heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots


194.146.128.* napisał:
Jedyne co wiem to ze gra powstaje na PS 3 icon_smile3.gif
za jakis czas zaglebie sie chyba w mgs kiedys gralem w to namietnie icon_wink2.gif na soniaku
niedlgo pewnie zabiore sie za 2 i 3 icon_biggrin3.gif
A http://www.gametrailers.com/player.php?id=7624&type=wmv filmik
Gra wg mnie zapowiada sie zajebiscie cool.gif
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7654&type=wmv(lepsza jakosc)

83.22.26.* napisał:
a gdzie tam masz grę
przecież to render, do zrobienia na PS2 mur.gif

80.53.7.* napisał:
Render to ty masz chyba ale na 2!! (Bez obrazy oczywiśćie)

Dla niedowiarków

http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/1UP/mgs4_kojima_realtime_demo_quick.zip

83.31.63.* napisał:
Zarówno MGS 2, 3 jak i pokazany na Tokyo Game Show MGS4 to gry w których wszystkie filmiki są liczone na enginie gry, a pozniej taka sama jakosc była utrymana w samej grze, pod tym względem Konami nigdy nie oszukiwało swoich fanów, juz na początku intra pojawia się napis FPS-Forgot Prerendered Stuff.

Na tych screenach w wysokiej rozdzielczosci wyraznie widać ze to realtime(jak widac na ponizszym sreenie textury nie mogą byc zbyt duze ,przy tak zlozonych obiektach i duzej scenie 512 mb ramu konsoli starcza tylko na textury w sredniej i niskiej rozdzielczosci, oczywiscie za pomocą multitexturowania i sztuczek z podmianą palety barw textur będzie mozna te braki trochę załagodzić, daleko oddalone obiekty nie muszą miec textur to tez jakas oszczędnosc na pamięci)

http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/img_3074907.html

83.23.204.* napisał:

Render to zrobił chyba ciebie mur.gif Normalnie same szału idzie zwinąć od takich wypowiedzi. Dobrze że gra wychodzi tylko na PS3.

84.10.105.* napisał:
laugh.gif ile fanboyi na niego naskoczylo laugh.gif , skoro to nie render tylko cutscenka na engine'nie gry , to gdzie sa screeny z normalnego gameplayu ?!? to pewnie jakies tech demo a ci goscie juz maja mokro w majtkach laugh.gif

83.31.63.* napisał:


nie ma jeszcze gameplayu jako takiego , gra jest we wczesnym stadium produkcji a to jest techniczna prezentacja tego jak ona będzie wyglądać

link do torrenta z tym trailerem (jakos tez słaba ale juz wersja nie z kamerki)

http://thepiratebay.org/details.php?id=3384694


84.10.105.* napisał:
to tylko tech demo , a tech dema sa zawsze napakowane graficznie efektami ktore nie zawsze znaduja zastosowanie w finalnej wersji ktora czesto zdaje sie odstawac od tego co bylo przedstawione na tech demo wiec nie wiem po co ta cala dyskusja skoro zaden
z was nie moze podac jednego argumentu na swoja korzysc

83.28.84.* napisał:


nie masz racji icon_smile3.gif pamietasz tech demo od Unreal 2 a pelna wersje?

84.10.105.* napisał:
nie widzialem tech demo u2 icon_razz.gif ale jakos niechce mi sie wierzyc ze taka animacja jak na tym trailerze bedzie w grze , ale pozyjemy zobaczymy , dopoki nie zobacze trailera z akcja ktora dzieje sie w grze to bede obstawal przy mojej opini icon_razz.gif

80.51.0.* napisał:


Na trailer patrzysz jak na Tech demo....Może i coś w tm jest z Tech demo bo na właściwy trailer jest po prostu za wcześnie ale ta prezentacja pokazuje aktualny "stan" silnika gry. Nie powstał on tylko po to żeby zakręcić ludziom w głowach ale powstał do konkretnego celu czyli napędzania gry. W scenkach takie jak ta rzeczywiście można odczuć wrażeni że gra nie może tak wyglądać (a raczej chodzić) bo to tylko zaskryptowane akcje więc na dobrą sprawę takie rzeczy jak fizyka i AI są raczej nie do zauważenia (bo fajnie że duża grupa ludków porusza się i to nawet mega naturalnie ale oni po prostu idą wytyczoną trasą i w określony sposób). Dla gracza bardziej "mówiący" jest filmik pokazujący gameplay a więc i AI oraz odwzorowanie praw fizyki. Trochę to tak jak z 3d smarkami, w 2003 i 2005 udział procesora jest znikomy bo scenki które widzimy są po prostu zaskryptowane. Dlatego wyniki tej samej karty na różnych prockach tam są prawie takie same. Ale jeżeli zagralibyśmy w grę z dużą ilością wrogów i bardzo zaawansowaną fizyką i wszystko musiałoby być obliczne "w locie" (zachowania strażników itp.) to komp z lepszym procem będzie lepszy bo lepie sobie z tym poradzi. Więc z jednej strony rozumiem powściągliwośc kolegi 730 a z drugiej myślę że nie ma co się martwić. PS3 ma Cella który (ponoć) jest taki wypas że hej icon_wink2.gif więc to nie powinien być problem (o ile SONY nie puszcza ściemy). A inna rzecz która mnie uspokaja to to że gre robi Hideo Kojima który przy okazji MGS 2 i 3 na PS2 pokazał sztukę programowania tej konsoli (różne sztuczki koderskie include icon_wink2.gif ) więc jak teraz pojawi się jakieś ograniczenie to zrobi grę tak żebyśmy nawet tego nie odczuli i/lub nie zauważyli. Można produkt dopieścić łatwiej bo robi ją na PS3 a każda PS3 jest drugiej równa (nie jak PC...jeden PC nie równa się drugiemu PC i przez to wile bugów i gorsze wykorzystanie sprzętu). Ale to tylko moje zdanie. Nara.

83.27.56.* napisał:
ojaaa screeny z MGS4 icon_biggrin3.gif zara chyba jajko zniose icon_biggrin3.gif


seria mgs jest po prostu genialna a mgs4 bedzie bardzo poważnym argumentem skłaniającym mnie do kupna ps3 :>

83.22.2.* napisał:

ciąg sanie głąbie
mam w domu PS2 i chwale ją. mam zamiar kupić PS3, ale jak widze wytryski spermy na widok scenek renderowanych które mogą mieć się nijak do samej gry to mnie szlag trafia, dlatego zwróciłem uwagę
wylej na siebie kubeł zimnej wody fanboyu konsolowy... mur.gif

80.53.7.* napisał:
Nie szajbe to macie wy ze wszystkimi tymi renderami całymi grafika zapewne bedzie jeszcze lepsza niz na tym trailerku ponieważ gra jest narazie w bardzo wczesnej produkcji a tak wogole to konsole sie zadza innymi prawami wiec nie ma co ich porównywać do PC!!

Filmik w dobrej jakośći

http://www.gametrailers.com/player.php?id=7654&type=wmv

I szczerze mówiac to jeżeli chodzi akurat o MGS'y to grafika przynajmniej dla mine ma 2 zedne znaczenie.

83.31.63.* napisał:
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=nowinki,10,22755

84.10.105.* napisał:


akurat w tym poscie pisalem o tym tech demo co bylo pokazywane na jakims tam pokazie a nie o trailerze icon_razz.gif szczerze mowiac to chetnie kupie ps3 pod warunkiem ze bedzie modowalna

83.16.81.* napisał:
http://www.gamespot.com/news/2005/09/18/news_6133820.html


Impressive PS3-dev-kit demo proves trailer's in-game authenticity; director reveals weapon customization system, game location, and more.

TOKYO--When it debuted at the 2005 Tokyo Game Show a few days ago, the Metal Gear Solid 4 trailer got a similar reception to the Killzone trailer at E3--almost universal awe. But when the initial shock wore off, the same question was raised by skeptics--was it a real-time demonstration of the PlayStation 3's in-game graphical power or a prerendered trailer?

To dispel any doubt, series director Hideo Kojima and artist Yoji Shinkawa held a stage event at Konami's TGS booth to prove that the visuals are indeed running in real time on the next-generation console. "This trailer isn't a CG or something that we've rendered on a high-spec PC," said Kojima "This is the real thing on a PlayStation 3 development kit."

After showing the full eight-minute MGS4 trailer, director Kojima and an assistant began a real-time demonstration on a PS3 development kit featuring scenes from the preview. The first sequence was from early in the trailer, when Snake peeked through the broken walls of a building. There, he paused the game and moved the camera around to show that the real-time rendering was authentic. "He's a bit pigeon-toed because he's being cautious," joked Kojima, while the camera rotated to show Snake's feet, which weren't visible in the original trailer.

To further show off the PS3's capabilities, Kojima zoomed in to a detailed close-up of Snake's costume. Clearly visible was a detailed "Ota-Damacy" (Otacon-Soul) patch on his chest, the logo for which can be seen on MGS4's official Web site. "All the equipment created by Otacon have this mark on them," added Kojima.

Kojima's development team has been concentrating on MGS4's shadow and lighting effects. "We can change the shadows in MGS4 in real time. We can also place shadows on Snake himself, using [the PS3's] self-shadow effects. This is the first time that we've been able to do it in the series. We always wanted to use self-shadowing effects, and it's finally become a reality," said Kojima. "We're using high-dynamic range rendering this time and creating extremely natural visuals as a result," added Kojima's assistant.

Kojima then showed another effect with the PS3 dev kit. As he focused in on the tip of Snake's gun as he held it in front of the screen, Snake and the rest of the background became blurry, as they would if shot by a real camera. "We can give focus to specific things on the screen," said Kojima, and he demonstrated how he can focus in on other objects, like the trailer's landscape and Snake's nose.

Interestingly, Kojima said he doesn't want to give MGS4 a totally realistic look. "With the shift to high definition [resolution], we can give a very realistic look to the game, like an actual movie," he said. "But we purposely added filtering to give it the look that makes it Metal Gear Solid." He then showed how he can change the color balance, glare, and add other effects in real-time through the PS3 dev kit debug menu.

Switching to a scence where Snake is having a conversation with Otacon through the small Metal Gear MK-II robot's LCD screen, Kojima joked about the screen. He then zoomed in to the image on the screen, revealing that Otacon and his room environment on the LCD screen are actually rendered in real time, just like the rest of the trailer. To prove it, Kojima played around with the light source for Otacon's shadow. "We've added a grid on top of it to give it the look of a realistic LCD screen," he said. "Otacon will come out as a full [polygon] model in the game. It's not like we've only created his upper body."

After Kojima finished off his technical demonstration, Kojima explained why he decided to age his characters. "Old characters are better because their wrinkles can be used to show the rendering capabilities of the PS3," he said. "Young characters have silky skin, so it's not as challenging."

Kojima repeated that the concept behind MGS4 is "no place to hide." He also confirmed that the game takes place in the war zone, but he didn't name any specific locale where the game takes place. "MGS4 will take place in a 'situation' rather than a 'location,' and the situation is the war zone," he said, revealing that there will be other locales in the game. "Aside from the war zone that we've just shown [in the trailer], Snake will infiltrate other war zones throughout the world."

Like past installments in the MGS series, MGS4 will have a specific theme it will focus on. "We've gone through 'Gene,' 'Memory,' and 'Scene' as the main themes for the past releases [of MGS]. This time, it's going to be 'Sense.' We're going to try and depict the essence of people, like their heart, mind, and psyche," commented Kojima. He added that his objective with MGS4 on the PS3 is to create things that can't be seen by the naked eye. For example, he said he aims to make soldiers' mental states an element in the war zone.

Series designer Shinkawa revealed that one of the new features in MGS4 will be a modular weapon system. "As you could see in the trailer, MGS4 allows different weapons attachments to be swapped in and out. We made it so players can customize [their weapons]," said Shinkawa. "This is going to be a game for equipment lovers. We've paid special attention to the metals used in the weapons so that they have different textures. They're all metal, but their colors and other elements will slightly vary."

Kojima gave some information on MGS4's enemies as well. The mechs that are seen walking together with soldiers and tanks in the trailer are a new type of Metal Gear called gekkou, which means "moonlight" in Japanese. They're a mixture of mech and creature; the upper half of the body is mechanical, but the legs are organic. "They're extremely fast, but they'll bleed and fall down if Snake shoots their legs--though of course, it's difficult to actually hit them," revealed Kojima. "There's nobody on board that's controlling them, since they move with AI."

Given the shift to the PS3, the soldiers in MGS4 have new characteristics as well. Unlike soldiers from past installments, the soldiers in MGS4 will have individual appearances, including individualized clothing. Kojima referred to them as "Mr. Solider" rather than enemies, since they are neutral toward Snake unless he attacks them. "There are no friendly soldiers or enemy soldiers this time," he said. "It's a war zone, so whether they'll become allies or foes is all up to the player."

So when will MGS4 come out? Not for at least another year, according to Kojima, who said the game will be shown again at the 2006 Tokyo Game Show. "This is our first time, so we focused on presenting the visual aspects of MGS4," he said. "At next year's show, we plan to show more of the game's aspects that can't be seen by the naked eye."

80.55.254.* napisał:
Nie wiem dlaczego tak bluzgacie to gre przecież ten pierwszy trailer to jest wstawka filmowa robiona na grze(czyli engine MG34). Czego wy chcecie to je nie wiem żeby wyglądało gorzej od Q1 wg, mnie grafa będzie taka jak nie lepsza(ta i tak nie jest najwyższych lotów), a animacja snake po prostu zwala z nów szczególnie jak sobie fajne przypala(praca palc).


195.205.244.* napisał:
fizyka powala i tyle icon_biggrin3.gif , na stronie ageia.com sa dostepne filmiki z demek a i tak raczej blado to wyglada do MGS4

83.24.122.* napisał:
Kurffa, wezcie juz skonczcie... chyba oczywiste ze render, nie?

Wszystkie gry, ktore widzicie na waszych ekranach to rendery... lol...

pre-render to jest roznica, lecz to demo napewno czyms takim nie jest...

Hideo Kojima ZAWSZE, powtarzam,

Z
A
W
S
Z
E

to co przedstawił w filmiku pokazującym urywki z gry, pokazywał to na bazie silnika gry...

Nigdy, powtarzam..

N
I
G
D
Y

hideo nie stworzył prerendera aby ukazać jakąś sytuację z gry... wszysto było na bazie silnika gry i prezentowało identyczny, powtarzam

I
D
E
N
T
Y
C
Z
N
Y

poziom wykonania zarówno jak przerywnik filmowy na bazie silnika jak i game play

To ZAWSZE-NIGDY-IDENTYCZNE było zarówno w MGS, MGS2:SoL, MGS2:S, MGS3:SE, MGA


i tak samo bedzie z MGS3:S, MGA2 i MGS4:GoP

Kojima nie tnie w ch... nigdy, m.in dlatego jego gra jest tak kultowa i zawsze tak oczekiwana oraz bije rekordy sprzedawalności. Bo Kojima co pokazuje, to realizuje, co powie, to stworzy.

I skończcie już psioczyć, że każda gra, która sie pojawi na konsole to pre-render (bo to macie na mysli mowiąc render), bo jak jest demo CryEngine2 albo UT2007 to wszyscy "ŁOJAPIEERDOLE 0_o ale fajne, już zbieram na nową grafikę" a jak cos na konsole to odrazu IMPOSSIBLE


Wracając do samej gry.
Myślę ze Snake nie będzie taki zdziadziały. Dlaczego?

Kojima przyznał, ze postacie pokazał specialnie zestarzone, aby uwidocznić zmarszczki, cienie itp, aby pokazac co on potrafi na dzień dzisiejszy wycisnąć z tej konsoli. Dlatego kwestia wieku nie jest zamknieta.

Dlatego też w/g mnie podał "X years after Big Shell", bo jakby np napisał 5, to było by oczywiste, że tak zdziadziały Solid być nie może.

Na koniec mała myśl do zastanowienia się, nie mająca na celu nikogo obrazić.
Wg Was na miano fanboya zasługuje ten, kto swój wywód i ocene sytuacji opiera na kilkuletnim obcowaniu i obserwowaniu swiata np konsol jak i zagrywek twórców gier tworzacych na te maszyne, czy raczej osoba, ktora jak tylko zobaczy film/screen z konsoli krzyczy ze pre-render nie wnikając w ogole glebiej "o co kaman" ?

Pozdrawiam

83.16.81.* napisał:



Bardzo dobrze napisane icon_smile3.gif icon_smile3.gif cool.gif


83.29.143.* napisał:

Taka już mentalność użytkownika PC w polsce i nic z tym nie zrobimy. Powiem tak: co z tego że jak wyjdzie PS3 to PC możebyć lepszy technologicznie(choć pod względem CPU nie liczyłbym na to że tak szybko to nastąpi) skoro ta moc nie zostanie wykorzystana nawet w 50%.

62.21.7.* napisał:
Jesssu ten filmik wymiata!! Kurcze ps3 i tak nie kupie wiec trza sie obejsc smakiem icon_sad3.gif

82.145.81.* napisał:
Kurna Olek, nie macie gdzieś linka dotego trailera w wersji HI? Bo mnie sie ten na gametrailers.com nie otwiera icon_sad2.gif a torrenty i kaazy mi nie działają (sieć akademikowa)

83.70.181.* napisał:
PS3 bedzie (wdg Sony) ponad 40x szybsze niz PS2. do tego zmiana architektury, wieksza ilosc RAMu itp itd.
i teraz: jesli ktos widzial MGS3 na PS2 i nie wierzy (po przeczytaniu tych cyferek) ze MGS4 moze wygladac jak na tym filmiku... to albo nie ma wyobrazni, albo ograniczaja go gry PC icon_wink2.gif

i teraz ciekawostka:
mam MGS2 special edition z dodatkowym dyskiem DVD na ktorym sa rozne [ciach!]ly i ciekawostki dotyczace drugiego MGSa
sa tam min. wycinki z gazet branzowych dotyczacych pierwszej prezentacji MGS2 na targach E3. ponad polowa z tych recenzji krzyczy glosno: TO NIEMOZLIWE! to na pewno wczesniej przygotowane scenki! nie musze chyba dodawac, ze po wysjciu gry okazalo sie, ze mozna pograc w to wszystko (jedyna roznica to zamiast Snake'a gralo sie Raydenem - bo filmiki spreparowano specjalnie podstawiajac Snake'a za Raydena (demka pokazywaly sceny z tej czesci gry, w ktorej sterujemy wlasnie Raydenem) aby nie zdradzic tego, ze w 2 MGSie Snake nie jest GLOWNYM bohaterem.)

62.21.7.* napisał:


Ja mam linka a co szukac sie nie chce?? Tu masz http://www.metalgearsolid.pl do polskiej strony o tej wspanialej grze. Poszukac sobie filmik chyba potrafisz?? icon_wink3.gif

82.145.81.* napisał:
Senk ju. Szukałem, ale za granicą icon_smile3.gif
Znalazłem w niusach na tej stronie linka, dzięki. A gdzie tam jest download plików? Chciałbym pobrać też inne i nie moge znaleźć.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.82 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:56 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl