heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 19 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Acer -serwis I Absurd....


83.16.113.* napisał:
O problemach ze swoim lapkiem pisalem kiedys...więc postanowilem zadzwonic do serwisu i zglosic usterke...po podaniu nrkow seryjnych miła pani poinformowala mnie ze laptop był kupiony w UK wiec nie przysluguje mi gwarancja ....więc mówię miłej pani -jak to przeciez mam miedzynarodową europejską gwarancje ...jesteśmy w unii europejskiej....a ona do mnie że gwarancja ITW obejmuje wszystkie kraje z wyjątkiem tego w ktorym jestem zameldowany...więc miła pani zaproponowała mi serwis odpłatny ...więc ja mowie jak to jesli pojade do czech to mi uznają ?a ona do mnie ze tak....dziwne nie ???powiedzialem jej gdzie tak pisze bo w ksiazeczce gwarancyjnej sie tego nie doczytalem...a ona do mnie ze nie pisze nigdzie i nie jest mi w stanie powiedzieć gdzie jest ten przepis...
Więc pytanie do wszystkich i zarazem przestroga przed firmą ACER>? czy mam dochodzić swoich praw w UOK?

83.19.176.* napisał:
CYTAT
czy mam dochodzić swoich praw w UOK?

Najlepiej powiadom UOP niech pojadą do Bratysławy i rozwalą ten serwis.
To może przeniosą do Chin kraju producenta a wtedy będzie łatwiej o częsci. icon_biggrin3.gif



82.139.19.* napisał:
A gdzie ty kupiles tego laptopa bo jakies to wogole absurdalne jest. Przeciez ludzie kupuja Acery an potege to glupota by bylo jakby nie uwzgledniali gwarancji, chyba ze ty kupiles gdzies za granica albo z jakiegos nie dokonca pewnego zrodla.

Ogolnie to jakies dziwnejest bo przecciez serwis acera juz nie ejst w polsce tylko w czechach wiec wyslac do nich na gwarancje to wedlog tego co mowila ta babka od gwarancji to tam to uznaja i odesla naprawiony przeciez gwarancja powinna byc door to door.

83.16.113.* napisał:

A gdzie ty kupiles tego laptopa bo jakies to wogole absurdalne jest. Przeciez ludzie kupuja Acery an potege to glupota by bylo jakby nie uwzgledniali gwarancji, chyba ze ty kupiles gdzies za granica albo z jakiegos nie dokonca pewnego zrodla.

Ogolnie to jakies dziwnejest bo przecciez serwis acera juz nie ejst w polsce tylko w czechach wiec wyslac do nich na gwarancje to wedlog tego co mowila ta babka od gwarancji to tam to uznaja i odesla naprawiony przeciez gwarancja powinna byc door to door.

lapka kupilem w UK...dziwne akcje mi robią ....poniedzieli ide do UOK

156.17.183.* napisał:
Witam
Mam podobny problem. mad.gif
Laptopa kupilem w Szkocji. Jakies 2 dni temu padla karta graficzna.
Zadzwonilem do serwisu i uslyszalem podobne bzdury. Moga go naprawic wszedzie tylko nie w Polsce!!
Byles juz moze w UOK?? Powiedzieli cos ciekawego??
Moj laptop lezy w szafie, a jedyny pomysl jaki przychodzi mi do glowy to wysylka do mojego znajemego w szkocji.
Tylko dlaczego mam ponosic koszty skoro pozostaly jeszcze 4 miesiace miedzynarodowej gwarancji!!
Zastanawiam sie nad wykupieniem rozszerzenia gwarancji do 2 lat, tzw acer advantage. Pytanie tylko czy w tym przypadku znowu mnie zaskocza i nie uznaja jej w Polsce (dlatego dmucham na zimne i wyslalem maila do acera.... jutro powinni przyslac odpowiedz).
I jescze jedna sprawa. Maja tylko 1 nr do serwisu. 080..cos tam. Wyslalem maila z zapytaniem jak mozna dodzwonic sie do nich z komorki. Przyszla odpowiedz, a tam nr stanconarny do ....Czech.
Ogolnie paranoja. mur.gif
Pozdrawiam Grzegorz


156.17.183.* napisał:
Acha... maile od Acera


Szanowny Panie,

W Pana przypadku konieczny byłby serwis. Aby jednak skorzystać z Serwisu gwarancyjnego musi Pan skorzystać z serwisu poza granicami Polski.
Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym klient dokona zakupu. Ponadto, w ramach gwarancji Acer oferuje tzw. gwarancje podróżniczą. Oznacza to, że może się Pan ubiegać o realizacje swojej gwarancji we wszystkich państwach w których Acer prowadzi Serwis - wyłączając państwo, którego jest Pan obywatelem.
Aby skorzystać z serwisu w ramach Gwarancji Podróżniczej, musi Pan posiadać dowód zakupu oraz International Travelers Warranty Passport, który otrzymał Pan wraz z zakupem notebook'a.

Lista Państw, na terenie których Acer prowadzi serwis znajduje się na stronie www.acer.pl.


Z poważaniem,

Agnieszka Mansfeld
Call Center Agent

Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
Turanka 100
627 00 Brno

Z poważaniem,

Call Center Agent

Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
0 801 080 650
Turanka 100
627 00 Brno



----------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowny Panie,

Naprawę sprzętu przyjmujemy tylko telefonicznie (dla telefonii komórkowej numer do Serwisu to 00420 531 027 787). Sprzęt zakupiony przez Polaka nie posiadającym obywatelswta Wielkiej Brytanii, nie będzie objęty gwarancją. Gwarancją jest objęty sprzęt, który został zakupiony na terenie kraju i tutaj podlega lokalnemu prawu. Zatem podsumowując, jako osoba posiadająca obywatelstwo Rzeczpospolitej Polskiej, która dokonała zakupu na terenie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii, sprzęt nie jest objęty gwarancją w Polsce.

Z poważaniem,
Damian Podeszwa

Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
0 801 080 650
Turanka 100
627 00 Brno

mur.gif

156.17.183.* napisał:
A jednak jest jakis ratunek. Serwis Acera napisal:

Szanowny Panie,

przy zakupie i rejestracji AcerAdvantage możliwy jest serwis gwarancyjny w Polsce.

Z poważaniem,
Paweł Zalewski
Call Center Agent

Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
0 801 080 650
Turanka 100
627 00 Brno


Najtansza opcja: 270 pln icon_confused2.gif

83.21.11.* napisał:
Ja miałem taką historię- kupiłem lapa + 2x512MB RAMu (jedno i drugie w Vobisie) i sprzedałem nieużywane 2x256. Po pewnym czasie awaria- myślałem, że to była grafa (głupi byłem, że nie sprawdziłem RAMu, ale nie będę z tego powodu wiecznie rozpaczał). Telefonik, kurier (UPS), i na wakacje do Czech. Potem dostałem informację, że przyślą mi maila z ofertą cenową. Myślę sobie- jakie ceny- przecież sprzęt na gwarancji (AA). Czytam, a tu piszą, że RAM siadł. #$#^!!! To było nic- najlepsze było to:
Kingston 512MB-333- 438.90zł - normalnie nie kosztuje nawet 200zł (i to z VATem)
robocizna- 90.01zł - zajęcie na niecałe 5 minut (co ja- głupek?)
transport- 46.22zł
VAT- 109.27zł
razem- 684.40zł!!!
Zrezygnowałem z naprawy (RAM w końcu na- osobnej- gwarancji) i zgodziłem się zapłacić 110zł (ekspertyza+transport). Przyjeżdża kurier (kasę wcześniej przygotowałem), daje mi sprzęt; myślałem, że czeka na kasę, więc pytam- to już wszystko? "Tak." Poszedł. Czyżby Acer zrobił się dobroduszny? Sprawdzam papiery- a tu do zapłaty... do (data). Hmm- myślę sobie- pewnie trzeba będzie zapłacić Acerowi. Dzwonię, pytam (był podany adres, ale nr konta jakiś dziwny, więc wolałem się upewnić, gdzie zrobić przelew, żeby potem mnie nie ścigali), gościu mówi, że kurier powinien był wziąć kasę, a że nie chcą mnie narażać na wysokie koszty przelewu za granicę, przyślą go jeszcze raz. Kurier przyjechał, wziął. Została naprawa RAMu. Jako, że mieszkam 130km od sklepu, musiałem wygospodarować cały dzień na załatwienie sprawy (kilka dni wcześniej pytałem, czy mają RAM takiego typu, jaki mi siadł)- jest. No to pojechałem- RAM wzięli "na serwis", bo nie mieli zastępczego. Na nowy musiałem czekać parę dni (ale dostarczyli kurierem). Otwieram paczkę- firma ta sama (ale egzemplarz inny), montuję i... #%^!!! Też nie działa! Dzwonię do sklepu, mówię, co się stało i słyszę: "uuuuuuu". Nawet go nie sprawdzili przed wysyłką! Straciłem kolejny dzień na kolejną wycieczkę- następny był dobry, ale mimo, że -400, to działa na 320. W sklepie żadnego "przepraszam" ani nic. Nawet mi się już z nimi nie chciało kłócić. Koniec z zakupami w Vobisie.

143.169.46.* napisał:

A jednak jest jakis ratunek. Serwis Acera napisal:

Szanowny Panie,

przy zakupie i rejestracji AcerAdvantage możliwy jest serwis gwarancyjny w Polsce.

Z poważaniem,
Paweł Zalewski
Call Center Agent

Regional Service Center
Acer Czech Republic s.r.o.
0 801 080 650
Turanka 100
627 00 Brno
Najtansza opcja: 270 pln icon_confused2.gif

To prawda, sam zakupilem takie rozszerzenie. Czasem mozna znalezc nawet taniej niz 270 opcje na 3 lata. Istnieje tez wersja z ubezpieczeniem od nieszczesliwych wypadkow, tylko ze przy uszkodzeniu matrycy trzeba wylozyc 100euro z wlasnej kieszeni (robocizna?). Niestety, ten pakiet mozna zarejestrowac w okresie do 90 dni od daty zakupu. Zwykly pakiet advantage do 360 dni. W Polsce byla opcja rozszerzenia do 2 lat.
A tak poza tym, to zagadnienie rozszerzenia gwarancji acera byl juz na tym forum przerabiany.
Niemniej jednak, zdziwilo mnie, ze nie chcieli naprawic laptopa z UK. Nie mniej niz was.

81.98.217.* napisał:
pouczający wątek, ciekawe dlaczego tu akurat nie ma zwolenników Acerów...

80.201.168.* napisał:

pouczający wątek, ciekawe dlaczego tu akurat nie ma zwolenników Acerów...

O co ci chodzi?
Jesli natomiast chodzi ci o zajebiste serwisy innych, uchodzacych za markowe, sprzetow, przypomnij sobie, jak wyglada sprawa z dellem i HP. Kup jakis laptop, ktorego nie masz w ofercie na nasz kraj i sprobuj potem naprawic...
Nie tylko acer ma odpaly.

81.98.217.* napisał:
hmm...jest pomiędzy Dellem którego ani kupić oficjalnie ani łatwo naprawić oficjalnie nie można a Acerem którego kupić można prawie wszędzie zaś z naprawą już są wieeelkie problemy rożnica zasadnicza...

83.18.138.* napisał:
Jak dlugo czeka sie na certyfikat acer advantage ??
Jak duzo czasu uplywa od momentu zarejestrowania na stronie aceradvantage i wyslania listu do acera do momentu otrzymania certyfikatu??

Slyszalem,ze to moze trwac nawet 2 miesiace czyli cala sprawa o ktorej pisalem wczesniej moze potrwac i z 3 miesiace mur.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.46 | SQL: 1 | Uptime: 90 days, 5:25 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl