heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 16 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Battlefield 2142


83.19.143.* napisał:

http://games.tiscali.cz/images/news/bf2142vid.jpg" target="_new">User posted image

jedynie to że rozgrywka będzie się toczyć w przyszłości icon_smile3.gif

217.99.145.* napisał:
Już widze Battlefield 1411 z rycerzami mieczami i łucznikami :]]
Pojazdy beda - konie, katapulty itd.

A tak powarznie... nie widze przyszlosci, dla BF w przyszlosci; chyba ze w przyszłosci sie coś zmieni. (kocham takie zdania:wink:)

83.31.234.* napisał:
Ja poprosze, zeby panowie tworcy sie szarpneli i kupili licencje uniwersum Battletecha. Same plusy: dobrze opisana i ciekawa historia i masa dokladnie opisanego sprzetu - od broni piechoty, poprzez pojazdy naziemne i latajace, az po nawet 100-tonowe Mechy icon_smile3.gif

Do tego sporo roznych ciekawych taktyk, jakie mozna zastosowac - np. zakladanie ladunkow wybuchowych na nogi mecha.

81.190.133.* napisał:

Już widze Battlefield 1411 z rycerzami mieczami i łucznikami :]]
Pojazdy beda - konie, katapulty itd.

blink.gif O tak, to byłaby wspaniała gra.Ciekawe czemu nikt do tej pory na to nie wpadł? Może podeslij im swój pomysł i coś z tego będzie icon_biggrin3.gif

83.17.48.* napisał:
ja bym wolał zeby sie akcja toczyła w świecie terminatorów, mechy sa takie mangowe, jeszcze brakuje ludzików z wielkimi oczyma

83.31.234.* napisał:
Ten ze screena mi sie podoba - brak typowej mangowosci (czyli kolorowa czlekopodobna maszyna), za to taki troche battletechowy styl (czyli mobilna platforma z uzbrojeniem).

83.20.229.* napisał:
Zgiń, przepadnij 2142.
Ja poproszę o jakieś realistyczne jednostki icon_biggrin3.gif

83.145.176.* napisał:
Może i fajne bedzie ale ja i tak pewnie bede wolał grać w UT2k7 na ONS. icon_biggrin3.gif

84.10.223.* napisał:
boshe czego to nie wymysla by troche kasy zarobic.. osobiscie nie lubie takich "futurystycznych" gier icon_wink2.gif

83.29.46.* napisał:
Zepsują całą idee Battlefielda... Troche za daleko w przód wybiegli no ale zobaczymy...

80.51.47.* napisał:

Zepsują całą idee Battlefielda... Troche za daleko w przód wybiegli no ale zobaczymy...

Idei to oni nie zepsuli bo zasady to będą chyba te same...tylko te czasy :/. Chyba trochę się boimy tej przyszłości icon_wink2.gif.
Zresztą Dice samo pod sobą dołek wykopało bo o ile byli z czasem "do tyłu" to było wiadomo że można zawsze iść "do przodu" (aż do teraźniejszości) ale skoro BF2 jest w "naszych" czasach to gdzie mogą iść?? Albo "w przyszłość" albo "w przeszłość" a że pewnie ludzie wolą strzelać teraz z M4 i Kałacha (bo mogą, mają grę która im na to pozwala) to za bardzo nie będzie ich już ciągło do np. Battlefielda w czasach I Wojny Światowej i pierwszych "czołgów" oraz ciachania się bagnetami. Nie wiem czy na nowym wyjdą dużo lepiej, czas pokaże...A tak BTW: To czy to jest w ogóle zupełnie nowa gra robiona przez nich, czy tylko jakiś mod? A może to jakiś Fan-mod? Pytam bo tak naprawdę to nie słyszałem o takim projekcie jak BF 2142 icon_wink2.gif.
BTW2: Ktoś zapodał pomysł zrobienia gry w czasach Średniowiecza. IMO to w formie jaką prezentuje BF nie przejdzie. Raz że żeby poczuć się częścią wielkiej bitwy trzeba stanąć u boku ZDYSCYPLINOWANYCH (a zawsze jakieś, za przeproszeniem, ciołki się znajdą którzy zamiast grać robią trzodę) towarzyszy i to najlepiej licznych (ponad setka po jednej stronie...nie wyobrażam sobie tego, teraz można grać w 64 osoby na jednym serwie a gdzie tu do np. 200), i walki musiałby się toczyć w "tłoku" bo przecież nie "tłukli" się stojąc 3 km od siebie tylko "ramie w ramię"...który komp uciągnie 200 chłopa na jednym ekaranie (albo cięcia w enginie albo czterordzeniówki i quad-SLI icon_wink2.gif ). No i miałby to być FPP?? Już to widzę, walki na miecze przypominające to co widzimy teraz gdy dwóch kolesi próbuje się pozabijać nożami (raczej komicznie to wygląda icon_wink2.gif ) chociaż gdyby postacie były cięższe (zbroje ważą) i nie można by było skakać, oraz gdyby dodać jakieś bloki i kilka rodzai cięć.... Albo gdyby był to TPP to może coś i by się dało wykombinować ale nie jestem pewien...no i czy to byłby dalej Battlefield?...

83.31.188.* napisał:
Hurtowe pranie w klimatach sredniowiecza raczej nie przejdzie... za duzo rzeczy trzebaby uwzglednic, zeby gra miala rece i nogi - a wtedy blizej jej bedzie strategii czy symulacji niz radosnej naparzanki.

Ot, chocby: formacje, mozliwosc nastawiania broni drzewcowej na szarze kawalerii, pogoda (chyba, ze pojdziemy na duze uproszczenia i zalozymy piekne slonce na kazdej mapie), skutecznosc roznych rodzajow broni przeciw roznym pancerzom itp.
No i ta skala: 32 osoby na strone to zdecydowanie za malo (formacje beda po 5-6 osob), minimum to setka, zeby to jakos wygladalo. I zostaje wspomniany juz przez TrueVanDal problem dyscypliny. Nie wierze, ze znajdzie sie stu przypadkowych gosci, ktorzy beda wykonywac rozkazy jednego, trzymac formacje itd.

Najwczesniejszy konflikt, jaki sie jescze nadaje to IMHO I Wojna Swiatowa. Sa wszystkie elementy znane z serii BF (piechota, gniazda KM, czolgi, samoloty, artyleria), nie ma juz potrzeby trzymania sztywnego rygoru (innymi slowy mozna "robic trzode" icon_wink2.gif ) i mozna zrobic w miare ciekawe mapki.

Inne konflikty, jakie mozna jeszcze wykorzystac to:
- Mandzuria 1938 - ZSRR vs Japonia
- Korea ok. 1952 - USA+Korea Pld vs Korea Pln przy cichym poparciu ZSRR i Chin
- Indochiny 19?? (chyba lata szescdziesiate) - Francuzi dostaja po tylku

To chyba tyle z tych bardziej znanych.

83.5.115.* napisał:
Taaak.. i będzie tak jak dziś wyzysk kasy.

Wpierw gra za 150zł która wymaga od sprzętu wiele mocy
Potem jeden dodatek, rozszerzenie 1, rozszerzenie 2 itp...

Podrodze oczywiście masa bugów, błędów, możliwych game-expoitów i innych cydów...

82.160.102.* napisał:
costi - to są dobre pomysły pod warunkiem, że to byłyby darmowe mody
inaczej tego nie widze
przecież to wydawanie pieniedzy na zmiene tekstur, modeli itd.
kosmetyczne zmiany, pewnie dodadzą jakiś drobiazg i okrzykną to rewolucją wśród sieciowych FPSów
zrobili dobrą serię, ale trzeba wiedzieć kiedy przestać

83.31.242.* napisał:
Niestety wydawcy nie znaja slowa "przestac" icon_confused2.gif

Najlepszym rozwiazaniem (bo na darmowego moda nie licze) byloby zrobienie czegos na ksztalt Battlefield: World At War (tytul zmyslilem), ktory zawieralby sprzet z lat 50., 60., 70. i 80. i mapki przedstawiajace rozne konflikty tego okresu (oprocz wyzej wspomnianych jest jeszcze Wojna Szesciodniowa, wojna w Egipcie, Afganistan i Falklandy). Takie zalatanie dziury miedzy Druga Wojna a ultranowoczesnym BF2.

83.20.181.* napisał:
No i plotki stają się powoli faktem, jest już trailer z Battlefield 2142. To nie dla mnie - maniaka realizmu w grach icon_wink2.gif

http://gamershell.com/download_13007.shtml

83.11.154.* napisał:
Mnie też te klimaty jakoś nie przekonują , ale zobaczymy może to będzie hit , demko pokaże

80.55.175.* napisał:
Czemu nie wiezycie w mody??
Na BF1942 bylo kilka zajefanych darmowych modow
Z drugiej wojny swiatowej mozna bylo przeniesc sie w czasy:
1 wojny swiatowej
Wietnamu
Zatoki perskiej

83.5.109.* napisał:
obserwując wydawnictwa EA można dojść do wniosku: robią grę, która wydaje się super oraz ma wiele nowych perspektyw - przykład taki bf2. Ludzie się napalają, jest wiele chwalebnych recenzji, a po dłuższej grze co się okazuje? Błedy, niedoróbki, chamstwo na serwerach oraz polityka EA - mody, dodatki itp oczywiście płatne. Na chwilę obecną mamy niedokończonego BF2 a o następnej wersji już głośno... ale w końcu to kolejne źródło kasy - komercha zżera wszystko

83.11.166.* napisał:
Oj nie przesadzajmy mimo pewnych błędów BF2 to dla mnie i tak najlepsza gra MP w historii w którą ciupie już od 10 miesięcy i nadal sprawia mi to przyjemność , a polityka jak polityka wiadomo wszystko się rozchodzi o kasę , skoro jest popyt to EA robi wszystko żeby to wykorzystać i wyssać z tego jak najwięcej.

195.92.67.* napisał:

Hurtowe pranie w klimatach sredniowiecza raczej nie przejdzie... za duzo rzeczy trzebaby uwzglednic, zeby gra miala rece i nogi - a wtedy blizej jej bedzie strategii czy symulacji niz radosnej naparzanki.

Ot, chocby: formacje, mozliwosc nastawiania broni drzewcowej na szarze kawalerii, pogoda (chyba, ze pojdziemy na duze uproszczenia i zalozymy piekne slonce na kazdej mapie), skutecznosc roznych rodzajow broni przeciw roznym pancerzom itp.
No i ta skala: 32 osoby na strone to zdecydowanie za malo (formacje beda po 5-6 osob), minimum to setka, zeby to jakos wygladalo. I zostaje wspomniany juz przez TrueVanDal problem dyscypliny. Nie wierze, ze znajdzie sie stu przypadkowych gosci, ktorzy beda wykonywac rozkazy jednego, trzymac formacje itd.


piszesz tak jakbyś myślał że z momentem zakończenia średniowiecza oficjalnie przestano używać formacji, słońce czy jego brak przestało miec wpływ na pole walki i oficjalnie pozwolono na rozgrywanie konfliktów w 32 osobowym składzie:). tymczasem to nie do końca tak, bf42 bfv czy bf2 to gry idące na pewne uproszczenia, zapewniam cię że kwestia skuteczności konkretnego rodzaju broni versus różnym rodzajom pancerzy jest we współczesnych czasach o wiele bardziej ważna niż 600 lat temu, chociażby z tego powodu że zarówno rodzajów broni jak i opancerzenia jest nieporównywalnie więcej. imo bf: średniowiecze byłby bardzo ciekawy, kto nie wierzy niech odpali moda battlefield: pirates do bf42:)

83.5.225.* napisał:

obserwując wydawnictwa EA można dojść do wniosku: robią grę, która wydaje się super oraz ma wiele nowych perspektyw - przykład taki bf2. Ludzie się napalają, jest wiele chwalebnych recenzji, a po dłuższej grze co się okazuje? Błedy, niedoróbki, chamstwo na serwerach oraz polityka EA - mody, dodatki itp oczywiście płatne. Na chwilę obecną mamy niedokończonego BF2 a o następnej wersji już głośno... ale w końcu to kolejne źródło kasy - komercha zżera wszystko



No zwlaszcza te chamstwo na serwerach to produkt made in EA icon_lol.gif



81.190.153.* napisał:
Najlepiej to niech panowie z EA zrobią BF w którym to będzie kampania wrześniowa,później partyzantka i powstanie Warszawskie xD

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.19 | SQL: 1 | Uptime: 503 days, 11:58 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl