Temat
Quake
213.77.201.* napisał:
rzućcie okiem(przeczytałem o tym na benchmark.pl): http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?page=screenshots.txtpodobno na Axp1800+ i gf4ti daje to w 1024x768x32 24fps
217.98.207.* napisał:
Jesli kogoś interesuje Quake 1 w odświezonej wersji z bumpmappingiem na wszystkich ścianach z dynamicznymi cieniami i volumetrzycznym światlem w niekturych miejscach , i paroma innymi rzeczami ....i oczywiscie jesli ktoś posiada mocnego kompa np z GF4 to prosze postepować według instrukcji:1. Ściągnąć sharewarową wersję Quake 1 (zawiera zwykłego quake, winquake i glquake) ..podaje linki do zassania:
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
następnie uruchomic 1 plik (wszystko sie ladnie rozpakuje do katalogu)
2. Sciągnąć Modyfikację do Quake (bo o niej mowa) i dodatkowe tekstury w wysokiej rozdzielczosci
link do modyfikacji:
http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/TenebraeInstall.exe
link do teksturpacka:
http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/texturepack.zip
3. uruchomić instalator moda -TenebraeInstall.exe i zaistalowac go tam gdzie zrobił nam sie katalog po rozpakowaniu quake...folder powienien nazywać sie quake1 o ile sie nie mylę ..tam to instalować
4. rozpakować plik : texturepack.zip
i z rozpakowanego katalogu plik o nazwie : PAK1.PAK przegrać do katalogu : quake1tenebrae jest tam juz plik Pak0.PAK nic nie zmieniać ten plik bedzie jako dodatkowy
5. Wejsc do katalogu quake1 i uruchomić plik Tenebrae_launch.exe
w celu ustawienia parametrów wyswietlania...
a potem to mozna od razu odpalać z pliku tenebrae.exe znadujacego się w tym samym katalogu
To tyle ..warto zobaczyć bo naprawdę fajnie to teraz wygląda
oczywiscie poprawili to co mogli jesli chodzi o wyswietlanie ..geometria obiektów pozostała bez zmian
mała korekta ..w punkcie pierwszym linki nie dziłaja po kliknięciu w nie ...
powinny być całe linie podświetlone a są niecałe (co zresztą widać) dlatego kopiujcie całe linie i wklejajcie jako adres URL do jakiegoś FLASHGETA lub zwykłego explorera
Tu jest link do obrazków :
http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?page=screenshots.txt
a tu link do oficjalnej stronki moda:
http://tenebrae.sourceforge.net/
217.97.225.* napisał:
O kurka, ale wypas!!!62.21.9.* napisał:
no fajne ale troche dziwnie wygląda.... cienie jakies krzywe, za ciemno...ale krew jest elegancka
213.77.169.* napisał:
a jakie to am wymagania ?czy na gf2mx ruszy i procu 1.65GHz ??
217.99.93.* napisał:
Mi osobiście sie coś nie widzi.... to już nie ten klimat213.77.201.* napisał:
Zamieściłem post o tym parę dni temu.http://forum./viewtopic.php?t=11354
Gra wygląda momentami zarąbiście, tylko są czasami lekkie przekłamania z wodą/lawą. Chodzi płynnie i daje wyobrażenie tego ,
co Doom3 zrobi z naszymi kompami( czytaj przeżuje i wypluje ),
gdy w końcu się ukaże.
195.205.244.* napisał:
Azakiel dzieki Ci !! Heh Quake RETURNS YUUUPIEEEE213.241.9.* napisał:
Ach Q1, najlepsze MP FPP w jakie gralem...map DM4 i DM6 sie nie zapomina...169.254.12.* napisał:
Ciekawe czy jeshche ktoś gra w q1... ja TAM PARE LAT CIUPE w Q3 i mi sie nie znudzilo.... Lepiej podaj jakies mody do Q3... na pewn o będzie większy popyt212.244.76.* napisał:
Nie mierzylem u siebie ilosci klatek, ale nie smiga calkiem plynnie, chociaz nie ma wyraznych zaciec w 1024x768.Niezle wyglada jak rzucisz granat w poblizu jakiegos zrodla swiatla - jego cien na scianach odpowiednio maleje, rosnie, rozciaga sie, itd.
Pozdrawiam
Święty
213.149.2.* napisał:
Gralem... gralem... i uzylem progza FRAPS, ktory mierzy ilosc klatek w kazdej grze... mialem pow. 30, tylko w momencie, gdzie sie wybiera poziom trudnosci i stoi sie przed 3 korytarzami to mialem zawias do 15 klatek. Oczywiscie mowie o max lightach, 1024x768 i wlaczonym anizo. BTW swiatla nastawilem na 0 zamiast 0,4 Means - dokladniejsze swiatla169.254.11.* napisał:
Qrde, ja nawet nie mam quaka 1... a szkoda bo obaczyll bym to w 640x480 Poogladam screeny - jak ktos ma linka do quaka 1 to prosze podac... bardzo prosze.Te screeny troche brzydko wygladaja... ale z tego co sie irientuje to hcodzi o cienie ? Bo sam juz nie wiem, kuzyn mi mowil ze ma moda do Quake 1 ktory dziala jak Doom 3 czy cos w tym stylu i to pewnie to...
217.96.208.* napisał:
Teraz dopiero sie za to wzialem.Rzeczywiscie grafa wypasiona. Postaci nadal sa kanciaste, pokryte tymi samymi cienkimi texturami i poruszaja sie jak kolki (czyli to zostalo po staremu). Ale grafa, cienie, swiatla sa po prostu wyje... w kosmos
Tylko te wymagania
Na moim sprzecie jak chce wszystkie te bajery miec wlaczone to gram w 640x480x32
Hehe, kto by pomyslal, ze potrzebny bedzie kiedys do q1 proc 1.6 i gf4ti
80.51.6.* napisał:
dos dawno byla juz o tym mowaale efekt swietny
217.96.126.* napisał:
kurdev przycina mi trocheale i tak wole q3
217.96.176.* napisał:
Chłopaki z Tenebrae robią właśnie port aby mapki z Q3 poodpalać.80.50.141.* napisał:
Po necie łazi dużo mapek do q2 i q3a, ale nie moge nigdzie odkopać porządnego achiwum (lub chociaż 3 fajnych mapek do dm 1v1) do q1 zna może ktoś adresy stron z modami, modelami, mapami etc do quake I?217.99.128.* napisał:
Wpisałem na WP: quake 1 i znalazłem http://quake1.aq.pl/ i http://stah.website.pl/sub_quark/index.htm.Może ci się przyda
217.99.187.* napisał:
my tłukliśmy na uczelni do oporu w sharewarowe dmy przez rok - ech łezka się w oku kręci62.233.169.* napisał:
http://www.quake.fpp.pl/?pl:pages:show:38:::80.54.112.* napisał:
wielkie dzięki!ja głównie z bratem 1v1 gram, albo z kim innym kto sie przypałęta i znudziła mi sie mapa eim7 (the house of chtnon)
217.96.213.* napisał:
Chłopaki mam problem z q1, chodzi o to ze mamy starą pracownię i trzeba q1 grać bo q2 się poprostu tnie. Cała sprawa jest związana z WOŚP chcemy zoorganizować Turniej wstępne pójdą własnie na WOŚP.Dobra problem jest taki jak skonfigurować q1 żeby można było latać po mapie i mychą do góry i na dół patrzeć. Bo jak rusze w góre to idzie do przodu, dół do tyłu itp.
Kombinowałem już z lookstrafem i lookspringiem ale złożyłem broń...
POMOCY CHŁOPAKI NOI DZIEWCZYNKI.
80.55.134.* napisał:
1. a masz te kwaki legalne ??2. w konsoli "+mlook"
62.87.162.* napisał:
co do legalnosci to o ile mi wiadomo to q1 jest juz bezplatny ! (i ile mi wiadomo moge sie mylic ! )213.76.23.* napisał:
nie wiem czy jest bezpłatny, ale komenda mlook działa wielkie dzięki pshem.BTW. jak zrobic zeby byl celownik? (crossair)
62.21.16.* napisał:
+crosshair 1213.77.171.* napisał:
Q II Też ... Teraz jest do kupienia w jakiejś gazecie (zapomniałem tytuł )
62.87.162.* napisał:
CD Action149.156.69.* napisał:
ten crosshair to bez plusa...217.99.71.* napisał:
dzięki za helpa, musze gdzieś znaleść komendy do konsoli i bedzie już wszystko jasne62.21.16.* napisał:
faktycznie, wiadć że dawno nie odpalany... trzeba będzie trzęsionnkę odkurzyć...
217.99.70.* napisał:
kurde jedynej rzeczy jakiej jeszcze nie moge zrobic to rozszerzyć liczbe playersów do 8 przez konsole nie moge tego zrobic a w menu jest tylko max 4213.149.5.* napisał:
o ile pamietam to to bylo maxplayer albo maxclients... uzywaj tabulatora np wpisz "cros" nastempnie wcisnij tab i ci sam dokonczy... a moze to dopiero w qw dodali?... sprawdz...co do darmowosci q1 to jest tylko opublikowany kod zrodlowy, jedynka nadal niejest za free a co dziwne dwujka tak...
213.199.194.* napisał:
odpal q z parametrem
-listen 8
217.99.69.* napisał:
Jeszcze raz dzięki chłopaki co ja bym bez was zrobił.Teraz to czekam już tylko do turnieju...
81.210.11.* napisał:
WitamJak pogodzic quake 1 oraz XP i radeona 9000 ?
dziekuje z gory
pzdr
212.160.30.* napisał:
poszukaj programiku winquake213.76.15.* napisał:
Jakos nie mialem problemow z odpaleniem Q1 na winXP. Nawet mod tenabre (ten od oswietlenia a`la doom 3) dziala.81.210.11.* napisał:
Oki, mam winquake, ale teraz jak zrobic zeby kozystal z opengl jak glquake i voodoops. i sorki za lamerskie pytania, ale wlasciwie to w gry wogole nie gram, kiedys pogrywalem wlasnie w q1 i chce sobie przypomniec te czasy
81.210.11.* napisał:
No jak? Nikt nie wie jak w q1 uzywac nowych kart graficznych ? :83.30.26.* napisał:
Wchodzisz do ustawien w q1 i sobie dajesz opengl (dla kart z opengl - gf, radki i inne) lub glide3d (dla voodoo) albo software.213.199.194.* napisał:
http://www.fuhquake.net/
83.29.4.* napisał:
mi dzialal od razu bo ciagnalem torreta co mial zaimlementowany foh i winq ... grasz w quakeworld czy co cie tam na q1 wzielo? :]212.127.71.* napisał:
jak sciagniesz samego glquake powinno dzialac ,a jesli cos o glide czy voodo sie bedzie burzyzl- mskasuj z katalugu quake plik (no wlasnie tylko jak sie ten plik zwal nie jestem pewny - glide.dll , opengl .dll albo jakos tak, korzystały z niego stare , poczciwe voodoosy..) a do tego glquake winquake nie jest potrzebny (z tego compamietam ,a ostatnio pamiec DZIWNE figle mi płata..212.244.57.* napisał:
Problem polega na tym, że nie mogę odpalić gry pod czystym Open GL, bo wywala mi komunikat o braku glide 2.x, czyli gra szuka sterownika dla 3DFX. Jak to obejść?I jeszcze jedno pytanie- jaki jest najbardziej zaawansowany graficznie mod do gry? Jest jakaś znacząca konkurencja dla Tenebrae? ( nie byłem w temacie Quake od b. dawna).
213.199.194.* napisał:
u mnie smiga na radku i o nic sie nie plujemam tylko opengl32.dll w katalogu z q, ale i bez tego dziala bo chyba sobie z windy bierze.
jak chcesz pobiegac na nq to sciagnij sobie np fitzquake'a, a jak chcesz qw to albo mqwcl, albo fuhquake
jesli chodzi o konkurencje to tak ladnie chyba nic nie wyglada chociaz moge sie mylic bo akurat tym sie za bardzo nie interesowalem
212.244.57.* napisał:
OK. Już sobie poradziłem. Dzięki za pomoc w sprawie Open GL jesterCo do modu graficznego, to obecujący jest Industri, którego nie mogę odpalić
83.16.132.* napisał:
Jakie oprogramowanie potrzebne jest do postawienia serwera pod linuxem do quake1. Moze kto bedzie wiedzial.... z gory dzieki za info.P.S. I gdzie to zdobyc i jak konfigurowac... jakies FAQ kto moze ma...
213.199.194.* napisał:
http://rxr.quakeworld.nu/ktpro/83.16.132.* napisał:
ale ktore toto na tej stronie jest?213.199.194.* napisał:
http://rxr.quakeworld.nu/ktpro/mvdsv_0.1723b_Linux_GLIBC_1.2.gzto jest server do tego jeszcze sciagnij ktpro [mod]
212.106.128.* napisał:
Mieliscie okazje pograc w takiego Quaka, dlamnie poprostu bomba ekstra zajzyjcie i ocencie sami. Ja gram raz jeszcze http://tenebrae.sourceforge.net/83.145.184.* napisał:
Było, było. Ale gierka ulepszona jest fajnie. Tylko zacina bardziej niż Dum_trzy. A jeszcze lepsze jest Industry83.30.28.* napisał:
Czołem chłopaki !Ostatnio wzięło mnie na poskładanie starego kompa (AMD k5 75MHz, 49MB EDO, S3 Virge) z myślą o jego podkręcaniu (ciekawi mnie do ilu podciągne pentiuma (75MHz), a do ilu k5), ale walić to bo nie w tym rzecz . Do testów chciałem użyć Quaka I, ale nie wiem w jaki sposób zrobić, żeby pokazywał mi ilość FPS'ów. Szukałem komendy, ale żadnej takiej nie znalazłem.Byłbym wdzięczny za komendę (jeżeli istnieje), albo jakiś programik który by je pokazywał. Z góry thx.
Pzdr.
Terminate_bot
83.28.128.* napisał:
witamCzy udało się komuś grac za posrednictwem internetu w tenabrae ? Qrcze miotam sie i dostaje network error, gramy teraz z qmplem w zwyklego quake z pikselami poprzez QW 2.30 Ktos odpalił już tenebrae przez neta ?
193.151.96.* napisał:
timedemo demo1 (ewentualnie demo2 lub demo3)
83.238.56.* napisał:
Zagrałem z tym modem Tenebrae, wymiatająca grafika jak na grę z '96 rokuPodobne tematy
Quake 2
Quake 3
Gdzie najlepiej wykorzystano engine Quake 3?
Quake 1 w 12 minut?
Quake Iv
Enemy Territory: Quake Wars
Quake2 Mod Dooma3
Quake 3
Gdzie najlepiej wykorzystano engine Quake 3?
Quake 1 w 12 minut?
Quake Iv
Enemy Territory: Quake Wars
Quake2 Mod Dooma3
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.70 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:55 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl