grafiki ?? Thief 1/2 miały słabą grafikę ale OGROMNĄ grywalność i niesamowity klimat. Zobaczymy jak się będzie prezentować część trzecia.

80.53.143.* napisał:
Nie chodzi o granie dla grafiki, ale jeżeli tekstury maja miec rozdzielczosc jak w gierkach sprzed 2 lat, bo komus sie nie chcialo zachowac dla pecetow hiresowe wersje tych tesktur, ktore nie zmiescily sie w wersji dla Xboksa (64MB operacyjnej mowi samo za siebie) to to juz jest pomyłka.

A thiefa uważam za gierkę kultowa i prekursora gatunku. Grałem w obie części. Mój młodszy brat przeszedł obie na najwyższym poziomie trudnosci (expert) - w wieku chyba 16 lat icon_mrgreen.gif nawet mnie sie tak sztuka nie udała icon_smile3.gif

BTW. zachecam do przeczytania tego arta do ktorego podalem linka. Mozna dowiedziec sie maaaase rzeczy o nowym Thiefie icon_smile3.gif

213.25.234.* napisał:


No teraz coraz więcej osób patrzy na grafikę, a nie na grywalnośc. Oceniają gre po jej wyglądzie, zresztą nie tylko gry icon_confused2.gif

80.53.143.* napisał:
"never judge a book by it's cover", co? icon_wink2.gif
Ja powiem tak: Nawet jesliby Thief3 mial przekozacka grafike, to ktos kto nie lubi tego typu gierek (skradania, zapamiętywanie trady patrolu strażnika, dlugie czekanie w cieniu na odpowiedni moment) to gra i tak go nie zainteresuje.
Z drugiej strony, nawet jesli grafika bedzie srednia, ale gra zachowa klimat Thiefa, to fani tej gry (w tym ja) i tak będą w nią grali do upadłego icon_biggrin3.gif

213.25.234.* napisał:


Dokładnie takie, czasem fajnie odreagować od gier typu "byle do przodu" i pograć w takie typu Thief, Splinter Cell, MGS2 icon_smile3.gif

217.97.65.* napisał:

miejmy tylko nadzieje, ze ten engine z deus ex troszeczke "podreperuja", bo jak nie to na dobrych sprzetach bedzie trzeba grac w 640x480 + low details, a przeciez nie oto chodzi, gdyz thief1 i thief2 mialy raczej wymagania adekwatne, co do jakosci grafiki, a jak jest z deus ex2 chyba kazdy wie...

80.53.143.* napisał:
Podobno mieli to poprawic dosc znaczne zoptymalizowac. Tak wynika z watku na forum thiefa w ktorym wypowiadal sie jeden ze wspoltworcow gry icon_smile3.gif

80.53.136.* napisał:
Nie ma co sie czarowac- gra wyglada slabo :/

Miejmy nadzieje, ze nadrobi to gameplay'em bo szkoda bedzie kolejnego wielkiego tytulu...

212.191.171.* napisał:
przeciez to jest engine UT2003 icon_smile3.gif na ktorym rowniez byl oparty Deus EX 2

213.199.194.* napisał:
jak ta gra bedzie dzialac jak deus ex 2 to sobie nie pogram icon_mrgreen.gif

212.186.147.* napisał:
Coś mi się wydaje że ten thief będzie rozwiązany jak Splinter Cell czyli bardziej TPP niż FPS.Na screenach jeszcze tego nie pokazują,bo robią to dla fanów serii.

A tak Btw to w Europie gra ma wyjść znowu później niż w Stanach,pewnie znowu się nie postarali.
Splinter jest najlepszy i tyle.

217.97.65.* napisał:

co nie zmienia faktu, ze nawet ten silnik mozna zdupic totalnie - jak chodzil ut2003, a jak chodzi deus ex2 to chyba kazdy wie... a podobnie jak w deusie w thiefie beda cienie w czasie rzeczywistym wiec istnieje wysokie prawdopodbienstwo, ze jednak gra zostanie spaprana, ale miejmy nadzieje, ze chlopaki z ION STORM wyciagna wnioski z niewatpliwej porazki jaka poniosl deus ex2...

80.53.143.* napisał:
No deus ex 2 porażkę poniósł, choć ja przeszedłem go w dwa dni grajac non stop icon_wink2.gif
Tutaj jest "preview" thiefa 3 - duzo czytania, ale warto:
http://www.thief-thecircle.com/thief3/danspreview.asp
Np wiadomo stąd, że tryb TPP będzie opcjonalny. "Puryści" icon_wink2.gif moga grać tylko uzywajac widoku z oczu bohatera.

Jesli chodzi o wymagania thiefa to maja byc one nizsze niz DX:IW, ale i tak spore:

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?threadid=37032



217.97.65.* napisał:

a to dopiero niespodzianka icon_eek2.gif to chyba pierwsza gra, ktora nie pojdzie na systemach z rodziny win98... ciekawe...

80.53.143.* napisał:

Nie przeczytales watku zrodlowego icon_wink2.gif
Tam jest wyjasnione, ze Win98 jest NOT SUPPORTED co nie oznacza, ze gra na nim na 100% nie pojdzie, tylko po prostu jezeli pojdzie, to fajnie, ale jezli nie, to ich Tech Support ci nie pomoze w uruchomieniu tej gry na Win98.
Innymi slowy: EIDOS nie wyklucza, ze gra pojdzie na Win98, ale w zadnym wypadku tego nie gwarantuje ani nie zapewnia wsparcia technicznego dla win98.

No ale powiedzmy sobie szczerze - kto w dzisiejszych czasach ma Win98?
(a juz zwlaszcza kto ma win98 na kompie na ktorym da sie plynnie grac w Thiefa 3) icon_smile3.gif

217.97.65.* napisał:
no moze i win98 popularny nie jest, ale na przyklad dla ludzi co maja malo ramu to lepiej do farcry zainstalowac np. win98... podobnie moze byc z thiefem... zreszta "obaczym" jak to bedzie icon_smile3.gif

80.53.143.* napisał:
Hm, ja bym tu polemizował, bo czytalem nie raz i nie dwa, ze windows 98 potrafi zaadresowac tylko 256MB pamieci (alb 384 nie pamietam) a to co powyzej to sie marnuje.
Jako ze to jakiejkolwiek sensownej gry far cry wymaga 512 MB RAM, to nie sadze aby instalowanie go na 98 mialo wiekszy sens.
Ale to nie zmienia faktu z obsluga win98 (a raczej jej brakiem) troche przesadzili tworcy Thiefa.

80.53.80.* napisał:
śmiej się śmiej - zobacz ile zasobów zajmuje XPa ile 98 - akurat do gier jest lepszy staruszek ... XP jest dość RAMożerny - te 60 MB dla far cry to zawsze coś icon_rolleyes.gif

80.53.143.* napisał:
Dlatego ja nie używam XP, tylko Windows 2000. Zajmuje on duzo mniej pamieci od XP, i moim zdaniem jest szybszy i stabilniejszy icon_smile3.gif

80.53.80.* napisał:
tu się zgodzę - dobrze skonfigurowana 2000 jest stabilna jak skała - w robocie mamy kilka XP i jednego 2000 - Pytanie: z którym nie ma problemów? icon_razz.gif .... Spróbuj Win2003 - ma trochę większe wymagania, ale po optymalizacji usług i udomowieniu stanowi idealne przedłużenie W2000 o nowinki z XP.... PS> Czas zamykania sysa w 2000 jest dobijąjący - 2003 robi to w 10 sek, ale rekordzistą jest Win98 - całe 3 sekundy icon_twisted.gif

80.53.143.* napisał:
Troche OT robimy, ale co do zamykania systemu w 2000, to to też da sie odpowiedniu zoptymalizowac. Moj 2000 zamyka sie 10 sekund icon_smile3.gif
A co do 2003 to jestes kolejna osoba ktora mi go poleca jako godnego nastepce 2000. Coś w tym musi być icon_wink2.gif

81.26.6.* napisał:
gra właśnie trafiła do sklepów w stanach icon_razz.gif

80.53.143.* napisał:
I na serwery warezowe na całym świecie icon_razz.gif

83.26.254.* napisał:
Tak... Pewnie wiecej ludzi go ściagnie niz kupi, co za trgedia...

217.144.208.* napisał:
oby chodzila na radeonie 9100 bo mnie jusz cos trafia z tym radkiem niby dobra karta a takie problemy icon_smile3.gif

81.168.228.* napisał:


Juz ty sie oto nie martw - nie ma gry na ktorej nie pograsz na tej karcie w przyzwoitych detalach (z wyjatkiem FC oczywiscie icon_smile3.gif ) ale w Hl2 tez pograsz wiec sie nie martw

62.148.85.* napisał:
THI3F i 3cd icon_smile3.gif

62.233.163.* napisał:
Kurde - juz kolejna gra z linijka "GF4MX not supported" ;/ - chyba musze sie z tym pogodzic i zrobic upgrade kompa :] - i wtedy zagram w gry w które nie grałem - wakacje to dobry czas na takie "charce" icon_biggrin3.gif

212.191.171.* napisał:
heheh trzeba bylo kupic radka 9000 icon_smile3.gif przynajmniej ja tak zrobilem, ja np: kupilem gf mx 4 440 i sie okazalo ze byl walniety od nowosci icon_smile3.gif wiec postanowilem dolozyc wtedy 50 zl i wziasc radka icon_smile3.gif

swoja droka to juz zamowilem thiefa 3 wiec ciekawe kiedy dostane

62.233.163.* napisał:
hehehe - jakbym wtedy jak kupowałem wiedział (znał sie na sprzecie) to bym kupił cos z Shaderami (ale wtedy nie wiedziałem co to jest icon_wink2.gif)a teraz jak wymieniac to na cos lepszego icon_wink2.gif

213.199.194.* napisał:
jak ktos juz bedzie mial to niech napisze mniej wiecej jakie wymagania, jakiego ma kompa jak chodzi itp, no i czy giera fajna jest icon_wink2.gif

81.168.228.* napisał:


No problemo icon_smile3.gif

80.53.153.* napisał:

A dokładniej: 2.04GB. icon_wink3.gif

81.26.6.* napisał:
no, miałem przed chwilą przyjemność grać w tą gierke . Wymagania - na moim sprzęcie w 1024x768, detale prawie full gra chodzi w miare dobrze, zwłaszcza w ciemnych pokojach. Tekstury na ścianach bardzo ładne (prawie jak shader 3.0 icon_razz.gif) . Gra świateł i cieni np. jak mijamy ognisko, lepsza niż w splinter celu. Wyczuwalne minimalne opóźnienie między ruchem ręki a obróceniem się w grze (bardzo tego nie lubie). Gra chodzi mi lepiej jak far cry, ale potrafi przyciąć (np. przy smugach światła w ciemnościach - lekka mgiełka)Fizyka też niczego sobie, chociaz niektórych obiektów sie ruszyć nie da. Dobry efekt ragdoll. Jak sie obracamy i mamy kamere z oczów ustawioną to widać moje ręce i nogi. W każdym momencie można sie przełączyć TPP. Klimat; chyba bedzie dobrze. Reakcje zaniepokojonych przeciwników sprawiają że trzyma w napięciu. Trening bardzo dobry(łatwy i wszystko objaśnione, nawet zaznaczone ślady stóp, po których powinniśmy iść). Gram dalej icon_smile3.gif.

80.53.143.* napisał:

To opóźnienie jest celowe - w zamyśle autorów gry ma urealniac grę. Przywyczaisz się do tego i będzie dobrze icon_smile3.gif

80.53.136.* napisał:
Czyli nie ma klapy porownywalnej z DeusExem 2? Uffff...!

80.55.215.* napisał:

haahhaahahahahah icon_biggrin3.gif

80.53.136.* napisał:


Nie do konca rozumiem w jaki sposob ma to urealnic rozgrywke... Przeciez w "normalnym" zyciu myslisz, ze chcesz sie obrocic i tak sie dzieje- nie ma zadnych opoznien wiec... ;>

212.122.213.* napisał:


Opoznienia sa celowe i sa GIT! Pierw jest "akcja", a nastepne jest "reakcja". No chyba ze u Ciebie akcja = reakcja, to wielki szacuken i musze stwierdzic ze jestes najszybszym kolesiem na swiecie, ale tylko teoretycznie, bo praktycznie i zawsze Twoj mozg pierw musi wyslac impuls z info. o danej czynnosci, a dopiero potem jestes w stanie dana czynnosc wykonac. Co nie zmienia faktu ze jak opoznienia beda zbyt duze to ten tytulowy Thief bedzie sie zachowywal jak jakis czubek nie przystosowany do zycia w spoleczensctwie. icon_twisted.gif

80.53.136.* napisał:
Tiaaa, refleks faktycznie mam nie od parady (lata trenowania sportow, nazwijmy je, "szybkosciowych" ;]) ale nie popadaj w przesadyzm... Nie jestem zadnym ubermenschem ale opoznienie miedzy wyslaniem impulsu przez neorony, a reakcja odpowiedniego miesnia jest niezauwazalnie mala.

Jesli w Thiefie to opoznienie jest zauwazalne to znaczy, ze przesadzili (choc moze byc tak jak pisze Simplex- przyzwyczaisz sie i przestaniesz to odczuwac...)

212.122.213.* napisał:


Moze w średniowieczu to opoznienie bylo wieksze... icon_twisted.gif

80.53.136.* napisał:
Heh, fakt- oni tam sie zle odzywiali ;>

83.30.89.* napisał:
Jest i demo;
http://www.gamershell.com/download_6062.shtml

icon_cool3.gif

213.199.194.* napisał:
hura! icon_mrgreen.gif
dzieki
juz sciagam :>

update:
uuuu...450mb
juz mi sie troche odechcialo demka icon_mrgreen.gif

83.26.254.* napisał:

Opoznienie? Jakie opoznienie? U mnie brak czegos takiego...

81.26.6.* napisał:
masz "troszke" lepszy sprzęt, może dla tego icon_smile3.gif

217.97.220.* napisał:
Ściągnąłem se dla jaj to demko, żeby zobavzyć jaki komunikat wyskoczy przy uruchamianiu icon_lol.gif Te same objawy co w deusie, ale przynajmniej oglądnąłem sobie początkowe filmiki przez 3danalizera icon_wink3.gif

80.51.254.* napisał:
yo all:P mi sie ściagła w pół tora godziny:P 160kb's robi swoje ^^ ide instalowac:P

212.186.147.* napisał:
Tak jak mówiłem w FPP jest w tej grze nieporęczny,o wiele lepiej gra sie w TPP.Czyli już całkiem inna gra,poza tym gierka może być.
ALE
Splinter Cell bije ją na głowe.
np.w samouczku,ukradłem medalion przy którym siedziało dwóch ludzi,zaraz obok nich są drzwi,po przejściu okazuje sie że stoi tam strażnik.Drze jape na cały głos ale typy z sąsiedniego pokoju tego nie słyszą,tylko dalej gadają.
W splinter cellu byłby od razu alarm.

80.51.254.* napisał:
hehe gierka spoko z aax4 i aniso x2 40-50 fps jest:) ale grafa wyje...icon_razz.gif popatrzcie:P
http://www.republika.pl/link_mc/g2.JPG
http://www.republika.pl/link_mc/shader1.JPG
http://www.republika.pl/link_mc/shader3.JPG

62.148.85.* napisał:
ale beznadzieja!
spodziewalem sie o wiele lepszej gry, lepszej pod wzgledem plynniejszego poruszania sie (ciagle mam wrazenie ze glowny bohater porusza sie jakby byl wielkim klockiem). poziom inteligencji nie jest wysoki. przykladowo poczatek treningu:
user posted image
strzelilem do goscia z luku a on tylko "hmm.i think i've seen something.. no it's probably only my own shadow" (~) i stanal w tym miejscu co na obrazku a ja do nbiego jeszcze 2 razy i nie zareagowal. dopiero jak wyszedlem z nozem to bylo "please try again". co do grafy, normalnie jest ~40-50 fps. natomiast jak dalem antyal x4 i anizo x8 to ilosc fps spadla do (sic!) 8! co wiecej nawet jak mialem antyal i anizo wlaczone to w grze nadal widoczne golym okiem byly "schodki" na krawedziach.
nie wiem kurcze ale ta gra wydaje mi sie nie dopracowana. myslalem ze pogram sobie w THI3FA a tu dla mnie taki zonk! poprpstu odechcialo mi sie dalej grac. icon_mad3.gif

212.186.147.* napisał:
Może to tylko w tutorialu,bo autorzy chcą pokazać jak do pewnych rzeczy podchodzić.
Mam nadzieję że dalej będzie już lepiej.

83.27.145.* napisał:
Do [gluteus maximus] do demko działa tylko pod winde 2000 i xp icon_evil.gif

81.168.228.* napisał:


To bylo juz od dawna mowione ze ta gra nie dziala pod 98/me podobnie jak far cry

212.186.147.* napisał:
Teraz sie przekonałem,ta gra jest kiepska.
poprostu przeciętniak.

62.233.211.* napisał:
No nie jest juz taka zla, nie przesadzajmy. Moze w nastepnych levelach sie rozkreci icon_razz.gif Ja jestem dopiero w tym, po tutorialu i nie jest tak masakrycznie. Aczkolwiek AI jest przecietne - strzelanie do straznikow ze strzal wodnych, nie wywiera na nich wiekszego wrazenia :/

80.53.136.* napisał:
Heh, tak "namietnie" dyskutowalem o opoznieniach w Thiefie (rzekomo celowo wystepujacych w grze- ktos tak pisal...), a tu co? U mnie ich nie ma. Czyzby komputer byl za mocny? ;]

Co do reszty gry. Jest niezle i tylko tyle. Splinter 3 zmiecie Thiefa z powierzchni ziemi. Szkoda...

212.186.80.* napisał:
Nie moge zagrać w thiefa, bo jak włączam, przeleci wszystkie filmiki, pokazuje się menu, to nie moge nic klinknąć. Myszka się rusza, najeżdżam na napisy menu i się podświetlają, ale za huja nie moge ich kliknąć!! Wie ktoś o co chodzi??

217.144.208.* napisał:
fajnie gra niema takiech zabujczych wymagan gram w demo na full detalach 800x600 tylko multisampling czy jakos tak mam na min i fajniechodzi dos przyjemne granie nawet na radku 9100 chodzi bez problemow icon_smile3.gif

asus a7v8x-x antek1800+ (10x166) 256mbram kingston sapphire 9100 (275/550)

212.186.147.* napisał:
Jak masz jakiś pasek w stylu Object Dock,czy y'zdock to wyłącz go przed graniem.

212.186.80.* napisał:
To nie przez to

81.168.228.* napisał:
Update - moze powiecie ze szybko zmieniam zdanie ale w tym moemencie zmienie wszystko co powiedzialem wczesniej. (dla tych co przeczytali wczesniej post bo wlasnie zmieniam jego tresc) Pogralem jednak nieco dluzej (przeszedlem do 3go levelu) i stwierdzilem ze jednak ten gatunek gier to nie dla mnie (wyjatek splinter cell) - chodzi o to ze w grze jest za duzy labirynt, gra jest za bardzo namotana a na mapie nie ma znaznaczonego punktu gdzie garret sie obecnie znajduje,szkoda - myslalem ze sie w to wciagne ale jednak sie nie da.Ehh - kiedy wreszcie wyjdzie ten doom czy half life icon_sad2.gif

83.28.236.* napisał:
A ja sprawdzalem z AA i na moim configu w 1024 full detal rwało i to dość często icon_eek2.gif icon_eek2.gif .Sprawdze to jeszcze bo grałem z 10minut. Nie właczałem frapsa.

212.191.171.* napisał:
ale to normalka tak samo bylo w poprzednich czesciach

83.31.93.* napisał:
Właśnie to jest dziwne. Przy AA gra strasznie rwie. Tu musi być
zwalony kod gry. To niemozliwe, zeby w Mother Nature był
wyższy FPS. Dla wiernych fanów, Thief I|I to naprawdę fajna
giera. Niestety, dla tych, którzy oczekują świeżej grafy i miodnego
sterowania, niemiłe zaskoczenie. Dla mnie osobiscie DEMO jest
conajmniej ciekawe. Grafa duuuużoooo lepsza od wytartego
4 lata temu silniczka Thiefa 1. Niebawem złapię wersję full i
obadam to dokładniej. Narazie 7/10.

212.191.172.* napisał:
Mi to demo przy zmianie detali graficznych/cieni/multisamplingu, Cat 4.2 Win2000:
- za pierwszym razem wywala do windy
- za drugim razem resetuje na chama komputer
Zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji.
hydro2, co do wielkich labiryntów to bomba - powiem Ci że mnie ucieszyłeś. Pamiętacie level "The lost City" ?
Co do wymagań to niestety, na moim radku przy full detalach dostaje zadyszki i to bardzo wyraźnie - czas na zmianę karty.

81.168.228.* napisał:


A co w tym takiego extra ze jest labirynt ?? Co do twojego radka to zainstaluj omegi 4,5 - zmien directxa z 9.0b na 9.0 i wylacz multisampling a thief bedzie ci smigal

212.191.172.* napisał:
Dzięki, spróbuję.
A co jest extra? Labirynty są extra, jeśli nie 'poczułeś' levelu o którym napisałem (szczególnie w drugiej części gry) to nie poczujesz tego i teraz. Albo to bieganie po wielopiętrowym pałacu w Metal Age icon_smile3.gif
UPD. Chyba sobie odpuszczę zmianę DX na 9.0. Nie mam zamiaru stawiać systemu od nowa. Kumpel tak zrobił i miał tą przyjemność.

83.26.240.* napisał:
Dla mnie jest cool! Labirynt jest na danej mapie przez 3 min. a potem juz sie łapie gdzie co jest... Super jest ten klimacik ogólnego wszechzagrozenia! Polecam grac w nocy, przy świecy... Kupa w gacie murowana. Zreszta trosze ta gra śmierdzi "666", jakies diabełki, potworki i inne poczwary, ale wszystko wywazone i w odpowiedniej chwili. Mi sie podoba, odpalam świece i gram dalej... icon_twisted.gif

24.55.128.* napisał:
seria thief jest super, mam nadzieje ze w ta sobie tez pogram.
jest to moja ulubiona gra/seria super klimat tam jest

212.106.143.* napisał:
hm ja np. nie widze w ogole roznicy miedzy full detalami (pomijajac AA) a wszystko na low.
Gram na A1.01.25, 512 DDR (333) i GFX 5200 Ultimate [53.03]- FPS tak od 10-30. Czy ma ktos podobny sprzet i moze sie wypowiedziec. Chce wykrzesac troche wiecej FPSow ale jak juz mowilem nie widze roznicy w zmianie detali.

83.30.86.* napisał:
Kurcze, mialem nadzieje, ze to bedzie HICIOR a tu takie opinie icon_sad2.gif

80.53.136.* napisał:
Sciagnij demo i sam wydaj opinie. Dla mnie gra jest rewelacyjna. Niezwykle klimatyczna, dopracowana, z ladna grafika i porzadnym sterowaniem. Czego chciec wiecej?

195.225.248.* napisał:
Trochę mnie śmieszy ta gra, przedwszystkim zachowanie postaci - bywa że nie potrafą trafić w drzwi i "drobą" obok w miejscu. Pozatym w mieście są latarnie, kanalizacja, jakieś rury gdzieniegdze wystają wygląda to raczej jak XIX w. czuję się tam jak zagubiony w czasie icon_wink3.gif laugh.gif Hitu to napewno nie będzie, pograć można ale nie spodziewając się rewelacji.

80.53.136.* napisał:
Heh, tos przywalil kula w plot :/ Smieszy cie to, ze jest kanalizacja, latarnie etc. (a to, ze garet ma oko z zoomem to juz dla ciebie normalka?). Takie sa zalozenia, konwencja tego swiata. NIKT NIGDY nie mowil, ze Thief rozgrywa sie w sredniowieczu wiec o so chozi?!

83.26.250.* napisał:
Gościu chyba szuka symulacji bitwy pod Grunwaldem! icon_lol.gif

195.225.248.* napisał:

No to by było coś icon_razz.gif A co do Thifa to nie zagłebiałem się w fabułę tylko z marszu przeszedłem dwa levele i tam było wszysto "normalnie" a dopiero od miasta zaczeły się takie zonki. Nie grałem we wcześniejsze części ale zawsze wydawało mi się, że Thief to "symulator średniowieczniego złodzieja" icon_razz.gif A jak jest taka konwencja to mogą być tam nawet śmigłowce i UFO.
BTW. nawet zatwardziali fani serii powinni obektywnie przyznać, że gra w paru aspektach (głównie chodzi o AI) jest mocno hmm "niedokończona" icon_rolleyes.gif żeby nie powiedzieć wprost spaprana.

212.191.172.* napisał:
Niestety, engine tej gry jest spaprany, albo coś z moim kompem jest nie halo. Zaryzykowałem i zrobiłem tak jak napisał hydro2 - skończyły się tylko problemy z restartami.
Framerate w 800x600 detale i cienie na low (!) oscyluje ok 25-30 fps, zwalniając często do 15 (szczególnie przy ogniu/cieniach), to jest po prostu śmieszne, FarCry chodził 3xszybciej w 1024 na high, podczas rozbrajania zamka mam 17-18 fps, stojąc twarzą do ściany mam 32 fps - co tu grafika ma liczyć, to jest normalnie jakaś kpina, rozumiem że mój radek już najnowszy nie jest ale żeby coś takiego...?
BTW: Nie mam problemu z angielskim, ale nie mogę rozkminić jak się otwiera zamki. Utknąłem na tym pierwszym w tutorialu. "Use the mouse..." i co dalej? Byłbym wdzięczny za łopatologiczne wytłumaczenie.

83.27.35.* napisał:
fakt faktem, silnik jakos dziwnie chodzi, tekstury sa fuj jak na te wymagania. Mam od 25 do 50 klatek, w zaleznosci ile ludzi i cieni mam na ekranie. Poza tym poprawnie wyswietla mi obraz tylko na Catalyst 4.4. A na 4.5 juz nie :/

Paszczu >>> hyhy, wiec tak...
a. sterujesz myszka taka "paleczka" no nie? Mozesz nia obracac i wydluzac icon_biggrin3.gif Krec nia powoli dookola, takze na roznych dlugosciach. jak jeden z okregow zamka zacznie drgac, to przestan, znajdz (powolutku przesuwajac wskazniczek) punkt gdzie najbardziej sie okrąg rusza.
b. wtedy wcisnij i przytrzymaj jeden z przyciskow up/down/right/left, az zapadka ustawi sie na wlasciwe miejsce. Zwykle ten kierunek sie wciska, do ktorego ustawiona 'laseczka' ma najblizej icon_razz.gif jak wcisniesz zly, to od poczatku dana zapadke ustawic musisz.
c. powtorz dzialania, az do otwarcia wszystkich zapadek.

p.s. w swoim mieszkaniu masz zamek do cwiczen, tam nie bedziesz musial sie stresowac ze ktos cie zobaczy icon_smile3.gif

p.s.2 slowa 'paleczka/wskazniczek/laseczka' tycza sie tej samej rzeczy(w grze) icon_razz.gif

80.55.214.* napisał:
a u mnie ciemno jak w d.. u murzyna. Nic kompletnie niewidze, tak jakby wszuystkie tekstury były czarne. Jedyne co wyrużnia się to niebieskie ślady stóp na ziemi, pochodnie i niebo. Postaci ani budynków itd. niewidać icon_confused2.gif

80.53.136.* napisał:
A co za sprzet, jakie stery itp? My nie wrozki.

212.191.172.* napisał:
Thnx, Daethar_Rumarth - niezły ten patent z zamkami, przyznam że chyba lepszy niż w poprzednich częściach. Gra niestety chodzi poniżej granicy grywalności a już na pewno za wolno żeby się nią w pełni nacieszyć, chociaż może to i dobrze bo sesja w pełni. Już wiem na co przeznaczę wakacyjny zarobek.

195.225.248.* napisał:

Może wystarczy przestawić brightness icon_razz.gif .

83.30.16.* napisał:
No, mam ta gre.
Musze powiedziec, ze pierwsza misja z odnalezieniem Bloodline Opal jest taka sobie.
Narazie nie chce mi sie dalej grac. Gra nie utrzyma mnie przy sobie nawet tyle co Pandora Tomorrow.
Moze sie jeszcze przemoge do tej gry.
Nie chce mi sie w nia grac rowniez dlatego, ze ma przeza<span style="color:red;">[ciach!]</span>**** wymagania sprzetowe.
Grafika na poziomie q3 z cieniami, a wymagania wieksze niz beta dooma 3.

157.158.178.* napisał:
ta gra to niedopracowany badziew , ktorego podejrzewam, ze nawet nie testowali , tylko wypuscili pod presja czasu icon_razz.gif
jeszcze takich jaj z zadna nie mialem icon_razz.gif
na dodatek wymaga Catalystow 4.4 lub nowszych icon_razz.gif

A problem mam taki - wystepuje w demie jak i wersji full:
menu laduje sie pieknie ladnie ustawilem sobie rozdzialke na 1280 na 1024 (sprawdzalem tez inne rozdzielczosci) zeby na moim 17" LCD wszystko ladnie wygladalo icon_razz.gif to zarzucilem play bla bla laduje sie wyskakuje mi ekran juz widze niezla grafike - pokazuje sie ekran z jakims tekstem niebieskim daje OK. Chce grac dalej i na monitorku mam jakies cholerne paski a gra sie wiecha !!!!!!!!!
Zmienilem nawet Catalyst z 4.5 na 4.4 - myslalem, ze to wina sterownikow.
Panowie z Ion Storm i Eidos nie uwzgledniaja monitorow LCD w swoich produktach icon_razz.gif
Takze narazie uwazam, ze to totalnie niedopracowany i nieprzetestowany produkt icon_razz.gif
I na dodatek liza tylek firmie Creative - opcje dzwieku sa dla Creative a przy SoundStorm mam tylko Audio Hardwarre Mixing icon_razz.gif
grrrrrrrrrrr.....

195.225.248.* napisał:

Co to ża różnica CRT czy LCD, wali ci się przez sterowniki do radka tudziesz ustawienia, ect.

Co do dzwięku to jest to juz powszechnie, że głównie liczy się Creative (ja mam AC97 i się tym nie przejmuję icon_razz.gif).

Kaeres, dalej jest lepiej pograj trochę może się przekonasz - mnie się nawet zaczeło podobać a na początku też byłem sceptycznie nastawiony.
A wymagania czy aby takie wysokie icon_confused2.gif może jak ustawiacie wszystko na max, a moze to brak dx9 icon_razz.gif (btw. czy ta gra wykorzystuje shadery 2.0?).

83.30.16.* napisał:
Na dodatek "Nvidia mean to be played" - nie zebym narzekal ale i tak to nic nie znaczy bo gierca niezlego kompa wymaga icon_sad2.gif

Gralem dalej i jest juz lepiej. I przeprasza, ze narzekalem na grafike. W niektorych momentach prawie sie zesralem jak zobaczylem te efekty. Niestety trzeba wylaczac AA icon_sad2.gif

83.30.16.* napisał:

Ustawienie wszystkiego na LOW nie wiele daje. U mnie jakies 2-3 FPS.
Obejde sie bez nich nie tracac jakosci.

157.158.178.* napisał:


nie mam wiesz zbytniego wyboru w Catalystach, bo skoro gra pracuje od wersji 4.4 to mam AZ DWIE MOZLIWOSCI - obie sprawdzilem icon_razz.gif
To jest problem miedzy gra a monitorem LCD jak nic :/
Zreszta podobny problem byl na Message Board Thief III :/
Poza tym mam wszystko w porzadku nawet powylaczalem soft w tle antywiry i inne gady :/ DX 9.0b zainstalowany, grafika Hercus 8500 LE :/
do [gluteus maximus] i tyle :/

212.191.171.* napisał:

i miedzy innymi dlatego zaluje ze nie istnieje juz Looking Glass Studio icon_sad2.gif a za gre wzielo sie Ion Storm ehhhh szkoda gadac


ps. gdyby jeszcze istnieli to moze doczekal bym sie kolejnej czesci System Shock ni i dobrze zrobionego Thiefa 3

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.64 | SQL: 1 | Uptime: 506 days, 4:46 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl