heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Huxley-massively Multiplayer First Person Shooter


83.31.25.* napisał:
Cytat z http://www.news.fpp.pl


Huxley MMOFPS na silniku Unreal 3


17·02·2005 - 20:27 - [FPP]BlazoQ

Koreańska firma Webzen specjalizująca się w produkcji gier MMORPG poinformowała o rozpoczęciu prac nad nowym tytułem z gatunku MMOFPS (Massively Multiplayer First Person Shooter). Huxley będzie opary na silniku Unreal 3, a wydany zostanie na PeCety oraz konsole nowej generacji. Jego premiera ma się odbyć w 2006 roku. Niestety nic więcej nie wiadomo na temat tego tytułu.

pierwsze screeny:

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley1.jpg

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley2.jpg

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley3.jpg

-----------koniec cytatu---------------


Screeny wyglądają smakowicie , miejmy nadzieję że w grywalnoć będzie na poziomie grafiki (na pececie różnie z tym ostatnio bywa icon_neutral2.gif )

P.S. Troszkę OT: Jak wiele osób zapewne skojarzy WEbzen to firma będąca autorem bardzo popularnej wśród polskich graczy gry MU (sam się zagrywałem , pamiętam , nawet popełniłem poradnik do tej gry który można gdzieś odnaleźć w czeluściach forum mu.xp.pl ...tam miałem nick Azakiel )




82.160.102.* napisał:
webzen - lol
juz mozna sie bac :/
duuupa
w MU grałem ale naszczescie wyrwałem sie z tej matni icon_biggrin3.gif
bo to gra dla lam albo tych co mają za duzo czasu
zygac mi sie chce jak koledzy o tym gadają icon_biggrin3.gif
''...mam scale pants +3+12'' ''wczoraj zabiłem golden dragona ale fajnie''
''mam juz 118 lvl''
i pomyslec ze sam w to grałem icon_biggrin3.gif

83.16.81.* napisał:


eee tam gadanie , po prostu sieciowa siekanka w stylu diablo nic wiecej nic mniej , rozpatrujac ja pod tym katem byla calkiem niezla, imho duzo lepsza niz diablo. ale starczy juz tego OT


213.76.240.* napisał:
zapowiada sie ciekawie dawno juz w nic podobnego nie gralem

62.87.244.* napisał:
Jak mnie wessie tak jak kiedys MU (3-miesieczna przerwa w zyciorysie) to bedzie ... bosko icon_biggrin3.gif

83.16.35.* napisał:
Grafika denna w porownaniu z tym co widzialem na filmiku prezentujacym silnik U3.

83.25.100.* napisał:
Ten koles na pierwszym i drugim skrinie przesadził z kremem do opalania, a co do gry to mam nadzieje ze nie bedzie podobna do MU bo juz chyba nudniejszego RPG nie ma...

83.29.128.* napisał:
a ja tak off-topicowo:
Aldous Huxley to imię i nazwisko pisarza amerykańskiego, który w latach 60-ych spotkał Timothego Learry'ego - w wyniku tego spotkania pan Huxley zaczął dość mocno eksperymentować z LSD (podobnie jak jego kumpel, Ken Kesey). wynikiem tych eksperymentów jest parę książek, które przeszły do historii amerykańskiej literatury - tej najnowszej. najbardziej znana to Nowy Lepszy Świat - doskonała książka, w której istnieje świat przyszłości, w którym wszyscy cały czas jadą na różnych tabletkach - a za unikanie spożywania amfetaminy są różne restrykcje. warto przeczytać IMHO. podobnie jak Lot nad kukułczym gniazdem Kesseya. Swoją drogą sam Huxley pewnie nie byłby zachwycony gdyby zobaczył tą grę icon_wink2.gif

81.190.252.* napisał:
SamoDobro: ta ksiazka to chyba "Nowy wspanialy swiat"? =] Przynajmniej tak przetlumaczyli bo oryginalu nie znam...

217.113.231.* napisał:
Nowe.
http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=8560

83.16.178.* napisał:
No te screeny z areny są wspaniałe! Mimo, że to dopiero początek to naprawdę wyglądają bosko! Oby nic nie zmieniali chyba, że na lepsze! icon_razz2.gif

83.29.255.* napisał:
ale mozna w to pograc tylko wynajmujac superkomputer nasa icon_razz.gif

83.16.178.* napisał:
I 32x GPU Multirendering ATI!!! icon_smile3.gif Ale byłby czad! icon_wink2.gif

82.160.102.* napisał:
przesadzacie...
jak dla mnie te nowe screeny (i stare tez) wcale nie są jakies super icon_rolleyes.gif
wszystko świeci sie jak psu wiadomo co icon_biggrin3.gif
widac ostatnio taka moda na dresiarskie gry - byle wiecej świecidełek
http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=8560&img=img7.jpg
a na tym screenie gdzie jest ciemno to juz kaszana icon_lol.gif
tam gdzie nie wstawili bajerow typu swiatło hdr to juz lipa
na prezentacjach U3 była o niebo lepsza grafika
ale to tylko moje zdanie icon_wink2.gif

83.16.178.* napisał:
Tu nie chodzi o światełka czy inne upiększacze tylko o całość, która prezentuj się znakomicie! Tu: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=8560&img=img5.jpg
albo tu:
http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=8560&img=img6.jpg

widać jak bardzo skomplikowan są areny. Nie sądzisz, że dzięki temu można uzyskać znacznie bardziej urozmaicone scenerie niż te z UT2k4??? To, że wszystko jest kolorowe to jedno ale skomplikowaność obiektów to drugie! Dla mnie jest ok. Nie lubię szarych nudnych gierek! Dla tego FC bardzo mi się podobał a taki Doom3 już nie. Zamknięte pomieszczenia i wszędzie ciemno i szaro! Czasami dostawałem oczopląsów! icon_wink3.gif

83.26.62.* napisał:
oczywiscie HighEndy (wliczajac moja i wasze karty) pojdą do półki LOW-END icon_wink2.gif bo sie zaksztuszą przy tej grafice.

83.24.242.* napisał:
nie jarajcie sie silnikiem unreal ludzie co z wami reklamy w glowe wam wchodza jak noz w maslo...
ciekawe czy wogole z optymalizujka silnik unreal 3 a moze tak go z optymalizuja jak 2 czyli 0.0000001% i tak samo spieprza siatake obrazen i kod sieciowy , a w wiekszosci pozostalego kodu tak nasraja ze sami nie beda wiedziec jak to naprawic icon_smile3.gif

83.29.240.* napisał:
nie wierze zeby to poszlo nawet na dwoch polaczonych 32potokowych fudo-srudo:P

83.16.178.* napisał:
icon_arrow.gif watow

Gdzie byś nie napisał ciagle piszesz, że engine Unreala jest chujowy! Człowieku! Weź troche popuść albo nie graj w nic co na tym silniku chodzi! Nie chce mi się już Ciebie czytać! mur.gif Czujesz się lepszy jak trochę pobluzgasz? Praktycznie wszystkim śmiga ok tylko jak zwykle Ty musisz w każdym wątku napisać: zjebali instalator! Nawet tego nie potrafią zoptymalizować! Gra staje! Silnik unreala jest do [gluteus maximus]! Zapomniałem o czymś? dry.gif Nie pasuje to nie graj! A jak masz coś powiedzieć to się 2razy zastanów. mad.gif

Wracając do tematu. Jeśli grafa będzie nawet 2x gorsza ale grywalność będzie ok to i tak zagram. W przeciwnym razie nie. I to tyle. Ale widziałem filmiki z enginu Unreal3 i mogę śmiało powiedzieć, że taka właśnie grafa zastanie nas w 2006 roku! Tyle! icon_smile3.gif

Peace

icon_arrow.gif Elbios

Widzę, że po ostatnich wydarzeniach narodził się prorok? huh.gif

83.22.55.* napisał:
A tu sie okaze za tak zoptymalizuja kod ze pojdzie nawet na moim radku icon_lol.gif x2

217.113.231.* napisał:
Ja myślę, że takie 24-32 potokowe karty będą taką grafikę generowały płynnie w max detalach i dużych rozdzielczościach a takie dzisiejsze "high end'owe szaraczki" dzadzą sobie radę z odpowiednim zejściu z rozdziałki i detali.

83.25.102.* napisał:

Ta, tylko ciekawe czemu UE2.5 (UT2k4) przy grafice porównywalnej do HL2 chodzi płynnie na gorszych kompach? Pokaż lepszy silnik który wyszedł w tym czasie?

83.24.242.* napisał:
kojak_ct
za duzo gier chodzi na tym unreal shicie bo jest duzo tanszy od lepszych silnikow .
jezeli nie widzisz masy razacych bledow w silniku unreal , ktorych nie ma w silnikach q3 czy dooma to mi cie zal ...

82.160.102.* napisał:
silnik q3.... OMG
jest cool ale widzisz co wyszlo jak zrobili pacific assault
doom3 to tez jest silnik q3 - tylko ze na maxa zmodyfikowany ze juz nie wypadało go nazwac q3 engine
masa bajerów w q3 i juz muli najlepsze kompy
bez sensu
jesli dalej by eksploatowali ten engine to giery byly by poprostu... brzydkie :/
Unreal Warfare jest IMHO zdeczka nowoczesniejszy - nie uważasz ?
radzi sobie zarowno z otwartymi przestrzeniami i zamknietymi wiec no offence
ja tez zadnych bledow i errorów nie mialem w UT 2k3, 2k4 i U2
rażace błedy ? - NIE
może ci chodzi o gameplay, albo cos a to już nie błedy - to kwestia upodobań
tysiące ludzi icon_lol.gif gra w UT i nie narzekają


83.24.219.* napisał:
nie powiedzila bym pogadaj z kolesimai ktorzy graj w to od poczatku to ci powiedzam co jest spieprzone w tym silniku ....
i wlasnie dlatego jest tani..

83.25.102.* napisał:
Spiepszony był UE2.0 używany w Ut2k3 ale w UT2k4 jest elegancko...

83.24.236.* napisał:
w tym ut2k4 pare razy sie zdazylo ze heada wyplacilem z czolgu a kolo odlecial 3 razy zanim padl a wczesnij walczyl z jescze innym type wiec...
no i critical od czasu do czasu
i unreal.ini dalej jest burdel do wlasno recznej obrobki i co tam robia xbox ... ale w tego rebuild by sobie pogral icon_smile3.gif
u2003 to w teorii porawiony silnik <-2.0

80.55.254.* napisał:


nie powiedział bym ze jest taki tani
mozesz podac ceny innych enginow


83.24.236.* napisał:
to wrzoc cennik z tego co pamietam to bylo jakos tak... 300tys $ za unerala w tym 1% z dochodu za gre lub 600tys $ i 0%z dochodu za gre albo za free jezeli gra jest za free
a q3 jakies 250 tys$ i nie ma ragdoll ale za to nie skopany kod icon_smile3.gif

80.55.254.* napisał:


http://www.unrealtechnology.com/flash/licensing/terms.shtml dry.gif

nie przesadzaj juz z tym skopanym kodem bo zaczynasz być śmieszny moze jeszcze napiszez ze ue2 jest gorszy od engine q3 icon_lol.gif


83.24.230.* napisał:
graficznie jest lepszy ....
w reszcie sie chowa czy ty wogole grales w gry na q3
i na unrealu po siec i na singlu ??? bo cos mi sie zdaje ze nie icon_razz.gif

80.55.254.* napisał:



Witam, już nie mogłem się powstrzymać i napisze co mi na sercu leży.
watow człowieku co tym masz tak nasrane w tym pustym saganie, że tak bronisz engine Q3, i wszem i wobec piszesz że e unreal to shit, a e q3 jest cool. Grałem w Q3 i uważam że ta gra graficznie może prezentowała się dobrze, ale z grywalnością było kiepsko. Unreal Tournament jest lata świetlne dalej w tej dziedzinie.
Żal mi ciebie, że nie widzisz rażących błędów e dooma, a jest ich trochę.
Unreal totnament 2003 jak wyszedł to było coś, grafa wymiatała, grywalnośc też, a doom3 to tylko zlepek starych pomysłów kiepskim wykonaniu.
A z "kolesiami" to se mogę gadać, sam podaj szczegóły co i jak jest skopane w unreal e.

W tym poście nie chciałem nikogo urazić, za wszystko z góry przepraszam

Koniec małego off, a teraz coś o nowym Huxley. Gierka prezentuje się wypaśnie, grafika poraża na kolana, ale to nie jest jeszcze to co potrafi unreal engine3 icon_biggrin3.gif
Mi najbardziej podoba się ten screen:

user posted image

Postacie wyglądają pięknie, zapatrzone w jakąś głębie blink.gif


Mam nadzieje, że to koniec kłótni jaką zaczął watow


81.26.0.* napisał:
poczekajmy na jakies naprawde fajne screeny bo jak narazie to nie widze nic specjalnego. Podejrzewam ze nie jeden istniejący engine mozna podrasowac do tego powimu grafiki przy wymaganiach sprzetowych 2x mniejszych

80.55.254.* napisał:


zal mi ciebie chłopie idz lepiej sobie pograj w q3 moze ci przejdzi.
nastepny maniak firmy id tylko tym razem enginu q3.

a gierka prezentuje sie imcho cudnie


83.22.159.* napisał:

user posted imageTo bedzie moja wypowiedz.user posted image
Unreal Warfare uwazam ze jeden z najlepszych i najbardziej elastycznych enginow jakie powstaly.
A co do gierki to mam nadzieje, ze bedzie miala jakies "realne" wymagania icon_wink3.gif

80.55.254.* napisał:
lalala

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

giera zapowiada sie swietnie ue3 roxxxxxxxx


83.16.178.* napisał:
A nie mówiłem??? Sorry ale graficznie gra mnie R.O.Z.P.I.E.R.D.A.L.A. icon_lol.gif To wygląda jak rendering. Pierwsza klasa!!! cool.gif

83.30.49.* napisał:
I to sie nazywa przelom w grafice 3D:)

brawa dla epic za unreal engine3... graficzny szok zblizony do tego z 1998 roku, kiedy to pojawil sie unreal 1:)

83.24.242.* napisał:
ciekawa teoria normalnie zainstaluje wam podsluch jak grac w gry na silniku unrealu bo na pewno co chwil rzucacie ku**ami i jak te kolo nie zgininol dotal 3hs w banie ,15 rakiet w plecy odwinol sie i zabil mniew 1 kula co do ch*** , znowu lag piep.. , a na dowidzenia critcal czy pominolem cos w tym "cudnym silniku" niesztuka jest zrobic silniki tryskajacy bajerami graficznymi i dodac do niego ragdoll physic tylko zrobic taki ktory dziala swietni i stabilnie czaisz co mowie . A po za tym ja mowie o silniku a i o grach ktore na nim powstaly wiec po co te brednie o doomi ktorego fabula nie grzeszyla nowoscia , ablo o q3 ktory nie mial fabuly, bardziej ambitne sof 2 grales? strzelsz 1 kula w banie i dowidzenia vs R6:rvs i nastepne poltasmy z sawa w plecy z 30cm az widisz jak z kolesia tryska krew sciana znaim to durszlak a on cie zabija 1 kula i to jest unreal hehehe albo AA jeszcze lepszy bullshity... ,ET do kolesia strzelsza a on pada no to jak w zyciu , z reszta w ut2004 duzo poprawili ale tez sa takie akcje na singlu i multi ze glowa mala...
wnioski nie umiesz nie rob a goscie z epic to nie dociera a jak robia to niech biora przyklad z id bo ci dbaja o jakosc finalna silnika.

83.26.229.* napisał:
Po 1. Zanim sie zaczniesz wypowiadac naucz sie zasad ortografii i interpunkcji, poniewaz trudno zrozumiec o co Ci chodzi. Poza tym na forum obowiazuja pewne zasady kultury - to nie wolna amerykanka. Jezeli Ci nie pasuje to WYPAD !!! mad.gif mad.gif mur.gif

Po 2. Gralem we wszystkie czesci spod znaku U. Powiem tyle - nie gadaj glupot jak sie nie znasz blink.gif . Nigdy nie moglem nic zlego powiedziec na ta serie. Jezeli wyskakiwaly jakies criticale to byly one z winy tworcow mapek lub modow (nie tych wlasciwych autorow silnika tylko innych fanow UT). Unreal Engine to jedna z najlepszych serii silnikow z jaka mialem okazje sie spotkac. W UT99 gralem non stop prawie przez 3 lata i wiem co mowie - nie moglem na nic narzekac. Zapewne Nierealny podziela moja opinie, poniewaz sam spedzil duzo czasu nad grami opartymi na tym silniku. cool.gif

Po 3. To, ze ktos wylapuje co chwile Head Shoty to jest to wina tylko i wylacznie tego, ze jest noobem i poczatkujacym albo graczem o poziom nizszym skillem.

Po 4. Lagi zazwyczaj sa spowodowane nieodpowiedzialnoscia dostawcy uslugi jaka jest Internet. Kazdy wie jak jest przy sieciach osiedlowych i radiowych. To nie wina kodu sieciowego tylko lacz Panie lama.

Po 5. Racja, ze mozna dostac kilkoma rakietami (maksymalnie 6) w plecy ale nie 15!!!! To, ze dajesz gosciowi czas na zaladowanie 6 rakiet (ladowanie jest przeciez wolne) i jeszcze na ich wystrzelenie i zabicie no to pokazujesz nam wlasnie jaki jest cienias z Ciebie. Profesjonalni gracze tak nie postepuja. Nie laduja po 6 rakiet tylko maksymalnie 2. Poza tym gdybys byl dobry to zanim jakas lamka by te 6 rakiet wystrzelila to albo bys ja odepchnal z primary z shocka albo zrobil heada.

Po 6. Mowisz o bajerkach graficznych w UT ? Zobacz na Dooma 3 - az sie zygac chce icon_razz.gif A widziales jak ten silnik dziala w Americas Army ? Jest wrecz idealny do tej gry - kolorystyka jest realistyczna a detale sa na wysokim poziomie zarowno otoczenia jak i postaci.

Po 7. DO PRZEDSZKOLA MARSZ ! - naucz sie pisac, bo bazgrzesz gorzej niz moj czteroletni kuzyn. Z reszta jak dla mnie to Ty przede wszystkim do gier nie dorosles a co tu dopiero mowic o pisaniu.

80.55.254.* napisał:
watow jesteś kompletnym d......m co ty za herezje wypisujesz silnik unreala jest najlepszy ze wszystkim i nie ma sobie równych, a dooma to sobie możesz w d..e wsadzić i jego engine który wiele nie przewyższa możliwościami engina q3 dodaje tylko pare efektów. Jak by był taki [ciach!]iany to by nikt go nie kupił, ale ty lepiej wiesz od twórców gier. idz lepiej sobie pograj w q3 lub d3 może ci przejdzie.
A co do brania przykładu to niech ID go bierze od Epica który jeszcze nie wydał żadnej gry na nim a już ma więcej chętnych na UE3 niż ID i Valve razem wzięci.

83.24.205.* napisał:
ty p*zdo gram w AA od wersji 1.7 i wiem ze ten silnki to najwieszky shit jaki mozna bylo stworzyc i k*rwa korpka poza tmy gram w to co dziennie na forum jest teamt z filmikami {nAnS} i pokazuja co jet kiedy gra dzila w miare noramlnie i jest motyw jak dostej strzaly i nie mam obraznie itp itd. skoro nie widziesz to bugow to jestes slepy koniec kropak z baranmai nie bee dyskutowal bo to nie ma sensu

80.55.254.* napisał:
to jak ci przeskadza ten silnik to przestan grac w aa proste
koniec i "korpka"

82.160.74.* napisał:



skoro ty grasz i rzucasz takimi textami to wniosek jest prosty ... jesteś słaby bo jednak da sie zabić 1 strzałem od którego giniesz... a tobie na zabicie nie starcza 15 rakiet ...

to zwie sie skill a nie słaby engine.



pozatym - wrócisz za tydzień - potem jeszcze tydzień poczytasz forum bez pisania.

koniec OT.

83.26.229.* napisał:



To akurat wynika z niepoprawnych modyfikacji wprowadzonych przez devow AA icon_razz.gif

GNZ good job icon_wink3.gif

83.21.149.* napisał:

Jezu jak można byc tak niedouczonym? Zobacz se inne gierki oparte na UE, AA faktycznie ma błendy, ale to nie wina silnika!

62.233.163.* napisał:
jakie będą miały wymagania gry na tym silniku ??? jak myślicie pociągna na minimalnyych >>>>????><<<< może cosik wiecej icon_razz.gif

83.28.220.* napisał:
no no screeny nie powiem robia wrazenie. zadam tylko pytanie czy to jest renderowane na 1 czy sli 6800ultra hypa o/c ? icon_biggrin3.gif troche boje sie ze robi to webzen alee pozyjemy, kupimy nowe kompy i zobaczymy icon_lol.gif

83.16.178.* napisał:
Temat z Watow zakończony!!! Koniec i kropak!!! albo k**wa korpka
icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
Popłakałem się jak to przeczytałem hehehe.

Wracając do wymagań to myślę, że Fudo powinien sobie z tym poradzić. Ciężko być prorokiem ale jestem optymistą! icon_lol.gif

83.31.28.* napisał:
garsc screenów

http://www.xboxyde.com/news_1627_en.html

83.31.7.* napisał:
Pojawił się nowy trailer (podaję link do torrenta gdyż w takiej postaci jest on rozpowszechniany)

http://www.eurofiles.net/torrents/Eurogamer.net%20-%20Huxley,%20The%20Making%20Of%20Trailer%20June%202005.wmv.torrent

Trailer jest bardziej "making of" ale pod koniec pokazane jest troszkę samej gry

83.31.100.* napisał:
Ja sądzę, że jednak będzie z tego dobra gra, aczkolwiek MU Online to jedna z najgorszych gier MMORPG z powodu braku questów!


ty p*zdo gram w AA od wersji 1.7 i wiem ze ten silnki to najwieszky shit jaki mozna bylo stworzyc i k*rwa korpka poza tmy gram w to co dziennie na forum jest teamt z filmikami {nAnS} i pokazuja co jet kiedy gra dzila w miare noramlnie i jest motyw jak dostej strzaly i nie mam obraznie itp itd. skoro nie widziesz to bugow to jestes slepy koniec kropak z baranmai nie bee dyskutowal bo to nie ma sensu


HaHaHaHaHaHaHa!!! Ja widzę bugi... w twoim słownictwie icon_smile3.gif

83.6.107.* napisał:
Dosyc nowy filmik z Huxleya (jesli ktos przypadkiem nie widział to daję)

http://www.xboxyde.com/leech_2077_en.html

jest tam link do torrenta i pare linków do bezporedniego downloadu

...filmik nie jest typowym trailerem tylko pochodzi z jakiegos byc moze zamkniętego pokazu (widac ze nie jest profesjonalnie zmontowany tylko to zysty realtime)

83.23.103.* napisał:
No filmik niezly. Ciekawe na jakims sprzecie byl robiony skoro konkretne spadki fps byly.

83.6.107.* napisał:
pojawiła się nowa zapowiedź tego tytułu


http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3168&PT=0


razem z galerią nowych screenów z gry


http://www.gry-online.pl/s055.asp?ID=58920

213.227.67.* napisał:
hmmmm... gierka ciut miażdżąca... icon_biggrin3.gif ale jak widziałem filmik z możliwościami UE 3.0 to stwierdzam że w Huxleyu grafika troche gorsza icon_biggrin3.gif

193.238.180.* napisał:
Dobrze żeś zauważył. W Unreal Tournament 2007 twarze są lepsze. Pozdrawiam.

213.227.67.* napisał:
w ogóle filmik pokazujące UE 3.0 to tak fajnie pokazywał miesto i w pewnym momencie zjechał na morze... zbierałem się troche sprzed kompa...

(BTW zauwazylście, że nie ma screenów z wodą z Huxleya?)

80.55.210.* napisał:
Screen 13 na gry-online.pl pokazuje wodę. icon_wink2.gif Mam filmik na HD z Huxleya i wszystko jest idealnie płynne. Ten wyżej jest z XBox360. icon_razz.gif

Oooo proszę tu link icon_wink3.gif :
http://www.3dgamers.com/dlselect/games/huxley/huxley.zip.html

213.227.67.* napisał:
buuuuuuuuuu woda gorsza niż w UE 3.0 icon_biggrin3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.82 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 11:27 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl