heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Toshiba M40-294


217.98.102.* napisał:
Proszę posiadaczy tego modelu o opinię jak również o serwisie firmy Toshiba.
Mam zamiar kupić tego notebooka ponieważ zależy mi na dobrej matrycy.

85.28.148.* napisał:
mam model podobny m40-295... matryca nie jest znow taka rewelacyjna, jest kiepsko podswietlona i przynajmniej na mojej od nowosci sa bad pixele. Minusem tez jest czesto wlaczajacy sie wentylator vide seria l20-181.
Dodatkowym minusem okreslil bym przyciski przy touchpadzie ktore generalnie chodza ciezko oraz sam touchpad ..dla mnei szorstki od ktorego po dluzszym czasie boli skora na palcu .
Aktualnie moj laptop jest w serwisie (a sa dwa a ponoc ten drugi jescze gorszy..) juz ponad miesiac wiec serwis tez nie jest do konca ok.
Generalnie teraz bym kupil cos innego za duzo tych minusow sie naskladalo. Ale moze jestem jakims wyjatkiem icon_smile3.gif

217.98.102.* napisał:

mam model podobny m40-295... matryca nie jest znow taka rewelacyjna, jest kiepsko podswietlona i przynajmniej na mojej od nowosci sa bad pixele. Minusem tez jest czesto wlaczajacy sie wentylator vide seria l20-181.
Dodatkowym minusem okreslil bym przyciski przy touchpadzie ktore generalnie chodza ciezko oraz sam touchpad ..dla mnei szorstki od ktorego po dluzszym czasie boli skora na palcu .
Aktualnie moj laptop jest w serwisie (a sa dwa a ponoc ten drugi jescze gorszy..) juz ponad miesiac wiec serwis tez nie jest do konca ok.
Generalnie teraz bym kupil cos innego za duzo tych minusow sie naskladalo. Ale moze jestem jakims wyjatkiem icon_smile3.gif

To trochę mnie rozczarowujesz ponieważ na skąpcu są raczej pozytywne opinie poza jedną (raczej złośliwa lub z konkurencji ).Być może miałeś pecha przy zkupie.
Dużo tych bad pikseli i czy głośnki w tym mdelu są przy matrycy. icon_cry.gif

85.28.148.* napisał:
Generalnie jakbys jednak chcial kupic to sprawdz osobiscie dany model ..zwlaszca czy nie wlacza sie czesto wentylator w stylu minute pracuje druga minute nie i tak w kolko.
Mialem jeden badpixel na szczescie widoczny jedynie na czarnym tle.. wiec jakbys kupowal to najpierw zobacz na matryce a pozniej dopiero bierz bo ponizej 5 badpixeli nic nie zrobisz (jak to pisza w broszurce z laptopem w celu zapewnienia najwyzszej jakosci paneli icon_wink2.gif ). Glosniki sa przy matrycy i sa one w miare ok jak na ich rozmiar.
A jakbys sie zdecydowal i musial pozniej korzystac z serwisu toshiby to wysylaj komputer przez sklep nie odrazu do serwisu.. bo wtedy nie obowiazje 14 dni na naprawe (to jedynie obowiazuje sprzedawce)


87.246.195.* napisał:
Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.

CYTAT
Mialem jeden badpixel na szczescie widoczny jedynie na czarnym tle.. wiec jakbys kupowal to najpierw zobacz na matryce a pozniej dopiero bierz bo ponizej 5 badpixeli nic nie zrobisz

Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).
Sama Toshibka jest taka sobie. cena mówi sama za siebie:
http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=25&KatItemCId=3238
chyba najtańszy model jaki jest. Ujdzie tylko trzeba dorzucić 256MB RAM'u od ręki bo inaczej nie ma sensu nawet zaczynać zabawy z XP.

213.180.128.* napisał:

Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.
Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).

... a swistak siedzi i zawija .......musze polamac swoja obudowe zobacze czy przyjma icon_smile3.gif w sklepie, jak nie to pojde do was.

lucjan1948 - http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=2634&PHPSESSID=42afb994845921fe66abe11d277b1b74 - to jakbys byl czasem z Krakowa icon_smile3.gif i jakbys sie uparl na ta toske (palarka dvd zamiast combo i 512 ram), po drugie to naprawde lepiej dolozyc i kupic np Amilo L1310g w vobisie maja model z dyskiem 60 i celkiem 1.5 za 3500, ja kupilem akurat w innym sklepie ale porownalem matryce w toshibie i amilo i roznica na korzysc FSC, toshiba nie ma wifi - troche nieporozumienie icon_smile3.gif

217.98.102.* napisał:
CYTAT
Proszę posiadaczy tego modelu o opinię jak również o serwisie firmy Toshiba.
Mam zamiar kupić tego notebooka ponieważ zależy mi na dobrej matrycy.

Celowo nie podałem parametrów i ceny bo zależało mi żeby się wypowiedzieli posiadacze tego modelu a nie postronni kibice ale również dziękuje i im icon_biggrin3.gif
Rzeczowo odpowiedział tylko qOblin-dzięki, za pozostałe podpowiedzi dziękuję.
Model M40-294 (1,6/40GB/combo/256MB/15,4 X200 trubrite/XP ) cena 2740 zł.brutto
dokupić 512=180zł + 1 rok gw.=130zł , razem: 3050 zł
Combo , dysk 40 mi wystarczają
Czy uważacie, że właściciel notka za 7 lub 11tys. zł. będzie pisał o swoich problemach na forum(to raczej byłby wstyd) bo nie wierzę, że nie mają również problemy( to tylko elektronika).
Przpraszając urażonych proszę w dalszym ciągu o opinię tego modelu (jedna negatywna opinia nie dyskwalifikuje ) icon_biggrin3.gif

83.6.66.* napisał:

Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.
Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).
Sama Toshibka jest taka sobie. cena mówi sama za siebie:
http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=25&KatItemCId=3238
chyba najtańszy model jaki jest. Ujdzie tylko trzeba dorzucić 256MB RAM'u od ręki bo inaczej nie ma sensu nawet zaczynać zabawy z XP.



Możesz już przestać zachwalać to Swoje miejsce pracy, wszyscy wiem że jest najlepsze, najtańsze itd.
Właściwie to mógłbyś przestać też pisać tego typu opinie, bo źle świadczą o Tobie i Twoim stosunku do pieniędzy.
Dlaczego uważasz że coś za 3tyś ma być kiepskie?


80.53.48.* napisał:
Nie zachwalam swojego miejsca pracy tylko podaję stronę gdzie w miarę dobrze jest opisane co ma ten model. Jesli Twoim zdaniem 3000zł to jest dużo za laptop to chyba musisz się rozejrzeć po sklepach. Model jak już wspominałem ubogi raczej, ale zapewnie jak to większość Toshib bezawaryjny albo bardzo mało awaryjny. Co do serwisu to robi to AC Serwis. Taki sobie. Tydzień a nawet więcej czekania na komputer.

PS> Jeśli to wyszło jak reklama to sorki ale wcale nie miałem takiego zamiaru.

143.169.46.* napisał:

Celowo nie podałem parametrów i ceny bo zależało mi żeby się wypowiedzieli posiadacze tego modelu a nie postronni kibice ale również dziękuje i im icon_biggrin3.gif
Rzeczowo odpowiedział tylko qOblin-dzięki, za pozostałe podpowiedzi dziękuję.
Model M40-294 (1,6/40GB/combo/256MB/15,4 X200 trubrite/XP ) cena 2740 zł.brutto
dokupić 512=180zł + 1 rok gw.=130zł , razem: 3050 zł
Combo , dysk 40 mi wystarczają
Czy uważacie, że właściciel notka za 7 lub 11tys. zł. będzie pisał o swoich problemach na forum(to raczej byłby wstyd) bo nie wierzę, że nie mają również problemy( to tylko elektronika).
Przpraszając urażonych proszę w dalszym ciągu o opinię tego modelu (jedna negatywna opinia nie dyskwalifikuje ) icon_biggrin3.gif


Facet, czego ty wlasciwie chcesz? Zeby ktos cie zaprowadzil do tego sklepu i zebys go kupil? Odpowiedz juz dostales. Tani lapek, to kompromis jakosc - cena zazwyczaj i tak tez tutaj masz. Wyposazenie cie satysfakcjonuje. Innego sprzetu w tej cenie nie uznajesz i w efekcie nie masz wyboru.
Osobiscie taki ogladalem i dalej ogladam, bo kolega ma, ale nie kupie, bo jest dla mnie zbyt slabo wyposazony (jak na swoja cene - dlatego niepopularny). Kolega nie narzeka. Do podrozy go nie polecam, bo bardzo delikatny.
Moja osobista prosba. Przestan zasmiecac forum, bo wrzucasz kolejny post, kiedy wczesniejszy zniknie za horyzontem.

217.98.102.* napisał:
[
CYTAT
quote name='P_M_' date='28 Lut 2006, 15:25' post='1986293']
Facet, czego ty wlasciwie chcesz? Zeby ktos cie zaprowadzil do tego sklepu i zebys go kupil? Odpowiedz juz dostales. Tani lapek, to kompromis jakosc - cena zazwyczaj i tak tez tutaj masz. Wyposazenie cie satysfakcjonuje. Innego sprzetu w tej cenie nie uznajesz i w efekcie nie masz wyboru.
Osobiscie taki ogladalem i dalej ogladam, bo kolega ma, ale nie kupie, bo jest dla mnie zbyt slabo wyposazony (jak na swoja cene - dlatego niepopularny). Kolega nie narzeka. Do podrozy go nie polecam, bo bardzo delikatny.

Ostatnie dwa zdania są poprawne i na temat mego postu (przeczytaj od początku).
Ja nie prosiłem o komentarze odnośnie ceny i wyposażenia i jak również, żeby ktoś mnie prowadził do sklepu. Czytaj dokładnie co inni piszą.
Skąd u Ciebie tyle złościwości - może za długo jesteś na tym forum . icon_biggrin3.gif



85.198.231.* napisał:

Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.
Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).


Szkoda, ze rzeczywistosc wyglada inaczej icon_smile3.gif

87.246.195.* napisał:
Sory. Czytam teraz swoją wypowiedź i faktycznie choroba wygląda to jak reklama icon_smile3.gif. Mniejsza z tym. Tych którzy poczuli się urażeni przepraszam.
A co do serwisów to jest źle ze wszystkimi. No, może HP ma nienajgorszy serwis. Nie są jacyś bardzo szybcy ale za to do każdego serwisowego modelu który od nich wychodzi dołączają kilkustronicowy wydruk testu a więc przynajmniej widać, że cokolwiek przy tym robią. Szkoda, że nie dzielą swoimi spostrzeżeniami z nami tj nie piszą co było przyczyna usterki. Dochodzi do takich sytuacji, że jak winne jest coś co zostało dołączone do komputera a nie jest od HP to odsyłają sprzęt bez słowa informacji, że winna jest na przykład ta dołączona karta.

85.198.231.* napisał:
Milo, ze zauwazyles - uzywaj czasem innych linkow, niz te do firmy K. i bedzie OK. Recenzje mile widziane.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.11 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:17 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl