heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 24 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Il-2 Sturmovik: Forgotten Battles


80.55.102.* napisał:
Witam.
Jak się przełącza celowanie w samolotach niemieckich?

Już sobie znalazłem.
Shift + F1

80.51.233.* napisał:
dam Ci swietnego linka www.republika.pl/yoyo251 tam jest polska strona FB i forum FB, poza tym wpisz w google hyperlobby i sciagnj program do latania online - wtedy dopiero zobaczysz czad. Poza tym zdownloaduj patcha 1.1. A tak w ogole fizyka lotu w FB jest cofnieciem sie w stosunku do Il2 Sturmovik, tak wiec sproboj polatac w Il2 - tez rewelacyjna gra!

Pozdr
MeHow

80.55.102.* napisał:
Ja gram przez gamespy arcade.
Patcha 1.1b już mam.
Dzięki za podpowiedź.

80.51.233.* napisał:
naprawde sproboj hyperlobby ! tam sa dopiero piloci icon_smile3.gif icon_smile3.gif icon_smile3.gif
BTW grales w Il2 ?

80.55.102.* napisał:
W ił2 grałem tylko w singlu.
Spróbowałem na HL. Poziom podobny do GS. A. , ale serwerów zdecydowanie więcej.
Będę grał na HL. Dzięki icon_smile3.gif

80.51.233.* napisał:
nie ma za co icon_smile3.gif

80.55.102.* napisał:
Witam.
Na serwerze GameSpy, od czasu do czasu, pojawiają się mapy na których można polatać samolotami które można zobaczyć tylko w prostej budowie misji np. P 51 Mustang, albo Pe 8 który zabiera bombę 5 tonową (eksplozja prawie jak atomówki: grzybek i fala podmuchu).
Normalnie nie da się nimi latać.
Czy wiecie może jak to zrobić aby były one dostępne do polatania?

212.160.84.* napisał:
Te samoloty o ktorych mowisz sa sterowane w normalnej grze przez komputer, a potocznie nazywaja sie "AI". Najwazniejsza roznica polega na tym ze owe samoloty nie posiadaja kokpitow, dlatego tez mozna latac nimi z widoku zewnetrznego tylko. Co zrobic by byly dostepne. Wiem jedynie ze trzeba przedytowac plik textowy od misji w ktorym dopisuje sie wlasnie te niedostepne samoloty do dostepnych.

Po wiecej szczegolow zapraszam http://www.il2forum.prv.pl/portal.php, tam napewno ktos Ci szybciej pomoze niz tutaj icon_biggrin3.gif

80.55.104.* napisał:
Zadałem pytanie na tym forum, ale wygląda na to, że to towarzystwo wzajemnej adoracji, które ma niewiele do powiedzenia.
Ale dzięki za pomoc.

212.160.84.* napisał:
Poprostu tam panuje specyficzny klimat, odpowiedz sie pojawila. Widzisz temat ten tam byl poruszany pare razy ale z racji ze na tym forum posty sie kasuja to temat wyjechal. Kilka postow nizej byl link do gotowych misji ale strona zostala zamknieta. Poza tym osoby latajace tam od 2 lat temat juz obadaly wiec zbytnio nikt nie trzyma takich misji. Wpadnij raz jeszce, posiedz, polataj z nami a napewno zmienisz zdanie icon_smile3.gif


Salute !

62.233.184.* napisał:
Witam!


czy ktoś mi powie jaka jest kombinacja klawiszy zeby wyjsc z gry do menu ???????

80.55.104.* napisał:
Esc

82.139.14.* napisał:



Czasami ESC nie dziala bo sie cos grze poputa w glowce wtedy nalezy odnalezc plik "conf.ini" w glownym folderze gry, otworzyc i sprawdzic czy jest taki wpis:


[HotKey gui]
Escape=activate

Jak go nie ma to dodaj i powinno dzialac.

212.76.62.* napisał:
mam stresa z tą grą: kiedy próbóje uruchomić, to pisze coś o bibliotece DLL, Windowsie NT i o czymś jeszcze...HELP*2!!!

83.31.1.* napisał:



Hmmm jaka masz wersje DirectX, moze to byc to( ostatnio mialem tak z Pacyfic Fighters- mialem Dx9a a byl wymagany chyba 9b), najlepiej to napisz cala tresc komunikatu

212.76.62.* napisał:
IL2SFB od instalowałem... a teraz jak chcę go posadzić to beka, że

DX9.0c...
Łin xp

213.134.160.* napisał:
zmien kolor na 16 bitowy... moze pomoc

212.76.62.* napisał:
spróbuje zaryzykować... tyle że mój komp jest rozłożony na "czynniki pierwsze" (sig) i na kompie mego ojca próbóje IŁa posadzić

mam tego stresa:


eee to jest dodatek, to czy on wymaga poprzednika??? bo jeśli tak, to 50zł zabujiłem za coś co nie działa...

81.190.193.* napisał:


Ej ty masz normalnego ił'a FB czy co? Jezeli masz do niego dodatek (Ace Expansion Pack) to i tak samego ci się nie uda zainstalować. Ile dałeś 50zł?
Najlepiej to zrób formata i na świeżym systemie najpierw zainstaluj tak:
>płyta głowna (sterownik)
>dźwięk
>grafika
>i dopiero directX icon_wink3.gif

Aha zapomniałem! RTS.DLL to ja musiałem podmienić w piracie czyli jak by nie było ten właśnie plik crack'ujemy...
I twój komp bedzie miał ciezko strawic taka giere.

83.31.43.* napisał:
Wyglada to tak

Il2 Sturmovik Forgotten Battles, istnieje do tego dodatek Il2 Sturmovik Forgotten Battles Ace Expansion Pack i jesli masz mjasz na 1CD to masz...dodatek i bez FB sobie nie polatasz

84.10.35.* napisał:
Witam!
Posiadam klawiaturę Logitech Y-ST39. Po reinstalacji systemu nie mogę przypisać klawiszy w Sturmoviku (chodzi tu o grę Il-2 Sturmovik: Forgotten Battles). Najciekawsze jest to, że w kontrolsach w grze się zmieniają ustawienia a w grze nie działają. Problem polega na tym iż jak dodam do shifta lub ctrl cyfrę to nie działa (np. skok śmigła) a jak dodam do litery (np: Shift + z jako weapon 1, albo ctrl+f jako klapy podniesione) to działa. Przed reinstalacją miałem ustawienia takie, jakich teraz nie mogę wprowadzić . Postawiłem Windowsa XP SP2 dzisiaj -(wcześniej też miałem Xp SP2) i od tej pory nie mogę skonfigurowac klawiszy w grze. Jeżeli jest ktoś tak miły i może mi w jakiś sposób pomóc to bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam 306_Misza!

83.23.24.* napisał:
Siemanko!
Tak dla wszystkich fanów serii IL2/PF, którzy jeszcze nie wyczaili (jesli tacy jeszcze są blink.gif ) - od 15.06.2005 dostępny jest oficjalny, darmowy add-on do serii w formie patch'a 4.01., do instalacji na ver 3.03 lub 3.04. Warto pobrać. Zawarte są nowe samoloty (także w wersji flyable, np. G4M1-11 Betty) + co najważniejsze: można zakosztować nowego modelu lotu, który będzie w BoB banana.gif (tyle ze w wersji beta icon_wink2.gif ). To chyba tyle. Całość ma 100 MB w wersji dla Pacific Fighters, lub 141 MB w wersji dla FB/AEP/PF.
Linki do plików na tej stonce:
http://www.pacific-fighters.com/en/updates.php

Pozdrawiam!

83.16.88.* napisał:
Mogles podac to jak wyszlo, teraz to taki spozniony news. ;]

Gra w to ktos z forumowiczow ?
Dla mnie jak i chyba dla wiekszosci jest najlepszym symulatorkiem. ;]
Nawet zameczylem na smierc przy niej jednego analoga, teraz jade na sidewinderze drugim, nie do zdarcia (cyfrowka). ;]

83.23.3.* napisał:

Baaa. Pewnie! Giera wymiata. Najlepszy sim lotniczy jaki moze byc. No chyba, ze ktos preferuje latanie na nowym sprzecie i pociski typu fire & forget.... Ale prawdziwy dogfight to wlasnie FB/AEP/PF. Kocham ta gre! Choc nadal multi nie zakosztowalem...
Teraz tylko czekac az Maddox wyda Battle Of Britain rolleyes.gif

PS. Czy ktos wie co sie stalo ze strona http://www.il2skins.com/? Bo juz chyba z dobre pol roku sie przebudowuja.... mur.gif
Pozdro;

82.139.15.* napisał:
ath
Dla mnie kiedys Sturmovik byl najlepszym symulatorem teraz ta gre dopadla komercializacja (czyt. srednia wieku w dol) i zrobila sie zwykla strzelanka. Prosta wiliczanka:
ponad 3 lata temu kiedy IL2 Sturmovik wyszedl na HyperLobby bylo 300 graczy, teraz na HLu jest 1200 luda. Jedyne co jeszcze ludzi ceniacych symulacje trzyma przy tym tytule to wirtualne fronty bo niestety do starego sturmowika nic nie ma.
Wczoraj z ciekawosci wlazlem na zwyklego doga i mi szczena opadla. Nikt nie salutuje nawet za dobra walke (malo tego zostalem nawet zbesztany za to...lol) a na niebie tylko to co samo lata. Wole leciwego IL2 niz FB+AEP+PF icon_sad2.gif A obecnie najlepszym symulatorem na rynku jest Lock On wraz z dodatkiem Flamming Clifs.


Seal
Sorry ale jak Madoxx wypusci BOBa to bedzie to tylko ladna grafika a Olo bedzie wmawial wszystkim ze to sim. A ze facet jest niereformowalny to znowu beda starcia....ale coz ludzie sie czasami zmieniaja.

A co do wspolczesnych symulacji to powiem Ci ze tez bylem podobnego zdania dopoki nie wskoczylem w Miga29 i nie polatalem na pelnym realizmie. Klimat jest super jak zamkniety w kokpicie slyszysz tylko pikanie Beriozy albo jak ty sie kitrasz w kanionach szukajac celu pasywnie a nad twoja bania nieswiadoma ofiara przelatuje. Ty ja namierzasz, ona o tym nie wie, podlatujesz na 150 meterkow i odpalasz serie z 30mm dzialka icon_smile3.gif I co najwazniejsze dla mnie, musisz myslec i samo latanie jest dosc dobrze odwzorowane a nie tylko zapierasz sie o biurko, joy na siebie i krecisz sie w Takim La7 albo byleYaku3 nie wspominajac o ki84 albo BF109K4 ktory pionowo startuje.

Aha a IL2 skins padla z powodu transferow i miejsca potrzebnego na skiny. Niestety lacza i miejsce na serwerach sa drogie zwlaszcza ze to zupelna darmocha byla.

Ja osobiscie czekam na to:
http://www.shockwaveproductions.com/bob/

Jest to remake starego Rowans BOB ale w dobrym stylu i szkoda ze multi tylko nie bedzie icon_sad2.gif

I nie ma co ukrywac dopoki nie wyrosni jakis dobra konkurencja to nie powstanie dobry sim przynajmniej nie od Madoxa.

Ps. A w FB uwazam ze jedna z lepiej wymodelowanych/latajacych to Me262, He162 no i powiedzmy Fw190 ale ostatnio ja dociagneli do poziomu 13latka z Kansas.
Ps2. Naprawde tweaka by braklo zeby wypisac co jest zrabane w tej grze a z patcha na patch coraz mniej jest realizmu a coraz wiecej arcade icon_sad2.gif
Ps3. Jak chcecie zasmakowac wiekszej dawki realizmu to odpalcie starego IL2+ostatni patch 1.2 nastepnie postarajcie sie wystartowac, mysle ze to da juz jakies pojecie o co mi chodzi icon_smile3.gif

193.174.120.* napisał:
KosiMazaki
Musze przyznac, ze zaskoczyla mnie twoja druzgocaca opinia o poziomie realizmu w grach Maddoxa. Dotychczas myslalem, ze stoi na przyzwoitym poziomie. Ale jako, ze golym okiem widac, ze znasz sie na rzeczy bardziej niz ja, nie zamierzam sie z toba sprzeczac. Ja rowniez cenie sobie realizm, choc chyba mam mniejsze wymagania niz ty huh.gif Szczerze mowiac nie zawsze mam tyle czasu i ambicji zeby latac z pelna manualna obsluga silnika i z wydrukowana mapa terenu dzialan na kolanach icon_redface.gif Ale nie znaczy to oczywiscie ze jakis lamer totalny ze mnie i tylko o strzelanie chodzi icon_biggrin3.gif

Odnosnie starego IL2 to rzeczywiscie latalo sie trudniej. Aczkolwiek dotychczas myslalem ze przez to ta giera byla mniej realistyczna... Poderwanie Bf-190 czy gwaltowniejsze manewry... za gwaltowny ruch i trach mur.gif az strach bylo joya dotykac icon_biggrin3.gif No i ta dziwnie duza ilosc pociskow jaka trza bylo wladowac zeby cos zestrzelic... (nawet wiekszego kalibru) Jesli tam realizm stal na wyzszym poziomie, to huuuu jeszcze wiekszy szacunek dla pilotow z WW2...

Natomiast co do Lock-On i nowoczesnych symulatorow to przeca kazdy ma swoje upodobania. Mam Lock-On ale taka fajna sytuacja jak opisales jeszcze mi sie nie zdarzyla (moze dlatego ze nie gralem na multi...) Poza tym moja wersja jest strasznie zabugowana (nie mam dodatku FC) wiec tez to na przyjemnosc grania wplywa.
Pozdro;

PS. Spadek realizmu... spoko. Ale z powodu komercjalizacji? Wydaje mi sie ze gracze symulatorow stanowia i zawsze beda stanowic tak hermetyczna grupe, ze taki motyw poczynan Oleg'a jest co najmniej dziwaczny...
PS. Z ciekawosci... Jak namierzales tego goscia w LOMAC, jak mogl cie nie zauwazyc... Przeca powinien sie skapnac ze ktos go namierza sleep.gif ' ?
PS. Odnosnie tego BoB WoV II to zassalem filmik.... zachecajace ploom.gif
PS. No ale zachowanie sie samolotu w czasie strzelania w FB/AEP/PF jest chyba bardziej realistyczne niz w starym IL2? (chodzi mi o ten odrzut)

82.139.15.* napisał:
Stary IL2 nie byl pozbawiony wad bo nie uwierze ze Foka na klapach ustawionych w pozycje do startu mozna bylo krecic i krecic az ktoremus z walczacych sie nie znudzilo. W normalnych warunkach albo by polecial na cyce albo by klapy zblokowal. Zreszta nie od parady w wiekszosci samolotow byla tabliczka zeby nie otwierac klap (w byleJakach byla nawet tabliczka zeby nie rozpedzac sie powyzej 650kmh bo nas wlasne skrzydla wyprzedza - brakowalo tylko podpisu dwoch stolarzy ktorzy wykonywali to skrzydlo, kazdy osobno offkors) przy danej predkosci. I fakt ze samoloty przyspieszaly jak mucha w smole ale byla zasada. Napedz sie, wystartuj, napedz sie, wzniesc, schlodz, atakuj (Kazdy pilot WWII powie ze predkosc to zycie. Predkosc da sie zamienic na wysokosc a wysokosc na predkosc i tak wyglada przepis na taktyke Boom&Zoom stosowana przeciez rpzez nich). Kazdy samolot mial swoje cechy szczegolne. Wiadomo bylo ze Bf109G2 jest zwrotniejszy od starszego brata G6 dlatego ze mial jeszcze drewniana rame. A np. G6/AS wznosil sie jak wsciekly ale juz tak nei skrecal jak G2. Latajac trzeba bylo pilnowac predkosci a samolot potrafil zrobic psikusa i zwinac sie podczas manewru. Zreszta latajac z Force Feedbackiem doskonale dawal znac kiedy to nastapi. Dla przykladu ja Fw190 A8 uczylem sie ponad rok. Dzien w dzien latalem tylko nim, a samolot byl malo przyjazny uzytkownikowi i smialo moge dodac ze bylem jedyna osoba w Polsce ktora zawziela sie na ten samolot w walkach Online. Zreszta po tym czym latales mozna bylo poznac czy ci zalezy czy nie, w tamtych czasach niemieckich pilotow bylo na lekarstwo bo latwiej bylo sie wpakowac w La5FN czy Jaka3 niz w BF109G2 bo w tym ostatnim silnik byl jak szwajcarski zegarek - przegrzal sie to juz bylo po nim. Miedzy bogiem a prawda odkad siegam pamiecia zawsze rosyjskie samoloty byly faworyzowane w tej grze bo autor jest ruskiem icon_smile3.gif

Teraz w Pacyfic Fighters jest tak ze praktycznie takze po schowaniu podwozia jestes gotowy do walki a zamiast przeciagniec sa jakies dziwne fikolki icon_neutral3.gif To wina troszke silnika gry bo raz mial byc symulacja sturmowca nie mysliwca i z tego co Olo mowil to do 10tysm potrafi jakos odwzorowac zachowanie powietrza pozniej juz bida podobnie jak odwzorowanie maszyn z dwoma silnikami (patrz P38 z dwoma przeciwbierznymi silnikami i wystepujacy w nim efekt zyroskopowy).

Zeby zbytnio sie nie rozwijac zapraszam Cie na www.il2forum.prv.pl tam mozesz poczytac o tym wszystkim.

Z modelem zniszcze jest dziwnie bo stare samoloty z IL2 pierwszego maja mniej hitboxow i nawet za czasow FB krazyl film gdzie nad lotniskiem przelatywal Lagg3 i P47D. Caly pas obstawiony byl dzialkami pplot. Efekt byl taki ze Lagg3 przelecial na 1000m nad lotniskiem i polecial z cieknacym paliwem a P47 stracil stery, silnik i cieklo mu paliwo co oczywiscie skonczylo sie gleba zaraz za lotniskiem. Teraz jest jeszcze gorzej i czasami La7 musi przyjac 5 strzalow z MK108 a to 30mm!!! jak dodasz sobie ze La7 to drewno i szmata to sam widzisz.

A z przykaldu komercjalizacji to moge powiedziec jedynie ze Gibbage gosc odpowiedzialny za zrobienie kilku modeli samolotow w tej grze m.in P38 bardzo sie zdenerwowal na Madoxa ze polcalowki w tym i innych samolotach z US maja za duzy rozrzut. Wkurzyl sie i rzucil robote bo 2 patche zajelo naprawianie Olowi to i ine dal rady, dopiero po grozbie sie udalo bo Oleg mial noz na gardle. A ile walki bylo z tym gosciem o nasza kochana P11.....ehhh. Takich przykladow przez ponad 3 lata uzbieralo sie tyle ze naprawde zamiast tu pisac lepiej wejsc na forum co podalem i poczytac. Pozatym dzieki naciskom wlasnie takich osob ktore szly na ilosc nie na jakosc do gry trafily samoloty ktore w najlepszym wypadku weszly w faze modeli jak np. Go229 braci Horten, He162, YP80, BF09Z, I185, powiedzmy Ta152, La7, Me262U4 i kilka innych. A glupiego lecz jak zasluzonego Ju88 do dnia dzisiejszego nie ma za to multum amerykanskich i japonskich maszyn i teraz co one maja wspolnego z frontem wschodnim?

Sam LO ma troche bledow ale patch 1.02 poprawia sytuacje dosc dobrze zreszta sam FC rowniez ale w tym ostatnim to juz jest czysta poezja latac. Jak zapomnisz dlaczego wisisz w powietrzu to bardzo szybko spadniesz jak cegla. Dodatku sam rowiez nei posiadam bo jest za drogi 30 $ za wersje download z 4 aktywacjami bo to trzeba aktywowac albo cos ok 200zl za CD biorac pod uwage ze jest to zabezpieczone Starforcem3 za ktorym nie przepadam i wazy 282mb to jak dla mnie cena zbyt wysoka za poprawienie kilku bledow + 1 samolot SU25T icon_smile3.gif

A namierzyc mozna bardzo latwo. Kazdy samolot wspolczesny ma tryb radaru aktywny i pasywny. Aktywny to taki w ktorym patelnia podswietla cel i wtedy oczywiscie np. Berioza da znac ze ktosc cie namierza i jaki jest to rodzaj wiazki (z ziemi, czy to jest wyrzutnia rakier malego, sredniego czy duzego zasiegu, z powiietrza oraz z jakiego kierunku) oczywiscie namierzajac aktywnie masz wiekszy zasieg i gorzej wiazke zerwac ale wtedy ty sie tez ujawniasz, najczesciej uzywane w trybie BVR. Mozna tez namierzyc pasywnie czyli dalmierzem laserowym albo mowiac mniej fachowo optyka. Zasieg mniejszy, latwiej zerwac czy zgubic wiazke np. za gora ale ofiara nie bedzie swiadoma tego ze ty sie czaisz na jej 6. Wtedy tylko podlatujesz i autoryzacji stzralu odpalasz jedna R60 za pacjentem ;]

Fani symulacji to dosc to waskie grono w porowaniu z rzesza fanow gier FPP dlatego tez trzeba powiekszyc kosztem niestety tych pierwszych. Tak tez zrobil Oleg bo wiadomo zarobic chce szkoda tylko ze w taki sposob. A ze nie ma konkurencji to nie musi walczyc i robi co mu sie podoba.

Ps. Aha co do samego odrzutu to powiem ci ze im blizej srodka osi samolotu masz uzbrojenie tym bardziej celny jestes. Piloci FW190 A wyciagali zewnetrzne dzialka i zostawiali wewnetrzne i Kmy na silniku bo to byla wystarczajaca sila ognia. W dodatku strzelalo sie od 100-150m w dol tzn. im blizej tym lepiej. Dzialek 30mm typu MK108 sie nie uzywalo bo byly awaryjne (efekt komina gdzie luska stawala w pionie i blokowalazamek stad strzelalo sie tylko lecac na wprost bron boze w skrecie gdy dzialalo przeciazenie) pozatym zasieg marny i traf z tego mysliwiec. Bron tylko na bombowce. Wiec lepiej bylo miec mniejszy kaliber a rownie skuteczny - 20mm bezawaryjny, prawda?. A np. taki Jak9K z 45mm armata po locie nadawal sie a zlom. Jak mawia moj przyjaciel "Samolot to skomplikowane urzadzenie w ktorym jest sie co spier....ic" icon_biggrin3.gif

83.16.88.* napisał:
KosiMazaki gratuluje (i zazdroszcze) duzej wiedzy... cool.gif

Lock On z tego co widze, to tylko wspolczesnosc, ja narazie przerabiam IIWW. Mialem stycznosc z kilkoma produkcjami takimi jak falcon 4.0, Flanker, ale nigdy nie zaglebialem sie w nie bardziej.
A co powiecie na warbirds ? Ja w sumie od tego zaczynalem przygode z lataniem, ale teraz calkowicie przenosze sie na il'a. Mam jeszcze gdzies warbirds3, ktorego nigdy nie testowalem, wiec nawet nie wiem co soba reprezentuje.
Co do bob'a 2 to takze czekam na ta pozycje.
Zrobil sie maly ot, ale chyba nikt nie bedzie mial nam za zle. ;]


82.139.15.* napisał:
ath
Ja jestem taaaaki malutki ale dzieki za uznanie icon_smile3.gif

Falcon 4.0 (zarowno ten stary jaki i Allied Force) to przyklad tego co mozna zrobic z leciwa gierka jak jest ona Opensourcem. najlepszy sim na poznanie procedur i obslugi awioniki F16. Spokojnie mozna wziacmanual prawdziwej F16 cos ok. 900 stron i krok po kroku sprawdzac. Znam takie osoby co tak sie bawia. graficznie troszke odstaje ale to nie jest najwazniejsze. Absolutny must have dla fana F16tki ;]

Warbirds podobnie EAW fajne leciwe ale wciaz zyje. Ogromny + za ilosc maszyn w powietrzu i teatry dzialan. Warbird3 troszke ladniejsze ale niestety platne icon_sad2.gif Jak ktos lubi polecam http://web.targetrabaul.com dobrze zapowiadajaca sie podobna gierka.

Ja rowniez czekam na BoB2 od Ola jestem ciekaw w ktorym kierunku pojdzie pozatym gier o podobnej tematyce jak na lekarstwo wiec kazda trzeba sie cieszyc.

A co do OT to faktycznie, ja go zaczalem za co przepraszam na swoja obrone mam jedynie to ze wciaz krecimy sie wokol Sturmovika i simow icon_razz.gif

Aha na rozluznienie dzielo mojego kumpla z http://acn.waw.pl/sturm/ForgottenNoobs.swf icon_smile3.gif (swoisty manifest na to co zrobil Olo ze Sturmovikiem).

Enjoy icon_smile3.gif

193.174.120.* napisał:
KosiMazaki
Primo: lol co za post! Ja rowniez, jak kamerad ath, jestem pod duzym wrazeniem Twojej wiedzy i skromnosci (jesli Ty mowisz, ze "taaaki maly" jestes to nie wiem co ja mam w takim razie o sobie sadzic sleep.gif ') Dzieki za wykladzik. Naprawde przyjemnie sie czytalo. Przynajmniej teraz juz wiem, ze Il2 nie jest taki realistyczny jak mi sie wydawalo unsure.gif

Po drugie primo rolleyes.gif : Dzieki za linka do tego forum. Troche sie doksztalce. Udzielac sie tam jednak raczej nie bede, bo jesli tam wszyscy podobny do twojego poziom reprezentuja, to tylko z siebie glupka zrobie blink.gif

Po trzecie primo: Jesli, jak piszesz, rok czasu poswieciles na opanowanie (do perfekcji jak mniemam) jednego samolotu to wyrazy uznania za konsekwencje i pasje!
Ja osobiscie mam mieszane zdanie co do samolotow Fw190. Z jednej strony dobre osiagi, ale zawsze przerazal mnie ten kokpit na 2/3 ekranu. Ladujac, nie widzialem totalnie niczego...

82.139.15.* napisał:
Ja tez za wiele nie wiedzialem (glownie ogolne info) ale wpadlem w takie towarzystwo wlasnie na tym forum ze sila rzeczy zaczalem lykac te wiadomosci.

A co do kokpitu Foki to dla przykladu masz tu http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/63110913/m/60110323/p/1 do dyskusji (to jest chyba czwarta na ten temat, duzo rysunkow, filmow, zdjec i linkow chociaz duzo tez juz nie dziala) na temat widoku jak przez REVI FW190 w Sturmoviku. Otoz Olo dal ciala z tym i glowe zle umiescil, za nisko przez co nic nie widac ale oczywoscie olal dowody itp. Normalnie grochem o sciane. Pozatym fotel pilota w FW190 byl regulowany. Jedyny patent na poprawienie widocznosci to SHIFT+F1 wtedy celownika nie widzisz (w niemickich samolotach byl troszke z boku stad taki patent) ale widzisz wiekszy obszar. Jak zobaczysz wroga i chcesz rpzycelowac to znowu SHIFT+F1 i masz juz celownik centralnie.

Pociesze Cie ze w Spitach widok byl jeszcze gorszy podczas ladowania z racji silnika rzedowego a w BF109 dochodzil jeszcze motyw z waskim podwoziem i miedzy smiglem a trawa bylo tylko 7cm wiec musiales ladowac na "trzy" (czyli wszystkie 3 kolka jednoczesnie dotykaja ziemi) bo inaczej mogles stracic smiglo icon_razz.gif.

83.28.68.* napisał:
Witajcie !
Chcialbym troche ponazekac na sytuacje ktora ma miejsce na HL . Chodzi mi o serwer tarego ilka. Gdzie sie podziali ludzie z 303 ?? Pamietam czasy gdy regularnie tam przesiedywal SZPAK , SKOK , TEES. Z nimi to sie latalo .Gdzie jesl Loku , Mayster. Wtedy to byly bitki . Klimat nieziemski . Nawet znienawidzeni icon_razz2.gif bracia ze wschodu tez gdzies pouciekali . Zostal tylko jeden wierny Serz . Qrcze z polskich graczy ktorzy tam lataja to chyba tylko L** ma klase (nie obrazajac nikogo) . Czy wszyscy juz graja FB-PF ?? Zapomnieli o korzeniach. Przeciez to sturmowik jest jedyny niepowtarzalny . A moze przyszla pora na nowe pokolenie ??

ps . Ach jak milo powspominac dawne bitwy gdzie ciagle sie dostawalo w dupe od najlepszych laugh.gif

82.139.15.* napisał:
Stary IL2 niestety umarł śmiercią naturalną głównie za sprawą braku Wirtualnych Frontów, jednak czasami się ekipa zbierze i latają. Niemniej nie jest to już tak jak kiedyś icon_smile3.gif

83.16.88.* napisał:
Wyszedl nowy paczyk do FB oznaczony numerkiem 4.02m
http://www.pacific-fighters.com/en/updates.php



83.16.225.* napisał:
Witam.
Pisze bo mam problem i prosze doswiadczonych kolego o pomoc bo nie wiem juz co robic mur.gif ... Otoz pare dni temu kupilem pierwszego IŁ'a w Vobisie (20zl). Gra jest w wersji 1.2. Problem polega na tym ze nie mam efektow pokroju dym, smugi po pociskach, nie ma lusek sypiacych sie z dzialek, nie ma wybuchow podczas trafianai w cel z dzialek, nie leca te drobniutkie elemety z samolotow jak sie do nich strzela tylko odpajaja elemety jak juz dostanie swoje, nie mam efektu dymu przy zadnej sytuacji... Ogolnie strasznie sie glupio gra. Myslalem ze to wina mojego systemu, sterow lub innej rzeczy ale zainstalowalem demko i tam wszystko chodzi bez zerzutu a na tych samych, fabrycznych ustawieniach pelna gra juz posiada wyzej wymienione fazy mur.gif ... Prosze bardzo o pomoc bo nie mam juz pojecia co to moze byc !!! Z gory dzieki i pozdrawiam.

82.139.14.* napisał:
Sprobuj zainstalować grę z domyślną ścieżką:

C:/Ubisoft/Sturmovik....czy jakoś tak.

213.17.233.* napisał:
Witam! MAM problem z Forgotten Battles jak chce go odpalic do wyskakuje bląd ze biblioteka rts.dll nie jest poprawnym obrazem windows NT... chcialem podmienic ten plik ale nie mam dostepu do iinego egzemplarza choćby pirata:( wiec jak by ktos mogl mi pomóc i wyslal na meila ten plik rts.dll to bede bardzo wdzieczny ja mam polską wersje gry jak cos..BARDZO PEOSZE O POMOC.. moj adres: leomessivp.pl..HELP ME:(

83.16.88.* napisał:
Nowy paczyk 4.03. ;]

http://gamershell.com/news/27975.html

A tutaj spis zmian:
http://www.pacific-fighters.com/en/updates.php

ps. calkiem przyjemny paczyk ;]

83.16.88.* napisał:
Kilkanascie dni i juz kolejny paczyk -> http://www.pacific-fighters.com/en/updates.php

CYTAT

Implemented work arounds for some ATI & NVIDIA drivers bugs.
Fixed a bug with Mosquito damage modeling.
Patched up a hole in the Mosquito cockpit.
Reversed the gear indicator light in the Do-335 cockpit
Fire extinguishers added to the Mosquito.
Corrected some bomber formation AI.

New ship – PAM (Hungarian)





83.27.251.* napisał:
Może ktoś wie skąd wziąć spolszczenie do FB??

82.139.15.* napisał:

Może ktoś wie skąd wziąć spolszczenie do FB??



Wejdź do katalogu głównego gry. Otwórz plik conf.ini i znajdź zakładkę [RTS] i wpisz
locale=pl

Powinno pomóc.

83.27.251.* napisał:
Niestety nie pomogło.

82.139.15.* napisał:
To może napisz o jakiej wersji gry mówimy?

83.27.214.* napisał:
Mowa tu o IL-2 Sturmovik Forgotten Battles 1.22

83.27.202.* napisał:
Może jakoś się obejde bez spolszczenia, ale powiedzcie chociaż co jaki klawisz oznacza oraz jak sie startuje i ląduje.

83.16.88.* napisał:

Może jakoś się obejde bez spolszczenia, ale powiedzcie chociaż co jaki klawisz oznacza oraz jak sie startuje i ląduje.


Nie znasz podstaw a chcesz grac w ta gre... ? icon_confused2.gif
Uruchomienie silnika - E, ciag - przepustnica (zakladam, ze grasz na joy'u, przepustnica to takie cos, co sie rusza w gore i w dol), poderwanie samolotu - joy do siebie.
Jesli nie rozumiesz niektorych opcji to polecam slownik, albo ling.pl.


Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 10.33 | SQL: 1 | Uptime: 511 days, 13:32 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl