heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 19 sierpnia 2022 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Jaką Kupić Płytkę...


83.5.246.* napisał:
Mam 9 letniego kompa, i chcę mu zrobić mały lift... W sumie to mam 9 letnie tylko mobo i cpu i właśnie za płytkę się msuze zabrać.

Wertując allero wynalazłem z tego co mnie interesuje tylko ->

Gigabyte GA-60XT
Asus TUCL2-C
Asus CUSL2-C
MSI 815E PT PRO
Epox EP-3PTA
Abit ST-6
ECS P6IPAT

Moje wymagania??

Teraz Mam ECS P6VAP-A+ (którego będę sprzedawał), a potrzebuje czegoś co:

- Obsługuje proce minimum do 1200MHz
- Copperminy też
- Ma conajmniej 4 złacza PCI
- Ma AGP 4X
- FSB 133 minimum, i możliwości oc do 166 minimum co 1 mhz!
- Możliwość zmiany napięć spod biosu.
- minimum 3 sloty na RAM
- zintegrowana dźwiękówka

I dobra opinia icon_smile3.gif

83.27.105.* napisał:
Ja tam miałem kiedyś ST6-R i nie narzekałem icon_smile3.gif

83.238.45.* napisał:
Z tych wymienionych bralbym Abita ST6. Mialem kiedys tego Gigabytea - dobra i stabilna plyta ale posiada maly zakres regulacji VCore. To samo tyczy sie MSI, ktorego obecnie posiadam.



83.5.225.* napisał:
W takim razie padło na Abita. Nie sprzedaje nikt z wawy?icon_biggrin3.gif

83.24.144.* napisał:
ja tez chce kupic którąś z tych płytek więc prosze jak by ktoś wiedział ktura najlepszA to prosze o odpowieć
Socket 370 ale mogą być też inne w tej cenie np:
ktoś miał DFI CA64-TC lub DFI CS65-EC
za pomoc z góry dziękuje

195.136.118.* napisał:
Ja bym wziął Abita ST6 albo Asusa TUSL2-C.

83.238.45.* napisał:
ja tez chce kupic którąś z tych płytek więc prosze jak by ktoś wiedział ktura najlepszA to prosze o odpowieć
Socket 370 ale mogą być też inne w tej cenie np:
ktoś miał DFI CA64-TC lub DFI CS65-EC
za pomoc z góry dziękuje




Jedna jest na VIA a druga nie obsluguje Tualatina, czyli zadnej z tych nie polecam.

Tak jak pisze kolega wyzej - najlepszy bedzie abit albo asus. Osobiscie kupilem niedawno MSI 815EPT (MS6337) ale tylko dlatego, ze wyrwalem go za 85zl icon_smile3.gif Porzadna i stabilna plyta ale - jak juz wczesniej pisalem - jej kula u nogi jest bardzo maly zakres regulacji napiecia procesora. Maxymalnie mozna ustawic jedynie 1,625V icon_sad3.gif





83.5.212.* napisał:
Do ilu na tym Abicie można było podnieść napięcie CPU? Bo chcę kupić proca na 1,75 i coś mu w górę jeszcze dać icon_smile3.gif

83.5.212.* napisał:
Ugabuga!

Ost. decyzja!

ASUS TUV4X czy ABIT ST6??

Wyczytałem w necie, że Asus się pięknie kręci, ale jest na VIA i nie ma dźwięku...

Z drugiej strony asus z dźwiękiem na intelu, ale chodzą słuchy że z 933 niektórym daje rade na 945 tylko a ja mam plan żeby p iii 1000 (11x100) odpalic na 133 conajmniej.

pozdr.

83.21.135.* napisał:
W tym wypadku bierz abita. Spoko na 133 nie powinno być problemów z dźwiękiem, a jak nie to kupisz coś na pci (to kosztuje grosze:) ).

Podobne tematy


Działy

00 01 02









Copyright © 2002-2022 | Prywatność | Load: 1.03 | SQL: 1 | Uptime: 287 days, 14:41 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl