heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Burnout 3: Takedown


83.20.20.* napisał:
Niesamowite efekty, emocje podczas wyścigu, piękne oraz widowiskowe kraksy i kilku niezłych trybów gry sprawia, że ta gra utyka na długo w pamięci.

Rajdowcy, którzy chcą się podzielić opiniami itp. itd. etc. niech piszą tutaj.

217.113.239.* napisał:
Nie ma to jak trafic na forum PC'owców ;]

btw gralem w gierke. Szybko mi sie znudzila ;]

62.121.116.* napisał:
Może najwyższy czas założyć subforum "Gry na konsole" icon_razz2.gif
Mam tą gierkę, całkiem fajna, od groma eventów, najfajniejszy ofkoz tryb Crash new_vampv.gif Ponadto całkiem dobra inteligencja przeciwników na torze i niezła, ultra płynna grafa. Ot, całkiem przyjemna ścigałka z kategorii arcade. icon_smile3.gif

83.27.183.* napisał:
Gra wymiata. I to dosłowinie icon_wink2.gif Zapowiedzieli już Burnout 4 który pojawisię na Xbox'a i PS2.

81.190.145.* napisał:
nudna, nudna nudna
i potrafi sie ciąć przy dużej jatce;]

62.121.116.* napisał:


icon_eek2.gif blink.gif

To chyba graliśmy w dwie różne gry. Wersja PAL jaką mam śmiga bez zacięcia trzymając stały framerate na poziomie 60fps. Nie wierzysz? Poczytaj sobie recenzje, albo zagraj, bo co jak co, ale akurat ta gra nie ma problemów z animacją. A czy jest nudna? Kwestia upodobania.

EDIT:
Oceny na GameSpot 9.5/10 i GameRankings 94% to nie w kij dmuchał icon_wink3.gif

81.168.228.* napisał:
Bardzo lubilem ta gre i lubil bym ja do tej pory gdyby nie ......... wiecie co

81.190.145.* napisał:

jak bym nie grał to bym nie pisał
zrobiłem jatke większą , widocznie zaczeło spadac poniżej 15fpsów przez pare sekund;]

62.121.116.* napisał:
Stary rolleyes.gif Widocznie zrobiłeś jatkę, i włączył się takedown, a wraz z nim slow motion. Ja to nie wiem, jak można się wypowiadać na temat gier, jak się przejechało dwa wyścigi u kolegi, albo w Empiku. Napisz jeszcze ile godzin spędziłeś przy tej grze. icon_smile3.gif

81.190.145.* napisał:

czlwowieku nie chodzi o slow motiona tylko o przecięcia . po prostu zaczeło chrupac. umiem odróżnić slow motiona od cięcia sie gierki:p
a ile spędziłem? no tak w sumie to 6-7godzin. nudna strasznie i mnie nie rajcowała

81.168.148.* napisał:



to musiałes coś mieć nie tak z konsolą lub kopią zapasową o ile takowa była.

Ta gra jest mega płynna, i nie ma szans aby coś zwolniło.


dla ciebie ta gra jest nudna dla mnie też, ale dla wiekszości to jest najlepsza wyścigówa arcadówka.

to tak jak gejowi się nie podobają kobiety. wiekszości facetow jest normalnych ale zawsze znajdzie się odmieniec. tak samo jest z grami i ze wszystkim. heh icon_smile3.gif

83.27.165.* napisał:

No więc właśnie. Ty chyba masz coś nie teges z konsolą bo ta gra nawet przy możliwie największej jatce i tak chodzi w 60FPS. Radze ci przeczyścić laser w konsoli.

217.99.145.* napisał:


Nie wiem czy wiesz ale PAL i 60fps raczej nie idą w parze (PAL50, a NTSC60 fokoł) - wiec masz słabe oko do "widzenia" fpsów.
A to ze mu cielo to chyba chlop nie klamnie i to ze ty tak nie odczowasz fps jak on to twój problem - a w sumie to zaleta icon_wink3.gif (wiesz różne oczy i rózne przyzwyczjenia - ja mialem kumpla dl ktorego gry 15-20fps to byly mega płynne i nawet nie zauważył że mu coś ścina.)

Ale przecie gierka musi nonstop 60fpsów śmigac bo przecie na gamespocie dostala 9.5 icon_lol.gif - zajefany agrument.

62.121.116.* napisał:
Nie wiem, nie jestem specjalistą, ale do tej pory wydawało mi się, że oznaczenia systemu PAL i NTSC (50 i 60) dotyczyły częstotliwości odświeżania ekranu w Hz, a nie limitu ilości klatek animacji generowanych na sekundę. Tak samo jak na PC masz częstotliwość odświeżania monitora np. 100Hz, a przykładowo aplikacja w DX, którą sam napisałem :] działa w ponad 600 fps. Ale mogę się mylić. Ktoś wyjaśni?

Co do gry, to zdaję sobie sprawę, że dużo gier na PS2 przycina, ale wybacz. Akurat ta gra, tak jak wcześniej pisałem jest ULTRA płynna, nie ma żadnych skoków animacji, trzyma równy framerate. I nie jest to tylko moje zdanie, ale rzeszy recenzentów i graczy na całym świecie.

Jeżeli rzeczywiście akurat B3 mu przycinał, to jest to ewenement na skalę światową i radzę pisać podanie do Sony o odszkodowanie za to, ża nabył wadliwą konsolę.

Btw. nie grałeś = nie komentuj, bo trochę się ośmieszasz. Miałem trochę doświadczenia z animacją, zapewne więcej niż ty i wybacz, ale sam też potrafię ocenić, czy gra jest płynna, czy laguje.

81.168.148.* napisał:



powtażam poraz kolejny ta gra jest mega płynna i nic nie tnie się( konsola to nie pc i nic w tle się nie włączy aby nam rwała animacja, oczywiście nie twierdze ze wszystkie gry są płynne na konsole bo tak nie jest), mowie tu o wersji na ps2 bo tylko w taką grałem i zresztą przeszedłem prawie całą.
silnik tej gry jest tak zrobiony ze nawet przy najwiekszej zadymie trzyma stały poziom animacji.
Jeżeli u kogoś na ps2 ta gra czasam zwalnia to albo laser padaka, płyta moze porysowana lub jakaś lewa kopia.
Burnout ma animacje płynną niczym jedwab!

62.121.116.* napisał:
A w sumie to już nie wiem. Skoro odświeżanie w systemie PAL, 50Hz (choć jest też hybrydowy system PAL60, ale nie wiem czy go PS2 obsługuje, pewnie nie) oznacza 50 odświeżeń ekranu na sekundę, to maksymalna dostrzegalna ilość klatek animacji powinna wynosić 50 fps. Ktoś wie jak to jest? Każda gra w PALu ma maksymalnie 50 fps, a w NTSC 60 fps, które można "dostrzec"?

A co do B3 w PALu to ma przełącznik PAL/NTSC i ja grałem w trybie NTSC, więc stąd podałem te 60 fps icon_razz.gif


81.190.145.* napisał:
mieliscie frapsa odpalonego że tak mi wciskacie ze nonstop jest 60/50fpsów?
bo ja mam strasznie czułe oczka i wiem kiedy zaczyna robić sie niemiło z fpsami icon_razz.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.68 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:42 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl