heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 29 marca 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Farcry 2?


80.55.254.* napisał:
http://hardwired.hu/dl.php?id=3697&dl=1

Filmik zwala z nów szczególnie jak ciężarówka rozwala domek:)

80.48.127.* napisał:
far cry 1+ nowe efekty , ale mam nadzieje że wymagania bedą znośne , podoba mi się że bedzie dynamiczna zmiana pory dnia fajnie jakby jeszcze zmieniały się warunki atmosferyczne

217.113.239.* napisał:
Aha, mnie znowu te cienie gniotą. Super to wygląda, ale znowu sobie poczekamy. Spokojnie 7800 pociągnie.

83.16.35.* napisał:
No ten domek niezle sie rozwala.
Boje sie tylko, ze ta gra bedzie znacznie gorsza od jedynki icon_sad2.gif

81.168.132.* napisał:
Tak tylko podobno ten engine ma zadebiutować po premierze Directx 10.0 więc dopiero następna generacja kart to uciągnie. http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?s=&threadid=338667

80.48.127.* napisał:

na tym forum to tylko takie przypuszczenia , obecne karty spokojnie uciagną engine nie licząc soft shadows

83.16.88.* napisał:


Jak juz ta gra wyjdzie, to 7800 bedzie w komputerach biurowych (jako karta zintegrowana : P ).

A co do filmiku to trzyma poziom jedynki.

83.25.8.* napisał:
Dla mnie kapitalne....

Czekam aż ktoś wreszcie wpadnie na pomysł stworzenia gry na podstawie "Parku Jurajskiego"....ten silnik by można by tam wykorzystać icon_smile3.gif...ale to tylko marzenia...

co nie zmienia faktu że coby nie wyszło będzie kapitalnie wyglądać icon_razz.gif

62.69.192.* napisał:
zajebiste , az mnie naszlo zeby se sciagnac "jedynke" jeszcze w to nie gralem , az sie dziwie icon_smile3.gif

83.23.49.* napisał:
jezeli wciągnie tak jak 1 to ;*
grafika, jak juz nas crytek przyzwyczaił powala :>

83.23.38.* napisał:
czyzby pogromca Unreal Engine 3?

80.48.127.* napisał:
no chyba nie widziałeś trailerów unreal 3 dlatego tak mówisz

83.26.254.* napisał:
ta tylko chcem wam przypomiec ze ten silniczek ma byc juz wykorzystywany w PS3 [;

83.28.120.* napisał:
tego mi brakowalo w far crayu; ruszajacy sie krzakow podczas skradania, jeszcze mi brakuje min i jakis pulapek co mozna by do drzewa przyczepic icon_smile3.gif

62.69.192.* napisał:
takie zeczy byly w SOF2 w dzungli icon_smile3.gif

tzn bylo mozna sie w nie w[ciach!]lic lub je rozbrajac, ale podladac to niestety nie :/

81.168.215.* napisał:
Miazga... widzieliscie te cienie? Widzieliscie?! icon_wink2.gif
Robi sie konkurencja dla U3 engina ;] i bardzo dobrze!
Mam nadzieje ze karta ktora uciagnie U3 da sobie rowniez rade z tym cackiem... nie licze w tym momencie na 7800 ;] Przeciez jeszcze rok chyba zostal co nie:>

83.25.8.* napisał:
icon_smile3.gif...

mi to lepiej wygląda niż ue3 (nie bijcie! icon_smile3.gif )...

a co go pociągnie ??...za rok - jakiś pewnie następca Fudo icon_razz.gif...

choć myślę że Cell+RSX dadzą temu radę...

Nie ma ktoś czasem dalszej części tego filmiku ??...na końcu ktoś pyta "What you think ??"...chciałbym usłyszeć odpowiedzi icon_biggrin3.gif

217.113.239.* napisał:
Dalej to ludzi doskoczyli do PC skad to bylo puszczane żeby go ukraść :>

62.69.192.* napisał:
ale normalnie filmik wymiata, ogladalem se go kilka krotnie i nie moge sie napatrzec, najlepsza jest fizyka roslinek icon_smile3.gif i ogolnie wszystko icon_razz3.gif tylko siezarowka sie brzydko pali zonk.gif

146.27.122.* napisał:



To byłoby boskie rolleyes.gif Zmierzyć się z raptorami albo T-Rexem icon_wink3.gif
Albo zostać rozerwanym na strzępy.

83.26.254.* napisał:



KING KONG [; chyab slyszeliscie o tym <:

83.25.8.* napisał:
eee...przerośnięty małpiszon mnie nie kręci icon_smile3.gif...

ale Velociraptory....ehhh ludzieee...od Trespassera chyba żadnej giery o tym nie było icon_sad2.gif...(no jeszcze mod do FC)...

jeeeny obejrzałem ten filmik jeszcze raz...wolne przestrzenie roxują...

81.219.224.* napisał:
Te cienie wygladaja przepieknie icon_smile3.gif I do tego ta fizyka jak gosciu poruszyl roslinke. Kapitalnie to wyglada. Zbierac na nowe karty graficzne!! icon_smile3.gif



80.55.254.* napisał:


http://www.windows-tweaks.info/PDC_2005/Day_4_Keynote_Crytek.avi rolleyes.gif

engine jest wypaśny i na pewno Crytek nie ma się czego wstydzić. wg. mnie jest porównywalny lub może będzie nawet lepszy od UE3.0

217.113.231.* napisał:


Chyba nie widziałeś tej pozycji
http://games.tiscali.cz/search/index.asp?sekce=0&nadpis=1&co=king+kong

A sikniczek piękny.


193.238.200.* napisał:
no no...tylko ciekawe, zalecane pewnie bedzie 7800gtx lub x1800 i pewnie ze 2GB ramu ;oo

83.18.89.* napisał:
Ja nie moge icon_razz2.gif Kurde, pamietam jak kieeeeeedys malo z krzesla nie spadlem jak zobaczylem Unreala (do dzisiaj ta gra jest dlamnie niedoscignionym idealem), byla wspaniala, nie ulega watpliwosci. Wtedy zadalem sobie pytanie, czy mozna zrobic lepsza grafe icon_smile3.gif Jak sie pozniej okazalo mozna icon_wink3.gif Ale to co robia tera to sie w moim poteznym umysle juz nie miesci icon_smile3.gif W pewnym momencie (i wlasnie nie wiem w ktorym) nastapil wielki skok w jakosci gier. Tylko kiedy, dlaczego i jaka to byla gra, nie moge sobie przypomniec. Chyba jak wprowadzono sprzetowe wspomaganie dla PS i VS. A giera, ktora byla przelomem to chyba MaxPayne, ale on znowu nie uzywal PS. huh.gif Kurde, jeszcze musze pomyslec icon_biggrin3.gif

Takie moje przemyslenia, po obejrzeniu tego filmiku icon_smile3.gif

62.233.163.* napisał:
Przelomem to imho byl wlasnie farCry. Chyba pierwsza gra, w ktorej polaczono fizyke (calkiem niezla, te beczki turlajace sie po zboczach gor etc), dynamiczne cienie, wszystkie bajery DX9 + naprawde wciagajaca fabule i niezla inteligencje wrogow (komandosi w dzungli potrafili niezle dac w kosc). Wczesniej nie bylo takiej pozycji, ktora tak zgrabnie wykozystalaby wszystkie z wymienionych przeze mnie mozliwosci.

83.18.89.* napisał:
Tak wogole to dlamnie przelomem byl wlasnie wspomniany przezemnie Unreal. Tam wrogowie tez byli baaardzo sprytni. Do tego muza (wybitna) zmieniala sie w zaleznosci od akcji na ekranie. Wielkie przestrzenie itp. itd. Wiadomo, ze nie bylo takich bajerow jak dzisiaj, ale to byly czasy VooDoo 2 icon_wink3.gif

EDIT:

A tak wogole to sorki za OT icon_razz2.gif

83.26.235.* napisał:
uau xD

217.96.185.* napisał:
Ajajajaj.Tak jak jedynka zachwycila niemal wszystkim tak dwojka zrobi to samo,ale 2x lepiej.Najbardziej oczywiscie podobal mi sie motyw z ciezarowka.Zeby obliczyc taka fizyke to chyba trza bedzie wciagnac ta karte od fizyki a proc ram i grafa mysle ze spokojnie wy wystarczy.

83.25.21.* napisał:
nie no...

myślę że sprzęt Sulaco powinien dać radę takiej grze...a my - my składajmy na nowy sprzęt...

Mnie najbardziej rozwaliły otwarte przestrzenie...zasięg wzroku pewnie ok 2-4 km icon_biggrin3.gif

81.168.228.* napisał:

Ja tam uwazam ze mi pojdzie w przyzwoitych detalach.Grafika nie jest powalajaca ale zajebista.Jednak bardziej mnie martwi fizyka,ze bedziw wymagala poteznego proca,jednak mysle ze moj mi w pelni wystarczy

83.16.36.* napisał:
Ja uważam, że mój sprzęt + 1,5GB RAM dałby rady, gdybym miał PPU. No i zasilacz... ze 400W. PPU to podstawa. Podejżewam, że niedługo debiutujący DX9.0L będzie miał wsparcie właśnie dla PPU (wchodzi na rynek pod koniec tego roku).

81.219.224.* napisał:
A ja na bank bede mial pokaz slajdow na tym... procku..

212.182.102.* napisał:
Opad szczeny po obejrzeniu filmika, najbardziej podoba mi sie ten motyw z ciężarówką przejeżdzającą przez barak (dobra fiza). Bedzie o czym pomarzyć rolleyes.gif

80.55.254.* napisał:


hahaha żebyście sie nie zdziwili gra wyjdzie pewnie najwcześniej w 2007r. a w tedy to wasze kompy będą low low low low low endowe. więc co wy piszecie za głupoty. fear wam zwalnia a wygląda kiepsko w porównaniu do tego tech dema!!!

81.190.39.* napisał:
Wyglada to rewelacyjnie. Wreszcie jakies nowe rozwiazania. Karta PPU moze zrobic z grami to co 3dfx kiedys;) Nie moge sie doczekac na jakis symulator jazdy z wykorzystaniem PPU.
hydro2 a ty znowu ciagle o swoim sprzecie w kazdym temacie:/ ble

83.25.17.* napisał:
w 2007 roku to A4000/2GB/6800 będzie w biurowych pc (jak nie w komórkach icon_smile3.gif )

będziemy tak przez 2 lata gdybać ??...

może CryTek nas czymś zaskoczy ??...

195.117.119.* napisał:
od stworzenia silnika, do powstania gry jest jeszcze bardzo dluga droga. Zwroccie uwage, ze zaprezentowano nam to co chcieli tworcy. Skad wiecie, ze silnik jest taki rewelacyjny? Pokazano pare elementow, czegos co sie bardzo dobrze zapowiada. Obawiam sie, ze przy tak zlozonym przedsiewzieciu crytek nieuniknie wielu bugów. Oczywiście mam nadzieję, że wyeliminują ich tak wiele, jak tylko się da.

81.168.228.* napisał:

Co o moim sprzecie?Napisalem ogolnie,ze gra nie bedzie miala takich wymagan wysokich jakbysmy mysleli,pozatym obojetnie kiedy wyjdzie to i taqk kazdy z tego forum zmieni sprzet by mu poszla wiec o czym my tu mowimy - kazdy !!! (no powiedzmy 90% osob z dzialu gry i karty graficzne)

83.16.36.* napisał:

Uważam, że PPU, które w liczeniu m.in. fizyki jest mniej więcej 1000x szybsze od średniego P4 czy A64, da stosownego kopa każdemu kompowi.

150.254.51.* napisał:
no calkiem calkiem to wyglada, jezeli premiera ma byc 2007 to o sprzecie dyskusja jest poprostu bezsensu. Przeciez 2 lata w tej branzy to przepasc. Pamietam jak poraz pierwszy zobaczylem screeny i potem nagranie z gry w HL2 to tez sie martwilem o swoj sprzet, jak juz byla HL2 mozna bylo spokojnie pograc, wiec bez obaw ludziska....

217.96.185.* napisał:

Wlasnie o to mi chodzi.Jak wyjdzie FC2 to bedziecie sie martwili czy Wam pojdzie gra z grafika najnowszego filmu Final Fantasy bo Far Cry 2 kazdemu bedzie chodzil tak jak dzis jedynka icon_smile3.gif

83.24.99.* napisał:
Podzielam zdanie wielu osob ze prezentowana fizyka w tym filmiku bedzie wymagac super mocnego cpu albo ppu. poza tym nie wiadomo czy to bylo realtime czy tylko wideo. grafa niby wygladala jak w jedynce tylko miala dodane kilka efektow

83.16.178.* napisał:
Czy Wy aby nie przesadzacie? A64 w zupełności wystarczy nie mówiąc już o PPU. A co tam takiego wielkiego pokazali? Rozpadający się budynek? I to ma niby wymagac kosmicznej mocy? No nie przesadzajmy. Jak wychodził HL2 to też miał wymaga niewiadomo jakiego proca bo ta fizyka itp i co? Chodzi na zwykłych antkach 1,5GHz i kartach ze średniej półki (teraz już LOW END icon_razz2.gif ). To samo będzie z FC2. Myślicie, że zrobią grę tylko dla bogaczy na sprzęty High End? Napewno nie!!!

Ale martwi mnie tylko to, że zaczynają się chwalic. Pokazali filmiki, które zachęciły publikę, presja ze strony graczy będzie większa i wyczekiwanie na idealny tytuł. A jak założenia się nie spełnią to wszyscy się zawiodą i później każdy będzie psioczył, że to bubel itp. Mogli siedziec cicho tak jak przy jedynce. Wyszedł niespodziewanie i wedłóg mnie zrobił największą furorę. Tak szumnie zapowiadany HL2 już stracił na swojej urodzie nie wpomnę już o Doomie3 laugh.gif i kompletnej klapie. A miało byc tak pięknie. Ale czekam z Wami równie niecierpliwie icon_biggrin3.gif i życzę mu jak najlepiej bo to była dla mnie gra przełomowa po DN3D i Unrealu.

Pozdro rolleyes.gif

85.128.125.* napisał:
To jasne, że były to sceny z gameplay'u, żadne rendery ani video.

83.16.178.* napisał:
Nigdzie tak nie powiedziałem. Widac, że to z gry. Chodzi mi o to, że nie powinni robic szumu zanim nie ukończą gry. Zobaczcie na stalkera. Boja sie wydac bubla i odkładaja premiere. A ludzi zaczyna to nudzic. icon_confused2.gif

81.168.228.* napisał:
niektórzy z was przesadzaja .. to jest w sumie zwykly farcry.. rozbudowali tylko cienie i te fizyke krzaków oraz dodano kilka ofektów swietlnych.. to nie ejst rewolucja.. to rozwiniecie engine'u ...

takie demo technologiczne na video .. :>

a ta ciezarówka wyglada w sumie bardzo podobnie jak te filmiki z prezentacji Ageia czy jak sie nazywala ta karta PPU

83.16.178.* napisał:
A ja tą fizykę krzaków widzę tak:

Normalnie działają wg. skryptów. Fizyka włącza się dopiero wtedy gdy jakiś inny obiekt je dotknie. Oszczędzają sporo mocy a efekt jest niezły. Ot problem fizyki już rozwiązałem. laugh.gif

83.16.35.* napisał:
Podniecamy sie grafika z FC2, a tymczasem gra ma wyjsc w 2007 roku (jak dobrze pojdzie), a w 2004 roku przy premierze 3dmark2005 byl on tworzony specjalnie zeby sprawdzic czy nam sprzet wystarczy do gier z 2006.
2006 za pasem, a gdzie tu grafika jak w 3dm05 ?
Pewnie w 2008 jeszcze takiej nie bedzie.

83.27.8.* napisał:
mnie sie podoba zmiana por dnia i volumetryczne chmurki;]
ogien tez fajnie zrobiony, krzaki w sumie takie mogly juz byc dawno.....
ciekawe czy bedzie mozna rozwalic jakies drzewko przy pomocy jakiegos mat wybuchowego - i nie mowie tu o granatach bo to byly lol.... probojcie granatem skosic jakas 10metrowa lipe.... tylko kora odejdzie huehehehe

62.141.247.* napisał:
Moim zdaniem fizyka zaprezentowana na filmiku absolutnie nie będzie wymagać PPU - nie widziałem w tym nic aż tak strasznie wymagającego.

Roślinność w grach to zwykły model z przeźroczystą teksturą, przez co można patrzeć między liściami.
W czym problem, aby model paproci był "ragdoll"?
Dziś na procu XP2000+ mogę wysadzić w powietrze 10 ludzi w HL2 i symulacja ragdolls wcale nie powoduje slide show.

Również fizyka rozwalającego się budynku nie wydaje mi się aż tak skomplikowana i wymagająca. O ile procek typu Xp2000+ może dostać zadyszki, to już taki Sempron 3200+ 64bit da radę icon_wink2.gif

Zmienna pogoda to już nieco inna bajka - nie mam pojęcia jaką technikę oświetlenia stosuje CryEngine, ani jak wygląda kompilacja map (jeśli w ogóle istnieje). Zobaczymy jak na naszych kompach będzie działać Half-Life 2: The Lost Coast. Chcę zwrócić uwagę, iż cała mapa The Lost Coast jest oświetlona _tylko_ jednym źródłem światła (słońce).

Cienie - myślę, że i z tym poradzi sobie karta typu Radeon 9800, gdyż wątpię, aby wykorzystano technikę znaną np. z Doom3. Na 100% działa tutaj sobie jakiś prosty shader 2.0 icon_wink2.gif

To chyba tyle mojego komentarza dot. CryEngine 2 - zobaczymy jak to wyjdzie w praniu icon_wink2.gif


ps - zastosowanie PPU w nowych grach intensywnie wykorzystujących fizykę nie będzie wyglądało tak, jak ma to miejsce np. z pixel shader 3.0, czyli nie będzie wymagać koniecznie do pracy hardware'owego wsparcia. Może to wyglądać tak, że bez PPU jednocześnie można rozwalić tylko jeden budynek (podczas tego zawieszona jest symulacja krzaczków), a z kartą PhysX na pokładzie będzie można jednocześnie wysadzić 3 budynki i fruwające cegły, opadając na liście drzew będą je realistycznie zaginać icon_razz.gif

83.16.178.* napisał:
Chcecie zobaczy prawdziwą fizykę??? icon_biggrin3.gif

To zobaczcie:

http://www.airtightgames.com/currentproject.html

PS. Link zapodany z komentarzy o PhysicX przez jednego z userów

FC2 z swoją fizyką się nie umywa! icon_razz2.gif

80.48.113.* napisał:
Kopara na ziemi icon_wink2.gif szykuje się rewolucja na miarę 3dfx ( mówie o PhysX icon_razz.gif ). Aż mi się łezka kręci jak sobie te czasy przypomnę, co to się wtedy działo....

83.16.35.* napisał:
To nie bedzie zadna rewolucja.
Po prostu bedzie to wchodzilo stopniowo w miare mozliwosci sprzetu i nawet nie spostrzezemy kiedy sie pojawi, a czasy HL2 bedziemy traktowac z przymruzeniem oka.

85.128.125.* napisał:
To będzie rewolucja i nie będzie "wchodzić" stopniowo- od tego jest PhysicX i jego niesłychane możliwości odciążenia cpu przy obliczeniach odpowiadających za fizykę.

Stopniowo to by wchodziło, gdyby developerzy bazowali tylko na rozwoju cpu. I mimo, że taki mój a64 4200+ do słabych nie należy, to "kopa" w postaci PhysicX chętnie mu sprawię.

62.141.247.* napisał:
Tia, żeby jeszcze te karty PhysX były tanie icon_confused2.gif

83.70.181.* napisał:


nie lepiej kupic nowego Xa albo PS3?
taniej wyjdzie przynajmniej a wydajnosc lepsza

217.96.185.* napisał:

W gry FPP (zwlaszcza w ta) nie wyobrazam sobie grac na padzie.Sa ludzie,ktorym to swietnie idzie,jednak to jednostki

81.185.82.* napisał:
tylko szanowni panstwo icon_smile3.gif ,nawet jesli ktos gdyba czy jego sprzet uciagnie czy nie nowy engine farcry, niech nie zapomina ze byl robiony juz pod shadery 4.0 ktore udostepnil microsoft razem z direct x 9L , tak wiec aby zobaczyc wszystko na maxa potrzebna jeszcze jest nowa karta z obsluga nowego directa ,zreszta pisalem juz o tym w jakims innym topicu na temat tego filmiku , co do ulepszonego directa microsoft po nacisku ze strony powaznych developerow postanowil udostepnic nowe shadery 4.0 ,ktore oczywiscie znajda sie w nowym windowsie vista ,jednak do directa 10 oprucz shadera 4.0 zostana dolaczone jeszcze inne na razie nie znane mi elementy

83.23.126.* napisał:



Ma wyjść coś ala na podobe!
W cda była zapowieć!

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 6.50 | SQL: 1 | Uptime: 327 days, 18:35 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl