Temat
optymalizacja gier
80.50.139.* napisał:
właśnie testowałem dwie rózne gry..Chaser i Postal 2 i moje wnioski.Dlaczemu gra Chaser ma piękną grafike duzo szczegółow i chodzi pięknie a Postal 2 ma grafike jak kupka i działa jak by chciała a nie mogła?Chyba panowie dali ciała z engine i optymalizacją.To sie dotyczy wielu innych gier na PC.62.148.75.* napisał:
nie tylko na PC, raz jak zobaczylem gierke ktora sie tnie na PS2 to myslalem ze paden ze smiechu
80.50.139.* napisał:
na PS2 widzialem jak Vice City sie tnie...żałosne81.190.16.* napisał:
na kompa jak się jakaś gra tnie, to można jeszcze przecierpieć lub też jak ktoś ma kasę może zapobieć temu "szarpaniu" (dokupić ramu, zmienić proca/grafe, itp...); ale jak się gra tnie na konsoli to już przesada , z tego co wiem to niczego niemożna dokupić czy też zmienić w konsoli aby zapobiec temu problemowibtw wkońcu gry są robione pod konsole a nie naodwrót (btw z kompami jest naodwrót)
217.96.208.* napisał:
Jedynym winowajca sa tutaj developerzy, a nie autorzy gier.Z drugiej strony jakby tworcy chcieli aby ich gra byla idealna to robiliby je 5 lat, a nie rok (jak kaze wydawca).
217.97.137.* napisał:
No niestety wydawcy gonią - jak ma być gra wydana na "Gwiazdkę" to tak ma być.A później wychodzą takie kwiatki.
Nie to, że im się nie chce - po prostu nie mają czasu na optymalizację.
Pamiętam Drivera 2 na PSone. Załosne.
Chociaż trafiają się wyjątki - chociażby ostatnio Vice City.
Chwała Rockstar'owi
80.55.198.* napisał:
dlatego hl2 bedzie rodzynkiem bo robią go prawie 5 lat
80.50.141.* napisał:
ale wiesz...może połowe tego czasu spędzą na jedzeniu MC Donalda przed kompem i piciu kawy
217.96.208.* napisał:
5 lat robili rowniez Unreal 1. Hicior ze hej213.76.113.* napisał:
Max Payne też robili dłuuuugo i wyszła cool giera213.77.219.* napisał:
miejmy nadzieje ze Doom 3 nie da ciala i bedzie zaaaajebisty!194.242.39.* napisał:
Unreal 2 awek też długo robili i co wyszło pamiętamyPodobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.72 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 20:39 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl