heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Quake


213.77.201.* napisał:
rzućcie okiem(przeczytałem o tym na benchmark.pl): http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?page=screenshots.txt

podobno na Axp1800+ i gf4ti daje to w 1024x768x32 24fps icon_biggrin3.gif

217.98.207.* napisał:
Jesli kogoś interesuje Quake 1 w odświezonej wersji z bumpmappingiem na wszystkich ścianach z dynamicznymi cieniami i volumetrzycznym światlem w niekturych miejscach , i paroma innymi rzeczami ....i oczywiscie jesli ktoś posiada mocnego kompa np z GF4 to prosze postepować według instrukcji:

1. Ściągnąć sharewarową wersję Quake 1 (zawiera zwykłego quake, winquake i glquake) ..podaje linki do zassania:
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net
http://zegames.brturbo.com/games/quake1%5bwww.zegames.rg3.net


następnie uruchomic 1 plik (wszystko sie ladnie rozpakuje do katalogu)

2. Sciągnąć Modyfikację do Quake (bo o niej mowa) i dodatkowe tekstury w wysokiej rozdzielczosci
link do modyfikacji:
http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/TenebraeInstall.exe
link do teksturpacka:
http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/texturepack.zip

3. uruchomić instalator moda -TenebraeInstall.exe i zaistalowac go tam gdzie zrobił nam sie katalog po rozpakowaniu quake...folder powienien nazywać sie quake1 o ile sie nie mylę ..tam to instalować

4. rozpakować plik : texturepack.zip
i z rozpakowanego katalogu plik o nazwie : PAK1.PAK przegrać do katalogu : quake1tenebrae jest tam juz plik Pak0.PAK nic nie zmieniać ten plik bedzie jako dodatkowy

5. Wejsc do katalogu quake1 i uruchomić plik Tenebrae_launch.exe
w celu ustawienia parametrów wyswietlania...
a potem to mozna od razu odpalać z pliku tenebrae.exe znadujacego się w tym samym katalogu

To tyle ..warto zobaczyć bo naprawdę fajnie to teraz wygląda
oczywiscie poprawili to co mogli jesli chodzi o wyswietlanie ..geometria obiektów pozostała bez zmian

mała korekta ..w punkcie pierwszym linki nie dziłaja po kliknięciu w nie ...
powinny być całe linie podświetlone a są niecałe (co zresztą widać) dlatego kopiujcie całe linie i wklejajcie jako adres URL do jakiegoś FLASHGETA lub zwykłego explorera

Tu jest link do obrazków :
http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?page=screenshots.txt

a tu link do oficjalnej stronki moda:
http://tenebrae.sourceforge.net/

217.97.225.* napisał:
O kurka, ale wypas!!!

62.21.9.* napisał:
no fajne ale troche dziwnie wygląda.... cienie jakies krzywe, za ciemno...

ale krew jest elegancka icon_smile3.gif

213.77.169.* napisał:
a jakie to am wymagania ?
czy na gf2mx ruszy i procu 1.65GHz ??

217.99.93.* napisał:
Mi osobiście sie coś nie widzi.... to już nie ten klimat icon_wink2.gif

213.77.201.* napisał:
Zamieściłem post o tym parę dni temu.

http://forum./viewtopic.php?t=11354
Gra wygląda momentami zarąbiście, tylko są czasami lekkie przekłamania z wodą/lawą. Chodzi płynnie i daje wyobrażenie tego ,
co Doom3 zrobi z naszymi kompami( czytaj przeżuje i wypluje icon_biggrin3.gif ),
gdy w końcu się ukaże.

195.205.244.* napisał:
Azakiel dzieki Ci !! Heh Quake RETURNS YUUUPIEEEE

213.241.9.* napisał:
Ach Q1, najlepsze MP FPP w jakie gralem...map DM4 i DM6 sie nie zapomina...

169.254.12.* napisał:
Ciekawe czy jeshche ktoś gra w q1... ja TAM PARE LAT CIUPE w Q3 i mi sie nie znudzilo.... Lepiej podaj jakies mody do Q3... na pewn o będzie większy popyt

212.244.76.* napisał:
Nie mierzylem u siebie ilosci klatek, ale nie smiga calkiem plynnie, chociaz nie ma wyraznych zaciec w 1024x768.
Niezle wyglada jak rzucisz granat w poblizu jakiegos zrodla swiatla - jego cien na scianach odpowiednio maleje, rosnie, rozciaga sie, itd.

Pozdrawiam
Święty

213.149.2.* napisał:
Gralem... gralem... i uzylem progza FRAPS, ktory mierzy ilosc klatek w kazdej grze... mialem pow. 30, tylko w momencie, gdzie sie wybiera poziom trudnosci i stoi sie przed 3 korytarzami to mialem zawias do 15 klatek. Oczywiscie mowie o max lightach, 1024x768 i wlaczonym anizo. BTW swiatla nastawilem na 0 zamiast 0,4 icon_smile3.gif icon_smile3.gif icon_smile3.gif Means - dokladniejsze swiatla

169.254.11.* napisał:
Qrde, ja nawet nie mam quaka 1... a szkoda bo obaczyll bym to w 640x480 icon_razz.gif Poogladam screeny - jak ktos ma linka do quaka 1 to prosze podac... bardzo prosze.

Te screeny troche brzydko wygladaja... ale z tego co sie irientuje to hcodzi o cienie ? Bo sam juz nie wiem, kuzyn mi mowil ze ma moda do Quake 1 ktory dziala jak Doom 3 czy cos w tym stylu icon_razz.gif i to pewnie to...

217.96.208.* napisał:
Teraz dopiero sie za to wzialem.
Rzeczywiscie grafa wypasiona. Postaci nadal sa kanciaste, pokryte tymi samymi cienkimi texturami i poruszaja sie jak kolki (czyli to zostalo po staremu). Ale grafa, cienie, swiatla sa po prostu wyje... w kosmos icon_biggrin3.gif
Tylko te wymagania icon_razz.gif
Na moim sprzecie jak chce wszystkie te bajery miec wlaczone to gram w 640x480x32 icon_biggrin3.gif

Hehe, kto by pomyslal, ze potrzebny bedzie kiedys do q1 proc 1.6 i gf4ti icon_biggrin3.gif

80.51.6.* napisał:
dos dawno byla juz o tym mowa icon_wink2.gif
ale efekt swietny icon_biggrin3.gif

217.96.126.* napisał:
kurdev przycina mi troche
ale i tak wole q3

217.96.176.* napisał:
Chłopaki z Tenebrae robią właśnie port aby mapki z Q3 poodpalać.

80.50.141.* napisał:
Po necie łazi dużo mapek do q2 i q3a, ale nie moge nigdzie odkopać porządnego achiwum (lub chociaż 3 fajnych mapek do dm 1v1) do q1 icon_sad2.gif zna może ktoś adresy stron z modami, modelami, mapami etc do quake I?

217.99.128.* napisał:
Wpisałem na WP: quake 1 i znalazłem http://quake1.aq.pl/ i http://stah.website.pl/sub_quark/index.htm.
Może ci się przyda icon_cool3.gif

217.99.187.* napisał:
my tłukliśmy na uczelni do oporu w sharewarowe dmy przez rok - ech łezka się w oku kręci icon_cool3.gif

62.233.169.* napisał:
http://www.quake.fpp.pl/?pl:pages:show:38:::

80.54.112.* napisał:
wielkie dzięki!
ja głównie z bratem 1v1 gram, albo z kim innym kto sie przypałęta icon_wink2.gif i znudziła mi sie mapa eim7 (the house of chtnon)

217.96.213.* napisał:
Chłopaki mam problem z q1, chodzi o to ze mamy starą pracownię i trzeba q1 grać bo q2 się poprostu tnie. Cała sprawa jest związana z WOŚP chcemy zoorganizować Turniej wstępne pójdą własnie na WOŚP.


Dobra problem jest taki jak skonfigurować q1 żeby można było latać po mapie i mychą do góry i na dół patrzeć. Bo jak rusze w góre to idzie do przodu, dół do tyłu itp.

Kombinowałem już z lookstrafem i lookspringiem ale złożyłem broń... icon_rolleyes.gif

POMOCY CHŁOPAKI NOI DZIEWCZYNKI. icon_sad2.gif

80.55.134.* napisał:
1. a masz te kwaki legalne ??
2. w konsoli "+mlook"

62.87.162.* napisał:
co do legalnosci to o ile mi wiadomo to q1 jest juz bezplatny ! (i ile mi wiadomo icon_smile3.gif moge sie mylic ! )

213.76.23.* napisał:
nie wiem czy jest bezpłatny, ale komenda mlook działa wielkie dzięki pshem.

BTW. jak zrobic zeby byl celownik? (crossair)

62.21.16.* napisał:
+crosshair 1

213.77.171.* napisał:


Q II Też ... Teraz jest do kupienia w jakiejś gazecie (zapomniałem tytuł icon_razz.gif )

62.87.162.* napisał:
CD Action

149.156.69.* napisał:
ten crosshair to bez plusa... icon_smile3.gif

217.99.71.* napisał:
dzięki za helpa, musze gdzieś znaleść komendy do konsoli i bedzie już wszystko jasne

62.21.16.* napisał:

faktycznie, wiadć że dawno nie odpalany... trzeba będzie trzęsionnkę odkurzyć...

217.99.70.* napisał:
kurde jedynej rzeczy jakiej jeszcze nie moge zrobic to rozszerzyć liczbe playersów do 8 przez konsole nie moge tego zrobic a w menu jest tylko max 4

213.149.5.* napisał:
o ile pamietam to to bylo maxplayer albo maxclients... uzywaj tabulatora np wpisz "cros" nastempnie wcisnij tab i ci sam dokonczy... a moze to dopiero w qw dodali?... sprawdz...
co do darmowosci q1 to jest tylko opublikowany kod zrodlowy, jedynka nadal niejest za free a co dziwne dwujka tak...

213.199.194.* napisał:


odpal q z parametrem

-listen 8

217.99.69.* napisał:
Jeszcze raz dzięki chłopaki co ja bym bez was zrobił.

Teraz to czekam już tylko do turnieju...

81.210.11.* napisał:
Witam

Jak pogodzic quake 1 oraz XP i radeona 9000 ?

dziekuje z gory icon_smile3.gif

pzdr

212.160.30.* napisał:
poszukaj programiku winquake

213.76.15.* napisał:
Jakos nie mialem problemow z odpaleniem Q1 na winXP. Nawet mod tenabre (ten od oswietlenia a`la doom 3) dziala.

81.210.11.* napisał:
Oki, mam winquake, ale teraz jak zrobic zeby kozystal z opengl jak glquake i voodoo icon_smile3.gif

ps. i sorki za lamerskie pytania, ale wlasciwie to w gry wogole nie gram, kiedys pogrywalem wlasnie w q1 i chce sobie przypomniec te czasy icon_smile3.gif

81.210.11.* napisał:
No jak? Nikt nie wie jak w q1 uzywac nowych kart graficznych ? :

83.30.26.* napisał:
Wchodzisz do ustawien w q1 i sobie dajesz opengl (dla kart z opengl - gf, radki i inne) lub glide3d (dla voodoo) albo software.

213.199.194.* napisał:


http://www.fuhquake.net/

83.29.4.* napisał:
mi dzialal od razu icon_wink2.gif bo ciagnalem torreta co mial zaimlementowany foh i winq icon_wink2.gif... grasz w quakeworld czy co cie tam na q1 wzielo? :]

212.127.71.* napisał:
jak sciagniesz samego glquake powinno dzialac ,a jesli cos o glide czy voodo sie bedzie burzyzl- mskasuj z katalugu quake plik (no wlasnie tylko jak sie ten plik zwal nie jestem pewny - glide.dll , opengl .dll albo jakos tak, korzystały z niego stare , poczciwe voodoosy..) a do tego glquake winquake nie jest potrzebny (z tego compamietam ,a ostatnio pamiec DZIWNE figle mi płata..icon_neutral3.gif

212.244.57.* napisał:
Problem polega na tym, że nie mogę odpalić gry pod czystym Open GL, bo wywala mi komunikat o braku glide 2.x, czyli gra szuka sterownika dla 3DFX. Jak to obejść?

I jeszcze jedno pytanie- jaki jest najbardziej zaawansowany graficznie mod do gry? Jest jakaś znacząca konkurencja dla Tenebrae? ( nie byłem w temacie Quake od b. dawna).

213.199.194.* napisał:
u mnie smiga na radku i o nic sie nie pluje
mam tylko opengl32.dll w katalogu z q, ale i bez tego dziala bo chyba sobie z windy bierze.

jak chcesz pobiegac na nq to sciagnij sobie np fitzquake'a, a jak chcesz qw to albo mqwcl, albo fuhquake

jesli chodzi o konkurencje to tak ladnie chyba nic nie wyglada icon_wink2.gif chociaz moge sie mylic bo akurat tym sie za bardzo nie interesowalem icon_razz.gif

212.244.57.* napisał:
OK. Już sobie poradziłem. Dzięki za pomoc w sprawie Open GL jester icon_smile3.gif
Co do modu graficznego, to obecujący jest Industri, którego nie mogę odpalić icon_neutral3.gif

83.16.132.* napisał:
Jakie oprogramowanie potrzebne jest do postawienia serwera pod linuxem do quake1. Moze kto bedzie wiedzial.... z gory dzieki za info.

P.S. I gdzie to zdobyc i jak konfigurowac... jakies FAQ kto moze ma...

213.199.194.* napisał:
http://rxr.quakeworld.nu/ktpro/

83.16.132.* napisał:
ale ktore toto na tej stronie jest?

213.199.194.* napisał:
http://rxr.quakeworld.nu/ktpro/mvdsv_0.1723b_Linux_GLIBC_1.2.gz

to jest server do tego jeszcze sciagnij ktpro [mod]

212.106.128.* napisał:
Mieliscie okazje pograc w takiego Quaka, dlamnie poprostu bomba ekstra zajzyjcie i ocencie sami. Ja gram raz jeszcze icon_smile3.gif http://tenebrae.sourceforge.net/

83.145.184.* napisał:
Było, było. Ale gierka ulepszona jest fajnie. Tylko zacina bardziej niż Dum_trzy. A jeszcze lepsze jest Industry icon_smile3.gif

83.30.28.* napisał:
Czołem chłopaki !
Ostatnio wzięło mnie na poskładanie starego kompa (AMD k5 75MHz, 49MB EDO, S3 Virge) z myślą o jego podkręcaniu (ciekawi mnie do ilu podciągne pentiuma (75MHz), a do ilu k5), ale walić to bo nie w tym rzecz icon_razz.gif . Do testów chciałem użyć Quaka I, ale nie wiem w jaki sposób zrobić, żeby pokazywał mi ilość FPS'ów. Szukałem komendy, ale żadnej takiej nie znalazłem.Byłbym wdzięczny za komendę (jeżeli istnieje), albo jakiś programik który by je pokazywał. Z góry thx.

Pzdr.
Terminate_bot

83.28.128.* napisał:
witam
Czy udało się komuś grac za posrednictwem internetu w tenabrae ? Qrcze miotam sie i dostaje network error, gramy teraz z qmplem w zwyklego quake z pikselami poprzez QW 2.30 icon_sad2.gif Ktos odpalił już tenebrae przez neta ?

193.151.96.* napisał:


timedemo demo1 (ewentualnie demo2 lub demo3)

83.238.56.* napisał:
Zagrałem z tym modem Tenebrae, wymiatająca grafika jak na grę z '96 roku icon_wink3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.70 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:55 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl