heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 26 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

D3: Resurrection Of Evil


82.160.74.* napisał:
tematu nie znalazłem a może i źle szukałem ;]

jakby co to krzyczeć ;]

trailer był ? ;]

http://files.filefront.com/DOOM_3_Resurrection_of_Evil_Trailer/;3816654;;/fileinfo.html

83.29.244.* napisał:
raczej nie bo to nowy trailer ;] taki se zresztą icon_razz3.gif gravity gun fajoski icon_wink3.gif

btw, w sumie nie dziwota ze skoro sa dema 700megowe to sa i trailery 120megowe icon_wink3.gif niedlugo fulle beda zajmowaly min. 10 gigsów, a bedzie sie je przechodzilo nie dluzej niz 5 godzin ;]]]]

83.25.85.* napisał:
Wow kontynuacja plastelinkowych przygód...

80.53.163.* napisał:
To bedzie dodatego do [color=red][ciach!][/color]a, czyli po krótce [color=red][ciach!][/color]o z dodatkiem

81.168.228.* napisał:
Ktorego marca to wychodzi ??

83.28.142.* napisał:
obejżalem dzisiaj trailer i jestem pod wrazeniem icon_biggrin3.gif
ale im ta gierca pieknie chodzi icon_razz.gif

83.16.35.* napisał:
Ja osobiscie czekam na to bardziej niz na dodatek do HL2.

81.168.228.* napisał:
A ma byc dodatek do HL2 ?icon_surprised3.gif

83.22.28.* napisał:
no właśnie, oficjalnie zaprzeczono tym plotom, żadnego dodatku do hl2 nie będzie cool.gif

83.16.35.* napisał:
Na wp.pl widzialem nawet screeny z rzekomego dodatku.
Jezeli to sciemna to nie wiem w jakim celu.

83.28.16.* napisał:
Valve zaprzeczyło...nie będzie dodatku...

A co do dodatku do Dooma...

Wątpię żeby coś dobrego z niego wyszło...to będą raczej resztki z podstawki, które ID postanowiło wydać ładnie opakowane, żeby tylko na tym zarobić.

83.28.142.* napisał:
HL2 jest niby super ale czegoś tej grze brakuje.
Z niecierpliwoscia czekam na dodatek do DoOma3 :]

81.168.228.* napisał:
Ponawiam pytanie:kiedy to wychodzi bo koniec marca tuz tuz ??

62.69.192.* napisał:


tyle gierek pojawiło sie w marcu, a chłopina jeszcze ma mało icon_razz3.gif

81.168.228.* napisał:

BIA,ktorej chyba nie ukoncze bo mi savety poszly i nie chce mi sie na nowo grac i nie sprawdzane jeszcze przeze mnie Constantine i Snowblind,ktore przez wiekszosc z Was jest uwazane za porazke,czyli bardzo duzo tych gier,nie powiem icon_biggrin3.gif

83.30.14.* napisał:
No własnie pojawił sie ten dodatek w sieciach P2P ( wiadomo o co chodzi ) icon_razz2.gif
Zajmuje 1CD -710 MB.

83.16.88.* napisał:


O to, ze zaraz dostaniesz bana ?

83.30.43.* napisał:
Dlaczego jam dostać bana przecierz tego nie sciągam tylko widzialem na pewnej stronce nie podam jakiej info.


213.134.173.* napisał:
Kurde, to prawda z tym Doom3: RE. Właśnie zauważyłem go na pewnym znanym serwisie. Jak tylko będę miał grę to podzielę się wrażeniami i screenami. I proszę o to samo jeśli ktoś będzie szybszy.

DOOM3 Rulez !!!

195.69.80.* napisał:
A więc tak (wrażenia po dosłownie kilku minutach gry):
-Poprawiono odgłos wystrzału z shotguna (albo wydaje mi sie, bo dawno w dooma nie grałem) - jest jakby cichszy, bardziej przytłumiony.
-Kapitalne intro (fabuła nie powala, ale zrobione jest świetnie)
-Wstawki muzyczne przy niektórych wydarzeniach, przechodzeniu do nowych lokacji itp.
-no i to co lubimy najbardziej czyli grabber (gravity gun z HL2). Niestety, chłopaki z ID Software nie przeskoczyli chyba pewnego progu i 'łapać' się daje tylko określone obiekty (także nici ze zniszczenia generatora prądu i - jest przyklejony do ziemi i niezniszczalny). Można łapać kule rzucane przez Impy i odbijać je.
Screeny postaram się wrzucić za chwilę o ile zdążę bo zaraz wychodzę 'na drinka'.

83.142.12.* napisał:
Podejrzewam, ze na 90% trzeba miec podstawke ale jednak 10% watpliwosci pozostaje.
Jaka jest odp ?

62.21.65.* napisał:
trzeba miec podstawke , pogralem 10 min i jakos mnie nie wciaga , ale intro calkiem fajne icon_wink2.gif

195.69.80.* napisał:
Przydałaby się icon_wink3.gif

Edit: http://www.pai.net.pl/jbartczak/d3/, które udało mi się złapać.


83.30.14.* napisał:
Gralem przez 10 minut .
Jeszcze ciemniej niz w podstawce że nic nie widac, jakies nowe wkurzajace latajace glowy ( nie mogli wymuslić coś innego) , jedyna fajna rzecz jaką narazie zauważylem to grabber broń działająca jak Gravity Gun w HL2 , przyciaga do siebie pewne przedmioty jak skrzynie i trupy żolnierzy.
Acha nie dziala z polska wersją Dooma 3 trzeba zainstalowac angielska plus Patch 1.2. blink.gif


212.109.132.* napisał:
powiem tak .. jesli komus podobal sie Doom3 .. ROE napewno tez...
im dalej tym lepiej ..
chlopcy z ID nauczyli sie jeszcze lepiej budowac klimat ..
grabber daje duzo zabawy .. a i artefact stajac sie coraz bardziej potezniejszy daje niezle czadu ..

wszystkich bossow geenralnie trza pokonac sposobem i to mi sie podoba ..
do tego chlopcy sie ladnie prezentują icon_smile3.gif

user posted image
user posted image
user posted image

gre przelecialem na poziomie veteran .. i nie bylo zle .. zajeło mi to kolo 8h wiec zabawy jest sporo
user posted image
(Doom3 przeszedlem na nightmare icon_razz.gif ale teraz to juz mi sie nie chcialo)


ostatni boss to juz przegiecie troche .. ale nie ma co tam narzekac ;] ten z D3 byl za latwy ..

gra chodzi lepiej niz poptrzednik .. ale bardziej doczytuje przy braku ramu...
(512mb = czeste doczyty przed otwieranymi drzwiami)

81.168.228.* napisał:
Niektorzy nie wiedizec czemu narzekaja na ram posiadajac 1GB.1GB to ultra optimum nawet na dzisiejsze gry.Ja mam 768 MB a jeszcze nie powstala taka gra,w ktorej bym mial jaka kolwiek doczytke.To samo tyczy sie Dooma 3 oraz dodatku.
PS1) Chaos,czyli 12 leveli i koniec ?? HMMM.
PS2) Kucyk i reszta,ktora narzeka na doczytki,zgrajcie sobie config z katalogu BASE (ten config najpierw opracowal bodajze Jordi a pozniej,ktos go jeszcze dodatkowo zoptymalizowal i poprawil cos tam i to jest ten zoptymalizowany),ktory mieliscie kiedys przy podstawce do katalogu D3XP
Jesli go nie mieliscie to oto on (wycialem z niego guziki wiec wklejcie to we wlasciwe miejsce do pliku cfg).Config ten poprawia grafike i plynnosc dzialania.Byc moze to dlatego tak mam,ale z tego co pamietam z podstawki to tez nie mialem z tym problemow a wezcie pod uwage to, mialem wtedy Radeona 9500pro.

seta radiant_entityMode "0"
seta gui_mediumFontLimit "0.60"
seta gui_smallFontLimit "0.30"
seta net_socksPassword ""
seta net_socksUsername ""
seta net_socksPort "1080"
seta net_socksServer ""
seta net_socksEnabled "0"
seta win_ypos "22"
seta win_xpos "3"
seta sys_lang "english"
seta s_numberOfSpeakers "2"
seta s_doorDistanceAdd "150"
seta s_globalFraction "0.8"
seta s_subFraction "0.75"
seta s_playDefaultSound "1"
seta s_volume_dB "0"
seta s_meterTopTime "2000"
seta s_reverse "0"
seta s_spatializationDecay "2"
seta s_maxSoundsPerShader "0"
seta r_debugArrowStep "120"
seta r_debugLineWidth "1"
seta r_debugLineDepthTest "0"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta r_forceLoadImages "0"
seta r_shadows "1"
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_renderer "best"
seta r_brightness "1.452381"
seta r_gamma "1.2"
seta r_swapInterval "1"
seta r_useIndexBuffers "0"
seta r_customHeight "486"
seta r_customWidth "720"
seta r_fullscreen "1"
seta r_mode "5"
seta r_multiSamples "4"
seta image_downSizeLimit "1024"
seta image_ignoreHighQuality "0"
seta image_downSizeBumpLimit "256"
seta image_downSizeSpecularLimit "64"
seta image_downSizeBump "0"
seta image_downSizeSpecular "0"
seta image_useCache "1"
seta image_cacheMegs "196"
seta image_cacheMinK "25600"
seta image_usePrecompressedTextures "1"
seta image_useNormalCompression "0"
seta image_useAllFormats "1"
seta image_useCompression "1"
seta image_preload "1"
seta image_roundDown "1"
seta image_forceDownSize "0"
seta image_downSize "0"
seta image_lodbias "-2"
seta image_anisotropy "8"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
seta gui_filter_game "0"
seta gui_filter_idle "0"
seta gui_filter_gameType "0"
seta gui_filter_players "0"
seta gui_filter_password "0"
seta net_master4 ""
seta net_master3 ""
seta net_master2 ""
seta net_master1 ""
seta net_clientMaxRate "16000"
seta net_serverMaxClientRate "16000"
seta m_strafeSmooth "4"
seta m_smooth "1"
seta m_strafeScale "6.25"
seta m_yaw "0.022"
seta m_pitch "0.022"
seta sensitivity "20.793652"
seta in_toggleZoom "0"
seta in_toggleCrouch "0"
seta in_toggleRun "0"
seta in_alwaysRun "1"
seta in_freeLook "1"
seta in_anglespeedkey "1.5"
seta in_pitchspeed "140"
seta in_yawspeed "140"
seta gui_configServerRate "0"
seta com_guid ""
seta com_product_lang_ext "1"
seta com_videoRam "64"
seta com_showFPS "0"
seta com_purgeAll "0"
seta com_machineSpec "2"
seta g_decals "1"
seta g_projectileLights "1"
seta g_doubleVision "1"
seta g_muzzleFlash "1"
seta mod_validSkins
"skins/characters/player/marine_mp;
skins/characters/player/marine_mp_green;
skins/characters/player/marine_mp_blue;
skins/characters/player/marine_mp_red;
skins/characters/player/marine_mp_yellow;
skins/characters/player/marine_mp_purple;
skins/characters/player/marine_mp_grey;
skins/characters/player/marine_mp_orange"
seta g_mapCycle "mapcycle"
seta g_voteFlags "0"
seta g_gameReviewPause "10"
seta g_countDown "10"
seta g_password ""
seta g_showBrass "1"
seta g_showProjectilePct "0"
seta g_showHud "1"
seta g_showPlayerShadow "1"
seta g_showcamerainfo "0"
seta g_healthTakeLimit "25"
seta g_healthTakeAmt "5"
seta g_healthTakeTime "5"
seta g_useDynamicProtection "1"
seta g_armorProtectionMP "0.6"
seta g_armorProtection "0.3"
seta g_damageScale "1"
seta g_nightmare "1"
seta g_bloodEffects "1"
seta ui_showGun "1"
seta ui_autoReload "1"
seta ui_autoSwitch "1"
seta ui_team "Blue"
seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp"
seta ui_name "Akslow"
seta si_spectators "1"
seta si_usePass "0"
seta si_warmup "0"
seta si_teamDamage "0"
seta si_timeLimit "10"
seta si_fragLimit "10"
seta si_maxPlayers "4"
seta si_map "game/mp/d3dm1"
seta si_gameType "singleplayer"
seta si_name "DOOM Server"
seta g_spectatorChat "0"
seta r_aspectRatio "0"
seta g_xp_bind_run_once "1"
seta si_flagDropTimeLimit "30"

PS 3 - pozmienialem tylko wartosci odpowiednie na Twoja maszyne,czyli mowiac krotko - dodalem Multisampling i Anizo.Ci ze slabszym sprzetem niech sobie zmiejsza te parametry na wlasne potrzeby.

212.109.132.* napisał:
z ta linia

"seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/................."

to przesadziles

..
tak .. jest 12 poziomow ..
w tym ostatnio t onie tak jak w podstawce sam bos .. normalnie trza sie nalazic a na koncu jest boss

81.168.228.* napisał:
Ja tam nie wiem.Config tylko wkleilem icon_smile3.gif Zmienilem jedynie to,co wiedzialem icon_smile3.gif

213.227.72.* napisał:
ma gre :> tylko nie iwem do czego słuzy artifact ?

212.109.132.* napisał:

"matrixa" robi ...
potem dochodzi mu berserk .. i niesmiertelnosc ..
wlaczasz go to wsysasz dusze kolesi z czerwona aura ktorzy sie walaja

83.27.81.* napisał:
sory wiem że to może głupie pytanie ale czy ten dodatek wymada pełnej wersji? icon_smile3.gif

80.53.163.* napisał:

Moze nie głupie, ale banalne.

Wymaga icon_wink2.gif

62.233.244.* napisał:


tak icon_smile3.gif

83.27.81.* napisał:
Kurna... :/ to źle! Dooma trzeba będzie pożyczać i instaować... bo w dodatek MUSZĘ zagrać ponieważ moim skromnym zdaniem Doom 3 był wyje#$ny w kosmos i o wiele lepszy od FarCry, a na tym samym poziomie co ChronikiRidicka i HL2... icon_smile3.gif

80.48.237.* napisał:
Poyep: nie pozalujesz dodatek bardzo udany choc nieco krotki, klimacik jak zwykle urzeka ( o ile mozna to tak nazwac ).
"Marine, marine welcome home"

81.190.145.* napisał:
i znów czekają nas zabawy z configiem;]

83.28.1.* napisał:
Weekend się zapowiada piekielnie...icon_smile3.gif

Choć jakoś do Dooma nie mam przekonania...dalej są same ch******e zaciemnione korytarze ?? icon_neutral3.gif

Przynajmniej z wydajnością problemów nie będzie...

81.190.145.* napisał:
o kurcze, pograłem sobie chwilke bo zaaraz ide spac, i dodatek miło mnie zaskoczyl.
po pierwsze jest płynniej, wymaga wiecej ramu niz podstawka, ale jedna fpsów jest wiecej na tych samych detalach bez zabawy z configiem;]
po 2 graber pomiata ładniejszy niż w hl2
po 3 jest strasznie miło :]]]]]

213.134.173.* napisał:
Dodatek rządzi ! Właśnie wyłączyłem grę, jestem w 4 levelu. Niestety trzeba jutro wcześnie wstać bo inaczej to bym pewnie grał bez przerwy icon_smile3.gif Doomik3 wymiatał, Resurrection też wymiata. Nowości są bardzo fajne, ale oprócz artefaktu (bullet time ?) nie korzystam z nich za bardzo. Dwórurka jest zbyt wolna i jak dla mnie - niegrywalna. Zanim mi sie przeładuje, zdążę już 100 razy zginąć icon_smile3.gif Grabber z kolei jest fajny ale strasznie niecelny. Shotgun i karabin rządzą. Fajnie jest zobaczyć znowu starych znajomych w starych dekoracjach, ale mam nadzieję że Doom 4 będzie się rozgrywał zupełnie gdzie indziej. Gra dalej trzyma klimat, potrafi mocno przestaszyć (jak gramy po ciemku w pustym mieszaniu na dobrym audio) a grafika znowu zachwyca. Co do płynności to działa idealnie. Co jeszcze można powiedzieć ? Ano że dodatek zasługuje na wysokie noty. Ciekaw jestem jakie jest zakończenie, ale to samemu lepiej się dowiedzieć, pewnie jutro skończę grać.

Ma ktoś fajny konfig dla GF6800 ?

82.160.102.* napisał:
zarzuci ktos ładne screeny home made ? icon_smile3.gif


83.26.154.* napisał:


tu masz..wybierz sobie http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/FPSConfigs.htm

83.175.177.* napisał:

Wielkie dzięki, super stronka !

81.190.145.* napisał:

siem zaraz pobawie w łapanie screenów ziomuś ;]

ładne to one nie są bo to 4ti ;]] ale zawsze coś... dzisiejszym sponsorem screenow jest literka G jak grabber:>
http://img236.exs.cx/my.php?loc=img236&image=shot000019rb.jpghttp://img106.exs.cx/my.php?loc=img106&image=shot000028ju.jpghttp://img106.exs.cx/my.php?loc=img106&image=shot000037wa.jpg

83.27.172.* napisał:
http://img35.exs.cx/my.php?loc=img35ℑ=shot000066cj.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000139zi.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000201gc.jpg
http://img35.exs.cx/my.php?loc=img35ℑ=shot000073ma.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000158pk.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000223dr.jpg
http://img35.exs.cx/my.php?loc=img35ℑ=shot000084iq.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000160kq.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000235be.jpg
http://img35.exs.cx/my.php?loc=img35ℑ=shot000112fu.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000197le.jpg http://img111.exs.cx/my.php?loc=img111&image=shot000273ff.jpg

80.48.255.* napisał:
Jak zobaczylem te rece to mnie zamurowalo. Czy na samym poczatku gry rece postaci u Ciebie juz tak wygladaja, czy moze dopiero pozniej. Bo u mnie nawet w polowie tak fajnie nie wygladaja. Mozesz mi dac swojego konfiga Pogo?
BTW pewnie zaraz dostane zjebke, ale jaka byla komenda na timedemo?

83.27.167.* napisał:

Ręce się zmieniają chyba po pierwszym naładowaniu artefaktu duszą. Tak mi sie wydaje. cfg to Ci nie mam co dawać bo to sa standardowe High. Dopiero co instalowałem gierke. Powinienes miec takie same efekty icon_wink3.gif

btw zrobilem update nowcyh screenow i tamte poprzednie linki chyba nie dzialaja blink.gif cos sie skopalo
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96&image=shot000066qx.jpg

80.48.255.* napisał:
Aha, jak tak jest z raczkami to spoko. Na ktoryms z dalszych screenow tez juz wygladaja jak u mnie, a cala reszta tez identyko. BTW polecam configa podanego strone wczesniej przez Hydro2. Grafa lepsza niz na standardowym high i duzo szybciej chodzi.

82.139.8.* napisał:
Jak to sie robi z tym autoexec.cfg? Wkleić to z tej www do takiego pliku i dać go obok DoomConfig.cfg ?
Sory że nie szukam ale nie za dużo wynikow wyszukiwania wyskakuje pod tym słowem.
Zawsze przerabiałem DoomConfig.cfg ręcznie ale troche za długo by zeszło bo nie po kolei są te parametry na tej www.


81.168.228.* napisał:
Nrmalnie edytujesz DoomConfig.cfg i zastepujesz watrosci z pliku tymi,ktore wkleilem,a na Twoja karte polecam te:

seta image_usePrecompressedTextures "1"
seta image_useCompression "1"
seta image_downSizeLimit "1024"
seta image_ignoreHighQuality "0"
seta image_downSizeBumpLimit "512"
seta image_downSizeSpecularLimit "128"
seta image_downSizeBump "1"
seta image_downSizeSpecular "1"
seta image_downSize "1"
seta image_forceDownSize "0"
seta image_roundDown "0"
seta image_lodbias "-1"
seta image_preload "1"
seta r_useCachedDynamicModels "1"
seta r_skipBump "0"
seta r_skipPostProcess "0"
seta r_skipParticles "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_multiSamples "0"
seta r_shadows "1"
seta r_useOptimizedShadows "1"
seta r_useTurboShadow "0"
seta g_projectilelights "1"
seta g_skipParticles "0"
seta g_bloodEffects "1"
seta g_decals "1"
seta g_showBrass "1"
seta g_muzzleFlash "1"
seta g_doublevision "0"
seta g_showPlayerShadow "1"
seta image_anisotropy "4"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

83.22.14.* napisał:
Witam,
Jak przejsc ta kolumne przesuwanych drzwi w 2 levelu??.
SCREEN --> http://www.heros120.webpark.pl/d3.jpg

pzdr,
ROB

81.168.228.* napisał:

Musisz wziasc artifact i uzyc fgo na martwym kolesiu potem uzyc go na ruchomych scianach a te wowczas spowolnia

83.27.167.* napisał:
Jak myslicie jakie z tych ustawien najlepiej dla mojego kompa wybrac?

80.53.158.* napisał:
jak zmienic odswiezanie bo juz mnie szlag trafia!!?? W rivatunerze nie da sie nie amieta iustawien w jakims innym programie force cos tam tez nic z tego.... Dajcie jakas pomoc bo zaraz oszaleje!!

81.168.228.* napisał:
seta_r refresh 100 icon_smile3.gif np

82.139.8.* napisał:

No tak tylko że jest jakis inny sposób na to, żeby tego nie szukać bo to nie po kolei jest a poza tym nie mam kilku tych wartości i nie wiem czy je tworzyć czy są niepotrzebne?
Więc jak to sie robiło z tym: autoexec.cfg ??

81.168.228.* napisał:
Aqrat to jest tak ulozone,ze nic niemusisz zmieniac.Poporstu musisz to wkleic zaraz za guzikami dokladnie w tej kolejnosci co podalem a o edycji autoexeca pierwsze slysze.Jesli chcesz to moge Ci podac z guzikami,ale to troszq bez sensu bo napewno grasz WSAD,a ja strzalkami.

82.139.8.* napisał:
Pamietam jak było bez dodatku to było to po kolei tak jak podales i wystarczyły skopiować i wkleić, teraz jest to inaczej są inne wartosci dodane, czesc z tych co podales nie ma i jest bałagan, nie da sie tak poprostu wkleić bo usune te nowe. A wyszukać to jest cieżko, zwłascza że chcialem potestować różne confingi.

edit.
żeby tu bałaganu nie robić, to wstawilem tu mój orginalny cfg - http://8000.webpark.pl/DoomConfig.htm
Jak widać rózni sie on od starego cfg samego dooma.

82.160.102.* napisał:
wow niezle to wyglada aczkolwiek nie odbiega za bardzo od podstawki
dzieki wszystkim za screeny icon_biggrin3.gif
gdyby udało mi sie to odpalic to tez bym mial slideshow wiec po co przepłacac icon_lol.gif

62.21.65.* napisał:
jaka byla komenda na timedemo ? icon_razz.gif

80.53.158.* napisał:
dzieki wielkie!! A co do samego grania to wreszcie trochce jakis przestrzeni jest, no ale tez i trochce ramu wiecej potrzeba, trzeba kupic kolejne 512 icon_sad2.gif

212.109.132.* napisał:

a mnie sie wydawało ze r_displayrefresh 100
a seta w confie nic nie da .. trza se w autoexecu wpisac

83.142.12.* napisał:
Kurcze pierwszy raz czekam aby zagrac w gre ktora juz posiadam (zmiana grafy).

81.168.228.* napisał:

To wlasnie mialem na mysli icon_smile3.gif (display refresh)

80.48.63.* napisał:
Hah jak dla mnie giera suuuuuuuuuper, ale mam wrażenie że wymagania sprzętowe troche wzrosly w stosunku do wersji podstawowej. Na sprzecie z podpisu na 1024 HIGH (bez AA i AF) śmiga całkiem całkiem choć czasami potrafi spaść FPS do 12-15.
A tu macie screenka z gry icon_smile3.gif http://www.kaski.webd.pl/Doom3Dodatek.jpg

81.190.145.* napisał:

wiem co przeżywasz;]]]]]
tylko ze ja czekam na niespodzianke z serwisu :>

80.53.158.* napisał:
sa wieksze wymagania i to zdecydowanie ja gram w 1024 high detal plus aax2 i chodzi super ale jak jest jadka albo wieksza przestrzen to potrfi spasc do 15fps icon_sad2.gif !! Ale to wiekszosc sytuacji spowodowane jest chyba mala iloscia ramu!!(caly czas w takich sytuacjach hdd jedzie i jedzie) Jak najpozniej w poniedzialek dokupie 512 ramu to dam znac co sie zmienilo! Moim zdaniem dodatek dosc znacznie zmienil gre na lepsze!! Jestem dopiero w 6 levelu ale puki co gra sie doj......nie:)

80.53.163.* napisał:
A mi sie nie podoba. Odgrzany doom3 z domieszkami doom1, no i dalej ta sama taktyka gry, albo swiecisz latarka, albo walisz w ciemno. Ja z góry dziękuje...

80.55.254.* napisał:
jaka byla komeda na rozjasnienie gry bym byl wdzieczny:)

83.16.35.* napisał:

cg_żaluzje_w_dół "1" icon_smile3.gif

83.28.2.* napisał:
Chyba cg_żaluzje_w_górę "1" ... w dół to byś zaciemnił ino...icon_razz.gif

Czekam na gierkę z niecierpliwością...może mnie wreszcie coś do Dooma przekona...

83.16.35.* napisał:

Ja jak spuszczam zaluzje to lepiej widze to co dzieje sie na ekranie monitora.
Ale roznie ludzie widza icon_smile3.gif

80.49.80.* napisał:
wie ktoś kiedy wyjdzie polska wersja??(lubie wiedzieć o co chodzi w gierce a nie bardzo kumam po ang.)

ps.Za polską Domm'a 3 też czekałem.....OKOŁO ROKU icon_wink2.gif !!!

83.26.180.* napisał:



ROKU?????????? to dziwne..bo doom 3 wyszedl z zeszlym (2004) roku w sierpniu..a polska pojawila sie w grudniu...no chyba ze Ty NADAL czekasz i kupisz dopiero w tym roku w sierpniu icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

81.168.228.* napisał:
9 miesiecy ma wersja eng.

80.55.254.* napisał:



jak ci sie nudzi to idz sibie pobiegaj mad.gif

83.17.48.* napisał:
poszukaj w pliku cfg linijki: "seta r_gamma "1.2" oczywiście w dodatku, w orginale jest 1.0 ja sobie zrobiłem 1.2 i mnie starcza, jak chcesz to możesz sobie jeszcze zwiększyć zależnie od potrzeb (czy boisz się ciemności czy nie icon_wink2.gif)

80.48.63.* napisał:
Przeciez jasność gry można bezpośrednio zwiększyć w opcjach... Po co takie kombinacje???

80.49.80.* napisał:



Że wy tak wszystko na poważnie bierzecie icon_wink3.gif .Wiem że czekałem napewno sporo więcej niż powinnienem (z zapowiedzi)Ale teraz nawet nie widzę zapowiedzi wersji PL dlatego pytam,a odpowiedzi nie dostałem...

83.16.178.* napisał:
Patch 1.2 w znacznym stopniu polepszył grafę. Nie ma już tyle kantów bez AA w 1024 High co wcześniej. Prędkość też wzrosła. Dla przykładu timedemo demo1:

Patch 1.1 - 38FPS
Patch 1.2 - 46FPS

Wrzuciłem sobie paczyk ParalaxBumpmapping i pograłem chwilkę. Wygląda to nieźle. Jakieś takie przyjemniejsze. Jeśli taktyka się zmieniła to zagram. Jeśli dalej będzie jak w podstawce, że idziesz, światła gasną, wyskakuje masa stworków, rozwalasz je, lampy się zapalają, idziesz dalej, światła gasną, ................ to sobie odpuszczę i uninstall poleci. A jak narazie pierwsze wrażenia są nawet przyjemne. icon_wink2.gif

80.53.163.* napisał:

u mnie juz jest po fakcie, pisałem wyzej

81.219.231.* napisał:
A KTO MA RADEONA 9600XT? I JAK TO CHODZI NA TYM?

83.22.40.* napisał:
Witam,
Jak przejsc tego Bosa z 6 planszy. Skacze,skacze potem rzuca czerwone kulki ja odbijam i w niego trafiam z 10 razy a on nic. Próbowalem rowniez 2 dusze zebrac ale tez odbijac te jego kulki a on dalej żyje icon_confused2.gif. Co mam tam dokładnie zrobic??.

pzdr,
ROB

62.69.192.* napisał:


jak ja lubie to okreslenie icon_smile3.gif

62.233.163.* napisał:


Nawalaj go w serducho jak je pokaże cool.gif


83.17.48.* napisał:
a jak zniszczyć ostatniego bosa co lata w powietrzu i razem z nim napieralają we mnie inne latające stworki icon_smile3.gif, jak nikt nie wiem to sam poradze i roz[COLOR=red][ciach!][/COLOR]le w drobny mak icon_mrgreen.gif

195.136.107.* napisał:
ta gra i ten dodatek to pomylka niestety hl 2 o klase lepszy icon_smile3.gif oczywiscie to moj asubiektywna opinia icon_biggrin3.gif

62.111.131.* napisał:
Dzizass jak to swappuje mur.gif 1GB ramcu i ROE swappuje jak szalony. Dodam, że podstawka chodzi płynniutko. Gram 1280x1024 ULTRA AAx2, AFx8

Zmieniałem rozmiar pliku wymiany na 1GB stały oraz kontrolowany przez system - w obu przypadkach rzęzi hdd i gra zacina

83.30.216.* napisał:
Mnie także zacina jak ustawie tryb Ultra High czy jak to w tej grze zostało nazwane... Po zmianie po poziom niżej nie ma tych zacięć...

Co do gry - nadal ciemno, nic nie widać, co chwilowe wyciąganie latarki... blah podziękuje jak narazie...

81.168.228.* napisał:
Kucyk jednak miales racje.Gra skacze mi jak glupia.Od momentu,kiedy przeszedlem ruchome drzwi (te gdzie pierwszy raz uzywa sie artifact) musze grac u siebie na 800x600 i wylaczac cienie by czuc plynnosc.Takiego czegos jeszcze nie widzialem.Czyzbym rzeczywiscie musial upgreadowac sprzet ? icon_neutral3.gif

83.16.178.* napisał:
U mojego młodszego brata na Bartku 2500+ i Medionie 9600TX (9500Pro) faktycznie w 1024 tnie. FPS spada często nawet do 16FPS! Na 512MB w niektórych miejscach niestety doczytuje i to bardzo! Natomiast u mnie już nie ma tego problemu! Średnio mam ok 40FPS z czego czasami spada do 28. Mam dodatkowo zainstalowany patchyk parallaxbump, który także kilka FPS zabiera. Ale mi nie swapuje (bardzo rzadko) wiec jestem zadowolony. Mówię oczywiście o dlaszych poziomach (za ruchomymi ścianami). Grafa jest szybsza przez patcha 1.2 i ładniejsza niż w podstawce. Widać to gołym okiem szczególnie na monitorze 19''. Narazie gierka mi się podoba. Podstawka chodziła słabo i była nudna więc sobie darowałem, ale ta niedosyć, że działa szybciej i wygląda ładniej to jeszcze grywalnie wprowadzili kilka pomysłów dzięki czemu gierka nie jest już tak nudna jak oryginał! Myślę, że ją skończę całą! icon_wink3.gif

81.168.228.* napisał:
Gra jest dobra,ale wyszlo teraz tyle tego,ze D3 bedzie na tylnym planie.Wlasciwie to takiego wysypu gier (Cold FEAR,Obscure,Doom3RoE,Constantine,Snowblind,Brothers in Arms,Special Forces,Second Side) nie bylo od czasow C64 kiedy to sie mialo na jednej kasecie po 30 gier.To byly czasy:)

83.27.141.* napisał:
Z tego co ja czytalem to chyba Ultra High jest ogólnie przeeznaczone na karty graf. z 512 mb pamięci. Może dlatego swapuje. Szczerze mówiąc to ja mam 1,5 GB ram swapów nie mam ale gram na medium 800x600 i mnie to wku****. Radek 9700 do wymiany. Takie spadki fps sa.... odechciewa sie grać.,

83.17.48.* napisał:
chłopy coś przesmradzacie wystarczy troche wyedytować plik cfi i chodzi jak złoto, a różnicy nie widać, moje ustawienia:
unbindall
bind "TAB" "_impulse19"
bind "ENTER" "_button2"
bind "ESCAPE" "togglemenu"
bind "SPACE" "_moveup"
bind "/" "_impulse14"
bind "0" "_impulse27"
bind "1" "_impulse1"
bind "2" "_impulse3"
bind "3" "_impulse4"
bind "4" "_impulse6"
bind "5" "_impulse7"
bind "6" "_impulse8"
bind "7" "_impulse9"
bind "8" "_impulse10"
bind "9" "_impulse11"
bind "[" "_impulse15"
bind "\" "_mlook"
bind "]" "_impulse14"
bind "a" "_moveleft"
bind "c" "_movedown"
bind "d" "_moveright"
bind "f" "_impulse0"
bind "q" "_impulse12"
bind "r" "_impulse13"
bind "s" "_back"
bind "t" "clientMessageMode"
bind "w" "_forward"
bind "y" "clientMessageMode 1"
bind "z" "_zoom"
bind "BACKSPACE" "clientDropWeapon"
bind "PAUSE" "pause"
bind "UPARROW" "_forward"
bind "DOWNARROW" "_back"
bind "LEFTARROW" "_left"
bind "RIGHTARROW" "_right"
bind "ALT" "_strafe"
bind "CTRL" "_moveDown"
bind "SHIFT" "_speed"
bind "DEL" "_lookdown"
bind "PGDN" "_lookup"
bind "END" "_impulse18"
bind "F1" "_impulse28"
bind "F2" "_impulse29"
bind "F3" "_impulse17"
bind "F5" "savegame quick"
bind "F6" "_impulse20"
bind "F7" "_impulse22"
bind "F9" "loadgame quick"
bind "F12" "screenshot"
bind "MOUSE1" "_attack"
bind "MOUSE2" "_moveup"
bind "MOUSE3" "_zoom"
bind "MWHEELDOWN" "_impulse14"
bind "MWHEELUP" "_impulse15"
seta radiant_entityMode "0"
seta gui_mediumFontLimit "0.60"
seta gui_smallFontLimit "0.30"
seta net_socksPassword ""
seta net_socksUsername ""
seta net_socksPort "1080"
seta net_socksServer ""
seta net_socksEnabled "0"
seta win_ypos "22"
seta win_xpos "3"
seta sys_lang "english"
seta s_numberOfSpeakers "2"
seta s_doorDistanceAdd "150"
seta s_globalFraction "0.8"
seta s_subFraction "0.75"
seta s_playDefaultSound "1"
seta s_volume_dB "0"
seta s_meterTopTime "2000"
seta s_reverse "0"
seta s_spatializationDecay "2"
seta s_maxSoundsPerShader "0"
seta r_debugArrowStep "120"
seta r_debugLineWidth "1"
seta r_debugLineDepthTest "0"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta r_forceLoadImages "0"
seta r_shadows "0"
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "1"
seta r_renderer "best"
seta r_brightness "2"
seta r_gamma "1.2"
seta r_swapInterval "0"
seta r_useIndexBuffers "0"
seta r_customHeight "486"
seta r_customWidth "720"
seta r_fullscreen "1"
seta r_mode "5"
seta r_multiSamples "0"
seta image_downSizeLimit "512"
seta image_ignoreHighQuality "1"
seta image_downSizeBumpLimit "512"
seta image_downSizeSpecularLimit "128"
seta image_downSizeBump "1"
seta image_downSizeSpecular "1"
seta image_useCache "0"
seta image_cacheMegs "20"
seta image_cacheMinK "200"
seta image_usePrecompressedTextures "1"
seta image_useNormalCompression "0"
seta image_useAllFormats "1"
seta image_useCompression "1"
seta image_preload "1"
seta image_roundDown "1"
seta image_forceDownSize "1"
seta image_downSize "1"
seta image_lodbias "0"
seta image_anisotropy "1"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
seta gui_filter_game "0"
seta gui_filter_idle "0"
seta gui_filter_gameType "0"
seta gui_filter_players "0"
seta gui_filter_password "0"
seta net_master4 ""
seta net_master3 ""
seta net_master2 ""
seta net_master1 ""
seta net_clientMaxRate "16000"
seta net_serverMaxClientRate "16000"
seta m_strafeSmooth "4"
seta m_smooth "1"
seta m_strafeScale "6.25"
seta m_yaw "0.022"
seta m_pitch "0.022"
seta sensitivity "5"
seta in_toggleZoom "0"
seta in_toggleCrouch "0"
seta in_toggleRun "0"
seta in_alwaysRun "0"
seta in_freeLook "1"
seta in_anglespeedkey "1.5"
seta in_pitchspeed "140"
seta in_yawspeed "140"
seta gui_configServerRate "0"
seta com_guid ""
seta com_product_lang_ext "1"
seta com_videoRam "128"
seta com_showFPS "0"
seta com_purgeAll "0"
seta com_machineSpec "3"
seta g_projectilelights "1"
seta g_bloodEffects "1"
seta g_decals "0"
seta g_showBrass "0"
seta g_muzzleFlash "1"
seta g_doublevision "0"
seta g_showPlayerShadow "0"
seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow;skins/characters/player/marine_mp_purple;skins/characters/player/marine_mp_grey;skins/characters/player/marine_mp_orange"
seta g_mapCycle "mapcycle"
seta g_voteFlags "0"
seta g_gameReviewPause "10"
seta g_countDown "10"
seta g_password ""
seta g_showProjectilePct "0"
seta g_showHud "1"
seta g_showcamerainfo "0"
seta g_healthTakeLimit "25"
seta g_healthTakeAmt "5"
seta g_healthTakeTime "5"
seta g_useDynamicProtection "1"
seta g_armorProtectionMP "0.6"
seta g_armorProtection "0.3"
seta g_damageScale "1"
seta g_nightmare "0"
seta ui_showGun "1"
seta ui_autoReload "1"
seta ui_autoSwitch "1"
seta ui_team "Red"
seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp"
seta ui_name "marek"
seta si_spectators "1"
seta si_usePass "0"
seta si_warmup "0"
seta si_teamDamage "0"
seta si_timeLimit "10"
seta si_fragLimit "10"
seta si_maxPlayers "4"
seta si_map "game/mp/d3dm1"
seta si_gameType "singleplayer"
seta si_name "DOOM Server"
seta g_spectatorChat "0"
seta r_aspectRatio "0"
seta g_xp_bind_run_once "1"
seta si_flagDropTimeLimit "30"
seta com_showFPS 1

81.168.228.* napisał:

No wlasnie.Cos tu jest nie tak,od kiedy na naszych kartach tak skacze jaka kolwiek gra.To juz w Stolen mialem wyzsze detale a to juz przegiecie.Cos pewnie mam z systemem,ze musze grac w 800x600 i to z wylaczonymi cieniami by byla idealna plynnosc mur.gif

Update - Config,ktory podal kolega jest looz,poza tym,ze nie ma w nim high detail effects i cienie sa wylaczone icon_smile3.gif
Update 2 - Juz wiem,czemu wylaczyles high effects - bo w momencie kiedy strzela kolesia - to zamiast pociskow widac zielone kółka icon_smile3.gif natomiast wlaczenie shadowa nic nie zmienia wiec mozna grac tak,jak podak kolega.No i na trybie ultra icon_smile3.gif

83.27.184.* napisał:

Albo ID cos zmajstrowało z optymalizacja pod NV. Ja mam wrazenie, ze przed patchem gierka chodzila lepiej ale nie pamietam ile mialem timedemo na 1.1. Natomiast zaloze sie ze gra jeździ bez porównania szybciej na GF, już widze jak na tym 1.2 RoE 6600 wycina 9800XT. Czekam na jakies timedemo od użytkowników 6600 i R 9800XT.

Jeszcze ta moja poj***** karta od Herculesa 'nonPRO' jak jej wykrece pamieci na 305 to mam takie krzaki jakby sie paliła.
Nie no...

pi***** nie gram w to icon_razz2.gif (poczekam aż bede mial nowa grafike)

80.53.194.* napisał:
Witam! Mógłbym kogoś prosić o podesłanie autosav'a do poziomu phobos lab's 3 bo podczas wczytywania tego levela gra sie wysypuje icon_neutral3.gif ... mój mail kriegerop.pl

ps. prosiłbym o spakowanie tego pliku zipem . z góry dzięki!

81.15.218.* napisał:
Heja a ja mam sposob na dooma 3 nawet na 512 ramu gra idzie cudnie bez doczytywania przy drzwiach!!
wystarczy to seta image_anisotropy "1" tera jest malo wiec gra idzie cudnie ja mam na tym sprzecie :opis: srednio 35 klatek jak walcze!! i gram an high w 800x600 bez cieni z wygladzaniem . Jesli dacie "8" to macie daleko rysowany obraz natomiast jesli "0" to macie zara jak idziecie wiec przy drzwaich gra idze plynnie bo tekstury sa lekko zamazane tani trick i tak wiekszoc gry to ciemne korytarze wiec nie przeszkadza a roznice sa duuuuuuuuuuzzzzzzzeeeee.
pozdro
edit a zeby tych zamazanych tekstor nie bylo widac jest pewna komenda seta image_lodbias "0" zero normalnie zamazane wystarczy dac - 2 : seta image_lodbias "-2" i mamy piekna gre takie fane sa metaliczne nie odblaski lecz a sami zobaczcie .

-tak wyglada doom3 na ultra high detale z komenda : seta image_anisotropy "1"
http://img121.echo.cx/my.php?image=doom326mi.gif

-a tak doom3 na ultra high detale z komenda : seta image_anisotropy "1" I seta image_lodbias "-2"
http://img121.echo.cx/my.php?image=doom31fp.gif

Widac roznicegolym okiem a fps nie spada wreszcz przeciwnie idze w gore ! a zapewniam was ze to ultra high tylko ze troche pokombionowalem a to robilem po to zeby doczytywan przy drzwiach nie bylo i nie ma rzeczywiscie bardzo sie z tego powodu ciesze screeny sa na 800x600 x2 wygladzanie i brak cieni. Naprawde pomaga
pozdro 4all

62.233.163.* napisał:
Jak pokonać ostatniego boss'a? dry.gif


juz wiem :>

195.136.72.* napisał:
znalazlem mini-gre... ale siakas taka malo grywalna icon_wink2.gif

http://img227.echo.cx/my.php?image=doom6xs.jpg

193.24.220.* napisał:


Następna będzie lepsza icon_razz.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 8.76 | SQL: 1 | Uptime: 35 days, 3:32 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl