heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 24 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Half Life 1: Source


83.145.184.* napisał:
Orginalnie to była najlepsza FPP wszechczasów icon_smile3.gif . A wersja Source teraz - wygląda troszkę archaicznie. No ale klimat - wciąż ten sam!

Ale właśnie z wyglądem jest problem. Woda jest tak piękna jak w HL2, ale czy nie ma gdzieś tekstur wyższej rozdzielczości do zastąpienia orginalnych? Wtedy stara gra znacznie by się odmłodziła icon_smile3.gif

83.24.74.* napisał:

Tak się składa że już grałem w HL:S i muszę przyznać że ta gra ABSOLUTNIE NIE JEST WARTA TYCH PIENIĘDZY
Różnycy praktycznie nie widać, jak dla mnie jest to wielka ściema z tym silnikiem source w HL1
Jak ktoś chce HL1 to niech kupi wersje empikowska i zarobi cd-keya do 1.6 a nie traci kasy na HL:S

UPDATE:
Half-Life 1 to gra wszechczasów w swojej klasie i każdy powinnie w nią zagrać icon_wink3.gif

83.25.102.* napisał:
Narazie jest jak jest, ale zawsze możesz zrobić własnego moda. Może gra nie jest rewelacyjna graficznie, ale jak fajnie miec orginała wersji kolekcionerskiej. icon_biggrin3.gif

83.145.184.* napisał:
Moda? Hmm, w sumie to teoretycznie możliwe, gdyby zmiksować obecne tekstury z jakimś przyzwoitym szumem, podostrzyć i zapisać w wyższej rozdzielczości, i to wszystkow trybie wsadowym, coby się nie narobić, to by mogło się udać. Ale nie wiem, w jakim formacie te pliki HL1 są icon_neutral2.gif

83.25.102.* napisał:
wad zapewne... ściagnij se SDK tam masz narzedzia do tego.

UPDATE:
Jezu jakie byczysko zrobiłem narzedzia przez ż!

212.122.214.* napisał:
HL1:Source to padaka... mur.gif

HL1
user posted image

HL1Source
user posted image

HL1
user posted image

HL1Source
user posted image

83.145.184.* napisał:
No, z obrazków to jednoznacznie nie wynika icon_razz2.gif . Racja, geometria jest nadal marna. Jednak dawno temu chyba ATI dodała coś o nazwie Trueform do swoich kart. Nie kojarzę, jak wygląda sprawa z Nvidią, ale to symulować chyba miało nieco bardziej szczegółową geometrię z mniej szczegółowej. A gdyby dało się to włączyć po prostu dla wszystkich obiektów, które powinny być zaokrąglone?

213.134.173.* napisał:
"Half-Life: Source" dostanę w połowie lutego więc zapodam wam screeny dla porównania ale wydaje mi się że rewelacji nie będzie. Zwłaszcza że jest coś takiego jak "High Definition Pack" który poprawia textury i dodaje bajery graficzne do starego, poczciwego Half-Life'a. Testowałem ostatnio tego patcha i różnica była kolosalna. Nawet bronie pozmieniali na nowe i ładniejsze. Ten patch wyszedł już dosyć dawno bo przy okazji premiery "Half-Life: Blue Shift" w 2001 roku chyba.

212.122.214.* napisał:
Ten "High Definition Pack" wygląda 10x lepiej od wersji Source

user posted image

83.25.66.* napisał:
Eee tylko model bardziej dokładny, można se przeniesc model z HL1 do HL2 i juz masz elegancko...

83.16.35.* napisał:
Szkoda, ze nie ma cieni w HDP.
A mozna polaczyc oba ?
Lepsze tekstury + fizyka i jakosc wody ?

81.168.176.* napisał:
Spokojnie, bo jeszcze bedzie lepsze od HL2 [;

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.02 | SQL: 1 | Uptime: 511 days, 17:04 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl