heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 1 października 2022 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Pewno Pytanko


83.8.241.* napisał:
Mam pewien problem i jestem ciekawe czy to jest za stara Plyta glowna czy zle ustawienia w BIOSIE.

Mialem Geforce 4 MX 440 with AGP8X 64MB.A plyte mam pod AGP4X.A teraz zakupilem Radeona 9550 (a system pdobno wykrywa jako 9600)pod wejscie AGP 4/8X a jednak plyta go nie wykrywa.I nie wiem wczym problem czy poprostu zastara plyta czy zle ustawienia Biosu

Pozdrawiam

81.210.14.* napisał:
a nie sadzisz, ze wypadaloby napisac jaka to plyta?? czy ktos ma to wyskanowac z Twojego mozgu?? icon_wink2.gif

83.8.223.* napisał:
Oczywiscie MainBoard P6VXA icon_smile3.gif icon_smile3.gif Prosze bardzo icon_smile3.gif icon_smile3.gif

81.210.14.* napisał:
a jaki masz zasilacz - moze on nie wyrabia? ten radeon bierze nieco wiecej pradu od gf4mx
do biosu mozesz wejsc po zmianie karty, czy wogole nic nie startuje?
teoretycznie karta powinna chodzic na tej plycie

83.8.236.* napisał:
Nie moge wejsc do Biosu nic sie nie wyswietla przy wlaczeniu kompa znowa karta jest teki dzwiek przez 1 sec i pozniej pracuje ale nic sie niewyswietla.A zasilacz mam
Model ATX-200 .ale gdzies 300 / 350 bedzie

81.210.14.* napisał:
ups.. atx200 - o ile sie nie myle, to on moze miec cale 200W!!! blink.gif sprawdz dokladnie na naklejce
bo jezeli on ma 200W, to tu chyba jest pies pogrzebany - pozycz od kogos mocniejszy zasilacz i zobacz czy ruszy

83.8.245.* napisał:
Ta dokladnie 200


80.55.247.* napisał:

Ta dokladnie 200

Sprawdź na inne zasiłce tak jak kolega wyżej radzi, 200W to 'ciut' za mało.

83.8.229.* napisał:
1Ale jeszcze jedno zebym mial skad lepsza zasilke zalatwic icon_razz.gif.Kasy na zasilacz nie mam a wiekszosc sie boi porzyczyc.Bo nie zlozal albo cos

2.Karta jest pod DDR a plyte mam pod SDR

Ale sprobuje zasilke zalatiw icon_smile3.gif i dam odzew icon_smile3.gif

213.241.9.* napisał:

2.Karta jest pod DDR a plyte mam pod SDR

Karta MA DDR, ale to nie ma znaczenia, ważne że jest agp.

Podobne tematy


Działy

00 01 02









Copyright © 2002-2022 | Prywatność | Load: 0.59 | SQL: 1 | Uptime: 331 days, 15:39 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl