Temat
Roboblitz
83.16.88.* napisał:
CYTAT
Released by Naked Sky Entertainment, this is the demo for RoboBlitz. RoboBlitz is a fast-paced action game featuring puzzle-solving and unique physics based weapons. Players blast through levels with high-intensity action as Blitz, a multi-talented robot. This game is running on the powerful Unreal 3 Engine.
http://www.fileplanet.com/159419/150000/fileinfo/RoboBlitz-Demo-%5bUnreal-3.0-Engine
83.16.82.* napisał:
CYTAT
RoboHordes™
© 2005
Naked Sky Entertainment, Inc.
-------------------------------
Readme v1 - 10 April 2005
Note: For best viewing, enable "Word Wrap".
Contents:
1. System Requirements
2. DirectX and Compatibility
3. Controls
4. Support
5. Trademarks and Copyrights
-------------------------------
1. System Requirements
-------------------------------
Operating System
Windows® XP SP2
Processor
Genuine Intel® Processor (3GHz+) supporting Hyper-Threading Technology
(Intel® Dual-Core Processor supporting Hyper-Threading Technology recommended)
Memory
512 MB RAM
(1 GB recommended)
Hard Disk Space
762 MB Free
Video
NVIDIA® GeForce™ 6200 or better
ATI® Radeon™ 9800 or better
Sound
Windows® XP-compatible 16-bit sound card
DirectX®
DirectX® version 9.0c or higher
© 2005
Naked Sky Entertainment, Inc.
-------------------------------
Readme v1 - 10 April 2005
Note: For best viewing, enable "Word Wrap".
Contents:
1. System Requirements
2. DirectX and Compatibility
3. Controls
4. Support
5. Trademarks and Copyrights
-------------------------------
1. System Requirements
-------------------------------
Operating System
Windows® XP SP2
Processor
Genuine Intel® Processor (3GHz+) supporting Hyper-Threading Technology
(Intel® Dual-Core Processor supporting Hyper-Threading Technology recommended)
Memory
512 MB RAM
(1 GB recommended)
Hard Disk Space
762 MB Free
Video
NVIDIA® GeForce™ 6200 or better
ATI® Radeon™ 9800 or better
Sound
Windows® XP-compatible 16-bit sound card
DirectX®
DirectX® version 9.0c or higher
83.70.181.* napisał:
CYTAT
Processor
Genuine Intel Processor (3GHz+) supporting Hyper-Threading Technology
(Intel Dual-Core Processor supporting Hyper-Threading Technology recommended)
to sa wymagania MINIMALNE??
212.244.24.* napisał:
Tak i przy okazji tylko na Intelu to rusza83.70.181.* napisał:
no AMD nie ma HT wiec to chyba dosc logicznejednym slowem zaczyna sie podzial na gry na Intela i AMD? paranoja
ciekawe czy w wersji finalnej dopuszcza "przynajmniej" 64bitowe AMDki
a recommended jest Intel EE? dwujajowy? dzizus
195.24.26.* napisał:
jednym slowem zaczyna sie podzial na gry na Intela i AMD? paranoja
ztcw demko swoje zrodlo mialo na developerskiej stronce intela i stamtad wycieklo do netu. tak wiec zadna tragedia
CYTAT
a recommended jest Intel EE? dwujajowy? dzizus
no w sumie na dzien dzisiejszy jedyny procek dwurdzeniowy z HT
83.23.103.* napisał:
A nikt nie ma Intela i nie moze sprawdzic tego demka? Cos nie wierze.83.30.221.* napisał:
nie chce nic mowic ale AMD64 ma HT83.16.88.* napisał:
nie chce nic mowic ale AMD64 ma HT
Ale nie chodzi o hypertransport tylko hyperthreading (podzial na 2 procesory).
80.53.183.* napisał:
Ktoś z X2 mógłby to przetestować, nawet nie chce mi sie wierzyc, ze to nie pojdzie na AMD212.109.132.* napisał:
Ktoś z X2 mógłby to przetestować, nawet nie chce mi sie wierzyc, ze to nie pojdzie na AMD
engine jest podobno w spejcalnej wersji na kilka watków ...
musi tam duzo liczyc fduzo fizy .. postacie nie maja animacje a ich ruchy sa liczone na podstawie fizyki ...
tyle wynalazlem i wyczytalem ...
u mnie bynajmniej nie dziala
83.23.96.* napisał:
Ktoś z X2 mógłby to przetestować, nawet nie chce mi sie wierzyc, ze to nie pojdzie na AMD
nic. po instalacji jest jakis test, pojawia sie blad, i uninstall...
81.190.152.* napisał:
Mam INTEL-a. W końcu może na coś się przyda Tylko net 128 pogarsza sprawę. DEMKA nie załatwie, więc kupa83.16.82.* napisał:
Weź się w garść i ściągnij to [ciach!]o158.75.213.* napisał:
Od strony wizualnej na moim kompie (#2) szalu nie robi. Poza ustawieniami dotyczacymi rozdzielczosci i cieniowania nie ma zadnych innych odpowiedzialnych za wyglad. Z drugiej strony mozliwe, ze wiekszosc opcji nie jest w moim przypadku dostepna bo sprzet juz nie najnowszy Demko dziala z predkoscia okolo 10fps i w zasadzie prezetnuje tylko fizyke z UE3 (latajace wszedzie kuleczni, odlamki itp).85.128.125.* napisał:
Uruchomiło się na c1.7GHz, a na a64 nie chce? Świat stanął na głowie83.23.103.* napisał:
Zapodaj screeny.83.16.88.* napisał:
nic. po instalacji jest jakis test, pojawia sie blad, i uninstall...
No wlasnie... http://img.photobucket.com/albums/v313/DUCKINGSWAN1/yarg.jpg
Dzieje sie tak z racji tego, ze nie wykrywa intela, czy co ?
A tutaj screeny:
http://www.gamershell.com/pc/robohordes/screenshots.html?id=6
http://img233.imageshack.us/img233/6638/scary3lu.jpg
edit
Pozatym ja to sie uruchomilo na celku jak on nie ma HT ?
edit2
Troche info z netu:
CYTAT(hslab.pl)
NVIDIA Corporation poinformowała dzisiaj, że RoboBlitz, nowa gra firmy Naked Sky Entertainment opracowywana będzie przy wykorzystaniu technologii SLI. Posłuży ona także do zaprezentowania tej gry na targach E3. Gra RoboBlitz, opracowywana przy użyciu zmodyfikowanych engine’ów: graficznego Unreal Engine 3 i fizycznego Novodex, zoptymalizowana została tak, by w jak największym stopniu wykorzystać technologię NVIDIA SLI i moc dwurdzeniowego procesora IntelŽ PentiumŽ Extreme Edition, czyli kluczowych czynników dla rozwoju gier następnej generacji. Demo gry RoboBlitz obejrzeć można na targach E3 na stoisku firmy NVIDIA (346).
„Technologia NVIDIA SLI i dwurdzeniowe procesory firmy Intel pozwalają graczom na uruchamianie gier w wyższej rozdzielczości i osiąganie wysokiej wydajności, która nie spada podczas dostarczających niezwykłych wrażeń interaktywnych symulacji fizyki” powiedział Dave Taylor, producent gry RoboBlitz.
RoboBlitz to szybka gra polegająca na walkach robotów, zawierająca zaawansowaną technologię symulacji i sterowania robotami, opartą na współczesnych dokonaniach w tej dziedzinie. Jest ona jedną z pierwszych gier wykorzystujących możliwość projektowania skomplikowanych fizycznych interakcji w środowisku dla wielu graczy, zawartą w Unreal Engine 3.
“Posługując się Unreal Engine 3, firmie Naked Sky udało się opracować grę w znacznym stopniu wykorzystującą mechanizmy fizyki, przy czym żadna z animacji nie była tworzona ręcznie”, powiedział Bill Rehbock z firmy NVIDIA. „Używając najnowocześniejszych technologii, w tym SLI i przetwarzania wielowątkowego, Naked Sky stworzyło grę, której prezentacja na E3 jest z pewnością jedną z najciekawszych”.
Technologia NVIDIA SLI podwaja wydajność przetwarzania grafiki i umożliwia firmie Naked Sky oraz innym producentom gier dalsze poszerzanie granic wolności tworzenia. Producenci tacy jak Epic i Naked Sky, wykorzystujący jako swoją główną platformę produkcyjną technologię NVIDIA SLI wraz z chipsetami nForce™4 SLI, mogą przy zastosowaniu Unreal Engine 3 osiągnąć nawet 70-procentowy wzrost wydajności. Zatem firmy opracowujące gry na licencjonowanym Unreal Engine 3 najczęściej korzystają z technologii NVIDIA SLI.
O firmie Naked Sky Entertainment
Naked Sky Entertainment to niezależny producent gier następnej generacji z siedzibą w Los Angeles. W bieżącym roku, podczas imprez Intel Developer Forum oraz Game Developer Conference firma zaprezentowała w pełni grywalne demo gry opartej na Unreal Engine 3 i wykorzystującej zaawansowane mechanizmy fizyczne. Tworzący Naked Sky Entertainment absolwenci MIT (Massachusetts Institute of Technology) i wielokrotnie nagradzani artyści z Hollywood specjalizują się w tworzeniu gier przeznaczonych dla konsoli i komputerów następnej generacji. Więcej informacji można znaleźć w internetowej witrynie firmy pod adresem www.nakedsky.com.
212.76.33.* napisał:
Na kompie jaki mam w podpisie da rade grać spokojnie na 1024x768 przy wyższych sie już tnie. Pozatym jeżeli rzeczywiście toczenie się "kulek" po krzywej powierzchni, ich podskakiwanie itp. jest zrobione tylko i wyłącznie na fizycznych algorytmach, a nie na animacjach, to można być pełnym podziwu.158.75.213.* napisał:
Pozatym ja to sie uruchomilo na celku jak on nie ma HT ?
Nie mam pojecia jak. Zainstalowalo sie bez wiekszego problemu, odpalilem i dzialalo. Wyglada na to, ze wymagania, ktore podane sa w Readme sa zalecanymi. Wygladalo podobnie jak u ciebie na screenie, ale bylo nieco mniej ostre (pewnie rozdzielczosc, w ktorej gralem czyli 800x600 miala z tym cos do czynienia).
84.201.213.* napisał:
nie chce nic mowic ale AMD64 ma HT
nie ma, nie chodzi tu o Hyper Transport Technology tylko o Hyper Threading, czyli teoretycznie 2 proce w jednym
83.70.181.* napisał:
nie ma, nie chodzi tu o Hyper Transport Technology tylko o Hyper Threading, czyli teoretycznie 2 proce w jednym
i najzabawniejsze jest to, ze przynajmniej w programach graficznych (3D Max, Corel Painter) to NAPRAWDE dziala. wzrost wydajnosci w porownaniu do Bartona taktowanego 2200MHz na Pentium z HT 2.8GHz (mam taki w pracy) wyniosl od 150 do ponad 300% (roznica w czasie renderowania tej samej sceny)
na dwujajecznym ktorego mam w domu roznica jest jeszcze wieksza - ciekaw jestem jak to by wygladalo w przypadku dwujajecznego Pentium EE - tam sa dwa rdzenie i kazdy ma HT, czyli teoretycznie dostepne sa 4 procki
ale to tak na marginesie.
zarzuci ktos screeny wrzucone jako zalaczniki na serwer Tweaka? bom ciekaw jak to wyglada a tylko do Tweaka mam dostep
81.190.198.* napisał:
ale idotyzm, tym producentom to już na mózg padło, niedługo będą robić gry wyłącznie na dyski maxtora albo wiatraki revoltekaa tak na marginesie ath ma ładny avatar
83.16.82.* napisał:
luisamraczej seagate bo maxtor powoli przestaje istnieć ;(
83.70.181.* napisał:
a tak na marginesie ath ma ładny avatar
podepne sie pod tego OT - zerknij jaka Grupa
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.23 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:09 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl