Temat
Prey
80.55.254.* napisał:
Najbardziej odkładana gra w historii gier komputerowych, która nawet przebija DNF. Jak mówią złośliwi, Prey powstaje od tak dawna, że wszyscy zdążyli już o nim zapomnieć. Gra która miała konkurować począwszy z Q1 następnie z Q2 i Unrealem a kończowszy na UT i Q3. Zostanie pokazana na tegorocznych targach E3Historja Preya :
http://atlas.secs.oakland.edu/~lcmatero/prey/history.htm
i pare filmików:
http://www.roushimsx.com/prey/prey97e3.mov
http://www.roushimsx.com/prey/e398prey.mpg
http://www.roushimsx.com/prey/Prey_E3_1998_IMHz.avi
oraz screenów
http://www.nofrag.com/2004/fev/23/10047/
Gierka jak na owe czasy wyglądała nieziemsko zobaczcie chociażby na filmik z 1998 roku powala na nogi grafą, fizyką i wymaganiami.
83.28.211.* napisał:
pamietam ze kiedys dawno dawno temu (troche pozniej niz biegaly dinozaury ) czytalem w Resecie o tym. no jak zostanie pokazany na tegorocznym E3 to fajnie. a potem znow wyjdzie hl3, doom4, far cry2 a prey przepadniebtw ostatnio wlasnie zastanawialem sie nad projektami ktore przepadly z gatunku fps
83.16.35.* napisał:
Wtedy to byly zapowiedz, ze nie potrafilem uwierzyc w to co czytam.O grafice tak mowili, ze to bedzie 8 cud swiata, ze bedzie mozna przejsc cala gre (FPP) bez ani jednego strzalu, itd, itd.
Faktycznie z 8-9 lat to trwa.
84.10.48.* napisał:
ta ta firam juz tak ma najpierw prey, a potem dnf no coz ;], sam mialem nadzieje, ze ta gra kiedys wyjdzie ;]217.76.116.* napisał:
Ale teraz wzięło się za to human heads...a oni gry wydają...może będzie jednak?83.30.20.* napisał:
Prey Confirmed3D Realms, makers of the popular Duke Nukem series, originally worked on Prey
Seven years ago, a new FPS was announced. Its name was Prey and, as far as I remember, it promised, among the other features, a completely destructible environment. For example, you are in a room and start blowing away all the objects, including the floor and the walls. But the years passed, and the game was abandoned. In a recently CNN article it was rumored that Prey still lives and will be showcased at E3 2005. Moreover, George Broussard confirmed this rumors in the Prey forums available at the 3D Realms website: "Human Head Studios is developing Prey" (thanks: Shacknews). We remind you that Human Head Studios was looking in October 2004 for an experienced level designer for "an unannounced Doom3 engine based game", so there are big chances that Prey to be powered by DOOM III engine.
80.53.245.* napisał:
Prey to be powered by DOOM III engine.Powinni to nazwać : Powered by Quake3 Engins with support BumpMaping
83.20.163.* napisał:
O kurcze obejrzyjcie sobie ten ostatni filmik. No takie cos jakby wyszlo w tamtym czasie to zmiotlo by wszystko z powierzchni ziemi I to chodzilo na p266!!! Szkoda ,ze tej techniki "tuneling engine" nie udalo sie skonczyc. Byc moze zobaczymy cos z tego w DNF ,ktory jak wiemy dziala na calkowicie przebudowanym enginie UT212.191.171.* napisał:
cos watpie zeby DNF byl jeszcze na enginie starego UT
80.53.245.* napisał:
Skoro silnik Doom3 to tak naprawde wzbogacony o FX'y silnik Quake3to pewniakiem można będzie to samo zrobić z silnikiem UT 2004
jeśli już ktoś tego nie zrobił ,jak tak patrzę na strukture katalogów takiego
Brother in Arms to odrazu nasówa mi się struktura katalogów w UT 2004
czyżby zmodyfikowany silnik UT ?????
Jak by tak policzyć to na rynku dominują owe dwa silniki
Unreal oraz Quake3 oczywiscie w wielu zmodyfikowanych wersjach
smuci mnie fakt żę po ponad roku czasu nikt nie zrobił żadnej gry na silniku
FAR CRY ,a jak by go tak zmodyfikować o najnowsze bajery to by był
super-Hiper-Wypas
A co do samego PREY'a to jesli ten .avi'k naprawdę jest z roku 1998
i jeśli naprawdę była to prezentacja na P2 266MHz + Voodoo2
to należy przyznać że było to Mistrzostwo świata ! !
a 50% dzisiejszych gier
To Wypociny Nieudaczników !! !! !!
83.142.12.* napisał:
BiA to oczywiscie silnik unreal.I faktycznie te dwa silniki (jeszcze q3) nadal rzadza chociaz diametralnie zmieniony ten drugi.
I rzeczywiscie niemiecki silnik z FC (wczesniej test Codecreatures) jest moze bardzo efektowny ale to nie swiadczy o jego mozliwosci modyfikowania.
Byc moze jest tak zlozony, ze nie oplaca sie za niego brac.
Silnik Carmacka jest na tyle genialny, ze nawet gracze robia mapki i modyfikacje za pomoca specjalnego oprogramowania badz niektorzy wrecz na poziomie programowania. Genialnosc silnika nie polega tylko na jego wygladzie ale na jego zlozeniu i pozniejszemu eksploatowaniu.
Nie znam sie na tyle na tym ale FC musi miec ciezki silnik i nie kazdemu sie chce za to brac.
A HL2 ?
Przeciez ten silnik wyglada i ma mozliwosci niesamowite, a wymagania wrecz smieszne w porownaniu do tego co oferuje.
Miejmy nadzieje, ze Valve sie bedzie nim dzielic za drobna oplata
80.53.245.* napisał:
KaeresGracze również tworzą mapki do FAR CRY ,czytałem o edytorze Cryteka
jest ponoc bardziej przystępny niż ten z Quake3/Doom3 ,osobiście znam kolesia
który zrobił2 całkiem przyzwoite mapy do Q3 ,od 2 miesiecy kombinuje
z mapą dla FC ,chwali sobie ten edytor tylko ma ciut za słąbego sprzęta :/
Tak czy inaczej Ja stawiam na CRYTEK Engine , mam nadzieję że w końcu zaczna w końcu wychodzić gry oparte na tym silniku
Swoja drogą ciekaw jestem gdzie sie podziali programisci któzy robili PREY'a
?????
83.20.173.* napisał:
Przeczytaj historie Preya, a sie dowiesz
80.55.254.* napisał:
Silnik HL2 nie jest taki „niesamowity” zobacz chociaż na takie Vampire_The_Masquerade-Bloodlines ma „niesamowite” wymaganiaA grafa nie powala na kolana jedynie postacie są super zrobione
Gry na silniku unreala wychodzą teraz jak grzyby po deszczu więc coś musi być w tym silniku, że jest tak chętnie kupowany przez firmy. A UE3 już ma więcej nabywców niż engine dooma 3.
Słyszeliście, że Carmack rąbie juz nowy silnik oby to nie był Q3 + dx9
Pozdro
83.26.230.* napisał:
OMG normalnie szczena mi opadla jak zobaczylem ten filmik.Ciekawy jestem jakby sie potoczyla historia obecnych najslynniejszych strzelanek (HL2, U2, UT2004, DOOM 3) gdyby ta gra ujrzala tamtego czasu swiatlo dzienne. Jakie oceny by dostal HL2 ? 6/10 ? A Doom 3- 3/10 ?
Oby to wyszlo jak najszybciej i nie stracilo tego potencjalu co ukazywal ostatni filmik. To mnie bardziej pociaga do grania niz nowe screeny z Quake 4 czy filmiki z dodatku do Dooma 3
80.53.245.* napisał:
Jeśli chodzi o nowe zaawansowane silniki to nie ma co liczyć na cudadopuki kilka firm nie postanowi połączyc sił i napisać super nowoczesny i super wydajny silnik na bazie którego będzie można tworzyc gry przez 2-3 lata albo i dłużej , przecietna firma posiadajaca 2 dobrych coderów
nie ma raczej szans albo motywacji :/ na cos takiego.
Cóż z tego że zapowiadany silnik Unreal3 jest taki rewelacyjny skoro do odpalenia go w przyzwoitym framerate potrzebne będą karty które wyjdą za 12-15 miesięcy , pewnie 32 potoki i 512MB Ramu na pokładzie to będzie dla niego standard , wiem wiem ATI Fudo pewnie by podołało ,ale ta grafa zasypie rynek nie wcześniej niz jesienia tego roku.
Dziś jak się patrzy na co niektóre produkcje żywem przekonwertowane z PS2 to żal człowieka ogarnia , w końcu pecet jest na tyle szybki że można bez większego zaangażowania taka konwersje w kilka tygodni zrobić i liczyć na kasiore ,dziś sie tak robi ,popatrzcie ile w tym roku wyszło konwersji z PS2 ,niskie textury porąbane sterowanie tragedia.
Prawda jest smutna ,dziś sie nie robi dopracowanych graficznie gier na PieCa
dzis w modzie dziadoskie konwersje ,a jak widać po Cold Fear , Obscure
Constantine , to nawet i takie paszkwile wśród młodych pecetowych graczy znajdują zwolenników , gdzie smak gdzie gust .......?
chyba zatracony przez wszędobylskie narkotyki :/ i papkowatą TV
82.160.102.* napisał:
kurde ten engine to cudo !kto wie czy na tym starociu nie byłoby lepsze niz na doom3 aka q3+bajery
może okaże sie ze zoptymalizowali ze doom 3 smiga na gf 2 (pomarzyć dobra rzecz)
ten prey z ostatniego to taki Red Faction i unreal tournament w jednym
cool to wygladało
83.30.0.* napisał:
info:)wg G. Broussard`a (3D realms) pierwsze screeny pojawia sie w czerwcowym wydaniu PC Gamer`a (znowu exclusive dla tej gazety:) gazeta trafi do sklepow na poczatku maja:)
czekamy na scany
80.55.254.* napisał:
ach te scany83.20.174.* napisał:
A 3DRealms znowu odwrocilo uwage od wiecznego ksiecia. No coz mam nadzieje ,ze przed moja smiercia ujrze dzielo, ktore nie wiadomo czy do konca istnieje83.30.0.* napisał:
"Big News DNF Will be released at midnight tonight!
In other news an asteroid will hit the earth at 11:59 tonight and destroy the world.
And now onto sports..."
http://forums.3drealms.com/ubbthreads/attachments/705937-DNF-caseart2.jpg
80.55.254.* napisał:
z tego co pamietam to 3drealms obiecało ze pokaze dopier pierwsze wiadomosci o nowym ksieciu w ciągu 2 miesiecy przed wydaniem gry
83.30.0.* napisał:
to pudelko, to tylko concept art usera z forum 3drealms:P, ale trzeba przyznac, ze calkiem fajny:)
pierwszy screen z preya
jest to wycinek z flasha, z oficjalnej strony hehe:), ktora jest w budowie...
http://www.prey.com/prey-opt-5a-kid.swf
po kliknieciu poczekajcie z 10s, powinien pojawic sie krotki flash lol...
UPDATE:
tutaj drugi flash
http://www.prey.com/prey-opt-5a.swf
83.30.38.* napisał:
Sa juz scany z PC Gamer`a:)http://www.hot.ee/trackit/PreyDNF.pdf
Ponowie od PC Gamer`a mieli rowniez okazje zobaczyc Duke Nukem Forever`a w akcji
wiecej na ostatniej stronie scanow, w notce "Duke Nukem Soon":)
80.55.254.* napisał:
giera wypas, mam nadzieje ze zmiażdży te wszystkie marne hity jakie teraz powstał
83.20.130.* napisał:
A to co PCG napisalo to nie bujda bo sam George to potwierdzil:Kristian Joensen said:
Thanks for the claification.
How come you did show DNF to them ?
George Broussard
Because, why not? They made a trip here to see Prey, so it seemed logical to give them a sneak peek of DNF.
80.53.183.* napisał:
No to o ile można powiedzieć, że Prey będzie działać całkiem sprawnie na sprzecie pokroju R 9800 PRO, to za t Duke będzie pewnie wymagać zdecydowanie więcej. Cóż, o ile to możliwe trzeba się wstrzymać z rozbudową do 2006.212.76.33.* napisał:
Nie no kolejna gra ikolejny raz moj komputer dostanie po tyłku co prawda budowany do prac domowych ale gierki tez sie czasami przydają80.55.254.* napisał:
szkoda ze prey jest robiony na doomie 3 bo wygląda prawie tak samo jak onale giera będzie wypaśna i te teleprty
83.16.35.* napisał:
O to genialnie.
W sumie ucieszyles mnie tym info.
80.55.254.* napisał:
zgadzam się z nierealnym "szkoda ze prey jest robiony na doomie 3" bo ten silnik to nędza , a giera zasługuje na coś lepszego
81.190.145.* napisał:
moze jakies argumenty bys zapodał?
bo imho niewiele jest silników lepszych od ww.
80.55.254.* napisał:
oto argument
więcej argumentów masz w tym temacie
http://forum./index.php?showtopic=82721&st=0
217.76.116.* napisał:
mnie ta grafa wyglada na gorszą niz w doom3 a niby silnik ulepszony....co jest158.75.213.* napisał:
Prawde mowiac przeglajac te skany z PC Gamera Prey mnie nie zaskakuje, przynajmniej nie wygladem. Znowu mozna sie uczepic do plastikowej grafiki, co staje sie chyba standardem dla gier powstajacych na tym silniku.139.18.61.* napisał:
A moze ktos cos wspomni o fabule zamiast rozwodzic sie nad grafika?Indianin walczy z kosmitami To ci dopiero historia
158.75.213.* napisał:
Fabula w grach FPP nigdy nie byla wyszukana, chociaz zdarzaly sie oczywiscie wyjatki (Deus EX?)
83.26.176.* napisał:
jak juz jestesmy przy grach ktore sie pewnie nigdy nie ukaza tohttp://fajny.pl/go/_info/?id=881&sess_id=bff9c887afd3cb5da1c745d376b8b14b
ktos reflektuje?? i ma byc polska wersja nawet wynika z tej strony
a rozwala mnie najbardziej:
Oto lista kilku technicznych ciekawostek:
Obsługa nowych instrukcji procesora Katmai
Gra przez Internet dostępna protokołami TCP/IP
Technologia MRG firmy Sven Technology
Obsługa Direct3DL
Obsługa rozkazów MMX
Obsługa instrukcji 3Dnow!
Możliwość gry w sieci LAN
Obsługa GameSpy, TEN, Heat.net i podobnych
WOWWWWWWW!!
Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 450 Mhz
Pamięć 128 MB RAM
karta grafiki z akceleratorem 3D
Dzwięk zgodny z DirectX
Win9x
158.75.213.* napisał:
Gdybys przejrzal ten temat nieco dokladniej to zauwazylbys, ze ktos z ekipy DNF przy okazji prezentacji Preya pochwalil sie ta wlasnie gra. Poza tym, od jakiegos czasu kraza rozne plotki, ze gra sie ukaze i niedlugo zostanie zaprezentowana pokazowa wersja
83.30.12.* napisał:
Duke kiedys wyjdzie, to jest pewnie ... oni nie zrezygnuja z takiej kasy... wyobrazmy sobie, ze jutro jest premiera... hordy czekaja przed sklepem;))...
IMO styczen 2006 exclusive preview, czerwiec 2006 premiera;))
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=19207
tu juz nawet napisali "Prace nad Duke Nukem Forever na ukończeniu" LOL...
BTW: trailer Duke`a 1998 na engine Quake2
jak ktos nie widzial;)
http://www.3dgamers.com/dlselect/games/duke4ever/dn4e398.mpg.html
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Prey wg PCG powinien ukazac sie pod koniec 2005, wtedy zobaczymy ile jest warty dark engine...
83.26.176.* napisał:
a wiesz ze przeczytalem dokladnie ten temat?? tylko ze imho duke NIGDY nie wyjdzie..i dlatego dalem takiego "smiesznego" linka (ktory pewnie juz z 5 lat tam jest)...na Duke'a czekam juz ze hohoho..a najbardziej mnie rozbawily wymagania sprzetowe
83.30.215.* napisał:
Czy to jest nowa gra ? Czy kolejny doom pod inną nazwą ? Przecież to jest bardziej niż śmieszne...Gra wygłąda identiko jak doom3 tylko zamiast gościa z marsa, mamy indianina który walczy z demonami przyszłości Dla mnie doom3 to najnudniejsza gra jakakolwiek wyszła (max 2 godziny gry, więcej nie mogłem i wywaliłem) i wątpie by autorzy tej gry zmienili moje zdanie... (ten engin to największy shit jaki powstał - plastyX fantasyX i nic poza). Okropność :/
158.75.213.* napisał:
No coz Mnie szczerze mowiac ta gra przestala obchodzic. Jesli kiedys wyjdzie to fajnie, ale watpie by oferowala cos rewelacyjnego. Nie wyjdzie, trudno, plakac chyba nikt nie bedzie
62.233.196.* napisał:
Prey ma wyjść już pod koniec roku. A tu jest trochę wyczesanych screenów.http://games.tiscali.cz/previews/prey/index.asp
83.26.225.* napisał:
Autorzy Preya moim zdaniem teraz odwalili niezla lipe. Jak na moj gust powinni napisac swoj engine od podstaw, bo to co prezentowal filmik jezeli chodzi o engine gry z 1998 roku to po prostu miazga. Silnik dooma tylko zabije mozliwosci tej gry no i znowu te ciemne korytarze - bleh83.16.35.* napisał:
Nonono, niezle potworki.
Ciekawy wyglad tej hybrydy co zamiast nog ma paszcze
83.30.54.* napisał:
2 filmiki z e3http://www.preyhq.com/preye3_shaky.wmv (cam z zamknietego pokazu ati i 3drealms, gra dzialala na kompie z r520), portal tech i ruchome levele w akcji, cienka jakosc ale warto obadac, czas trwania 10min 49s
http://www.preyhq.com/preye3shack.wmv trailer, niestety tez cam, ale w wysokiej rozdzielczosci, czas trwania 1min 22s
80.53.245.* napisał:
BigSpiderJedyny nowo napisany silnik w ostatnich 2-3 latach to chyba tylko FAR CRY
a dokładniej silnik z Crytek Studio.
Poza nim to chyba wszystko do okoła same niby ulepszone stare silniki
często korzeniami sięgające ubiegłego wieku np Doom3>Quake3>Quake2
przykładem niech będą gry na coraz to nowszych klonach UNREAL Engine
( ostatnio był odświeżony stary/zzieleniały kotlet > PARIAH )
aaaaaaaaa
zapomniał bym na śmierć ,jest jeszcze S.T.A.L.K.E.R. ich silnik chyba rzeczywiscie pisany od podstaw ,nie umoczony
Dziś w modzie wały i to nietylko w świecie polityki ,
w świecie gier na PC wałów tyle samo co w naszym sejmie
ostatni wał : Boiling Point Road to Hell
poprzedni DRIVER3 kto czytał info o obydwu grach wie o co chodzi
należy dodać że na konsole np PS2 nikt by takiego niedorobionego produktu niedopuścił do sprzedaży ,tam na straży jakości gier stoi SONY.
Update
po oblookaniu filmów z gry jestem w szoku ,widać że twórcom nie brakuje
wyobraźni ,ta gra będzie chyba o klasę lepsza niz Doom3
odżyła we mnie nadzieja że Prey będzie dobrą grą
RaKLeZ dzięki za linki
83.28.222.* napisał:
obejzalem na razie ten 10 minutowy film i powiem tyle:powiew swiezosci imo gwarantowany. te portale robia wrazenie, tak samo jak chodniki po scianach i "swiat umarlych(?)" chodzi mi o ten moment ze postac umiera i jest na jakims pustkowiu (chyba pustkowiu)
ciekawe jaki byl dokladnie konfig maszynki pokazowej... 2gb+amd fx?
80.55.254.* napisał:
trailer w super jakości z E3http://www.preyhq.com/preye3ign_hq.mov
na to czekałem bo ten wcześniejszy nic nie pokazał konkretnego
83.16.145.* napisał:
Wam też te linki nie działają ?81.168.228.* napisał:
No80.55.254.* napisał:
Ten link działał wcześniej , wiem o tym gdyż zassałem stamtąd tego traileragiera zapowiada się wyśmienicie, ale wymagania raczej małe nie będą
80.53.245.* napisał:
http://www.preyhq.com/preye3ign_hq.movTen lin działa ,
tylko w moim wypadku musiałem go skopiować i wkleić do flashgeta
Choć PREY jest na silniku Doom3 to tematycznie go przebija
fabułka czasami zalatuje DukeNukem
80.53.132.* napisał:
EE ja to chyba mam jakiegoś pecha.... żaden nie chce mi się ściągnąć... grrr
80.55.254.* napisał:
ten powinien działać:
http://hardwired.hu/dl.php?id=3249&dl=1
217.113.239.* napisał:
Wow, ladny ten filmik.Czasami grafika nie ciekawa np. twarz tego indiania, ale miejscami bardzo ciekawie to wyglada. To samo moge powiedziec o broni i fizyce.
62.69.192.* napisał:
niedziala
moze potrzebny jakis flashget czy cus
213.227.72.* napisał:
280 MB...dużo -ale warto to zobaczyć .
A co do silników to uważam że silnik dobry to silnik który generuje wspaniałą grafikę i nie ma wymagań z kosmosu.Przykład:Silnik HL-2 elastyczny,grafika zapiera dech w piersiach a mimo wszystko wymagania ta gra miała śmieszne(bardzo małe)
Więc silnik Dooma 3 w mojim mniemaniu jest do [gluteus maximus] i tyle.Może grafike jakąś ma ale po jakiego *** będe oglądał pokazy slajdów?(na mojim Radku gierka chodzi w miare płynnie 1024x786 medium bez AA-30 FPS,chodzi w miare płynnie ale co bedzie za rok,dwa,trzy?)
Najnowszy silnik UE3 ... szkoda gadać.Grafike generuje przepiękną(najlepszą jaką dotąd widziałem)ale wymagania to będzie mieć OGROMNE.Wiem na zachodzie GeForce 6800 GT to norma ale w polsce?Zaraz ktoś się na mnie rzuci że czemu oceniam silnik jeśli jeszcze nie została na nim wypuszczona żadna gra - odpowiedź jest prosta:
W plusach silnika NIKT NIE WYMIENIŁ ZALETY ŻE NA SŁABSZYCH KOMPUTERACH BĘDZE MOŻNA GRAĆ PŁYNNIE.Nie oczekuje tu że na Geforce 2 MX 64 silnik rozwinie swoje pełne możliwości w full detalach,lecz żeby na kartach pokroju 6600 GT,Radeonie X850,X800 czy Radku 9800 gierka chodziła W MIARE płynnie(normalne detale-Wątpie)
To tyle.
Pozdrawiam.
217.113.239.* napisał:
Sam nie dzialasz ;]
Dobrze wszystko chodzi.
83.28.71.* napisał:
a czemu panowie pomijacie imo najbardziej spektakularny z ostatnich engine'ow? riddick wygladal i dzialal wprost fantastycznie... http://www.starbreeze.com/engine.jsp80.53.132.* napisał:
No no... filmik pokazał mi na tyle dużo że ten tytuł zrobi się chyba dla mnie Musthawe
Mam nadzieje, że wyjdze na X'a 360 bo ona stanie sie za 0,5 roku moją maszynką do grania.... Jeśli nie to płakać nie bede... ale Gra trafiła w moje serce heh
213.134.173.* napisał:
Przyznam że pierwszy raz słyszę o tej gierce. Być może dawno temu gdzieś coś słyszałem ale za chiny ludowe już nie pamiętam. Dopiero teraz oblukałem ten topic i powiem że dla mnie ta gra to też jest tzw. "absolutny muszę mieć" Ten filmik to coś niesamowitego ! Już sam pomysł na rozpoczęcie historii zwala z nóg. A jak to wszystko jest wykonane... o mój słodki panie, coś pięknego ! A do tego bardzo ciekawe pomysły, i ogromna grywalność, przynajmniej na to wygląda po obejrzeniu filmika. Jak jeszcze ktoś nie widział to polecam wersję z Gamershell'a. Bardzo ładna jakość jest i wszystko widać.http://gamershell.com/download_9504.shtml
82.160.102.* napisał:
heh jak obejrzałem ten filmik to niech sie chowa doom 3 (zreszta on i tak juz sie chowa przed wieloma innymi grami )prey moze byc lepszy nawet od Riddicka !
grafa wydaje sie byc lepsza niz w rydzyku i wogóle to co napisał nadmundo -
masa nowych pomysłow co w fpp raczej jest niespotykane i ta indiańsko kosmiczna atmosfera KUL chciałbym sobie pochodzic po księzycu
153.19.199.* napisał:
Ja także słysze po raz pierwszy o tiej gierce. Ale filmik, coz - zaje....y!!!Z tego co wyczytałem to będzie na PC i Xbox 360. Ciekawi mnie jaka konfigurracja pc to uciągnie.
Szczególnie spodobała misie opcja opuszczania ciała.
62.69.192.* napisał:
kolejne newsy, zreszta juz chyba po czesci znane :http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;zapowiedz,3080;core.html83.142.12.* napisał:
Ostatnia gra na jaka czekam.Czuje hm hm hm... g.n.i.o.t.
83.16.82.* napisał:
gniot to był doom3 i quake 4mam nadzieje że prey pokarze na co stać engine od ID
poczekamy zobaczymy
83.23.93.* napisał:
ja tam do giery na razie nic nie mam i licze, ze pokaze klase83.5.38.* napisał:
Jak by tak policzyć to na rynku dominują owe dwa silniki
Unreal oraz Quake3 oczywiscie w wielu zmodyfikowanych wersjach
smuci mnie fakt żę po ponad roku czasu nikt nie zrobił żadnej gry na silniku
FAR CRY ,a jak by go tak zmodyfikować o najnowsze bajery to by był
super-Hiper-Wypas
A co do samego PREY'a to jesli ten .avi'k naprawdę jest z roku 1998
i jeśli naprawdę była to prezentacja na P2 266MHz + Voodoo2
to należy przyznać że było to Mistrzostwo świata ! !
a 50% dzisiejszych gier
To Wypociny Nieudaczników !! !! !!
Zgadzam się z tobą. Cholera czemu nikt nie zrobi żadnej gry na Crytek Engine. Przecież jest on wprost niesamowity, wspaniały, te widoki, tekstury, woda, różne typy rendrenowań (normalnie jak dla mnie mistrzostwo) w Far Cry budzi do tej pory mój zachwyt i podziw. Chylę czoła przed panami devolperami. Far Cry to wg mnie jeden z najlepszych FPS, obok Half Life 2 (wg mnie to jest dominator). Ojj mały ot się zrobił
A wracając do PREY'a sądzę, że tak jak D3, Q4 (w moim przekonaniu to Doom 3 i 1/3) okaże się hmmm słaby delikatnie to ujmując. Jak widzę engine z D3 to mnie szlag trafia, znowu będzie mrok i kilka świateł i te badziewne kolory. Hmm ja powiedziałbym, że ze 75% gier ukazujących się na PC są kiepskawe. Ok, jest w nich dobra grafika, no ale z grywalnością... no właśnie. Teraz głównie robi się jakąś giercę, żeby pokazać na jakim to ona sprzęcie hula, jakie ma efekty, jakie shardery, światła, etc. Gdzie się podziała dawna grywalność ? Pamiętam jak miałem Nesa, no przecież Contra, Marian, Kunio Kun (seria: hokej, piłka, bijatyka, koszykówka, zawody etc), Dizzy, Micro Mashine, Capcom Gold Medal Challenge, zresztą mógłbym godzinami wymieniać gry, w jakie grałem na tej wspaniałej maszynce. A na PC ? Jest w co pograć, każdy lubi to co lubi, ale jakoś bardzo się rozczarowuję za każdym razem i to coraz częściej, gry nie mają "tego czegoś". Aktualnie czekam na Obliviona(byle chodził na moim fx 5600), reszta mnie mało interesuje.
83.16.35.* napisał:
Akurat engine D3 to wielgachny plus tej gry.Bo nie jest wymagajacy, a prezentuje sie nadal wysmienicie.
Dzisiaj jeszcze gram w dooma 3 i sie lapie na zaparcia w piersiach.
62.21.55.* napisał:
No nieźle, filmik zrobił na mnie potężne wrażenie, czuć w nim niesamowity klimat, muszę w to zagrać kiedy wyjdzie I wygląda to wszystko wyśmienicie, a przecież to engine d3, w który nigdy nie wierzyłem, teraz widzę, że jednak potrafi zdziałać cuda. Cóż, mogę to ująć tak - TRZEBA ZAGRAĆ. Mimo tego, że generalnie nie lubię klimatów kosmicznych, to w tej gierce się zakochałem od pierwszego wejrzenia (jeśli by liczyć to, co jest teraz jako wersję pierwotną, bo generalnie to, co było daawno temu na filmiku, to też było coś niesamowitego).87.101.18.* napisał:
Akurat engine D3 to wielgachny plus tej gry.
Bo nie jest wymagajacy, a prezentuje sie nadal wysmienicie.
Dzisiaj jeszcze gram w dooma 3 i sie lapie na zaparcia w piersiach.
może masz astmę;P?(joke:D nie mogłem:P)
a poważnie Do tego enginu nic nie mam jak widać quake 4 nie był już taki ciemny:D jak doom3;] a graficznie powala czasem na kolana tą "realistyką" nie to co cukierkowe grafy w Far CRY i SS2
83.29.52.* napisał:
Tak tylko co masz w doomie? Ciemność, ściany i ogulnie same wnętrza czegoś. FAR CRY według mnie miał najlepszy engine bo nie było w nim "całkowitej" ciemności. Duże przestrzenie to jest wielki plus, jak możesz gościa zabić z dużej odległości. W doomie wyleci ci pare stworków na krzyż zza ściany i tyle. Aż trudno pomyśleć że na nim nie robią gier.83.26.119.* napisał:
Tak tylko co masz w doomie? Ciemność, ściany i ogulnie same wnętrza czegoś. FAR CRY według mnie miał najlepszy engine bo nie było w nim "całkowitej" ciemności. Duże przestrzenie to jest wielki plus, jak możesz gościa zabić z dużej odległości. W doomie wyleci ci pare stworków na krzyż zza ściany i tyle. Aż trudno pomyśleć że na nim nie robią gier.
Zdaje sie ze engine cryteka jest trudny w adaptacji i obrobce, a przekopiowac go na pale zeby wyszedl FC2, to bez sensu bo przeciez nikt takiej gry nie kupi - to jest imho przyczyna braku gier na engine cryteka.
217.96.185.* napisał:
A po mojemu to by mogli zrodelko dac,jednak i tak bardzo czekam na ta pozycje,choc mniej niz na Aftermath.ktore zsunie Preya na pozycje nizej.Pytanie tylko - kiedy te obie gry wychodza bo kazdy mowi i pisze co innego i nie wiadomo komu wierzyc87.101.18.* napisał:
Tak tylko co masz w doomie? Ciemność, ściany i ogulnie same wnętrza czegoś. FAR CRY według mnie miał najlepszy engine bo nie było w nim "całkowitej" ciemności. Duże przestrzenie to jest wielki plus, jak możesz gościa zabić z dużej odległości. W doomie wyleci ci pare stworków na krzyż zza ściany i tyle. Aż trudno pomyśleć że na nim nie robią gier.
CZYTAJ CO NAPISALEM! doom3 owszem kupa:P
ale Qauke 4 juz bardzo przyjemny!!!
217.113.231.* napisał:
Te gry takie właśnie mają być, taki był zamysł ich twórców. Jeśli ktoś pisze, że ten endzin jest do kitu to jest ignorantem albo mułem albo... jest jeszcze wiele innych określeń ale oszczędzę sobie. Można mieć swoje zdanie i może się coś podobać lub nie ale lekceważenie możliwości tego silnika jest objawem postradania zmysłów. Ja z wielką przyjemnością grałem w doom'a 3, roe, quake 4, będę zagrywał się w prey'a a jeśli rzucą jeszcze inne tytuły w tym stylu to je łyknę jak świeży boczek. Motor doom'a wciąż ewoluuje i staje się doskonalszy, przykładem może być fizyka nie wspominając o grafie, która jak widać staje się bardziej szczegółowa z każdą jej mutacją. Wybredne typki narzekające na cząstkowe zastosowanie fizy w doom'ie tutaj zostaną przyprawieni o zawrót głowy i to dosłownie.83.29.38.* napisał:
Nie będe się wypowiadał na temat twojego posta wyżej qqrydza bo nie chce % dostać.Co do gry to myśle że chociaż ona coś pokaże. Dodatkowe bajery mogą okazać się tym co mnie przyciągnie do tej gry.
83.18.89.* napisał:
Ktos wyzej pisal, ze Doom3 ma male wymagania No, troche mi sie ciezko z tym zgodzic, bo zawsze mialem karty ATI i nawet 9800PRO nie byl rewelacyjny dla tej giery. Poza tym, ze wielkie wymagania, to jeszcze nie wiem w co one ida. Ciemno jak w [gluteus maximus], raz na rok wyskoczy jakis stworek. Wszystko jak z plasteliny. Moze i obsluguje cala wielka liste efektow, ale cos mi nie podeszlo ich wykorzystanie.Co innego engine HL 2 Dlamnie mistrzostwo swiata, na tym wlasnie engine chcialbym zobaczyc ta gierke jak i kilka innych Same plusy. Male wymagania, rewelacyjna grafa, swietna fizyka, wielkie mozliwosci (widzieliscie Lost Coast ? To sie nazywa podrasowanie engine ).
Co do filmiku z roku 1998 to cos nie moge go sciagnac Ma ktos moze jakiegos dzialajacego linka ?? Chetnie bym go zobaczyl, bo tak piszecie, ze na tamte lata to rewelacja, a jak dlamnie w roku 98 to nie ma nic innego jak Unreal (zreszta do dzisiaj jest dlamnie niesamowita giera i wiele nowosci moze sie schowac przy mistrzu nierealnym ).
EDIT:
Obejrzalem ten filmik i... jestem pod wrazeniem Doszedlem tez do wniosku, ze tutaj engine HL2 chyba by sobie dal rady. Poprostu engine Dooma lepiej sie spisze w takich grach "futurystycznych", a znowu Source lepiej sobie poradzi ze "zwyklymi" grami (nie futurystycznymi ). Tak mi sie wydaje Chociaz... oni tak podrasowali engine dooma, ze glowa mala, wiec moze by i z source potrafili zrobic cos niezlego.
EDIT2:
Ogladnalem tez ten filmik z 1998 roku i nie ma tam nic, czym Unreal by sie nie mogl pochwalic Oczywiscie jesli o grafe chodzi, bo portali to on nie mial.
83.18.141.* napisał:
od czasu Far Cry nie bylo dobrego FPP na PC i dlugo przed FC rowniez, to byl taki promyk nadziei ze jeszcze cos w tym kierunku da sie zrobic , ale niestety jedna jaskolka wiosny nie czyni ...81.168.228.* napisał:
od czasu Far Cry nie bylo dobrego FPP na PC i dlugo przed FC rowniez, to byl taki promyk nadziei ze jeszcze cos w tym kierunku da sie zrobic , ale niestety jedna jaskolka wiosny nie czyni ...
Nie no HL2 to byl cienizna jak nic Klimat Preya nawet bardziej pasuje do wygladu otoczenia z Morgana Frimana niz z Dzeka Karwera
80.53.163.* napisał:
Hl2 jak Hl2 takie sobie , ale cs:source to mnie juz trzeba leczyc na tą grę. Niedlugo beda lekaze od nałogu csowego . Pozdro!!!83.142.12.* napisał:
Ktos wyzej pisal, ze Doom3 ma male wymagania No, troche mi sie ciezko z tym zgodzic, bo zawsze mialem karty ATI i nawet 9800PRO nie byl rewelacyjny dla tej giery. Poza tym, ze wielkie wymagania, to jeszcze nie wiem w co one ida. Ciemno jak w [gluteus maximus], raz na rok wyskoczy jakis stworek. Wszystko jak z plasteliny. Moze i obsluguje cala wielka liste efektow, ale cos mi nie podeszlo ich wykorzystanie.
Co ty faking dupisz ? (to takie powiedzenie nie obrazliwe w moim gronie wiec spoko).
Juz teraz nie przytocze ale jest gdzies test ze screenami co musi obliczac silnik D3 aby dawac taka grafike.
Najbardziej chodzi o oswietlenie.
Czapa z glow panowie ze to potrafi karta za 400pln wyswietlic z pelna 60 klatkowa plynnoscia !
Jak to zobaczylem to po prostu oniemialem.
A to, ze masz dupiata karte do tej gry to ... co bede konczyl.
Jest o wiele mniej wymagajacy D3 od np. NFS:MW, AoEIII.
To, ze ciemno to nie dla ukrycia niskich tekstur. Co to za stek bzdur pisanych przez fanbojow ?
Widzeliscie Q4 na tym samym silniku i mozna na tym silniku walnac ostre tekstury bo sprzety sie o poleczke poprawily.
Jakby w tym czasie D3 byl wymagajacy jak dzisiaj Q4 (ktory i tak swietnie chodzi na sprzecie Low End jak na swoje mozliwosci) to by mial polowe mniejsza sprzedaz.
83.28.61.* napisał:
Doom3 wcale nie mial zlego silnika - wrecz przeciwnie !!Ale trzeba powiedziec ze ma swoj klimat - przec co graja np w Q4 ma sie wrazenie ze juz sie gdzies to widzialo
Osobiscie uwazam - ze Do Prey - powinni zrobic Wlasny silnik tak jak to w 98 r robili !! w koncu na gre czeka sie juz blisko 8 LAT !! i chcialo by sie zobazcyc ja na czyms "nowym"
Poza tym Uwazam ze do FPP - DOSKONALYM silnikiem jest ten z HL2 Lost
B.bym sie cieszyl gdyby przyszle gry (np DUKE NUKEM FOREVER) wyszedl wlasnie na tym Silniku
Zapewnia on Bowiem WSZYSTKIM (nawet tym z radkami 9550) b.plynna gre w wysokiej rozdzielczosci i Wysokimi detalami !! (oczywicie bez AA i innych bajerow)
Na zakonczenie powiem tylko ze na Moim voodoo HL2 smiga az milo 800x600 srednie detale a co to bedzie V56k
217.96.185.* napisał:
Silnik D3 jest nakbed,ale bardziej widze Preya na zrodelku.Pozatym wlasnie to mi sie strasznie podoba w tym silniq - gra dziala nawet na Rivie - naprawde i popatrzcie jak wyglada - maly dym.Ta gra na wszystkim chodzi,nawet jak ktos napisalem wyzej - na voodoo.Wiec dawac mi tu Preya na zrodelku a nie na D3,tym bardziej,ze jeszcze nie wyszla gra z ladniejsza grafika niz HL2 a zrodlo ma grubo ponad rok wiec - co tu duzo gadac - HL2 wygra ze wszystkim zawsze i wszedzie i kiedy bedzie juz w standardzie silnik U3 - wowczas valve wypusci gre na takim silniku,ze bedzie wygladac 2x ladniej niz U3 a bedzie chodzic na dzisiejszych kompach Wspomnicie moje slowa - pozdro83.18.141.* napisał:
HL2 > duzoo gorszy od 1 ale dalo sie skonczyc nawet bez specjanego znurzeniaDoom 3 > wogle nie powinien sie tak nazywac
quake 4 > tak samo jak doom totalnie uwalony wzgledem poprzednich czesci ktore wrecz uzalenialy do tego ta "plastikowa" grafika , tak nudny ze nawet ukonczyc mi sie nie chcialo ( do doom 3 sie zmuszalem )
cs:source > nie bylo mi dane zagrac
Fear > monotonny , na poczatku nawet wciaga ale po jakims czasie wieje nuda z kazdego kata
mysle ze Prey bedzie kolejnym glosnym niegrywalnym gniotem . Czekam na gra ktora wyjdzie z zaskoczenia ze nie bedzie sie znalo fabuly , fimikow i screnow z kazdej mozliwej lokacji , czyms takim byl wlasnie Far Cry gra ktora moze nie jest szczytem mozliwosci ale po pierwsze ma dosc
ciekawy scenariusz do tego niezla grafike ( jak na tamten czas ) i nie nudzi po 20 minutach co wiecej chce sie grac dalej
83.18.89.* napisał:
Czapa z glow panowie ze to potrafi karta za 400pln wyswietlic z pelna 60 klatkowa plynnoscia !
Jak to zobaczylem to po prostu oniemialem.
Moja czapa spada na widok HL 2, bo tam masz super grafe i plynnie za nawet 150zl na GF4ti
217.96.185.* napisał:
Poda mi ktos w koncu wlasciwy termin wydania czy nadal jestem skazany na google,ktore mowia wszedzie co innego <znak zapytania>83.23.89.* napisał:
Czerwiec 200683.5.19.* napisał:
Motor doom'a wciąż ewoluuje i staje się doskonalszy, przykładem może być fizyka nie wspominając o grafie, która jak widać staje się bardziej szczegółowa z każdą jej mutacją. Wybredne typki narzekające na cząstkowe zastosowanie fizy w doom'ie tutaj zostaną przyprawieni o zawrót głowy i to dosłownie.
W to wątpię, już Q3, D4 ponoć miał przyprawiać o ból głowy. Prey okaże się 0. Nic nie będzie znaczyć dla fps jego tytuł. IMO engine przekreśla tą grę na starcie. I znowu się okaże jak z Q4, kolejny raz będę mieć rację
62.69.192.* napisał:
oby tak nie bylo....83.16.30.* napisał:
Spylon a widziałeś screny z enemy territory quakw wars ?? chyba raczje nie... Gadanie na silniki to moim zdaniem nie w tym temacie... każdemu się podoba co innego.... kanciaste postacie jak w FArcry jednemu, denne cienie i straszne wymagania co do ramu w HL2 drugiemu ehhh .... Gre się lubi albo nie po tym jak się w nią gra, a nie jak ona wygląda... czyżby gracze w uwczesnych chcili by tylko oglądać bez możliwości grania w grę ?? Czy ja zpstane spalony na stosie za to że bardzo podoba mi się DooM 3 i Q4 ??Ehh nierozumiem niektórych
83.5.10.* napisał:
Spylon a widziałeś screny z enemy territory quakw wars ?? chyba raczje nie... Gadanie na silniki to moim zdaniem nie w tym temacie... każdemu się podoba co innego.... kanciaste postacie jak w FArcry jednemu, denne cienie i straszne wymagania co do ramu w HL2 drugiemu ehhh .... Gre się lubi albo nie po tym jak się w nią gra, a nie jak ona wygląda... czyżby gracze w uwczesnych chcili by tylko oglądać bez możliwości grania w grę ?? Czy ja zpstane spalony na stosie za to że bardzo podoba mi się DooM 3 i Q4 ??
Ehh nierozumiem niektórych
Widziałem screeny z ET:QW i szczerze mówiąc ku.pa... Wymogi będą kosmiczne, w końcu to nie będzie stary dobry ET, tylko futurystyczny. W sumie zgadzam się z tobą, każdemu się co innego podoba . Mi akurat ten engine się nie podoba, jakiś taki mydlasty jest (jak wyżej wspomniałem). Są gusta i guściki. Dla mnie Q4 to zerżnięty żywcem D3, przez to Q4 nazywam D3 i 1/3. Dla mnie strona wizualna w grze ma duże znaczenie, ale większe ma jej grywalność. Spalony na stosie nie zostaniesz, zapewniam cię
83.18.89.* napisał:
Spalony na stosie nie zostaniesz, zapewniam cię
Jak nie ! Panowie zapalki prosze ! Joke oczywiscie
83.142.12.* napisał:
Moja czapa spada na widok HL 2, bo tam masz super grafe i plynnie za nawet 150zl na GF4ti
Przyznam, ze w HL2 jest swietna grafika ale tylko przez jakosc tekstur i PS na wodzie.
Brak efektow oraz dynamicznego oswietlenia i cieni w czasie rzeczywistym czynia ten silnik bardzo elastycznym.
Wylacz cienie i bump w D3 to nawet na gf3 zasuwa.
83.23.90.* napisał:
CYTAT
Wylacz cienie i bump w D3 to nawet na gf3 zasuwa
No ale jak to wtedy wyglada? Gorzej niz Q3 na max detalach.
84.205.160.* napisał:
tak czytam niektorych wypowiedzi i znowu grafa, grafa grafa, co ciagnie za soba dalsze dywagacje. Powiem tak, jak grafa jest zacna to narzekaja ludzie na FPSy, albo na skupieniu sie tworcow TYLKO na grafice. Tutaj zespol pracuje na na gotowym silniku co wg mnie moz ejedynie sie odbic na + dla grywalnosci. Ja na grafike z Dooma3 nie bede narzekać. A co do samego trailera, to wg mnie gra moze naskoczyc niektorymi elementami w rozgrywce, moze przestraszyc i bawic .. no tak czy inaczej na juz zacieram rece ^^83.18.89.* napisał:
tak czytam niektorych wypowiedzi i znowu grafa, grafa grafa, co ciagnie za soba dalsze dywagacje.
Wiesz, w koncu jestesmy Polakami i musimy sie troche posprzeczac, czyja racja jest "najbardziejsza"
83.142.12.* napisał:
To sa chyba mozliwosci Source, a nie silnika HL2.Ja rozumiem, ze HL2 (podstawka) jest na Source ale nie w jego pelnej okazalosci.
Ten silnik jeszcze nie jeden raz nas zaskoczy i bedziemy sie smiali z efektow w HL2 (podstawka).
Mamy pierwszy przyklad w Lost Coast gdzie wydajnosci spada drastycznie po dodaniu tylko HDR.
Nie widzialem swiatel dynamicznych w HL2 (podstawka).
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.04 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:02 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl