Temat
Relistyczne Fps - Wpisujcie Najlepsze
83.27.243.* napisał:
Hey ... jakie macie typy na najlepsze strzelanki na MULTIPLAYERA - wyłącznie, ale realistyczne - zachowanie jednostek i na "faktach" - istniejące jednostki i uzbrojenie, jednostki jeżdżące, pływające i latające mile widziane ... nie interesują mnie żadne doomy i quaki ale coś w stylu America`s Army - dla mnie nr.1 pod względem realizmu zachowania jednostek i "faktów" - tzn. uzbrojenie, istniejące jednostki itp.Myślę, że dobre będą :
- Battlefield 2 (trailery są boskie)
- Close Combat: First to fight
Joint Operations był super - grywalnośc wręcz idealna, dobry był COD UO, ale SWAT 4 mnie zawiódł
W jakie gracie i na co czekacie - wpisujcie ...
193.151.48.* napisał:
ja gram w Battlelfield 1942 bardzo żadko gram wiec to bedzie na tyle sasasa62.233.189.* napisał:
Prawie trzy lata rypie w OFP i jeszcze mi się nie znudziłCTI i bf1985 mod rządzi!
Battlefield i Joint Operations jakoś mnie nie rzuciły na kolana
takie tam rypanie przez net dla dzieciaków to samo COD
81.190.145.* napisał:
operation flashpoint;]212.186.86.* napisał:
jak ktos mowi mi ze jo jest realistyczne to ja wymiekam , true combat i red orchestra , od bf to juz wole desert combat , opf dla mnie jest za bardzo realistyczne a raczej za bardzo arcadowe , biegniesz 2 godziny przez pol wyspy zeby dostac z niewiadomo skad , no to jest super , swat 4 w cooperative po prostu wymiata , jest jeszcze stary mod do ut o nazwie infiltration , to bylo realistyczne albo ghost recon i milion dodatkow do niego jakos dla mnie nie ma bardziej realistyczniejszej gry niz americas army , ale juz w to nie gram za duzo cheaterow , to juz nie to co kiedys83.24.210.* napisał:
dla mnie nie ma bardziej realistyczniejszej gry niz americas armyaa bylo realistyczne w wersjii 1.9 do 2.0 a teraz to taki gniot jak ich malo devy biora kase i nic nie robia speed buga to chyba od 2.0 poprwaiaja a mamy juz 2.3 hehehe
83.27.243.* napisał:
W sumie nie chodziło mi o to, że J.O. było super realistyczne, ale o jej grywalność - podobnie w przypadku COD UO. Sam stwierdziłeś z resztą, że nie zawsze w realistyczną grę się super gra - podając za przykład OFP. A J.O. z mnóstwem jednostek i 120 chłopa na planszy było - jest - pod względem grywalności nie do zdarcia. Qrde gdyby OFP miało lepszą grafę ... a w SWAT 4 grasz online ? Na czym polega tam multiplayer ? Bo zauważyłem, że w demku nie można było leżeć i skakać (prone and jump) co zapewne nie sprzyja multiplayerowej rozgrywce - nie mówię o "bunny hopping", ale o np. wskoczeniu na jakieś podwyższenie...
81.26.0.* napisał:
to o co w koncu chodzi??!? greywalnosc!?! realistyka?!?!? bo to dwie rozne rzeczy83.27.243.* napisał:
Oczywiście, że różne ale ich połączenie daje piorunujący efekt. Jedne gry mają więcej realizmu a drugie więcej grywalności, chodzi o to żeby znaleźć taką, która ma jak najwięcej z obu tych elementów.
212.186.86.* napisał:
aa 2.3 gniot , tego bym nie powiedzial , raczej bym powiedzial ze to nie to samo co bylo kiedys bo za duzo jest graczy ktorzy nie sa legit , ale typ i wszystko jest takie samo a gram od 1.4 , jesli aa to gniot to czym jest cs najsmieszniejsze jest to ze jak zaczynalem grac to nie widzialem zadnego polaka na serwach i byly 2 klany pl , teraz kogo sie nie spytasz mowi ze gra od 1.0 hehe , to taka ciekawostka , co do realizmu , wiadomo ze nigdy nie zrobia czegos co by bylo na 100% realne bo to by po prostu bylo nudne wez nawet flashpoint czasami zajmowalo ci 90% czasu przedostanie sie z miejsca na miejsce aby potem zginac , co do swat 4 to gralem tylko w cooperative , nie ma gier realnych sa tylko w jakims stopniu zblizone do rzeczywistosci , gdyby wszystko w grze bylo realne to by nikt w to nie gral , kto by chcial 3 dni walki 18 odpoczynku80.48.63.* napisał:
Medal Of Honor Allied Assault83.30.87.* napisał:
Ghost Recon + Desert Siege + Island Thunder -"Take a deadly, realistic lesson in how to fight on tomorrow's battlefields."AA przy GR wysiada jak już wiele razy mówiłem i będe się przy tym upierał
AA ma być realistyczne? to pokaż mi amerykańskiego żołnierza np w Iraku, który zaczyna skakać jak do niego strzelają poprostu nonsens.
Rainbow Six tak samo realne jak GR
Jeśli gra miała by być w 100% realna to miałbyś jedno życie jak zginiesz to już nie ma żadnego sposobu na to aby zagrać jeszcze raz
watow napisał: "dla mnie nie ma bardziej realistyczniejszej gry niz americas army "
To w mało gier grałeś
213.135.34.* napisał:
Galvatron masz problem z czytaniem ze zrozumienim zanegowalem to...czy w rzeczywistosc us soldier dostaej z razy z 3rpg w glowe zeby zginac??? czy przezywa 5 hs i biegnie dalej albo dostaje pol bebna z rpk w plecy odwija sie i sprzedaj hs arabowi?
Bylem w klanie [GROM] ktory bylo 1 czy 2 klanem w aa grajcym od wersji 1.0 sam zaczolem grac od 1.7 teraz jestem w innym klanie i w aa gramy tylko mecze i spary a jestesmy 6 w twl 4x4 obj bo BS w tej grze spowodowany silnikime unreala tak nas wkur*** ze 4fun gramy w q2 i czaem w ut2k4 3334 demo jezeli ktorys z nas z hostuje :]
195.205.244.* napisał:
wlasnie o jaka realnosc chodzi ? bo jezeli chodzi o americas army albo wszystkia moha i call-e to gdzie tam jest jaks realnosc ? wg mnie na chwile obecna to tylko 3 tytuly cos soba reprezentuja jezeli chodzi o realnosc np strzelania i zachowania sie broni (Rainbow Six , Ghost Recon , Operation Flashpoint)p.s
natomiast inna kwestia ze wszyscy zagrywajacy sie sie wlasnie w moha , call of duty moga miec ogromne problemy w poslugiwaniu sie bronia w ww grach (poprostu kwestia przyzwyczajenia) kto gral wie o co chodzi ... recoil rulez ...
aha
zeby nie bylo ze po kims "jade" to sam gram w moha i calla ale tylko tylko z czystej satysfakcji dla grania i postrzelania sobie do niemiaszkow - calkiem przyjemne zajecie
81.168.228.* napisał:
SOF 2 - polecam83.31.16.* napisał:
Chyba żartujesz ?
Nie ma nic realistyczniejszego od Operation Flashpoint (Resistance). Żadne AA nie fika
Ostatnio gram też w Raven Shielda którego mogę polecić. Super gierca
82.160.102.* napisał:
kolejny post z serii ''silnik unreala jest do [gluteus maximus]''
jak zwykle w roli glownej - watow
co do realistycznych FPS - hmmm
zalezy o co chodzi
niektóre oferuja jedynie realistyczny movement i mase bajerów ale zeby kogos zabic to trzeba zawsze z 15 naboi przynajmniej wpakowac w goscia tudzież wiecej jesli ma kamizelke
rainbow sixy sie wyróżniaja i SOF 2 na odpowiednim poziomie trudnosc tak jak hydro proponowal
83.24.196.* napisał:
pain.exe jak z ciebie pala grales w rvs aa , ut 2003/4 wiece widac jaki BS oferuje ten silnik w quakowych silnikach jak do kogs strzelasz to pada a silnikach unreala to koles sie odwiaj pomimo 20 trafien i zaklada ci hs 1 kula , aa 30 strzlowy mag ma 15 kul jak walisz ciaglym z tym kolo jak masz nie fart jest niesmiertelny za sprawa z[COLOR=red][ciach!][/COLOR]ego kodu sieciowego czy klamie ? no proste ze nie83.22.47.* napisał:
Nowy CS czyli Source (czy jak to siem pisze )84.10.97.* napisał:
Grom był drugi, pierwszy był 1st.PB (współtworzyłem, przyznam sie nieskromnie ).
A co do AA...z wersji na wersje staje się coraz bardziej głupawą strzelanką. Ten dymek z M82 w pewnej wersji gry dosłownie mnie powalił , więcej tego nie ściągam.
A co to "BS"?
83.25.216.* napisał:
Operation Flashpoint, jedyna gra która przyk(u czy ó ? nie wiem)ła moją uwagę przez ostatnie 3 lata, takiej realistyki nie ma żadna gra, Rainbow Six i SOF2 to już nie ta bajka, i nie błaznujcie więcej wypisując jako realistyczne gry MOHAA czy COD, z drugiej sreony zależy co brać pod uwagę ? czy sterowanie i zachowanie się jedn ostki na monitorze czy ekwipunek gracza i czasy w jakich dzieje się akcja, ale to i tak wygrywa bezapelacyjnie OPF (jak ktoś narzeka na grafe to jest taki addonik DXDLL lub FlashFX - po tym gra wygląda niesamowicie)Ze się jeszcze pochwale to mam 20 gigsa dodatków do OPF'a każdy unikatowy
83.24.196.* napisał:
bs= bullshit , szacuneczek dla 1st.PB212.76.33.* napisał:
Powiem tak ze najwiecej podniety z giercunku po sieci będziesz miał z Bf1942(jak ci tam mało realizmu to masz mod forgotten hope gdzie masz do dyspozycji nawet Polską armie) gdzyż zadna z wymienionych gier nie da ci piechoty + łodzie (nawodne i podwodne)+czołgi+samoloty+ jeep'y itp.;itd... co do piechoty to owszem nie jest super hiper extra realizmus ale ma swój klimat a pozatym w jakim innym FPS zrobisz nalot dywanowy b17???(nie licząc CoD'a:UO ale tam tylko jako strzelec )PS. Moja rada chociaż gra "wymaga" 128 ramu to jednak bez 512 nie masz co mażyć o grze na High detal
83.17.37.* napisał:
Tak jak kilku kolegów tutaj, ja bym obstawał przy Operation Flashpoint ! Może jej grafika nie jest już taka zbyt wyśmienita( w porównaniu do paru nowych grojek np. Doom3,Far Cry itp.),ale jeśli chodzi o realistyczną grę FPS , to ten Symulator Pola Walki jest u mnie na 1 miejscu.P.S. I tak zostanie do ukazania się drugiej części tej przewspaniałej gry
83.28.69.* napisał:
skakanie tak wysoko w FPS-ach też mnie mocno wkurza ,niestety tutaj chodzi o grywalność....
co do ghost recon'a to gra mocno ograniczona terenem , trzeba było omijać skały - nonsens
OF jest dobre ,to gra która zabierała mi czas ,i dzień i noc pole walki ,rozgrywasz jak tylko zechcesz
R6 :Ravenshield te bronie , i te lokacje ,te szturmy
2 gry tak dobre
tak różne ale zarazem tak podobne.....
niesądzicie?
a OF2 nie wróżę przyszłości bo grafa beznadziejna i dziwna trochę , wygląd plaży i falującej wody jest przerażający ( wnioskuję ze screenów)
194.150.100.* napisał:
swat 4america's army
83.28.69.* napisał:
w tym artykule wybieramy karty do SWAT4 jest napisane:"Jeśli na koniec mielibyśmy trochę ponarzekać, to już raczej na AI, które czasami zawodzi. W misji z chińską knajpką wprowadzamy cały oddział SWAT do środka baru. Wybiegam - sam - na zewnątrz i kieruje się boczną uliczką do drzwi od podwórka. Kieruje celownik na drzwi i wydaje rozkaz drużynie 'czerwonej' : otwórz, hukowy i czyść. Co robi drużyna czerwonych? Biegnie przez pomieszczenia w środku knajpki (nie bacząc na znajdujących się tam bandytów), otwiera te drzwi od środka, wybiega na podwórze, ustawia się przed drzwiami, wrzuca do środka hukowy, a następnie ponownie wbiega w drzwi z których właśnie przybyła. To niestety był zimny kubeł. Mam nadzieje, że to jedyny żenujący bug w AI na który trafiłem zupełnie przypadkowo, a seria SWAT mimo wszystko nie podzieli losów innych gier, w których oprawa graficzna przerosła fabułę i grywalność."
takie coś skreśla tą grę z tej listy,
na pewno każda gra ma jakiś błąd ale to już inna historia
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.79 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:59 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl