Temat
Pariah
217.113.231.* napisał:
Ja już zaciągam.http://games.tiscali.cz/clanek/demo.asp?id=8873
Wspominałem już wcześniej o tej grze w którymś z tematów ale bez echa.
Twórcy unreal turnament są za nią odpowiedzialni więc mają chyba doświadczenie i zwalą nas z nóg.
P.S.Na tiscali wysyp nowych screen'ów z oczekiwanych przez wielu graczy tytułów.
83.16.178.* napisał:
Czy to nie o tej wspominał nierealny czy coś pokręciłem?80.53.163.* napisał:
wyglada apetycnie, chyba sie zaraz w to demko zaopatrzę80.55.254.* napisał:
pograłem troszkę dla mnie to ta gra to jak mod do UT2004 praktycznie to samo nawet odgłosy chodzenia po metalu są takie sameczekam na single demo może się wykluje z tej gierki coś ciekawego.
Grafa jak na dzisiejsze standardy taka sobie, wymagania nie za duże, muza wypaśna
217.113.231.* napisał:
W UT2004 nie grywałem i nie mam porównania a tu bardziej interesuje mnie single.Przypomina mi ona halo tylko w nowoczesnej oprawie graficznej, muzyka także klimatem bardzo przypomina tamtą(dlatego taka bombowa ).Grafika, jak na mój gust bardzo przyzwoita i szczegółowa plus zastosowane efekty napewno sprawią, że gra będzie niebanalna(mam na myśli tu aspekt techniczny) a i fabuła ma być ciekawa.
P.S.Co prawda nie zwaliła mnie z nóg ale jestem na tak.
217.113.239.* napisał:
Dac screeny :>Jest gdzies tam woda widoczna? Jak wyglada?
(ostatnio ma pier... na pkt. wody w grach ;] )
158.75.213.* napisał:
Pewnie dlatego, ze engine ten sam
217.113.231.* napisał:
Ktoś się o screen'y dopytywał.Proszę, cała galeria:http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=7092&a=1
83.22.26.* napisał:
POLECAM
http://www.gamershell.com/pc/kelly_slaters_pro_surfer/screenshots.html
207.248.240.* napisał:
poszarpalem chwile i jakos tak kurde nie bardzow zapowiedziach to o wiele lepiej wygladalo (filmiki)
czegos tej grze brakuje... jest taka jakas... sztywna?
jesli w sp bedzie podobnie, to... kurde szkoda...
p.s. mam nadz. ze wersja finalna bedzie inna od dema
pzdr
80.53.245.* napisał:
PanowieJakie macie odczucia po oglądnięciu/zagraniu w demko
Bo ja
umm...........
graficznie kulawe toto jak diabli , poruszanie też jakieś kulawe
Taki UT 2003 bo 2004 chyba posiada ciut lepszą grafę
co za czasy że takie gnioty wypuszczają ,
pracowali nad tym w pocie czoła
chyba z 2 lata i co wyszło .....?
ktoścos pisał o wodzie ano woda jest ale wygląda jak w grach
z 2001 roku :/
osądźcie sami
217.113.231.* napisał:
http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=7092&img=bngf.jpg , http://%5dhttp://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=7092&img=bngh.jpg i http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=7092&img=bogb.jpg.80.53.245.* napisał:
No te fotki wyglądają całkiem inaczej niz owe demko MPJak dla mnie te Multiplayer demo to wygląda jak by miało z 2-3 lata :/
83.16.178.* napisał:
Ta gra jest jakaś taka strasznie mało elastyczna! Raczej ją ominę.80.53.163.* napisał:
wogole te screeny i demo MP to dla mnie dwie rózne gry. Porownując np. demko Pariah do demka UT 2004, to ten drugi jest o niebo lepszy !80.55.254.* napisał:
demo spjuz zassałem zaraz podziale sie spostrzeżeniami
http://www.games.bmj.pl/download.php?cmd=click&id=990
80.53.163.* napisał:
ooo tylko ocen obiektywnie, bo jakos to demo multi do mnie nie przemawia, moze sie na single skuszę
62.21.65.* napisał:
tia super to sp demko , pogralem 5min i koniec to sie nagralem80.53.163.* napisał:
mam rozumiec ze demo ma ogranicznik czasowy??
80.55.254.* napisał:
demo jest sp a nie multi!!giera ma stanowczo za duże wymagania co jak co, ale u mnie giera sie strasznie zapychai przycina.
woda wygląda tak samo jak w demku mp czyli kiepsko szkoda chociaż to mogli poprawić
ai przeciwników nie jest na wysokim poziomie, w ogóle demko jest słabe, 10minut gry i koniec demka szkoda ściągać 245mb jak ktoś ma limit.
demko tak naprawdę nic nie pokazuje bo co można zobaczyć w te 10min, a jak bym sie uparł to nawet w 5min.
ech szkoda słów stanowczo za krótkie.
80.55.254.* napisał:
no w tym tkwi szkopuł, że nie ma jest tak krótkie!!!
sorki za 2post pod rząd
80.53.163.* napisał:
No to sobie juz odpuszczę.
80.53.245.* napisał:
Dzięki za linka do dema spWygląda na to że kolejne badziewie nam sie szykuje
takie czasy :/
*****UPDATE*****
Demko przetestowane ,Naprawdę warte ściągnięcia
mile mnie zaskoczył wszędobylski efekt glow oraz destrukcja
co niektórych obiektów , bardzo ładnie zrobili efekt miotacza ognia
oraz wybuchów grałem 15 minut zabiła mnie spadajaca blacha
ciekawe rozwiązanie.............
Graficznie taki Unreal II czyli gra jak najbardziej godna ale roku 2003
pewniakiem gdzieś komuś coś z nie wyszło i grę odłożono na późniejszy termin
1024x768 Very High
można by powiedzieć że płynność minimalna ( sprawdzane Frapsem )
25-30 fps
do sensownej gry będę musiał zjechać do 800x600
REASUMUJĄC
Gra ma nieuzasadnione wymagania
większe niż np. o klase lepszy graficznie FAR CRY
To już wiadomo dlaczego przekładali jej premierę :/
62.111.151.* napisał:
Hmm.. no to mi gra chodzi w 1024 wszystko na maxa + aniso x8 i aax2 i nie spada ponizej 28 Fps.. gierka jest fajna:) tyle ze malo elastyczna.. taka jakos:p dziwna83.26.176.* napisał:
grałem w demkomnie się tam podoba...ale:
-znów niedosyt
-nito unreal tournament ni chrome ...coś pomiędzy
-frontline assault jest do bani raczej
-wolę CTF z dużą ilością graczy
-TDM czasem jest zajefajna siekana na wyrzutnie rakiet
ile w demie można max graczy? 32?
wasze wrażenia?
81.26.0.* napisał:
w demko mp gralem sam to sie nie wypowiem natomast jesli chodzi o singla to mi sie podobalo. Troche mi to Halo przypomina. Grafika jest o tyle dziwna ze zadbali o takie ladne wybuchy a np. woda wyglada odrazająco. Fizyka, ragdoll i prowadzenie pojazdow jest ok. Fajna jest mozliwosc burzenia niektorych elementow otoczenia. Ogólnie daje plusa i czekam na fulla.80.55.137.* napisał:
multi jest wedug mnie swietne, szczegolnie pomysl z upgradem broni, TDM rzadzi jak sie dorwie granatnik..81.26.0.* napisał:
Pariah goes gold własnie powędrował do tłoczni217.76.116.* napisał:
właśnie wyszedł grał już ktoś?62.21.65.* napisał:
Ano wiec pogralem w fulla jakies 40 min i gra bardzo mi sie podoba , chodzi duzo lepiej niz demo , takie przynajmniej mam odczucie i fraps tez jakos wiecej pokazuje fpsAI przeciwnikow tez wydaje mi sie troche lepsze niz w demku , teraz nie mam za bardzo czasu na granie , ale jak tylko wroce wieczorkiem napewno pomecze ta giere ;]
84.10.211.* napisał:
tez pogralem troche , i pierwsze moje odczucia to bylo co to za syf ? no nic po kilku chwilach zobaczylem jak fajnie sie wieza wali a potem uwiklalem sie w inna rozpierduche i mnie wciagnelo , przyjemnie sie gra , ai stoi na przyzwoitym poziomie
fajnie sie wszystko rozp-tegowuje granatnikiem nie oczekiwalem nic po tej grze a sie przyjemnie rozczarowalem
212.109.132.* napisał:
yy .. jak moglo to ciac nierealnemu na x800 nie wiemale 9800proxt 440/790
aax2 afx4 wsio na very high
wyglada tak
http://members.lycos.co.uk/chaosik/tweak/pariah.jpg
o dziwo nie wiem czemu ale w grze jest Temporal AA ... krawedzie znikaja wtedy gdy sie ruszam ;] na screenie nie idzie tego uwiecznic
szczegolnie widac to na tych wiszacych drutach
gierka ala Unreal 2
;]
mozna se przejsc ;]
mozna troche podemolowac .. fajny shaderek po wybuchu ..
81.168.228.* napisał:
Czy dacie grze chodz 9/10 ?212.109.132.* napisał:
gra jest ciut lepsza niz unreal 2cos jak SW: Republic Commando ..
sam se ocen
62.148.85.* napisał:
wczoraj gralem i nie dam tej grze nawet 2/10 po pierwsze co mnie zrazilo i zauwazylem tez na screenie Chaosa - pomimo wygladzania aa x4 widac schodki i to WSZEDZIE probowalem paru inyych ustawien ale ciagle to samo. po drugie ta grafika jest beznadziejna, jak na dzisiejsze czasy od gry fpp wymagam aby wygladala minimum jak swat4 a tu engine unreala...no rozwalili mnie juz na samym poczatku przy instalacji (tak samo jak ut). Kolejno co mnie zrazilo to poruszanie sie postacia (jakos tak jakby za szybko) i fizyka samej gry. AI to juz wogole, przeciwnicy wychodza i stoja jak debile i sobie mozna z ukrycia spokojnie do nich strzelac... Pogralem z 20min i uninstall
Aha jak chcecie sobie cos ciekawego zlookac to zapraszam http://tvtom.pl/rip/pics/Pariah-padaka.avi
81.168.228.* napisał:
Z tego filmiku nic sie nie da wywioskowac.Zrob jakis z gry to ocenie co i jak a co do AI to podobno gra bije nawet HLa - tzn tak wszyscy mowia na roznych forumach.212.109.132.* napisał:
sie ubawilem .. a gdzie HL2 ma te AI? tam all oskryptowane ..nic dodac nic ujac jak powiedziec ze ta gra to UNREAL 2 rev 2.0
80.53.245.* napisał:
Ludzieco za czasy ,same gnioty wypuszczają , z screenów widać
że gra klasy Unreal2 ,a ten był chyba ponad 2 lata temu :/
rok 2005 w gra oznacza nic innego jak cofanie sie w czasie
ciekawe czy nas w tym roku jakas gra mile zaskoczy swoją wypasnioną grafiką ?
83.26.187.* napisał:
Jak dla mnie może być, grafika ładna i bardzo plastyczna... Zgode się że brak w w/w tytule jakiś super wodotrysków, ale moim zdaniem dzięki temu jest bardzo grywalna nawet na słabszych maszynach. Co nie zmienia faktu że nie można przy niej dobrze się bawić na jakimś super wypaśnym GF6800. Gra naprawdę wciąga i w miarę upływu kolejnych leveli ostro wciąga...Ja polecam i mam życzenie żeby PL gry wyglądały tak "słabo" jak Pariah.
212.109.132.* napisał:
gierka ciekawa .. czym dalej tym wieksza rzez i trudniej .. ostani 2 bossowie sa niezli .. trzeba przynajmniej znalezc na nich sposob ;];] ...
zakonczenie troche zamieszane .. ale na moje oko bedzie sequel
62.69.192.* napisał:
no bedzie bedzie , juz zdarzyli zapowiedziec83.26.175.* napisał:
Kurde... już skończyłeś, ta gra jest taka "mikro", czy grałeś nonstop?
212.109.132.* napisał:
jesli chodzi o FPP to wszystkie szybko mi ida ;]
juz nie raz sie dziwili w tematach od doomie czy innych ;]
a tych takich rozdzialwo w grze jest zdaje sie 16 .. a w ostatniej mapie to mamy taka "lufe" ze hej .. z cyklu wyceluj i zapomnij ;] wiec trza tylko dojsc do bossa z nią;]
aa.. jak gracie to nie wiem czy wiece .. ale mozna se upgrade'owac bronie .. te zielone gowienka co znajduje sie po mapie .. pod X'em jest menu i mozna na kazdej broni 3 upgrady .. warto se ten meditool "upnąć" ;]
ja przeszedlem cala gre na przedostatnim poziomie trudnosci .. i nie mialem o tym pojecia ;] ..
kolega mi powiedzial bo przypadkiem na to wpadl po ponad polowie gry .. 10 mapa zdaje ANVIL costam
83.31.16.* napisał:
dokładnie ...sprzęt jak w podpisie, dopiero zacząłem grać i cieszy mnie to ze gra chodzi płynniutko (wiadomo engine UT 2003/4) nie to co Doom 3 który nawet na mocnej konfiguracji w detalach na ULTRA chodzi tak sobie, co do Pariaha gram dopiero w początek ale juz mi się podoba , niezły design postaci, całkiem grywalne, AI przeciwników moze nie powala ale nie zwraca się na to w grze az takiej uwagi, i grafika na tyle dobra że cieszy oko a i posiadacze słabszych budek (np GF 4200) mogą komfortowo pograć ...i o to chodzi
P.S. całkiem easy edytorek jest w full wersji ...jeszcze sie nim nie bawiłem poważniej ale wygląda "for dummies"
83.23.109.* napisał:
Pariah 2!?Wczoraj pisałem o wydaniu futurystycznej gry FPP Pariah, która ma szanse zagrozić Half-Life’owi 2, a już dzisiaj od jednego z pracowników Digital Extremes, nieoficjalnie, można było się dowiedzieć o produkcji sequela tejże gry. Najciekawszy jest fakt, że Pariah 2 ukazać się ma na konsole, jednak obecnie będące w powszechnym użyciu, a nie jak można by się spodziewać, te kolejnej generacji. Nie wspomniano, ani słowem o wydaniu gry na PC. Może jednak Polscy gracze nie mają się co martwić, w końcu już pierwszej części nie ma kto wydać, a my plotkujemy o kolejnej.
Źródłó fpp.pl
80.53.80.* napisał:
Faktycznie niesamowita sprawa ... Na serio: - jak to chodzi na słabszych kartach - stary dobry radzio 9700 podoła jeszcze jednemu wyzwaniu ?
80.48.127.* napisał:
gierka ma naprawde małe wymagania na radeonie 9100 spokojnie da się grać na 1024 ale gra nie powala graficznie np woda na poczatkowych levelach jest strasznie kiepska nie wiem jak na dalszych62.233.170.* napisał:
Pariah.Ocena w GameSpot 6.3.To wszytko tłumaczy..........83.17.48.* napisał:
jak rozwalić ostatniego bossa który ciągle ładuje swoją energie przy generatorach212.109.132.* napisał:
rozwalic mu generatory ...
ps: on nie jest ostatni
83.26.240.* napisał:
otworz konsole ~ i wpisz "fov 110" (albo wg uznania, wiecej niz 90)
217.113.231.* napisał:
Pograłem troszkę i muszę przyznać, że pariach potrafi mnie mile zaskoczyć np:wypśnymi konstrukcjami i ogólnie design'em otoczenia.Choć bywają i monotonne momenty w grze.
Piszecie, że nie ma specjalnie efektów i gra bardzo płynnie chodzi.Chodzi i to pięknie ale wokół jest tyle shader'ów, że ilość klatek spada czasami do np.40-45.Shader'y są niemalże wszędzie.
Porównywanie pariah'a do the awakening'a też w tym momencie jest nie teges bo sam wygląd gry jest o tyle lepszy o ile mocniejszy jest teraz sprzęt.Pamiętam wrażenia jakie wywoływała we mnie ta gra i byłem wtedy zachwycony lecz tylko początkowymi etapami.Potem staczała się wolno po równi pochyłej.
A cha, panowie z kartami nv z serii 6.Polećcie proszę sterowniki do tej gry by działał AA włączony z poziomu sterowników.
81.168.228.* napisał:
A mi sie cos savy spier...... i zeby savnelo to musze przejsc caly level.Czy to przez to,ze przeinstalowywalem system czy to nie ma znaczenia ?? Bo pamietam,ze niedawno byly savy w trakcie misji i to nawet w tej misji,w ktorej aktualnie jestem.Wogole zauwazylem,ze w dzisiajszych grach,rzadko kiedy jest save w dowolnym momencie,przez co nie chce sie powtarzac gry i szybko sie ona nudzi.To powazna wada,ktora nadrabiaja wszystkie splinter celle i tomb raidery83.26.177.* napisał:
dobry save to autosave !zeby grac i nie myslec o
zapisywaniu tylko wkrecic
sie, ale dobry autosave
musi byc czesto zeby
nie powtarzac bo to nuda
217.113.231.* napisał:
Spodziewałem się czegoś lepszego, czegoś co przykuje moją uwagę na dłużej.A tu lipa.Przestał mnie zaskakiwać w pozytywnym tego słowa znaczeniu.Zaskakuje mnie za to w przeciwny sposób.Etap z pociągiem mnie już bardzo zniechęcił ale to co się działo na jego tyle to już żenada.Mało ciekawa się nagle zrobiła i nuda, nuda ,nuda i nuda.
81.168.228.* napisał:
Second Sight,Periah,Project Snowblind.Te wszystkie gry to super hiciory gdyby nie 1 szkopol - nie mozna w nich robic saveta w dowolnym miejscu,dlaczego ??? To jest wqrzajace w dzisiejszych grach.A tak to jak savujesz to gra sie szybko nie nudzi - oto cala prawda.Dobrze,ze w tomb raiderach nigdy nie zrobili takiego motywu62.233.189.* napisał:
Dzisiaj przeszedłem Pariaha i nie powiem sama rozpierducha nawet
jest całkiem całkiem lecz niestety gra ma jeden poważny minus -
fabuła - jest słabiutka, można nawet powiedzieć żenująca słaba,
właściwie w grze mogłoby nie być żadnych tekstów
w przerywnikach. Mogliby też zrobić więcej poziomów lub wyższy poziom
trudnosci bo dzień gry z przerwami na jedzenie i TV na najwyższym poziomie
trudności to trochę mało.
Co do tworzenia kontynuacji gry to jeśli fabuła będzie podobna jak w 1
to raczej nie będzie czego żałować jak nie wyjdzie na pc-ta.
83.25.56.* napisał:
FPS to nie film po co Ci fabula ???? jak chce fabuly to pykam w falloutaitp.. w dobrym fps nawet najglupsza fabula jest w pelni do zaakceptowania
o ile gierka jest miodna.
przyklady doom fabula w praktyce zadna ale tuklo sie to zjebiscie
SeriusSam to samo DukeNukem i jescze pare by mozna bylo wymienic
chcesz fabuly grasz w RPga chcesz zezi masaskry czegos na czym mozesz
sie wyladowac grasz w FPS tylko nie mow ze jak jakis potworek/obcy itp.. biegnie
na ciebie z armata i to sie zastanawiasz dlaczego to robi albo
jaki ma charakter czy ma dzieci rodzine itd... ????
a moze po prostu odpalasz pocisk i patrzysz jak szczatki tego
biedaka przyzdabiaja krajobraz
liczy sie to czy gra sie fajnie czy nie a fabula jest wrecz zbedna w dobrym FPS
np. w CS fabula jest zajebista
83.16.88.* napisał:
To masz male wymagania co do gier, wazne zeby potwory lataly i je zabijac...Powiedzmy taki HL to fabule zdaje mi sie mial mimo, ze fps.
Co do cs'a to po kiego ch... online shooter ma miec fabule.
81.168.228.* napisał:
Chcialbym shootera z fajna fabula,tak samo shootera online zeby sobie w kilku przechodzic w cooperative a w miedzy czasie w grze by byly fajne przerywniki filmowe.Niestey tworcy tego nie zrobia bo nie wiem,maja pograniczone wizje gracza i patrza tylko na swoje83.175.177.* napisał:
Polecam grę "Chaser". Niedość że wygląda doskonale, chodzi idealnie na słabszych kompach, to jeszcze ma naprawdę ambitną fabułę. Niestety nie skumałem do końca o co chodziło bo maj inglisz jest za słaby No i do tego jest to pierwszy FPP z bullet-time !
Polecam !
83.26.154.* napisał:
pariah w/g mnie - grafe ma dobra, muze ma fajna, fabule olac bo chodzi o jakiegos wirusa i panne, wazne ze levele sa zarypiascie porobione, caly czas otoczenie sie zmienia i bardzo mi sie podoba, a przede wszystkim gra nie przymula, bo gra sie bardzo szybko, szybkie akcje, szybkie broniepostawił bym Pariah pomiedzy Riddickem a Doom3, i wiem co mowie, bo nie gram jedyne 30min, tylko oceniam na podstawie gry juz prawie ukonczonej
daje 8.5/10 bo gra mi sie bardzo podoba
80.51.253.* napisał:
hm, grafa nie powala, wedlug mnie zastosowany za stary engine, muzyka? nie pamietam co swiadczy o tym, ze nie zrobila na mnie wrazenia. Fabula - jak nowa seria muminkow. no i najwiekszy minus, dlugosc /: ale zagrac mozna83.26.154.* napisał:
kurde co z teog ze grafa nie powala, ty to zebys zagral w gre to cos cie musi powalic? ta gra reprezentowala dobry jak na dzisiejsze czasy poziom, a wyrozniala sie przede wszystkim grywalnoscia
80.55.254.* napisał:
pograłem chwilke dzisiaj w pariaha i gierka nie jest az taka zławielkim plusem jest to że poprawili szybkość działania
80.51.253.* napisał:
silver doimpretowales sobie reszte mysli, ja sie wypowiedzialem oceniajac z duchem czasu. Zdecydowanie wole grywalnosc o czym sie mozesz przekonac czytajc moje pozytywne pochlebstwa dla stolena d: ...83.17.48.* napisał:
przeszedłem i fajna gierca no i po sieci można sobie pograć213.227.72.* napisał:
super gra, zwłaszcza ulepszanie broni.PS. W Chrome był bullet time, a on bł wczesniej niesz chaser
213.227.72.* napisał:
mam problem: jak pokonać tego pierwszego Bossa ?83.28.104.* napisał:
witamMam problem z przejsciem 10 levelu "path to anvil ". To misja zaraz po tej z rozbiciem pociągu. Przechodze przez wąwóz potem trafiam do pomieszczenia i wciskam guzik, dostaje message "anvil dors unlocked" i nie moge opuscic tego pomieszczenia (wszystkie drzwi się blokują i wyje alarm). Wgraniie patcha2 nie pomoglo. Ktos wie jak przejsc dalej?
update: ponowne przejscie całego poziomu rozwiazało problem
83.17.253.* napisał:
No ja sie zastanawiam czy zainstalowac bo z etj samej stajni co UT 2004... Warto? I jak graficznie? Bo screny - mniamciI czy moj radeon 9600 Pro, 1 GB ramu i 2200 MHZ pociagnie ?
83.28.110.* napisał:
witkazavader na 9600pro spoczko pograsz w 1024x768
panowie jak zabic stocktona ??
pozdrawiam
UPDATE :: 09/07/2005 ::
Rozumiem że nikt z obecnych na forum nie doszedł do tego etapu
Niniejszym przedstawiam rozwiązanie etapu 17 - Stockton's Last Stand.
Pan Stockton ma w zwyczaju regenerować swoje siły gdy zostanie przez nas prawie zakatowany. Uruchamia wtedy swą osłonę w kształcie kuli, która go otacza uniemożliwając dobicie delikwenta. Na obrzeżach sali na której walczymy znajdują się generatory z osłonami które regenerują go. W momencie gdy pan Stockton włacza swoją mini osłone, zdejmuje jednoczesnie osłony z tych generatorów. Gdy są nieosłonięte należy celowac w ich górne kopuły, w chwili gdy zniszczymy wszystkie generatory nie może się już regenerować Pozostaje jedynie z czystym sumieniem go dobić
FINAL UPDATE :: 12/07/2005 ::
UWAGA !!! Poniżej przedstawiam rozwiązanie ostatniego etapu
Etap 17 - Shroud Revealed
Na końcu etapu należy unicestwić panią która wisi sobie w powietrzu ochraniana przez znikających zabójców. Na sali znajdują sie generatory przy których mozna zregenerować siły i naładować broń. Zabójców można załatwić tylko strzelając do nich gdy atakują nas znajdując się w powietrzu - bez osłon (należy trafic ich w locie). Gdy mają włączone osłony (są niewidzialni) strzelanie do nich nie przynosi efektów. Zabójców jest 4. Gdy zabijemy kilku z nich wisząca pani na środku puszcza wiązki niebieskiego światła wskrzeszając zabitych. Należy temu zapobiec strzelacąc w nią przed emisją wiązek (informuje o tym charakterystyczny dźwięk). Wystarczy strzelić raz, a celnie i można kontynuować eliminację zabójców. Gdy wszyscy zabójcy padną należy wykończyć wiszącą panią przez ciągłe naprzanie do niej w momencie gdy ona chce naparzać w nas. Jak tylko zostanie zabita pozostaje nam jedynie do obejrzenia końcowy filmik.
END
83.28.86.* napisał:
ja własnie gram..i prawie kończe...gra jest w sumie kiepska..na początku fajna grafika itp. ale im dalej...
ŻENUJĄCE AI..no po prostu nie rozumiem tego jak mozna takie cos odwalić..przeciwnicy są tak głupi ze głowa mała..stoją gapią się..albo biegna wprost na ciebie
BUGI: czasami sie zacinam miedzy skałami, czasami spadnę przez niewidzialną dziurę w schodach :/
KIEROWANIE POJAZDAMI: przegięcie..toż to najwieksza głupizna jaką wymyślono...żeby skrecac myszka?? i nie móc normalnie celować??
BRONIE: najlepsza imho jest...pierwsza broń Bulldog czy jakoś tak..shotgun \?? pożal sie boże..podobnie snajperka..wyrzutnia rakiet itp...następne..dlaczego można miec tylko 6 rakiet w wyrzutni?? jesli to totalna rozpierducha to ja nie widze ku temu powodu
FABUŁA: sorry ale ja jej nie kapuje..jakiś wirus, coś gdzieś..poza tym brak subtitles (przydałyby sie jak gram w nocy) i za cicho nagrane głosy..nieraz nic nie mozna zrozumiec
Ogólnie: 3-4/10
83.30.26.* napisał:
Czy ta gra jest zabezpieczona starforcem ?81.190.253.* napisał:
mam problem z tą grą ponieważ jak pierwszy raz włączyłem to zamiast napisów były takie białe pasy dowiedziałem sie że bez sp1 nie widac napisów w tej grze więc zainstalowałem i zrobiło sie jeszcze gorsze gó*** ponieważ tera mi wyskakuje podczas ładowania gryPH Build [2005.04.14.00.32]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor 1468 MHz with 767MB RAM
Video: No Video
Assertion failed: fileName.Len() [File:ULoadSaveManager.cpp] [Line: 2253]
History:
213.227.72.* napisał:
Second Sight,Periah,Project Snowblind.Te wszystkie gry to super hiciory gdyby nie 1 szkopol - nie mozna w nich robic saveta w dowolnym miejscu,dlaczego ??? To jest wqrzajace w dzisiejszych grach.A tak to jak savujesz to gra sie szybko nie nudzi - oto cala prawda.Dobrze,ze w tomb raiderach nigdy nie zrobili takiego motywu
no np. pop:t2t - tez bylby hiciorem gdyby mozna robic savy w dowolnym momencie....
83.29.44.* napisał:
Ale wtedy gra była by za łatwaTR od zawsze ma savy w dowolnym momęcie, ale IMHO to nie znaczy że innym grą wyjdzie to na dobre.
Trzeba się troche pomęczyć z grą
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.91 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:45 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl