heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 19 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Call Of Duty 2


84.10.77.* napisał:
Call Of Duty 2
IPB Image





Poradnik FAQ


Call of Duty 2 to kontynuacja wspanialej serii „ActivisionŽ”. Akcja rogrywa sie w takich samych realiach i latach co Call of Duty 1 oraz Call of Duty: United Offensive, z tym, ze zostala poprawiona grafika (i to znacznie), oraz dodane bronie (pochodzace z CoD:UO).

1. Gra oczywiscie dzieli sie na: Singleplayer, Multiplayer.
a) W trybie Single otrzymujemy wiele misji, przedstawionych i rozgrywajacych sie zupelnie inaczej niz w CoD1.
Zaczynamy misje rosyjska, gdzie odbywamy trening, a zaraz potem zaczynamy walke z Niemieckimi zolnierzami. Musimy przejsc 3 fazy misji, aby odblokowac misje Angielska, a nastepnie Amerykanska. Mi osobiscie najbardziej spodobala sie misja Amerykanska: "D-Day", tutaj takze nie ma czego tlumaczyc kazdy wie, gdzie sie D-Day rozgrywal icon_wink3.gif.
b ) Tryb Multi jest o tyle ciekawszy, ze gramy w miejscach takich jak w Single, lecz mapy sa zmodyfikowane. W tym trybie sa takie rozgrywki jak:
Hq (sztab) icon_arrow.gif zakladamy sztab, i utrzymujemy go przez 45 sekund. Ktora druzyna zdobedzie 350 ptk zwycieza na danej mapie.
CtF (zdobadz flage) icon_arrow.gif Kradniemy flage przeciwnika, i wraz ze swoja druzyna transportujemy ja do naszej flagi, ktora druzyna pierwsza dotrze do wyniku 5 pkt. ta wygrywa.
Tdm (druzynowy dm) icon_arrow.gif Czyli deathmatch z podzialem na druzyny, kto zdobedzie wiecej fragow ten jest lepszy icon_smile3.gif.
DM (deathmatch) icon_arrow.gif Zwykly dm bez podzialu na druzyny, czyli zabijasz wszystko co sie rusza na mapie (nawet muchy nad krowami icon_razz.gif)
S&D (search and destoy) icon_arrow.gif Najbardziej popularna rozgrywka na serverach CoD2, polega na odnalezieniu na mapie (+radar) bombside'ow (czyli miejsc, gdzie trzeba podlozyc ladunek, A, B ). Zazwyczaj druzyna Axis (Niemcy) bronia bombside, a Alies atakuja (zalezy od mapy).

2. Wymagania

Minimalne:
Procesor: Pentium IV 1.4GHz lub AMD Athlon™ 1.4 GHz lub szybszy
RAM: 256 MB
Karta Graficzna: 64 MB
Wolne miejsce na dysku: 4000 MB
Inne: Internet (TCP/IP) i LAN (TCP/IP), Karta dzwiekowa, Najnowsze sterowniki graficzne

Optymalne:
Procesor: Intel Pentium 4 540 3.2Ghz i 1MB cache lub szybszy
RAM: 1024 MB
Karta Graficzna: 256 MB
Wolne miejsce na dysku: 5000 MB
Inne: 256MB GeForce 6800 PCI-Express, Sound Blaster Audigy 2 ZS MB

Silnik graficzny jest tak jak poprzednie wersje oparty o Quake III + Dx9.

3. Pomoc

a) Grafika

Najwiecej problemow stwarza tryb multiplater i dostosowanie go do naszch potrzeb. Glownym problemem to detale. W grze sa dwa filtry, Dx7 oraz Dx9. Ten pierwszy jest przeznaczony dla komputerow, ktore ledwo co mieszcza sie w przedziale minimalnych wymagan do uruchomienia gry, lub dla osob, ktore chca uzyskac wiecej FPS'ow (ilosc klatek na sekunde, 60 to standard, 30 to minimum).
Oto ustawienia, na ktorych mozna uzyskac najwiecej FPS'ow, lecz grafika i detale nie beda zachwycajace, powiem wiecej, beda minimalne.
http://img293.imageshack.us/img293/8371/beztytuu6fw.png" target="_new">User posted image










Najwiecej problemow stwarza Dx9, najczesciej problemem sa sterowniki, lub po prostu slaby komputer. Takze zalecam ustawienie Dx7, i reszte detali na full, a grafka bedzie bardzo ladna, i bedziemy mieli duzo fps'ow.

Oto zdjecia, na ktorych mozemy zobaczyc roznice pomiedzy Dx7, a Dx9.

Dx7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dx9

http://www.nvidia.pl/object/winxp_2k_81.95_pl.html

Poradnik Radeon icon_arrow.gif http://www.tweakguides.com/COD2_3.html

c) Testy


http://www.amdzone.com/pics/gaming/callofduty2/aaafon.jpg" target="_new">User posted image











User posted image










Screen full detail icon_arrow.gif ai_corpseCount [0 - 64] - Determines the maximum number of corpses visible on screen at any time. Usually determined by the in-game setting Number of Corpses, you can set a specific value between 0 and 64 here, with the lower the number, the greater your FPS in heavy combat scenes. Note, setting a value of 0 will cause the game to crash.

cg_brass [0,1] - If set to 0, disables all ejecting brass, such as expended shells from your gun. This can improve FPS slightly when firing your weapon.

cg_drawGun [0,1] - (cheat) If set to 0, removes the gun model from in front of the player. In effect the gun becomes hidden, and this can improve performance by removing the complex gun model from the screen.

cg_drawHealth [0,1] - (cheat) If set to 1, draws a health bar on the screen.

cg_drawMantleHint [0,1] - If set to 0, disables the grey 'press Space to Mantle' prompt when you are close to climbable objects.

cg_hintFadeTime [0 - *] - Determines the time in seconds before an onscreen hint is removed. The time can be any value 0 or higher.

cg_marks [0,1] - If set to 0, disables all marks made by weapons, explosions etc - such as bullet impact marks and charring on the ground. This can improve performance in heavy combat scenes.

cl_avidemo [0,1] - If set to 1, begins recording frames for a demo movie. These frames are stored in .tga format in your \Program Files\Activision\Call of Duty 2 Demo\Main\screenshots folder. Note that enabling this option can severely slow down your system, and it can be disabled at any time by setting cl_avidemo to 0.

cl_mouseAccel [0 - 100] - If set to 1 or higher, accelerates your mouse movements. The higher the value used, the quicker your movements will accelerate your mouse. This can make aiming difficult, so set to 0 if you want to disable this option.

com_hunkMegs [80 - 512] - Determines the amount of memory (in MB) to allocate to the game to help smooth out in-game loading. You should not allocate any more than half your system RAM to this option (i.e. if you have 1GB of RAM, set this cvar to 512).

com_maxfps [0 - 1000] - Determines the maximum frames per second (fps) possible. If set to 0, disables the FPS cap. Any value higher than 0 caps your FPS to that level. The main reason to use this command would be to smooth framerate fluctuation, as framerate spikes can cause jerky gameplay.

con_minicon [0,1] - If set to 1, shows the text output of console commands and game engine functions on the main screen. You can use the con_miniconlines and con_minicontime cvars to set the number of visible lines and the amount of time text output stays visible on screen respectively.

con_typewriter_printspeed [0 - 400] - Controls the print speed of text written on the screen using the 'typewriter effect', such as objective notifications. The higher the value, the quicker text will be written to the screen.

developer [0,1] - If set to 1, enables developer mode, which shows the game code and allows a range of functions for testing the code.

fx_enable [0,1] - (cheat) If set to 0, disables a range of special effects in the game. This can improve performance at the cost of image quality.

r_anisotropy [0-16] - If Anisotropic Filtering is enabled in the in-game settings, this cvar sets the level of Anisotropic Filtering used. The default is 8x, however you can set a value between 1x and 16x, with the higher the sample rate, the better texture quality but the lower your performance. Anisotropy can have a significant impact on performance on certain systems.

r_drawDecals [0,1] - If set to 1, disables all decals - that is, marks on the wall from gunfire, explosions, etc. Similar to the cg_marks command.

r_drawSun [0,1] - If set to 0, disables the sun effect in the sky - the sun disappears. This can improve performance slightly, and also removes the 'sunblind' effect when starting at the sky.

r_drawWater [0,1] - (cheat) If set to 0, disables water effects. This improves performance in areas with water.

r_fog [0,1] - (cheat) If set to 0, disables any visible fog. This can improve performance in such circumstances.

r_forceLod [0,1,2,3,4] - (cheat) Sets the Level of Detail (LOD). 0 is High, 1 is Medium, 2 is Low, 3 is Lowest and 4 is None.

r_fullscreen [0,1] - If set to 0, changes from fullscreen to windowed mode. This can help performance if the window is smaller than your current desktop resolution. Game must be restarted for windowed mode to come into effect.........


4. Mapy

mp_breakout
mp_burgundy
mp_brecourt (cod1)
mp_carentan (cod1)
mp_dawnville (cod1)
mp_decoy
mp_downtown
mp_farmhouse
mp_leningrad
mp_matmata
mp_railyard (cod1)
mp_toujane
mp_trainstation

5. Dodatki

http://www.fileshack.com/file.x?fid=7733

http://cod.cwr.pl/index.php?option=com_rem...parent=category

http://forum./index.php?showtopic=161370

Oto jak wyglada CoD2 na 6 CD icon_wink3.gif.
http://img443.imageshack.us/img443/93/dscf0193b2ku.jpg" target="_new">User posted image











Lista PL serverow Call Of Duty 2:

62.21.96.14:28961 - Destroy Company
157.158.39.99:28964 - [F-K-B] #2
157.158.39.99:28960 - [F-K-B] #1
195.205.16.135:28960 - CoD Mandzur PL
193.222.135.239:28960 - frag.pl
85.128.75.170:28960 - www.ekomputer.pl IFC
217.97.185.200:28961 - moon.game

Server sponsorowany przez usera LOBO:
IP: 149.156.87.232:22004
PASS: tweakcod2

Team Speak
IP: gry.ghnet.pl:8767
KANAL: [- CoD - SqL -]
SUB-KANAL: #cod2 || rozgrywki.
HASLO: rulez1

Oczywiscie server musi miec uruchomiona funkcje Pure server.


FAQ by MLy
Pomoc przy tworzeniu FAQ: Crosis, Nierealny


Wielkie dzieki dla Marco.

83.28.16.* napisał:
hmm...

Zapowiadają się walki na piaskach pustyni...może będzie Tobruk icon_smile3.gif

Może być ciekawie...

83.28.142.* napisał:
hmm... i tak gra przynajmneij multi nie ma zadnych szans z CODem I !! Ale moze w singla bedzie mozna popykać przynajmniej
jesli chodzi o screeny to totalnie nic nie pokazuja, watpie ze gra bedzie tak wygladala

194.9.78.* napisał:
to że będzie na pewno to było wiadomo icon_biggrin3.gif
tylko kiedy
to jest pytanie które należałoby zadać
czekam i czekam i czekam...


83.17.28.* napisał:
Gra zapowiada się ciekawie. A kiedy będzie można zagrać i może ktoś wie jakie będą wymagania sprzętowe?

83.24.205.* napisał:
Sądząc po skrenach o ile są z samej gry graficzka będzie cieszyła oko . tylko jeśli grafika ma być taka jak na screnach to kiedy wyjdzie gra ??????? icon_wink3.gif

213.25.142.* napisał:
momentami wyglada jak film. podjaralem sie ale pewnie wyjdzie w 2008

81.168.228.* napisał:
Z tego co slyszalem (choc to tylko plotka) to gra ma wyjsc jakos przed NFS9 Most Wanted

83.28.16.* napisał:
Obstawiałbym gwiazdkę 2005...najlepszy okres do sprzedaży takich gier.
Po za tym twórcy będą już wtedy wiedzieli jak zaprezentowało się Brothers In Arms, tym samym będą mieli czas na zrobienie gry lepszej niż ta ze studia Gearbox.



83.29.152.* napisał:
Ja mam ogromną nadzieję że będzie można pograć w to cudo na "dzisiejszym" sprzęcie icon_lol.gif
Mocno jednak w to wątpię....

83.27.21.* napisał:
O, fajnie.. zapowiedz filmowa..
Kiedy w kinie leci? ;]

81.219.231.* napisał:
prosze panowie programisci ... nie spier... tej gierki icon_lol.gif
jak dla mnie cod wymiata w multi , nie wiem co mozna by tam zmienic ...
ma byc tu uzyty engine doom3 , wiec realnie patrzac to sobie nie pogram na najwyzszych detalach jak w 1 icon_sad3.gif


83.28.140.* napisał:


watpie ze na screenach jest realna gra , mysle ze to sciema.
gra mysle ze wyjdzie max w 2k6

83.31.170.* napisał:
Skad oni maja te screeny? Skanowane czy co? Co to za poswiata?

Ja osobistycznie baaaardzooooo czekam na ta gierke.
Jezeli Multi bedzie sycil tak jak w CoD no to miodzio icon_biggrin3.gif

83.27.21.* napisał:
Jakiś czeski (węgierski? lub inny) CD ACTION pewnie... ;]

81.219.231.* napisał:
z PC Gamera ... a "screeny" sa skanowane icon_biggrin3.gif

83.29.184.* napisał:
Panowie to nie sa screeny prosto z gry tylko jakieś zdjęcia zeskanowane z gazety czy ekranu kompa icon_smile3.gif . Nie twierdze że sa one fałszywe ale widać że to nie są zrzuty ekranu.

83.17.157.* napisał:
oby multi byl jak w jedynce to bede czekal pare dni przed sklepem icon_biggrin3.gif tylko zeby to chodzilo na moim kompie icon_smile3.gif

81.190.252.* napisał:

Widac, ze sa skanowane i widac, ze to arty.

82.160.74.* napisał:
nowa pasja ... nowy sprzęt :/ ??

80.53.136.* napisał:
Bedzie mala uczta dla oczu :]

Byloby milo, gdyby chlopaki sie wyrobily do Gwiazdki' 05

83.26.229.* napisał:
CoD2 bedzię na silniku doom'a III http://www.frazpc.pl/komentarz/13253 w sumie to lipa bo wymagania będa ogromne zrobili by na source i było by git albo chociaż na tym silniku z riddicka.

83.28.165.* napisał:


sinlik dooma mozna sporo zoptymalizowac, nie sadze ze w grze beda jakies ultra shadows , i inne [ciach!]ly nikomu nie potrzebne. w takich grach grafa nie jest wazna , oczywiscie zbyt zla byc tez nie moze.
silnik riddicka jest naprawde pro, riddick wymiata jednak w codzie przyda sie miec te 125 fps a na riddicku bylo by tez ciezko


grr, sry , cytowalem zly post , cjodzilo mi o post z silnikiem. przesiadka z innego forum i problemy icon_razz.gif

83.29.142.* napisał:

Dokładnie. Już Doom 3 ostro "grzał" kompa. Pewnie CoD2 będzie nieco poprawione graficznie więc mymagania gry zwrosną okropnie. Ah ten postęp technologiczny....gdybyśmy jeszcze tak zarabiali jak anglicy to by było fajnie....

194.9.78.* napisał:

dziś przeprowadziłem dyskusję z kumplem który jest najwiąkszym maniakiem cod jakiego znam na temat wymagań i engine CoD2 i doszliśmy do wniosku że na pewno będzie lepiej niż w doomie, przecież cod chodził miodzio na średniej jakoiści sprzęcie i to stanowiło jedną z jego największych zalet

82.160.102.* napisał:
według mnie to są mocno retuszowane screeny o ile to wszystko są screeny
pare z nich wyglada na arty
troche mnie juz nudzi ta komercja
dobra jedynka od razu dodatek a teraz czesc 2 jak z battlefieldami icon_biggrin3.gif

150.254.51.* napisał:
a ja sadze ze gra bedzie chodzila gorzej niz doom3, (jezeli bedzie na jego silniku) COD ma wielkie przestrzenie a doom3 gowniane korytarze, dlatego bedzie potrzebna wieksza moc obliczeniowa, no chyba ze silnik bedzie tak dopracowany ze moje slowa sie nie sprawdza czego sobie i nam wszystkim zycze. Patrzac na wszystkie firmy giercowe to raczej oni srednio maja w powazaniu optymalizacje kodu graficznego, za przeproszeniem im to wali, gra ma ladnie wygladac i ma byc hitem, jak bedzie wolno chodzic a gracz bedzie chcial pograc kupi nowa karte graficzna... sad but true ;(

83.28.6.* napisał:
Kolejna gierka zrobiona pod NV...

Wątpię żeby siedzieli nad optymalizacją kodu - po co, przecie lepiej nową grafę kupić (najlepiej od NV) icon_neutral3.gif

Ogólnie nie widzi mi się użycie enginu D3 w gierce o takiej tematyce...





81.219.231.* napisał:
to nie jest gierka robiona pod NV ... po prostu uzywaja OpenGL ... ale czemu Radeon sobie z nim nie radzi ? ... jak dla mnie porazka ati ...

150.254.51.* napisał:
bez przesady ze sobie nie radzi, jest ati wolniejszy w doomie3 od nv ale od razu ze sobie nie radzi.

no jak dla mnie lepiej gdyby zrobili ta gre na silniku HL2 wtedy chodzilo by to idealnie i na ATI i na NV i to na slabszych kartach tez

83.28.8.* napisał:
HaL - silnik D3 jest zoptymalizowany pod NV więc wątpię żeby coś zmieniło się w grze zrobionej na nim...

Najlepiej by było gyby zrobili grę (tak jak Jordi powiedział) na Sourcie...


80.53.136.* napisał:
Masz racje, Jordi ale wg mnie juz na tej pepickowatej stronie zdementowali pogloski o wybraniu enginu D3 na potrzeby tej gry.

Ma to byc ich autorski engine, jestem pewnien, ze bedziemy w to smigac na max detalach i AAFF >60fps ;]

Swoja droga- w enginie D3 wystarczy pominac zczytywanie paramterow gamma z tekstur by karty Atiego kopaly dupska kazdej nvidii. Ot, taki maly przekupny uklon Carmacka w strone nvidii wlasnie.

Kazdy inny developer tworzacy swe gry na bazie engine'u D3 moze ta poprawke w swoim wlasnym zakresi tam umiescic i wszystko bedzie hulac az milo na serii X800 wzwyz.


81.219.231.* napisał:
Kolejne screeny , tym razem chyba prawdziwe , a nie scan z gazetki ... http://www.cod.fpp.pl/?pl:pages:show:374:::

194.9.78.* napisał:
yes yes yes
miodzio
już się napaliłem

wracając do dysputy nt. engine CoD2 to muszą jeżeli nie poprawić to dostosować, przeciez to zupełnie inny rodzaj giery niż DOOM.
otwarte przestrzenie, krzaczki, budynki - WOJNA, zamiast ciemnych korytarzy, słabej widoczności, kliamtu grozy

poza tym przeciez jedną z podstawowych zalet CoD był właśnie engine - grałem na fx5200 i tylko momentami się przycinał

będźmy dobrej myśli


83.25.228.* napisał:

ja tez mam taką nadzieje....

193.219.28.* napisał:
Żaden ze screenów nie wygląda jak engine dooma więc nie wiem skąd tre przypuszczenia.

PS. Draak. Możesz napisać coś więcej o tym tricku z gamma? Jak to wyłączyć? Nigdy nie śledziłem tematu dooma bo dla mnie ta gra jest wielkim shitem ale z ciekawości bym załatwił dooma i zobaczył czy to prawda. dry.gif

150.254.51.* napisał:


no ja dolaczam sie do prosby

83.16.35.* napisał:
Ktos mowil zle o silniku DIII.
Podobno nie radzi sobie z otwartymi przestrzeniami.

http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,3&x=nowinki,10,19596

user posted image

user posted image

213.184.16.* napisał:
Co do użycia silnika D3 to jeszcze nie jest pewne, poprawcie mnie jeżeli się mylę.

83.17.157.* napisał:
jesli te screeny sa z engine'a d3 to raczej to jest juz pewne bo wg mnie ma sensu kupowac enginu zaczynac robic na nim gre, a potem wszystko zmieniac :/

80.53.183.* napisał:
To nie jest engine Doom 3!!!! Już wiele razy było o tym do znudzenia. To ciągle ten sam, tylko ulepszony engine z Call Of Duty ( Quake 3). Toż jak wół widać, że cienie będą statyczne icon_confused2.gif

81.168.228.* napisał:
Nie wiem jaki to engine,ale ten z CODA mi sie bardziej podoba

80.55.254.* napisał:
Kaeres mozesz mi pokazac z oficjalnego zródła że cod2 jest robiony na engine dooma3.
Moim zdaniem nie jest to na pewno engine doom 3. W zapowiedziach można wyczytać ze cod2 jest robiony na autorskim silniku!!!

ps. grafa na tych screenach nawet nie przypomina engina dooma 3


83.16.112.* napisał:
oj to nie jest silnik z doom'a 3 napewno moze o tym sa wziamnki w serwisach ale to nie on bardziej to jest ulepszony silnik coda jedynki sami zobaczcie grafa o niebo ladniejsza ale nie taka jak z dooma3 na ultra i cienie statyczne jak ktos napisal. nie ma sie co obawiac i tak tera wszystko wymaga super proca 1gb ramu i grafe x800 lub 6800. Ale to nie silnik z dooma3

83.26.252.* napisał:
Call of Duty 2
producent: Infinity Ward
wydawca: Activision
kategoria: gry akcji / FPS


Data Premiery:
Świat: 2005
Polska: obecnie brak planów wydania

tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+
wg. www.gry-online.pl

podniecilem sie icon_razz.gif

83.28.35.* napisał:
Ja też icon_razz.gif

Czekam z niecierpliwością na COD'a - może wreszcie jakaś dobra gra w klimatach 2 wojny światowej - bo na Brothersach się zawiodłem...MOHPA był całkiem całkiem, ale wolę ciosać szwabów niż japońców...

83.24.203.* napisał:


Ja także sie dołączam do prośby bo mi doom dobrze nie chodzi :]

A co do CoD2 czekam z niecierpliwością :] jest trzecią najbardziej oczekiwaną grą przeze mnie bo na 1-szym miejscu jest GTA:SA, a na drugim S.T.A.L.K.E.R. (po co te kropki co to jakiś skrót? niewygodnie sie pisze icon_confused2.gif ) cool.gif

80.55.254.* napisał:



draak napisz cos więcej icon_razz2.gif o tym pominięciu parametrów gamma.

83.24.203.* napisał:
No jak sie to robi? Bo mi DooM 3 chodzi tak jakby chciał a nie mógł icon_razz.gif

81.15.254.* napisał:
CoD cud miud gra icon_razz.gif 1 i United offensive przeszedłem czekam na 2 icon_biggrin3.gif

http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra,26,10395,2848#igbody
Premiera programu odbędzie się jeszcze przed Gwiazdką. Pozostaje czekac icon_wink3.gif rolleyes.gif

83.28.210.* napisał:



Heh... wreszczie icon_smile3.gif CIekawe ile bedzie kosztowac icon_biggrin3.gif

83.28.218.* napisał:


Heh... jeszcze pamiętam te czasy....Celeron 366 Mhz....gf 2.... cielo jak niewiem ale sie harcilo w singla....
Mysle ze ten CoD 2 jezeli jest na silnik Dooma to bedzie miało takie samo, lub niewiele większe wymagania....
Ja mysle ze na moim Axp 2500+,512 ram, 5200 ultimate mur.gif Pojdzie icon_biggrin3.gif
Jak nie to .... overclocking albo zbieramy kase na nowy sprzęt...

Oby tylko tworce nowego cod nie wymyslily innowacyjnego programu typu Steam.. Jak tam juz nie moge doczekac sie pierwszych demek a co dopiero Full Oryginally Version icon_biggrin3.gif

Elo icon_razz.gif


80.55.254.* napisał:
a ja myślę że cod 2 nie będzie na engine dooma 3 i oby nie był bo ten silnik to lol (Kaeres nic do ciebie nie mam) i kompletnie nie pasuje do tej gry. na bank kupie oryginalnego tak jak i next ut icon_smile3.gif jedynka jest super oby dwójka była taka sama icon_smile3.gif

83.25.190.* napisał:
Skoro bedzie Afryka 42 i Tobruk to moze beda Polacy icon_biggrin3.gif

80.55.254.* napisał:
nie liczył bym na to icon_sad2.gif
pomyśl sobie, żydzi by dali ci Polaków

83.25.177.* napisał:
To nie Tobruk tylko El Alamein ;/ Będzie stalingrad cos we Francja sadzac po screenach .Nigdzie nie ma wzmianki o silniku D3 zreszta jak to mowiono wczesniej ze skrinow widac ze to cos innego . Ponoc bitwy maja byc jeszcze wieksze a levele minimum 50% wieksze (ponoc nawet niektore 2x). Bedzie nieliniowa akcja w samych misjach oraz kampania takze nieliniowa (bedzie mozna wybrac czy chcemy teraz grac Jonnym , Iwanem czy George`em icon_wink2.gif ) A to wszystko idie z tego http://www.gamespot.com/pc/action/callofduty2/preview_6123417.html

85.128.125.* napisał:
Przepraszam wszystkich, którzy naraboli sobie ochoty na usprawnienie D3 poprzez ten "trick" z parametrami gamma.

Po kilku PW jeszcze raz postanowiłem przeszukać net i nic oprócz wspomnień, że Carmack w taki właśnie sposób "spowolnił" karty ATi w OGL'u i zapewnień, że jest to do obejścia (ale JAK to już nikt się nie kwapił pochwalić icon_wink2.gif- pewnie jest to do osiągnięcia na etapie kodowania, a nie po ukazaniu się już gry) nic więcej znaleźć nie potrafię.

Źródła:
-xtremsys.org
-frazpc- board (a tam linki z jakiegoś pepickiego vortalu)

Sorki, Panowie no bonus this time icon_wink2.gif

82.160.74.* napisał:
wyszedł klika dni temu game-play "trailer" ...

zassałem i leżał na dysku aż dopiero dziś obejrzałem - jestem w lekkim szoku - grafa syci - nie podobają mi sie jedynie troche bronie i nie sądze by wielki sukces odniosła w MP ale singla przejde z wielką chęcią ...

ftp://www.clanbase.com/pub/cod2.zip

83.25.159.* napisał:


tak wlasnie zaczynam sciagac, bardzo jestem ciekaw... ahhh juz nie moge sie doczekac, tylko zebym sie nie zawiodl, na ujzanym efekcie...


EDIT:watpie ze mi cod 2 w ogole sie uruchomi icon_wink3.gif -> sygntaurka cool.gif huh.gif

EDIT2: o boze!!! gonzo!! dzieki za tego linka!!!! matko!!! ale jestem podjarany na coda 2 !!! boze jak na filmie!! normandia! i do tego taka grafa i kazdy szczegol tak jak w historii, ale tego, ze amerykanskie wojska na normandii wyrzucaly na skaly te liny to nie wiedzialem blink.gif

83.30.22.* napisał:
Ja powiem tak CoD mi śmigał na maxa bez najmniejszego problemu, Uo na singlu juz potrafiło haczyć na wysokich, lecz na multi na extra było nieźle. Bardzo bym chciał aby CoD 2 był grą udaną i tak dobrą jak pierwsza część i dodatek. Ale jak będzie, to się przekonam jak będzie dostępna w sprzedaży. Może też się okazać, że CoD 2 będzie nieudaną grą, cóż, tak to już jest i dużo osób doświadczyło tego na innych grach. O ile pierwsza część była wspaniała, sequel może nas rozczarować, ale wcale nie musi... Pożyjemy, zobaczymy...

83.28.8.* napisał:
czekam na gre jak glupi , bo obejrzeniu screenow stwierdzilem ze moze byc rywalem dla BiA : RtH30 icon_smile3.gif

193.151.96.* napisał:


Czy to ten sam filmik z witryny microsoftu (Xbox360 z E3) tylko spakowany?

83.25.16.* napisał:
EaC - nie chciałbym zapeszać ale myślę że lepsiejszy CoD będzie...icon_smile3.gif

Filmik mi się straszliwie spodobał, po prostu uwielbiam te klimaty icon_razz.gif

Ciekawe czy dalej będzie tak jak w podstawce bądź UO - znaczy się 3 kampanie i finał...jakoś mi się to nie podobało...icon_neutral3.gif



82.160.74.* napisał:


hmmm tamtego nie widziałem ale jeżeli ci to pomoże to ten ma ~80mb 12:51 sek ;]


83.28.113.* napisał:
NIEEEEEEEEEEEEEE, tylko nie to icon_sad2.gif mur.gif mur.gif mur.gif Jezeli to jest autentyczna wersja CoD 2 a nie jakis mod do CoD to zgrzeszyli! SKNOCILI najlepsze bronie jakie byly! Kar98k, Bar ehhhhh icon_sad2.gif Bar ma celowniczek taki jak rifla u angilkow icon_sad2.gif A w barze nie wspomne icon_sad2.gif Tomek rozrzut na 1\4 ekranu icon_sad2.gif PPSA pewnie bedzie miała na pół... Grafa ok, Dzwieku (część z CoD 1), Podobny radar, i pasek z imfo o broni... silnik tak jak wczesniej mowili wydaje sie ze z Q3 (mozna zauwazyc po rozmieszczeniach radaru itp- identyko jak w cod 1), Duzo zmian choc.... wyglada jak jakis MOD icon_sad2.gif icon_sad2.gif icon_sad2.gif

83.25.145.* napisał:


mod - zgupiles? blink.gif czy naprawde kolejny raz udajesz, ja widze, zupelnie inna gre, a takie drobnostki jak kompas i pasek info, to uwazasz, ze to odrazu mod icon_neutral3.gif omg... ja widze same nowosci i same superlatywy, takze nie wiem, dlaczego tak tweirdzisz..

83.28.113.* napisał:

WIesz maly, czesto zdarzają się róznego rodzaju fake wiec wszystkiego na 100% nie mozna byc pewnym icon_razz.gif ALe sknocili tą bron icon_sad2.gif

83.27.42.* napisał:
http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=2973&PT=1

83.28.65.* napisał:
no to fizyka okazała się wyrokiem tej gry? chyba nie...
dużo ludzi w nią zagra i nie będzie czuło żadnych czychających na gracza skryptów, takie jest moje zdanie

trochę lipa z tym że niemcy zajmują za wszelką cenę karabin, mimo że są zaraz wybijani...

cena bdb ,same pochwały ,poniżej 100zł

83.28.119.* napisał:
hm... 10 groszy roznicy... i juz ponizej 100 zl ...
szkoda ze nie 69 icon_sad2.gif

83.25.7.* napisał:
w http://www.wirtus.pl/shop/produkt.php?KategoriaID=10&ProduktID=9619 taniej...chyba że wytną taki numer jak z Fahrenheitem (odpukać...)...

Tak czy siak czekam na tą grę...byleby skryptów było mniej niż w dodatku do jedynki...

83.30.211.* napisał:
zeby tylko multi nie skopali to sie przerzucam icon_smile3.gif

81.168.215.* napisał:
Powerslave, ja wlasnie na mullti licze, i mam nadzieje ze mnie wessie tak jak CoD...
Ehhh od tego sie zaczelo granie przez neta, pierwsze nocki icon_razz.gif Stare dobre czasy, juz wkrotce moga powrocic w nowej oprawie...

83.25.4.* napisał:
Poprzelglądałem screeny i hmm jeśli tak gra faktycznie będzie tak wygląda i zachowa grywalnoś swojej poprzedniczki to ja już się w niej zakochałem.

83.27.28.* napisał:
w jedynke sie spoko gralo mimo skryptow , tu bedzie tak samo tylko w lepszej oprawie , ale ja licze na multi , bo przy tym mozna sie dopiero wciagnac ... zapowiadali ze bedzie wiecej broni ale mam nadzieje ze to sie nie ogranicza tylko do dodania granatow dymnych i rkm-ow ... oczywiscie szkoda ze nie bedzie jednak porzadnej fizyki no i brak pojazdow niestety...

83.30.201.* napisał:
ja nie wiem czemu w tej recenzji kolesie nie napisali nic o multi... przeceiz to multi napedza ta gre, a nie jak napisali single icon_wink2.gif przeciez to przez multi poszedlem dzis spac o 4:56 jak na dworze bylo juz jasno icon_razz.gif

jesli fizyka pozostanie jak w 1 to nie bedzie zle, fakt ze mozna by poprawic pare rzeczy, ale i tak jes zajefajnie

81.168.228.* napisał:
No niby tak,ale zauwaz,ze wiekszosc nim siadzie do multi to skonczy singla icon_smile3.gif

217.173.160.* napisał:
gra bedzie pewnym hitem, jeżeli cześć 1 byla duzo bardziej niedorobiona pod każdym względem a caly świat gra az do dzisiaj to z 2 bedzie podobnie
100zl juz mam odlozone icon_biggrin3.gif


80.51.130.* napisał:

To prawda. Gra jest o II wojnie swiatowej a nie o potworach. Screny piękne (az trzeba będzie sięgnąć głebiej do portfela icon_sad.gif((). Myślę że ruszy ma moim skromnym sprzęcie- P4 1,6 Ghz, 512 ram, GF MX440 SE....
Fajnie też by było jak by gra była na święta-lepiej ganiać po polach butew niż siedziec przy stole z rodzinka...

83.25.14.* napisał:
Takie gry są skazane na sukces jeszcze przed premierą...czy fizyka będzie słaba czy nie - i tak ludzie to kupią...i będą się (mam nadzieję) dobrze bawić...

Osobiście oczekuję po prostu na CODa z lepszą grafą, nowymi misjami i poprawą niedoróbek...
nie oczekuję żadnych innowacji...poprostu gry która mnie wciągnie...
zwłaszcza single...multi jako dodatek (choć w wolnej chwili raczej będę pogrywał)...

80.55.254.* napisał:


ot
o 4:56 to było dzisiaj ciemno jak w d.... u afroamerykanina icon_lol.gif wiem bo o 5 wstałem do roboty heheh

co do muliti to zgadzam się z tobą w 100% gdyż to właśnie "ono" napędza tą gre, a nie jak wszędzie piszą ze single.

sp to tylko dodatek do tej gry jak dla mnie

83.30.232.* napisał:

moze troszke przesadzilem, nie bylo jasno... switalo icon_smile3.gif


83.28.107.* napisał:


Cóż, skoro dla Ciebie komputer jest wazniejszy niz prawdziwe zycie (a szczególnie gra) to nie mam pytan. A teraz powiedz na jakim enginie jest Call of Duty (1) ?? Q3 !! Przeciez tam tez są potwory itp, i co ? niemozliwe do zagrania? Mi osobiscie grywalność multi przypadla najbardziej do gustu!


83.25.144.* napisał:
Silnik graficzny to tylko podstawa z która mozna rózne rzeczy zrobic wiec cos mi sie zdaje bedzie całkiem ładnie pracowac w cod2. Co do multi to jak dla mnie to najlepszy tryb własnie był w cod. Jedynie mnie martwi informacja o braku pojazdów w tym trybie w cod2. Mam nadzieje ze to sie zmieni lub po premierze wydzadza patch pozwalajacy na zabawe czołgami itp. Zawsze jest to jakis smaczek w tego typu grze. Na dobra sprawe nie zdziwiłbym sie gdyby wydali dodatek ktory bedzie pozwalał na takie cos byle by pare groszy zarobic.

83.28.107.* napisał:
No CoD: UO juz daje taką mozliwosc... ;] Moze bedzie patch do CoD2 z pojazdami...

83.30.209.* napisał:
raczej dodatek typu UO... koncze czytac ten topic bo jeszcze zaczne dni odliczac icon_biggrin3.gif

83.30.171.* napisał:
A ja się cieszę, że nie będzie pojazdów (to jest plus do klanówek)
W UO grałem i bynajmiej dla mnie lepsza od bf1942, ale tylko na publiku. (jazda jeepe-m przez pole pełne czołgów wroga ach ten klimacik)
Jednak więcej osób gra w podstawowego i to klanówki a UO to tylko zobaczyła i nic więcej.
Jak brat mawia urok multi to klanówki i mam nadzieje, że cod2 będzie to kontynuował.
Takie moje zdanie.

194.6.246.* napisał:
Obejrzalem ten film 80mb i gra zapowiada sie interesujaco!!:D Tworcy duzo czerpali z "szeregowca ryan'a" tworzac ta misje i zapewne wiele innych. Grafika na poziomie ale zeby sie podniecac dry.gif widocznie moje oczy za duzo juz widzialy chociaz np. taki far cry a zwlaszcza grafika nie spowodowala ze szukalem szczeny na podlodze i nie rozumiem ludzi ktorzy sie tak podniecaja" aaaaaaahh boska az mi szczena opadla nie widzieliscie jej przypadkiem" lub cos w styl ze trzeba zbierac na nowa grafikie zostawiecie to dla siebie bo sa ludzie ktorzy nie maja zamiaru tego czytac.
... dziekuje za uwage

POzdro

83.16.212.* napisał:
Ludzie lada moment powinno pojawic sie demo CoD 2 , nie wierzycie?
http://www.gamershell.com/news/25101.html - oto potwierdzenie, juz niebawem przekonamy sie co zawiera nowy hit

83.16.82.* napisał:
ciekawe icon_smile3.gif czy demko będzie mialo mp.

83.16.109.* napisał:
czekam czekam czekam i musze się doczekać na te demko icon_biggrin3.gif
Co do samej gry jedynka była boska i wymiatała takie śmieci pokroju MORTYR icon_lol.gif icon_biggrin3.gif dwujka będzie jeszcze lepsza widać to już po samych zdięciach z gry grafika wymiata szczególnie modele postaci cudo icon_biggrin3.gif

czekam na demo icon_biggrin3.gif

MAM NADZIEJIE ŻE MI PUJDZIE icon_biggrin3.gif icon_razz2.gif icon_biggrin3.gif icon_razz2.gif icon_biggrin3.gif :-Pheheh

83.16.82.* napisał:
demko powinno juz być:

Just a quick note for you guys that in cooperation with Activison the Call of Duty 2 demo will be showing up on FileShack at 3pm PST (5pm our time) today! Some brief notes about what the demo will be:

- Singleplayer demo
- About 650megs
- El Daba, Egypt level
- Ride into town on a truck and attempt to destroy four artillery guns

ale nie ma icon_sad2.gif


83.16.82.* napisał:
juz jest icon_smile3.gif

http://www.fileshack.com/file.x?fid=7733

tylko szkoda ze trzeba czekac icon_sad2.gif

80.48.113.* napisał:
gdzie czekać na filefroncie jest icon_razz.gif już ciągnę icon_biggrin3.gif

83.16.82.* napisał:
Podał byś chociaż linka

http://download.filefront.com/4182131;72583446f2954b506e15b256ee121bdd0cd5639d0c465f43c1d333a60b185de3e3a169a58c5a7c55

Leci jak wściekle icon_biggrin3.gif



80.48.113.* napisał:

Mam nadzieję, że to był żart icon_razz.gif na głównej stronie jest od razu link. Zresztą nie marudź tylko ściągaj, nawet nie podziękował ;p


83.16.82.* napisał:
hehe thx icon_wink2.gif

ide spać jutro dopiero zagram icon_sad2.gif
do końca 7h ech

83.27.31.* napisał:
ahh , w koncu ... 6,5h , czas spac icon_wink3.gif

212.122.214.* napisał:
Nierealny coś zmulił z tym linkiem.
podaje poprawnego do FileFront - full speed: http://files.filefront.com/Call_of_Duty_2_Single_Player_Demo/;4182131;;/fileinfo.html
Ssać i grać! icon_wink3.gif

83.16.109.* napisał:
yeah właśnie zasysam

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.44 | SQL: 1 | Uptime: 279 days, 2:17 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl