heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 19 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure


194.126.164.* napisał:
IPB Image

producent: The Collective
wydawca: Atari/Infogrames
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: gry akcji / TPP
przygodowe
Data Premiery:
Świat: 14 lutego 2006
Polska: kwiecień 2006
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+
| cena: 99,90 PLN

http://www.atari.com/gettingup/

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure to tytuł łączący w sobie charakterystyczne elementy kilku gatunków: przygodowej gry akcji, bijatyki, a także skradanki (produkcji typu „stealth”). Całość sygnowana jest imieniem i nazwiskiem Marca Ecko - projektanta i artysty, który stoi m.in. za szeregiem popularnych obecnie wśród młodych ludzi marek odzieżowych. Ów jegomość stworzył zarówno koncepcję gry, jak i przygotował jej scenariusz, a także bardzo mocno angażował się w proces tworzenia programu.
Akcja opisywanej pozycji osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości, w mieście o nazwie New Radius, gdzie graffiti zostało całkowicie zakazane, a artyści malujący podobne dzieła trafiają do więzienia. Graczom przypada rola niejakiego Trane'a - początkującego grafficiarza, który posiada siłę, umiejętności i wolę walki, żeby stać najlepszym twórcą w swoim fachu. Droga do osiągnięcia tego celu nie jest jednak usłana różami. Podczas rozgrywki osobom siedzącym przed komputerami przyjdzie walczyć z innymi pretendentami do tytułu „najlepszego”, jak również ze skorumpowanym burmistrzem miasta oraz ekipą Civil Conduct Keepers (CCK), zajmującą się usuwaniem graffiti z ulic. Fabuła Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure stara się odpowiedzieć na pytanie: „co by się stało, gdyby graffiti mogło zmienić świat?”. Uliczne malowidła stają się symbolem wyraźnego sprzeciwu przeciwko wprowadzonemu w New Radius zakazowi i ostatecznie prowadzą do wybuchu rebelii, na której czele staje Trane, skierowanej przeciwko rządzącym tyranom.
Twórcy oddali tutaj do przejścia 20 rozbudowanych poziomów, które rozgrywają się w 11 zróżnicowanych, miejskich środowiskach. Podczas zmagań, gracze mogą praktycznie dowolnie ozdabiać swoje otoczenie poprzez namalowanie graffiti. W tym celu przydaje się specjalny system intuicji Trane'a, który pozwala mu zlokalizować kluczowe miejsca do pozostawienia po sobie malowidła. W sumie, dostępnych jest ponad 50 tagów (graffiti), za których przygotowanie odpowiadają znani artyści z całego świata (Cope 2, FUTURA, OBEY: Shepard Fairey, Seen, Smith i T-kid - występują oni również jako postacie w grze). Tagi można podzielić na kilka rodzajów (malowane „z ręki”, a więc za pomocą samych farb oraz malowane „z szablonów”, czyli poprzez przykładanie do ściany wcześniej wykonanego wzoru i pokrycie wolnych obszarów farbą, a także tworzone przy użyciu pędzla oraz farby akrylowej). Oczywiście nie wszystkie graffiti możemy tworzyć w grze od samego początku. Trane stopniowo rozwija swoje umiejętności i uczy się malowania coraz to lepszych obrazów. W czasie rozgrywki niejednokrotnie przyjdzie graczom zmierzyć się z rozmaitymi przeciwnikami. System walki rozwiązano bardzo przyzwoicie. Rywali możemy uderzać szeregiem ciosów (noga, ręka), a także stosować kilka chwytów czy rzutów.
Za przygotowanie Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure odpowiadają pracownicy studia developerskiego The Collective (twórcy takich produkcji jak m.in. Buffy: The Vampyre Slayer, Indiana Jones and the Emperor's Tomb oraz Star Wars Episode III: Revenge of the Sith). Oprawę wizualną gry wykonano w pełnym trójwymiarze (dopracowane modele postaci czy animacje ich ruchów), kolejne wydarzenia (gracze działają głównie w nocy) prezentowane są zaś z perspektywy trzeciej osoby (widok TPP). Partie wokalne dla głównego bohatera programu nagrał zachodni wokalista hip-hopowy, Talib Kweli.

IPB ImageIPB ImageIPB Image

jesli premiera faktycznie jutro,to swietnie!

83.22.119.* napisał:
Jesli droga prowadzaca do celu nie bedzie z gory ustalona, bedzie trzeba glowkowac, i bedzie mozna wlasne grafity wrzucic/stworzyc w grze, to byc moze gra bedzie warta uwagi icon_wink2.gif

83.29.18.* napisał:
Żeby tylko dobrze zrobiona była, to mozna bedzie i pograć icon_wink3.gif

Ale strone to mają po.. Nawet się załadować nie chce. Jedynie główna str.

62.21.56.* napisał:
No zapowiada się coś ciekawego... muszę zagrać w demko, jak tylko wyjdzie, żeby się zorientować, czy będzie taka, jak oczekuję. Jeśli będzie dobra, to od razu lecę do sklepu icon_smile2.gif Swoją drogą mogliby malowanie grafów rozwiązać jakoś w stylu Jet Set Radio na DC.

81.168.228.* napisał:
Grall ktos w fulla bo od wczoraj jest dostepny


87.207.134.* napisał:
pewnie ze ktos gral , bardzo przyjemna gra , sekwencje walk sa dobrze zrobione taggowanie murow tez , troche trudne na poczatku , ale mozna sie przyzwyczaic , kamera czasami dziwnie , cos co mnie zaskoczylo w tej grze to to ze od cholery przeklinaja , soundtrack tez jest dobry , no moze nie dla ludzi ktorzy nie sluchaja hh , a dla tych co sluchaja to mobb deep - survival of the fittest , shook ones part II , who shot ya biggiego itp , niestety nie ma opcji do grafy i najwyzsza rodzielczosc to 1024x768 , tylko to da sie ustawic :/

194.126.164.* napisał:
skoro juz grales to podaj moze jakies zrzuty icon_biggrin3.gif

83.22.202.* napisał:
zagrałem to chwilkę z rana i muszę powiedzieć, że nic specjalnego jak dla mnie...
gra jest średnia, nie odstrasza, ale przynajmniej mnie nie potrafi zatrzymać na dłużej
jak pojawi się w rozsądnej cenie to fani tych klimatów raczej powinni po nią sięgnąć
screenów nie wrzucam bo mi się nie chcę icon_razz3.gif a po za tym nie za bardzo jest co pokazywać, do tego tak jak wspomniał tek9 - rozdziałka miażdży icon_biggrin3.gif

83.29.26.* napisał:
A mi tam rozdziałka nie będzie przeszkadzać, bo i tak zawsze taką mam.
Jak zakupie dzisiaj to zdam relacje icon_wink3.gif

217.96.185.* napisał:
Szkoda,ze nie ma wiekszej rozdzialki,ale jesli Tek9 (najwiekszy krytyk icon_biggrin3.gif) twierdzi,ze gra jest dobra,to zapewne jest dobra wiec zobaczymy co nam prezentuje ten tytul,ale to dopiero wieczorkiem bo teraz jestem w pracy a wieczorkiem najwazniejsza rzecz na swiecie - LOST 2x14 icon_smile3.gif

193.238.200.* napisał:
zalety:
ciekawy pomysl, klimat, duzo mozliwosci tagowania ;p i ciekawe bijatyki

minusy:
max rozdz. 1024x768, sterowanie i kamera

213.134.173.* napisał:
Powiedzcie mi dlaczego jak grę wydaje Atari to musi ona być w jakimś stopniu spaprana ??? mur.gif

Świetny "podziemny" klimacik, widowiskowe walki wręcz, mnóstwo smarowania po ścianach, świetna muza, w miarę dobra grafa i kamery...

a wszystko to zepsute przez brak podstawowej rzeczy w grach komputerowych, czyli możliwości własnego ustawienia klawiszologii... Dlaczego muszę grać WSADem, dlaczego do diabła posiadacze zwykłej myszki bez dodatkowych przycisków muszą pożegnać się z grą, dlaczego maxymalna rozdzielczość wynosi 1024x ???

Zawsze dużo graczy narzeka na poziom konwersji z konsol, że to złe że tamto, tymczasem mogę śmiało powiedzieć że "Getting Up" to niestety najgorsza i najbardziej "chamska" konwersja z konsol. Wielka, naprawdę wielka szkoda...

Gra została usunięta z dysku...

Koniec...

87.207.134.* napisał:

Powiedzcie mi dlaczego jak grę wydaje Atari to musi ona być w jakimś stopniu spaprana ??? mur.gif

Świetny "podziemny" klimacik, widowiskowe walki wręcz, mnóstwo smarowania po ścianach, świetna muza, w miarę dobra grafa i kamery...

a wszystko to zepsute przez brak podstawowej rzeczy w grach komputerowych, czyli możliwości własnego ustawienia klawiszologii... Dlaczego muszę grać WSADem, dlaczego do diabła posiadacze zwykłej myszki bez dodatkowych przycisków muszą pożegnać się z grą, dlaczego maxymalna rozdzielczość wynosi 1024x ???

Zawsze dużo graczy narzeka na poziom konwersji z konsol, że to złe że tamto, tymczasem mogę śmiało powiedzieć że "Getting Up" to niestety najgorsza i najbardziej "chamska" konwersja z konsol. Wielka, naprawdę wielka szkoda...

Gra została usunięta z dysku...

Koniec...


bo to kolejna gra z edycji bez pada nie podchodzic icon_smile3.gif

213.199.194.* napisał:
gra nie jest taka tragiczna !!! tylko z tym sterowaniem zawalili, mam pada ale nie wiem jak go skonfigurowac pod swoje wymagania, wie ktos moze jak pada skonfigurowac??

83.22.221.* napisał:
nie wiem co chcecie od sterowania i jakie macie pady, ale ja mam pada od PS2 i gra się wyśmienicie!

213.199.194.* napisał:

nie wiem co chcecie od sterowania i jakie macie pady, ale ja mam pada od PS2 i gra się wyśmienicie!


ja tez mam pada od ps2 ale standardowy config nie zabardzo mi odpowiada, wiesz moze jak skonfigurowac przyciski na padzie??

193.238.200.* napisał:
ciekawy bug ujrzaly me oczy, jak przez przypadek wpadlem (hmm jakby to okreslic) przy scianie ;oooo

http://img455.imageshack.us/my.php?image=marcbug1kb.jpg

83.28.72.* napisał:
moze ktos juz jakas solucje wyczail po polsku/angielsku? ;]

83.22.202.* napisał:

ciekawy bug ujrzaly me oczy, jak przez przypadek wpadlem (hmm jakby to okreslic) przy scianie ;oooo
[/url]

nie Ty jedyny, na początku gry w pierwszej misji "zaczepiłem" nogą policjanta icon_lol.gif i wdałem sie w bijatykę, policjant oddał mi i wpadłem po za planszę, biegałem sobie tam gdzie teoretycznie nie miałem wstępu cool.gif

213.199.194.* napisał:
przydalby sie jakis patch (mod) ktory pozwoli na zmiane configu

62.179.95.* napisał:

To pomoze ktoś czy nie?? Jak u innych to wyglada ?? Naciskam tab i na prawo od spray to jest D+E , a A+Q nie hula . Co robic ??


Identyczny mam problem tez czce pomocy mur.gif


83.5.66.* napisał:
INSTALL ---> WIELKIE DNO ---> UNINSTALL

Dziękuję, pograłem 20 minut, większego śmiecia nie widziałem. Jet Set Radio na Dreamcasta wymiatał, a to jakieś tępe i kulawe.

83.16.51.* napisał:
INSTALL ---> ZAJEBISTA GRA ---> ZOSTAJE NA KOMPIE

Jedyny minus przynajmniej u mnie jak trzymam tab to w prawo moge a w lewo nie.

80.53.163.* napisał:
Jutro podepne pada - pozycze od kumpla blue boxa 3 i podepne pada od ps2 , sie obada icon_smile3.gif.

80.53.163.* napisał:
Oki nic nie trzeba sie meczyc pada podpielem i tak samo jest. Trzeba walnac grafa na ciezarowce , potem na dole ciezarowki graf i nalepka tez na dole ciezarowki na tych klapach icon_smile3.gif. Objective completed i dopiero lancuch mozna przeciac icon_smile3.gif. To nie bug w grze icon_smile3.gif. Posta wywalilem z obelgami na Atari icon_smile3.gif .

83.28.23.* napisał:
heh to tylko ja na razie jestem na 3 kropce 1 podkropce misja gabe's hood? ;s

80.53.163.* napisał:
nie icon_smile3.gif

213.227.67.* napisał:
o co chodzi przy jeździe pociągiem? (akt 2 misja 3) walnąłem 4 wrzuty i nic :-/ chyba że chodzi o to żeby się 3 razy ztagować...

83.16.51.* napisał:
Trzeba 6 tych dużych grafiti zrobić żeby przejść a ja nie moge zdążyć nawet ze skonczeniem 5. HELP

213.227.67.* napisał:
6 dużych? łooooo.... no to trza się będzie sprężyć

83.28.6.* napisał:
glupoty piszecie i z angielskim chyba na bakier jestescie ;p, obowiazkowe sa 3 wrzuty na kazdym z przedzialow obojetnie po ktorej stronie, pozostale 3 sa dodatkowe.

80.53.163.* napisał:
eee..yyy ja mam ta gre na telefonie, nawet wciąga. Nie zamieszczę screenów, bo nie wiem jak.

213.227.67.* napisał:
heh na telefonie? ;p chyba se załatwie na mojego cx75

80.53.163.* napisał:
wyglada dokładnie jak na tej stronie

http://www.gettingupmobile.com/

zobacz screenshots

62.179.95.* napisał:
W Akcie 1 misja 4 dry.gif co trzeba zrobic z ta kamera i drzwiami co jest tam napisane 3 rolls up blink.gif prosze o odpowiedz. Nawet zatagowalem 3 grafy Vanr ale zostal ten przy kamerze jak ja zniszczyc lub cos mad.gif

83.19.212.* napisał:
Pytanie do porn*
Co zrobiłeś w Akcie 2 misji 3 to znaczy ile zrobiłeś tagów, były małe czy duże, po której stronie i w którym miejscu wagonu???

Edit:Już nie trzeba przeszłem sam.

213.227.67.* napisał:
czarny:
musisz walnąć wrzuta tak żeby cię kamera ani inni ludzie nie zobaczyli (to jest koło takiej szkoły tak?)

62.179.95.* napisał:

czarny:
musisz walnąć wrzuta tak żeby cię kamera ani inni ludzie nie zobaczyli (to jest koło takiej szkoły tak?)


Nie zrozumialem o co ci chodzi huh.gif Ta misja jest po tym jak go pobili. A zaczyna sie filmikiem z TV. I tego grafa co jest przy kamerze nie chce tagowac nawet jak kamera sie obroci dry.gif

213.227.67.* napisał:
zapodaj screenem będzie łatwiej

BTW już jestem w połowie gry icon_biggrin3.gif znaczy się tak misję za połową icon_biggrin3.gif

62.179.95.* napisał:
Dobra udalo sie cool.gif poprostu nie moglem otworzyc drzwi bo trzeba bylo zrobic te grafy w odp. kolejnosci mad.gif
Ale udalo sie icon_wink3.gif i przeszedlem icon_biggrin3.gif

83.28.76.* napisał:
Bio jak zrobiles 1 misje z 3 kropki? Naparzales sie z tymi policjantami, czy jakos ich omijales? Poza tym jak wejsc na ten budenk obok ktorego stoi ten policyjny tarnsporter?

213.227.67.* napisał:
hmmm chodzi o ten hotel? to obok tego transportera masz kraty. jak wyżej popatrzysz to zauwżysz, że na jednych nie ma drutu kolczastego... tam się właśnie wspinasz :] i dalej to chyba będziesz wiedział icon_biggrin3.gif

83.19.212.* napisał:
Ja nie moge przejść akt 5 misja 1

213.227.67.* napisał:
daj screena i co tam jest :] mi ostatnie 2 akty zostały icon_biggrin3.gif

83.19.212.* napisał:
1.Nie pomożesz mi bo ja wiem co trzeba zrobić tylko ta misja jest cholernie trudna to jest ta co rysuje się takie super wielkie grafiti i musze być szybszy od gościa.

2.Są dwie rzecz które mogą mi pomóc, nazywają się kody i trajner.

3.Ale ja nie chce kodów ani trajnera bo chce przejść uczciwie, ale jak ktoś poda to sobie stworze drugi profil i na nim będę ich używał.

83.28.68.* napisał:
Solucji jeszcze nie znalazlem, za to kody juz sa ;]
Jak by ktos byl zainteresowany to na PW moge wyslac.

213.227.67.* napisał:
a propos tej misji... za 3 razem ją przeszedłem... aż taka trudna to ona nie jest... wystarczy trochę mózgu użyć... (gra właściwie skończona icon_biggrin3.gif )

213.227.67.* napisał:
grę skończyłem :] dość długa :] a na końcu trzeba się pomęczyć :] zna ktoś sposób na wyciągnięcie wrzutów z gry?(pliki znalzłem ale co zrobić z rozszerzeniem st ????)

83.28.9.* napisał:
to moze sie pochwalisz jak zrobic ta misje z malowaniem tego duzego grafu, szybciej od tego 2 kolesia? ;]

62.179.95.* napisał:

Jak mam przejsc przez te kraty blink.gif to jest AKT 3 misja 1 icon_biggrin3.gif prosze o pomoc
Ps. wykonalem wszystkie grafy po tej stronie, a zadnej dziury w kratach nie ma

213.227.67.* napisał:
czarny666:
nie możesz przez nie przechodzić :] po drugiej stronie jest wejście po rurce czy coś takiego
porn*
jedziesz PPM,em i uważasz na dripy. nie musisz bardzo dokłądnie kłaść farby :]

62.179.95.* napisał:
No szybko odpowiedziane icon_biggrin3.gif ale jeszcze przed odp. udalo mi sie przejsc dalej. Ale pozniej sa te CCK i mam ich zabic powoli czy tagowac i nie zwarac na nich uwagi icon_confused2.gif

83.28.34.* napisał:
czarny, jak Ci wygodniej, ja sie troche z nimi klepalem troche uciekalem, lipa tylko byla troche pod koniec jak trzeba bylo hotel pomazac a oni twardo ostrzal robili, ale da sie przejsc.

Bio wszystko ladnie pieknie, tez na to wpadlem, tyle tylko ze nie moge go wybrac ;]

213.227.67.* napisał:
hehehe za 3 podejściem poszło :] powiedziełbym, że po tym grafie przez 3/4 misje będzie w miarę łatwo potem będzie trudniej icon_biggrin3.gif

62.121.105.* napisał:
hehe oki, ja sie mecze z ostatnia misje...za gnoma waclawa nie wiem jak ta zdzire wypchnac za barierke icon_smile3.gif

213.227.67.* napisał:
musisz się z nią lać przy barierce. ona sama cię wyrzuci ;p

194.126.164.* napisał:
pytanko:
gdzie jest folder z save'ami?

213.227.67.* napisał:
nie wiem ;p grzebałem troche po folderach i nie znalazłem...

nie wiem ;p grzebałem troche po folderach i nie znalazłem...

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.04 | SQL: 1 | Uptime: 90 days, 9:50 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl